شیلنگ باد نخ دار

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ باد نخ دار میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

 

ویدیو : انواع شیلنگ باد نخ دار

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

شیلنگ باد نخ دار

شیلنگ باد نخ دار یکی از انواع شلنگ‌های موجود در بازار است که کاربرد‌های مخصوص به خود را دارد. این شلنگ خود در انواع مختلفی وجود دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ باد نخ دار به طور کامل آشنا شوید.

شیلنگ باد نخ دار

شیلنگ باد نخ دار چیست؟

شلنگ، لوله‌ای منعطف و توخالی با سطح مقطع دایره است که سیال و گاز را از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌کند. برخی افراد به محض اینکه نام شلنگ را می‌شنوند، ذهنشان به سمت شلنگ‌های کشاورزی می‌رود. شلنگ‌هایی که برای شستن حیاط، آبیاری باغچه‌ها و درختان استفاده می‌شوند.

در حالی که شلنگ‌ها در انواع مختلفی وجود دارند. شلنگ باد نخ دار یکی از انواع شلنگ‌ها است. این شلنگ‌ها را حتماً در منزل خود دیده‌اید. هر چند بدون توجه به ساختار و مشخصات آن، از کنارش عبور کرده‌اید.

همان‌طور که از نام شلنگ باد نخ دار پیداست، برای انتقال باد، هوا و گاز استفاده می‌شود. این شلنگ با داشتن لایه‌ای تقویتی از جنس نخ، مقاومت بالایی را برای خود رقم زده است. در نتیجه طول عمر بالایی دارد.

شیلنگ باد نخ دار چیست؟

کاربرد شلنگ باد نخ دار

شیلنگ باد نخ دار یکی از انواع شلنگ‌ها است که با کاربرد‌های مختلف خود شناخته می‌شود. این شلنگ با دارابودن ویژگی‌های بسیار، در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر شما قصد داشته باشید از این شلنگ استفاده کنید، باید بدانید متناسب با مکان مورد استفاده، کدام سایز، کدام جنس، کدام رنگ و کدام نوع را خریداری کنید.

در ادامه با کاربرد‌ شیلنگ باد نخ دار آشنا می‌شوید.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

  • در صنعت، ابزار و دستگاه‌های پنوماتیک حرف اول را می‌زنند. یعنی فرایند‌های صنعتی بدون وجود این ابزار‌ها و دستگاه‌ها امکان‌پذیر نیست. در این تجهیزات نیز، شلنگ باد نخ دار و گاز فشرده حرف اول را می‌زند. به گونه‌ای که شلنگ، حجم گاز را کم کرده و با فشار زیاد در ابزارها و تجهیزات منتقل می‌کند.

برای اینکه بتوان این انتقال را بدون خطر و نشتی انجام داد، باید از شلنگ‌های مناسب استفاده نمود. این شلنگ‌های مناسب همان شلنگ‌های باد نخ دار هستند که سیالات و گاز‌ها را با حداقل اصطکاک و نیروی مقاوم انتقال می‌دهند.

  • چون شلنگ‌‌های نخ دار دارای لایه‌های نخ‌ درون خود هستند، در برابر هوای فشرده نمی‌ترکند و هوا یا گاز را به راحتی انتقال می‌دهند.
  • از این شلنگ برای انتقال مواد مختلف چون روغن، مواد غذایی، نفت، مواد دارویی، بنزین، فاضلاب شهری و خانگی، باد، گازوئیل و آب و ... در خطوط تولید صنایع مختلف استفاده می‌شود.
  • در صنایع بهداشتی و درمانی از شلنگ باد نخ دار برای انتقال انواع سیالات مایع و گاز مثل گاز اکسیژن در فشارهای مختلف استفاده می‌کنند.
  • این شلنگ‌ها حتی در منزل نیز کاربرد دارند. اگر به اجاق گاز‌ها نگاه کنید، همه دارای یک شلنگ کوتاه هستند که گاز شهری را به اجاق منتقل می‌کنند. اگر این شلنگ کوتاه را دقیق بررسی کنید، متوجه لایه‌های نخ‌ درون آن خواهید شد.
  • اگر به شلنگ‌های آبی هم دقت کنید، لایه‌های نخ‌ را مشاهده می‌کنید. این لایه‌ها در شلنگ‌های آبی جهت تقویت شلنگ استفاده می‌شوند و البته در افزایش فشار سیال درون آن نیز نقش دارند.
  • نوعی از شلنگ‌های باد نخ دار، مایعات هیدرولیکی نفتی مثل نفت، روغن و مشتقات نفتی را جابه‌جا می‌کنند.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

  • گاز‌های تحت فشاری که در اسپری‌ها، ادکلن‌ها، فندک‌ها، سم پاشی‌ها و وسایل این چنینی پر شده‌اند، توسط شلنگ باد نخ دار انتقال داده می‌شوند.
  • از این شلنگ برای انتقال هوا به ابزار‌هایی چون کمپرسور هوا یا ابزار هوا استفاده می​‌شود. با این شلنگ، هوا را با فشار زیاد وارد دستگاه کرده و دستگاه هوای فشرده‌شده را به سرعت آزاد کرده و نیروی زیادی ایجاد می‌کند.
  • این شلنگ در ساخت وسایل تفریحی و حتی وسایل نجات جان کاربرد دارد.

کاربرد شلنگ باد نخ دار

مواد اولیه شلنگ باد نخ دار

شلنگ‌های نخ دار در انواع مختلفی وجود دارند. فکر می‌کنید علت اینکه این شلنگ در انواع مختلف دسته‌بندی شده است، چیست؟ یکی از دلایل آن، تنوع در مواد اولیه و در واقع جنس آن است‌.

همان‌طور که لباس‌ها را بر اساس جنس به دسته‌های مختلف تقسیم می‌کنند، شلنگ‌ها را هم بر اساس جنس و مواد اولیه به انواع مختلفی تقسیم می‌کنند. در ادامه با انواع مواد اولیه شیلنگ باد نخ دار آشنا می‌شوید.

مواد اولیه شلنگ باد نخ دار

پلی اورتان (Polyurethane / PU)

پلی اورتان نوعی ماده شیمیایی است که پیوند یورتانی دارد. این ماده از سختی بالایی برخوردار بوده و از قابلیت ارتجاعی یا همان کشسانی برخورد است. انعطاف‌پذیری پلی اورتان یکی از مهم‌ترین عواملی است که از این ماده در تولید شلنگ بهره می‌گیرند.

این ماده همچنین نوعی عایق به شمار می‌رود. یعنی هنگام انتقال باد، سرما یا گرمای باد را نمی‌گیرد و در واقع دمای آن را تغییر نمی‌دهد. اگر دقت داشته باشید شلنگ‌ها وزن چندانی ندارند. چون پلی اورتان ماده‌ای سبک هم است، برای تولید شلنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پلی آمید (Polyamide / PA)

پلی آمید با نام تجاری پلاستیک شناخته می‌شود. مقاومت ضربه‌پذیری بالا، مقاومت حرارتی بالا، مقاومت ساییدگی بالا، مقاومت مطلوب در برابر روغن‌ها، حلال‌ها، چربی‌ها و مقاومت در برابر مواد شیمیایی این ماده را برای تولید شلنگ اختصاصی کرده است.

پلی اتیلن (Polyethylene / PE)

پلی اتیلن یک ماده پلیمری است. این ماده از واحدهای منفرد اتیلن تشکیل شده، به صورت زنجیری در آمده و مولکول بزرگ پلیمری را تشکیل داده است. پلی اتیلن‌ها خود از نفت خام تشکیل می‌شوند و برای تولید شلنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پی وی سی (Polyvinylchloride / PVC)

پی وی سی از پرکاربردترین مواد اولیه در تولید شلنگ است. این ماده با انواع نرم‌کننده‌ها مخلوط شده و به آسانی شکل می‌گیرد. با داشتن انعطاف‌پذیری فوق‌العاده بالا، شکل‌پذیری مناسب و وزن کم، بهترین انتخاب برای تولید شلنگ محسوب می‌شود. پی وی سی نیز جزء پلیمر‌های پرمصرف است.

پلی پروپیلن (Polypropylene / PP)

پلی پروپیلن یکی دیگر از مواد اولیه شلنگ‌ها است که معمولاً به دلیل ارزانی، مورد استفاده فراوان قرار می‌گیرد. این پلیمر قابلیت ترکیب با سایر پلیمر‌ها را نیز دارد. به دلیل سبکی، باعث تولید شلنگی سبک نیز می‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

نایلون و پلاستیک

نایلون و پلاستیک از جمله موادی هستند که برای تولید شلنگ به نسبت‌های مختلف استفاده می‌شوند. نایلون و پلاستیک نوعی پلیمر هستند که از نفت خام تشکیل می‌شوند. نایلون‌ها درخشان هستند و در واقع سطح درخشان شلنگ‌ها به سبب وجود این ماده است.

نخ موجود در شلنگ، می‌تواند از جنس‌های مختلف باشد و ویژگی منحصربه‌فردی به شلنگ بدهد. جنس‌های مختلف نخ عبارت‌اند از:

  • ابریشم
  • پلی استر
  • منجد بافته‌شده کششی
  • نایلون

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

ویژگی شیلنگ باد نخ دار

شیلنگ باد نخ دار در انواع مختلفی وجود دارد. هر کدام از این شلنگ‌ها با توجه به ماده اولیه و جنس، ویژگی مخصوص به خود را دارند. اما برخی از ویژگی‌ها کلی بوده و شامل تمام شلنگ‌ها می‌شود. در ادامه با این ویژگی‌ها آشنا می‌شوید.

  • شلنگ‌های نخ دار را با عنوان شلنگ منجید دار و یا شلنگ فشار قوی می‌شناسند. علت این نام‌گذاری این است که شلنگ باد نخ دار در ساختار خود دارای نخ بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.
  • پوشش لاستیکی که روی شلنگ قرار دارد، از شلنگ در برابر عوامل مختلفی چون: آتش، روغن، خورندگی، سایش، مواد شیمیایی، حرارت، سرما و ... محافظت می‌کند.
  • این شلنگ در بازه دمایی منفی 20 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد از خود مقاومت نشان می‌دهد. یعنی در این بازه دمایی کارایی خود را حفظ کرده و دچار تغییر شکل نمی‌شود.
  • به دلیل ساختار و جنس فوق‌العاده‌ای که دارد در برابر شرایط آب‌وهوایی نامناسب، ضربه، پارگی، کشش، فشار و ... از خود مقاومت نشان می‌دهد.
  • شلنگ باد نخ دار وزن کمی دارد و به همین خاطر در صنایع مختلف به طور گسترده و به آسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • این شلنگ انعطاف‌پذیری بالایی دارد و در مکان‌های پر پیچ‌وخم نیز قابل استفاده است.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

  • نخ‌های موجود در شلنگ، مقاومت شلنگ را در برابر فشار سیال افزایش می‌دهند. یعنی فشار بین بازه 10 تا 200 بار را بدون تغییر شکل، تحمل می‌کنند.
  • این شلنگ قابلیت شستشو داشته و در صورت کثیف بودن می‌توان آن را شست.
  • این محصول بسیار منعطف است، به راحتی جمع شده و در هم نمی‌پیچد.
  • علاوه بر فشار کاری بالا، فشار ترکیدگی این شلنگ نیز زیاد است. یعنی فشار زیادی را از سمت سیال تحمل کرده ولی نمی‌ترکد.
  • لایه بیرونی شلنگ ضد ازن است و حتی در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارد.
  • تنوع در رنگ، نوع، جنس مواد اولیه، سایز، روکش نخی و یا نخی که در ساختار آن‌ها به کار رفته، از مهم‌ترین ویژگی‌های شلنگ محسوب می‌شود.

ویژگی شیلنگ باد نخ دار

ساختار شلنگ باد نخ دار

شیلنگ‌های باد نخ دار یک ساختار کلی دارند و بر طبق این ساختار، ویژگی‌ها و کاربرد‌هایی را رقم می‌زنند. در ادامه با این ساختار آشنا می‌شوید. ساختار شیلنگ باد نخ دار از سه لایه کلی تشکیل شده است:

  • لایه داخلی
  • لایه میانی
  • لایه خارجی

هر کدام از این لایه‌ها می‌توانند جنس مختلف داشته باشند. نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که لایه داخلی باید با سیال، گاز، هوا و یا باد منتقله سازگار باشد.

لایه میانی به گونه‌ای باشد که بالاترین مقاومت را به شلنگ بدهد. گاهی اوقات لایه میانی خود از چند لایه نخ تشکیل می‌شود. مثلاً شلنگی که در ساختار خود چهار لایه نخ دارد، نسبت به شلنگی که دو لایه نخ دارد، مقاومت بیشتری را شامل می‌شود.

لایه خارجی نقش لایه محافظ را بازی کرده و باید از شلنگ در برابر عوامل مختلف محافظت کند.

ساختار شلنگ باد نخ دار

انواع شیلنگ باد نخ دار

شلنگ‌های باد نخ دار در انواع مختلفی وجود دارند. این شلنگ‌ها بر اساس کاربرد در دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. مشخصات شیلنگ باد نخ دار برای هر کدام مخصوص خواهد بود.

شلنگ باد نخ دار سم پاشی

شیلنگ‌ سم پاشی از جمله شلنگ‌هایی است که مردم آشنایی چندانی با آن ندارند. این شلنگ جهت سم پاشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ شلنگ‌های سم‌ پاشی معمولاً زرد یا نارنجی بوده و در سایز‌های مختلفی وجود دارند. این شلنگ‌ها معمولاً از فشار کاری بالا برخوردار هستند.

شلنگ باد نخ دار هوا

شیلنگ‌های باد نخ دار هوا، از کیفیت و کارایی بسیار عالی برخوردار هستند. این شلنگ‌ها با داشتن چند لایه از نخ، مقاومت بسیار زیادی دارند و همچنین نوعی شلنگ فشارقوی محسوب می‌شوند.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

شلنگ باد نخ دار روغن

شلنگ‌هایی که برای انتقال روغن کاربرد دارند، معمولاً به گونه‌ای تولید می‌شوند که مواد اولیه آن‌ها با انواع روغن‌ها سازگاری داشته باشد. در غیر این صورت، بین شلنگ و روغن اصطکاک ایجاد شده و انتقال به درستی و کامل انجام نمی‌شود. ‌

سایزبندی شیلنگ باد نخ دار

شیلنگ باد نخ دار در سایزهای مختلف تولید می‌شود. هر سایز شلنگ، قطر داخلی، قطر خارجی و ضخامت مخصوص به خود را دارد و در مکان مخصوص استفاده می‌شود. حتی وزن شیلنگ باد نخ دار برای هر سایز متفاوت است‌. این شلنگ در سایز‌های 1/4 اینچ، 4 اینچ، 1/2 اینچ و 5/8 اینچ تولید می‌شود. ‌

رنگ بندی شیلنگ باد نخ دار

شلنگ باد نخ دار در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. تنوع در رنگ بندی شیلنگ، استفاده از آن را گسترش داده است. البته به این موضوع توجه داشته باشید که این شلنگ در دو دسته شفاف و کدر وجود دارد.

نوع شفاف شلنگ به گونه‌ای است که سیال درون آن دیده می‌شود. در حالی که نوع کدر، دقیقاً برعکس نوع شفاف است. نخ‌های موجود در لایه میانی شلنگ به رنگ سفید است. این شلنگ در رنگ‌های زیر وجود دارد:

  • آبی
  • قرمز
  • سبز
  • مشکی
  • سفید
  • زرد
  • بنفش
  • نارنجی

رنگ بندی شیلنگ باد نخ دار

خرید شیلنگ باد نخ دار

خرید شیلنگ باد نخ دار به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. در گذشته که درصد زیادی از خرید و فروش به صورت سنتی انجام می‌شد، باید حضوراً به فروشگاه رفته و خرید را انجام می‌دادید.

صرف نظر از هزینه رفت‌وبرگشت و هزینه واسطه‌ای که فروشنده دریافت می‌کرد، باید تایم زیادی را برای خرید صرف می‌کردید و این موضوع برای افراد شاغل مشکل ایجاد می‌کرد. اما امروزه که درصد خرید و فروش آنلاین افزایش یافته است، به راحتی می‌توانید در کمترین زمان ممکن خرید را انجام دهید.

با توجه به اینکه نیازی نیست هزینه رفت‌وبرگشت و هزینه واسطه‌گرها را به فروشنده بدهید. در خرید آنلاین می‌توانید سفارشتان را در بهترین فروشگاه کشور و حتی در شهر تهران ثبت کنید و در واقع محصول را از آنجا بخرید. علاوه بر اینکه باید خرید را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید، باید به نکاتی قبل از خرید توجه کنید. در ادامه با این نکات آشنا می‌شوید.

خرید شیلنگ باد نخ دار

طول شلنگ باد نخ دار

برای اینکه مشخص کنید چه اندازه شلنگ مورد نیازتان است، باید فاصله منبع را تا جایی که به شلنگ نیاز دارید، اندازه بگیرید. به همان میزان که شلنگ بلند باشد، وزن آن بیشتر شده و فضای بیشتری را اشغال می‌کند.

توصیه می‌شود یک یا دو متر اضافه‌تر از میزان مورد نیاز، خرید را انجام دهید تا با مشکل کمبود شلنگ مواجه نشوید. اگر قصد خرید عمده شیلنگ باد نخ دار را دارید، حتماً مطلع شوید که هزینه بر حسب متر محاسبه می‌شود یا وزن؟

قطر شلنگ‌ باد نخ دار

قطر شلنگ به فشار مایعات بستگی دارد. برای مکان‌های که فشار مایعات کمتر است، از شلنگ‌هایی با قطر کمتر استفاده می‌کنند. برای مکان‌هایی که فشار مایعات زیاد است، از شلنگ‌هایی با قطر زیاد استفاده می‌شود؛ بنابراین قبل از خرید مشخص کنید که فشار مایع منتقله چقدر است و قطر شلنگ مورد نیاز باید چقدر باشد.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

مواد اولیه شلنگ باد نخ دار

شیلنگ باد نخ دار از مواد اولیه و متریال‌های متفاوتی ساخته می‌شود. هر یک از این مواد اولیه قیمت مخصوص به خود را دارند. قبل از خرید باید مشخص کنید که شلنگ شما از چه جنسی باشد.

اگر به لایه بیرون شلنگ‌ها دقت کنید، اطلاعات مربوط به آن را مشاهده می‌کنید؛ لذا یکی از راه‌های دریافت اطلاعات در مورد شلنگ، مطالعه اطلاعات روی شلنگ است. اگر فاکتور‌های ذکرشده را در خرید رعایت کنید، می‌توانید بهترین شلنگ را متناسب با کاربری آن خریداری کنید.

مواد اولیه شلنگ باد نخ دار

قیمت شیلنگ باد نخ دار

مزیت شیلنگ‌ باد نخ دار این است که قیمت کمتری در ایران نسبت به سایر کشور‌ها دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت شلنگ‌ها می‌توانید با کارشناسان فروش تهران شلنگ تماس بگیرید. توجه داشته باشید که قیمت شلنگ‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد.

از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت جهانی شلنگ باد نخ دار
  • قیمت مواد اولیه شلنگ باد نخ دار
  • سود فروشنده
  • سود واسطه‌گرها
  • متراژ شلنگ باد نخ دار
  • قیمت کلاف‌ها
  • وزن شلنگ باد نخ دار
  • سایز شلنگ باد نخ دار
  • رنگ شلنگ باد نخ دار
  • فروشگاه مورد نظر برای خرید شلنگ باد نخ دار
  • خرید حضوری شلنگ باد نخ دار
  • خرید آنلاین شلنگ باد نخ دار
  • برند شلنگ باد نخ دار.

در صورتی که تمام این فاکتور‌ها را بررسی کردید و متوجه شدید که با کیفیت شلنگ باد نخ دار تناسب دارد، می‌توانید هزینه را پرداخت و محصول را دریافت کنید.

قیمت شیلنگ باد نخ دار

 

نکات مهم در زمان خرید شلنگ باد مناسب

کیفیت شیلنگ باد نخ دار به مقاومت آن در برابر اشعه ماورا بنفش و خمیدگی بستگی دارد. این عوامل با توجه به مواد مورد استفاده در ساخت شیلنگ، کاربرد محصول و تعداد لایه‌های به کار رفته در ساخت آن (تا 6 لایه) تعیین می‌شود. در این بخش به بررسی شلنگ‌های باد نخ دار با 3 تا 6 لایه می‌پردازیم.

  • شیلنگ‌های 3 لایه: این شیلنگ‌ها ارزان‌تر و سبک‌تر هستند و به احتمال زیاد خم شده و پیچ می‌خورند. این شیلنگ‌ها معمولاً با قطر 15 یا 19 میلی متر و با یک سال گارانتی ارائه می‌شوند.
  • شیلنگ‌های 4 تا 6 لایه: قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر و همچنین سنگین‌تر از انواع 3 لایه هستند. این شیلنگ‌ها با ضمانت بسیار طولانی‌تری و تا 10 سال عرضه می‌شوند. یک لایه سیمی استحکام این شیلنگ‌ها را افزایش می‌دهد. تعداد لایه‌های مشخص شده بر مقاومت شیلنگ در برابر پیچ خوردگی و خمیدگی تأثیر می‌گذارد.

زمانی که قصد دارید تا برای خرید شلنگ باد نخ دار اقدام کنید، باید فشار عملیاتی و ظرفیت محصول را برای تحمل محدوده دما بسنجید.

نکاتی برای نگهداری شیلنگ باد نخ دار

مهم نیست که چقدر برای شلنگ مورد نیاز خود هزینه کرده‌اید؛ اگر این محصول در برابر نور خورشید مقاوم نیست، باید فکری برای تغییر شیوه نگهداری یا تعویض آن بکنید. بهتر است از بیرون گذاشتن شیلنگ به خصوص در فصل تابستان اجتناب کنید تا محصول خراب نشود و عمر بیشتری داشته باشد.

فراموش نکنید که پس از هر بار استفاده، موادی که با شلنگ جابه‌جا می‌کنید را از آن خارج کنید تا از رکود در داخل جلوگیری شود. به یاد داشته باشید که شلنگ خود را به درستی بپیچید؛ اگر پیچ خورده و خمیده نگه داشته نشود، بیشتر دوام می‌آورد. شلنگ و کانکتورهای شما باید در زمستان تخلیه و در مکان گرم مانند گاراژ یا سوله باغ نگهداری شوند.

 

شیلنگ باد نخ دار

امروزه کارخانه‌های متفاوتی در زمینه تولید انواع شلنگ باد نخ دار فعالیت دارند. اما مسلماً مشتری به سراغ تولیدی می‌رود که محصولات باکیفیت‌تر تولید کند و قیمت مناسبی برای محصول در نظر بگیرد.

تهران شیلنگ به عنوان برترین تولیدکننده شلنگ در سراسر کشور شناخته شده است. این مجموعه با بهره‌گیری از دانش روز دنیا، پیشرفته‌ترین تجهیزات، حرفه‌ای‌ترین پرسنل و مجرب‌ترین کارشناسان، محصولات باکیفیت تولید کرده و در سراسر کشور عرضه می‌کند.

برای خرید از این مجموعه می‌توانید به آدرس تولیدی شیلنگ باد نخ دار مراجعه کرده و یا با شماره تماس تولیدی شیلنگ باد نخ دار تماس حاصل فرمایید. کارشناسان بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما مشتریان گرامی هستند. شما می‌توانید ضمن دریافت مشاوره رایگان، استعلام قیمت نیز بفرمایید.

شیلنگ باد نخ دار

سخن پایانی

شلنگ باد نخ دار، شلنگی است که جهت انتقال انواع سیال، گاز، باد و یا هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین مدل شیلنگ باد نخ دار، شیلنگی است که کاملاً استاندارد و باکیفیت تولید شود. این شلنگ با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار عالی در تهران شلنگ عرضه می‌شود.


شماره تماس تولیدی شیلنکگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *