شیلنگ صنایع پزشکی

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ صنایع پزشکی میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

شیلنگ صنایع پزشکی

شیلنگ صنایع پزشکی یکی از انواع شیلنگ‌ها است. این شلنگ همانطور که از نامش پیداست در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید برایتان جالب باشد که در صنعت پزشکی هم از شلنگ استفاده می‌شود!

در نظر بسیاری از افراد، شلنگ، تنها به شلنگی گفته می‌شود که با آن حیاط را می‌شویند یا گل، گیاه، درختان، زمین‌های کشاورزی، باغ‌ها و باغچه‌ها را آبیاری می‌کنند. در حالی که لوله‌های کوچک انتقال سرم، خود نوعی شلنگ محسوب می‌شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شیلنگ صنایع پزشکی آشنا شوید.

شیلنگ صنایع پزشکی

شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی چیست؟

شیلنگ سیلیکونی نوعی خاص از انواع شلنگ صنایع پزشکی است که به طور گسترده استفاده می‌شود. صنعت پزشکی خود به زیرمجموعه‌های مختلفی تقسیم می‌شود. هر کدام از این مجموعه‌ها، از نوع خاصی از شلنگ صنایع پزشکی بهره می‌گیرند. چرا که هر کدام کاربرد‌های متنوعی دارند.

شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی چیست؟

انواع شیلنگ سیلیکونی صنایع پزشکی

شیلنگ‌های سیلیکونی که در صنعت پزشکی استفاده می‌شوند، انواع مختلفی دارند. با اینکه همه آن‌ها انتقال مایعات را انجام می‌دهند، اما هر شلنگ، ویژگی‌های اختصاصی خود را هم دارا است که موجب تفاوت با سایر شلنگ‌ها شده است.

انواع شیلنگ سیلیکونی صنایع پزشکی

شیلنگ صنایع پزشکی نوع اکسیژن

یکی از پرکاربردترین دستگاه‌هایی که در صنعت پزشکی استفاده می‌شود، دستگاه اکسیژن‌ساز است. این دستگاه هم در بیمارستان و هم در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و شلنگ اکسیژن، از اصلی‌ترین اجزای آن محسوب می‌شود. این شلنگ دستگاه را به ماسک اکسیژن متصل می‌کند و اکسیژن را به ماسک می‌رساند.

این شلنگ‌ها معمولاً در طول‌های زیاد خریداری می‌شوند، چرا که هدف از طراحی بلند آن، آسایش و راحتی بیمار است. چون شلنگ، نقش رابط را دارد و طول آن هم زیاد است، می‌توان دستگاه را به فاصله زیاد از بیمار قرار داد تا سروصدای زیاد آن، بیمار را اذیت نکند.

شیلنگ صنایع پزشکی نوع اکسیژن

شیلنگ صنایع پزشکی نوع نیتروژن

آیا تا به حال در مورد شلنگ صنایع پزشکی نیتروژن چیزی شنیده‌اید؟ این شلنگ، برای تنظیم فشار در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع دستگاه‌های فشار مورد استفاده در صنعت پزشکی با استفاده از این شلنگ کار می‌کنند.

این شلنگ‌ها از یک سمت به رگلاتور متصل بوده و از سمت دیگر به دستگاه فشار متصل است. اگر جریان گاز نیتروژن به طور ناگهانی تغییر کند، رگلاتور به کمک شلنگ، فشار را به حد تعادل می‌رساند.

شیلنگ صنایع پزشکی نوع نیتروژن

شیلنگ صنایع پزشکی وکیوم

کاربرد شیلنگ پزشکی وکیومی ‌که از دیگر شلنگ‌های پزشکی بوده، مکش یک گاز یا مایع  است. در واقع این شلنگ‌ها مایع یا گاز را از منبع طوری می‌کشند که فشار آن از فشار محیط کمتر شود. یک سر شلنگ وکیوم به پمپ و سر دیگر آن به دستگاه مورد نظر متصل می‌شود.

این شلنگ در اندازه‌ها و قطر‌های مختلف قابل استفاده است. یعنی شما بسته به قدرت و نوع پمپ و محصولی که قصد وکیوم کردنش را دارید، باید شلنگ را خریداری کنید. از این شیلنگ صنایع پزشکی در اتاق عمل و تجهیزات پزشکی استفاده می‌شود.

شیلنگ صنایع پزشکی وکیوم

شیلنگ شفاف سیلیکونی گرید دارویی

داروسازی یکی از رشته‌های صنایع پزشکی است. برای تولید داروهای مختلف در شرکت‌های کشور از تجهیزات زیادی استفاده می‌شود. یکی از این تجهیزات، شلنگ‌ها هستند. شلنگ‌های استفاده‌شده در صنعت داروسازی، از جنس سیلیکون بوده و کاملاً شفاف هستند.

شفاف‌بودن شلنگ‌ها باعث شده روند تولید داروها سریع و البته با دقت بیشتری انجام شود. دستگاه‌های مختلف با این شلنگ‌ها به یکدیگر متصل بوده و مواد اولیه را جابه‌جا می‌کنند.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

 

کاربردهای شیلنگ صنایع پزشکی

شلنگ صنایع پزشکی یکی از تولیدات مهم محصولات شلنگ در تولیدی‌ها محسوب می‌شود. این مدل شلنگ، کاربردهای زیادی دارد و موارد مصرف آن در حوزه پزشکی جهت تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف است. البته هر نوع این شیلنگ کاربرد خاصی را ارائه می‌دهد و با توجه به نیازهای متفاوت در صنایع گوناگون تولید می‌شود.

از شیلنگ‌ها در صنایع پزشکی برای لوله‌گذاری در زمان انجام عمل‌های جراحی مانند: عمل قلب، مغز، زنان، سینه، اطفال و اورولوژی استفاده می‌کنند؛ همچنین سوندهای داخل وریدی از طریق این شلنگ‌ها انجام می‌شود. هدف اصلی استفاده از این نوع شلنگ، نظارت کادر درمان بر لوله‌ها و تزریق مواد مغذی است تا روند جراحی و مراقبت‌های پس از آن به خوبی انجام شوند.

این نوع شیلنگ‌ها جهت تشخیص و درمان‌های مداخله‌ای از جمله موارد زیر نیز استفاده می‌شوند:

  • کاتترهای گرونر
  • کاتترهای بالونی
  • لوله‌های گسترش عروق کرونر
  • کاتترهای شناور
  • کاتترهای آنژیوگرافی
  • کاتترهای اندازه‌گیری فشار و دما
  • و...

کندو هیدرولیک یکی از انواع شیلنگ‌های سیلیکونی در صنایع پزشکی است که با کیفیت بالا تولید شده و برای طیف گسترده‌ای از موارد مورد استفاده کادر درمان قرار می‌گیرد. این نوع شیلنگ صنایع پزشکی با توجه به کیفیت بالا و کاربرد زیادی که دارد، گران‌تر از برخی دیگر از شیلنگ‌های سیلیکونی در بازار به شمار می‌آید.

از جمله مزایای این شیلنگ می‌توان به مقاومت بالا در برابر پارگی، تولید شده با مواد اولیه عالی، انعطاف‌پذیری فوق‌العاده و امکان رعایت بهداشت در سطح بالا توسط این محصول اشاره کرد. البته انواع دیگری از شیلنگ‌های سیلیکونی تولید می‌شوند که برای کاربردهای متفاوت در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند؛ بنابراین باید نوع مناسب را برای هدف خود انتخاب کنید.

نکته قابل توجه درباره شیلنگ‌های سیلیکونی این است که علاوه بر صنایع پزشکی، در دامداری و کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع آزمایشگاهی صنعت خودرو سازی نیز کاربرد دارند. این شیلنگ‌ها به دلیل انعطاف بالایی از خود نشان می دهند، به راحتی می‌توانند در کارهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته و نیاز صنایع مختلف را برطرف سازند.

 

شیلنگ صنایع پزشکی برای سرم

همه شما حداقل یک بار در طول زندگی سرم وصل کرده‌اید. حتماً لوله‌های باریکی که سرم را از کیسه به دست شما منتقل می‌کنند، مشاهده کرده‌اید. این لوله‌ها همان شلنگ‌های سیلیکونی هستند که سایز کوچکی دارند. شفاف‌بودن شلنگ‌ها باعث شده انتقال سرم با دقت انجام شود.

شیلنگ صنایع پزشکی برای سرم

شیلنگ صنایع پزشکی در آزمایشگاه

آزمایشگاه‌ها بخش دیگری از صنایع پزشکی هستند. لوله‌ها و شلنگ‌های انتقال، پایه و اساس کار در آزمایشگاه بوده که قطعاً ظاهری شفاف دارند. وزن، سایز، قطر و متراژ شلنگ‌ها در آزمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ویژگی شلنگ صنایع پزشکی

شیلنگ پزشکی، از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است. این شلنگ با ویژگی‌های قابل توجه خود، کاربرد گسترده‌ای در صنعت پزشکی، از آن خود کرده است. در ادامه با ویژگی شیلنگ صنایع پزشکی آشنا می‌شوید.

  • شلنگ‌های صنعت پزشکی، غیر سمی‌ هستند. یعنی هیچ گونه تغییری در بو و ترکیب شیمیایی ماده منتقله ایجاد نمی‌کنند. از این رو با خیال راحت برای انتقال سرم استفاده می‌شوند.
  • مقاومت در برابر تغییرات حرارت، از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. مقاومت این شلنگ‌ها به گونه‌ای است که حتی در برابر نور خورشید، نور فرابنفش و ازن هم تغییری نمی‌کنند.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

  • شلنگ صنایع پزشکی در برابر شرایط جوی، آب‌وهوا، بارندگی، خوردگی، پوسیدگی و ... هم مقاومت بالایی دارد.
  • این شلنگ در برابر قارچ‌ها هم از خود مقاومت نشان می‌دهد.
  • این شلنگ، بسیار منعطف است. از این رو در مکان‌های پرپیچ‌وخم هم قابل استفاده است.
  • خاصیت ارتجاعی و الاستیک‌بودن را می‌توان از دیگر خاصیت‌های آن برشمرد. یعنی این شلنگ‌ها با کشیده‌شدن، پاره نمی‌شوند.
  • جنس این شلنگ، از سیلیکون 100 درصد خالص بوده و از این رو عایق بسیار قوی محسوب می‌شود.
  • شلنگ پزشکی در برابر ترکیدن و پارگی مقاومت زیادی دارد.
  • تنوع در سایز، رنگ، جنس، نوع، قیمت و ... از مزیت‌های این شلنگ محسوب می‌شود.
  • قدرت خمیدگی و شعاع خم بالا را می‌توان از دیگر ویژگی‌های آن دانست.
  • این نوع شیلنگ، مقاومت بالایی در مقابل تعداد زیادی از مواد شیمیایی دارد.
  • هیچ گونه مایعی را به خود جذب نمی‌کند و این برای استفاده در صنعت پزشکی، فوق‌العاده است.

ویژگی شلنگ صنایع پزشکی

جنس شیلنگ صنایع پزشکی

با انواع شلنگ‌های صنایع پزشکی آشنا شدید. این شلنگ‌ها جنس‌های مختلفی هم دارند. بر اساس این جنس‌ها، ویژگی‌های مختلفی را هم شامل می‌شوند.

پلیمر، یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه شلنگ است. پلیمر، محصول خام پلاستیک بوده و ویژگی‌های زیادی دارد. از این رو برای تولید شلنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلیمر در انواع مختلفی موجود است. شیلنگ پلیمری پزشکی، انعطاف‌پذیر بوده و مقاومت بسیار خوبی دارد.

شیلنگ سیلیکونی پزشکی، از دیگر شیلنگ‌های صنایع پزشکی است که از جنس سیلیکون ساخته می‌شود. سیلیکون، یک پلاستیک مایع است که انعطاف‌پذیری بالایی دارد. سیلیکون نوعی پلیمر مصنوعی محسوب می‌شود و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

خرید شیلنگ پزشکی

شیلنگ صنایع پزشکی در فروشگاه‌های مختلفی به فروش می‌رسد. اما انتخاب یک فروشگاه معتبر، کار آسانی نیست. چون این شلنگ‌ها قرار است در یک مکان کاملاً بهداشتی و حساس مثل بیمارستان استفاده شوند، پس باید در خریدشان دقت زیادی به خرج دهید.

مخصوصاً اگر قصد خرید عمده شیلنگ پزشکی را داشته باشید. در خرید عمده شلنگ حتماً از اینکه هزینه را بر حسب متر حساب می‌کنند یا وزن، مطلع باشید. زیرا بسیاری از فروشندگان دست به کلاهبرداری می‌زنند.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

مرکز فروش شیلنگ پزشکی

تهران شیلنگ به عنوان بهترین مرکز فروش شیلنگ صنایع پزشکی در ایران شناخته شده است. این مجموعه، اولین مجموعه‌ای است که صادرات شلنگ‌های مختلف را به کشورهای خارجی انجام داد.

انواع شیلنگ‌های کشاورزی، کریستالی، نخ دار، سه لایه، دو لایه، لاستیکی، فشار قوی، طرح دارا کار، طرح ژله ای، طرح ژاپن، گازی، باد، سیم دار، تراز، حصیری، فنردار، پکیجی، جاروبرقی، روغن، هوا، وکیوم، سوپرفلکس، هواکشی، مواد غذایی، اسیدی، خرطومی‌ و شیلنگ صنایع پزشکی توسط این مجموعه به فروش می‌رسد.

با توجه به اینکه این شلنگ‌ها در اندازه، سایز، رنگ، جنس، ویژگی، وزن و قیمت متفاوت وجود دارند. فروش عمده شیلنگ پزشکی و هر نوع شیلنگ دیگر نیز در تهران شلنگ انجام می‌شود. صادرکردن یک محصول نشان از باکیفیت‌‌بودن آن است. پس اگر به دنبال یک شلنگ با کیفیت هستید، تهران شلنگ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس تهران شلنگ در گوگل مراجعه کرده و با کارشناسان تماس بگیرید. کارشناسان بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

آن‌ها با توجه به بودجه و نیاز شما، بهترین شلنگ را به شما پیشنهاد می‌دهند. در صورتی که قصد خرید حضوری را دارید، می‌توانید به دفتر مرکزی این مجموعه نیز مراجعه نمایید.

مرکز فروش شیلنگ پزشکی

قیمت شیلنگ پزشکی

شلنگ‌های پزشکی در رنگ، جنس، نوع، سایز و وزن مختلفی تولید می‌شوند. این تنوع‌ها باعث تنوع در قیمت شلنگ پزشکی نیز می‌شود. اگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آگاه باشید، می‌توانید یک خرید به‌صرفه انجام دهید. چرا که دیگر فروشندگان نمی‌توانند کلاهبرداری کنند. با عوامل تاثیرگذار در قیمت، در ادامه آشنا می‌شوید.

  • سایز شلنگ: هر چقدر سایز شلنگ بزرگ‌تر باشد، قیمت شلنگ بیشتر می‌شود. چرا که ماده اولیه استفاده‌شده، بیشتر است.
  • وزن شلنگ: بر خلاف سایز، وزن هر چقدر کمتر باشد، قیمت شلنگ را بیشتر می‌کند. مثلاً برای انتقال سرم به بدن، استفاده از یک لوله یا شلنگ سیلیکونی سنگین، باعث فشار به دست می‌شود. در حالی که یک لوله سبک خیلی سریع سرم را منتقل می‌کند، بدون اینکه به دست فشاری وارد شود.
  • متراژ شلنگ: متراژ شلنگ توسط مشتری مشخص می‌شود. با زیاد‌شدن متراژ، قیمت شلنگ بیشتر می‌شود. مسلماً قیمت سه متر شلنگ از یک متر شلنگ بیشتر است. البته در خرید عمده، معمولاً تخفیفی قابل توجه برای مشتری در نظر گرفته می‌شود.
  • جنس شلنگ: شیلنگ صنایع پزشکی جنس‌های مختلفی دارد. هر چقدر جنس یک شلنگ باکیفیت‌تر باشد و از ویژگی‌های بیشتری برخوردار باشد، قیمت بیشتری هم دارد.

قیمت شیلنگ پزشکی

سخن پایانی

شیلنگ صنایع پزشکی از پرکاربردترین شلنگ‌ها است. این شلنگ در تمامی‌ شاخه‌های پزشکی، کاربرد دارد. در واقع شلنگ پزشکی در مکانی برای انتقال مایعات، در مکانی دیگر برای انتقال گاز‌ها، در مکانی برای انتقال جامدات و در مکانی دیگر در ساختار دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

"در مورد گاز اخوان بیشتر بخوانید"

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

20 نظر در “خرید شیلنگ صنایع پزشکی در تولیدی تهران شیلنگ+ قیمت1401

  1. بهزاد گفت:

    بهترین هستید

    1. رضایی گفت:

      قیمت ها آپدیته؟
      چون اگه اینجوری باشه خیلی مناسبه

  2. علی گفت:

    اطلاعاتتون خیلی مفید بود حتما خرید میکنم

  3. محمدزاده گفت:

    کیفیت محصولات عالیه خدا قوت

  4. عباس رضایی گفت:

    من ازتون خرید عمده کردم عالی هستش

  5. دنیا گفت:

    ممنون از مطالب کاربردی تون

  6. ahmadi گفت:

    ممنونم خریدهامون به دستمون رسید عالی بود

  7. عباسی گفت:

    خیلی جامع و مفید بود

  8. Ali گفت:

    خیلی عالی بود

  9. رامین گفت:

    واقعا ممنونم، هیچ جا لیست قیمت شون انقد کامل نیست

  10. کورد گفت:

    ممنون سفارشمونو زود ارسال کردید عالی بود

  11. hashemi گفت:

    قیمت و کیفیت عالی
    اخلاق و مشتری مداری هم ۲۰

  12. Fathiii گفت:

    قیمت شیلنگ ها برای عمده است؟؟

  13. Ali گفت:

    عمده هم می فروشید ؟

  14. مستوفی گفت:

    سلام قیمت ها مطابق سال ۱۴۰۲ هستش؟

  15. محمدی گفت:

    سلام به جنوب هم ارسال دارین؟

  16. مصطفی گفت:

    سلام به یزد هم ارسال دارید

  17. علیرضایی گفت:

    جامع و مفید

  18. نصرت پناه گفت:

    شیلنگ ترازهای تهران شیلنگ هم فوق العاده هستن

  19. ترابی گفت:

    جنس و کیفیت این محصول عالی بود خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *