وبلاگ

خرید شیلنگ به قیمت تولیدی تهران و کرج + لیست قیمت 1402

شماره تماس تولیدی شیلنگ

خرید شیلنگ به قیمت تولیدی

خرید شیلنگ به قیمت تولیدی از فروشگاه­های مختلف امکان پذیر است. شیلنگ‌های آب کاربردهای زیادی از جمله آبیاری و کشاورزی دارند. متریال شیلنگ تأمین آب باید در برابر نور خورشید مقاوم باشد.

کیفیت شیلنگ‌های آب به نوع مواد استفاده شده در ساخت آن‌ها بستگی دارد. درواقع هرچه این مواد مقاومت بیشتری داشته باشند، کیفیت شلنگ بیشتر است. در ادامه این مقاله به بررسی موضوع خرید شیلنگ به قیمت تولیدی خواهیم پرداخت. تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

ویدیو : خرید شیلنگ به قیمت تولیدی

قیمت فروش عمده انواع شیلنگ آب

قیمت عمده انواع شیلنگ آب از طریق نمایندگی‌های فروش و سایت‌های اینترنتی قابل دریافت است. قیمت عمده شیلنگ آب بستگی به نوع و کاربری آن دارد. انواع شیلنگ برای کاربردهای مختلف در سایت‌های اینترنتی موجود هستند و بیشتر این سایت‌ها شیلنگ را به قیمت کارخانه به صورت عمده به فروش می‌رسانند و این محصول را به راحتی در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

انواع شیلنگ با مقاومت‌های مختلف و طول‌های مختلف در این سایت‌ها یافت می‌شود و کاربردهای متفاوتی دارند. درواقع با انتخاب شیلنگ مناسب، خرید شیلنگ به قیمت تولیدی در دسترس است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

خرید شیلنگ آب ارزان به صورت عمده

مهم‌ترین مزیت خرید شیلنگ عمده قیمت ارزان این است که به شما کمک می‌کند تا محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت تهیه کنید. مجموعه تهران شیلنگ دارای انواع شیلنگ آب برای تمامی مشتریان است و تمامی این محصولات به‌صورت مستقیم و بدون واسطه تحویل می‌گردد؛ بنابراین امکان خرید شیلنگ به قیمت تولیدی را برای شما فراهم کرده است.

خرید شیلنگ آب ارزان به صورت عمده

فروش عمده انواع شیلنگ با قیمت کارخانه

فروش عمده شیلنگ به قیمت تولیدی یکی از مواردی است که بسیاری از تأمین کنندگان تجهیزات ساختمانی و تأسیساتی به دنبال آن هستند و به دنبال شرکت‌های داخلی و مراکز عرضه مستقیم می‌گردند تا بتوانند خرید شیلنگ به قیمت تولیدی را تجربه کنند.

خرید شیلنگ به قیمت تولیدی در معمولاً در مراکز عرضه کننده لوازم ساختمانی و تأسیساتی امکان‌پذیر است و طیف گسترده‌ای از این محصول از طریق این فروشگاه‌ها در دسترس است.

مراکز فروش عمده انواع شیلنگ

مرکز فروش عمده شیلنگ انواع شلنگ آب را تولید می‌کند و این تولیدکنندگان شیلنگ قادرند این نوع محصولات را با کیفیت بالا به بازارهای شهرهای مختلف کشور عرضه کنند و نیاز بازار انواع شیلنگ را برطرف می‌کند.

تولید شیلنگ در انواع مختلفی انجام می‌شود. به‌عنوان مثال، شیلنگ‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها شلنگ آب است. همچنین خود این شیلنگ‌های آب نیز در اندازه‌ها و طول‌ها و همچنین قطر شیلنگ‌ها متفاوت هستند. شما می‌توانید با خرید شیلنگ به قیمت تولیدی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

قیمت فروش عمده انواع شیلنگ آب در مراکز تولید کننده

قیمت فروش عمده انواع شیلنگ به نرخ تولیدی بسته به مرکز تولید آن متفاوت است. شیلنگ یکی از وسایلی است که مشتریان زیادی در سراسر دنیا دارد. این محصول از مواد PVC ساخته شده است و استفاده از مواد منحصر به فرد کیفیت بالا را تضمین می‌کند.

در سال‌های اخیر کارخانه‌های تولید شلنگ در شهرهای بزرگ کشورمان احداث شده است. از آن جمله می‌توان به شهرهای کرج، قم، تهران، تبریز، مشهد و یزد اشاره کرد.

قیمت فروش عمده انواع شیلنگ آب در مراکز تولید کننده

پخش عمده شیلنگ آب صنعتی

شلنگ آب صنعتی یکی از پرکاربردترین وسایل در صنعت است که به دلیل مصرف بالای آن تولید کنندگان انواع شیلنگ آب در سایزها و مواد مختلف بسته به مواد عبوری، این محصولات را تولید می‌کنند؛ به این ترتیب خرید شیلنگ به قیمت تولیدی را نیز میسر می‌کنند.

شلنگ‌های آب صنعتی به طور گسترده در بازار توزیع می‌شوند و به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهند که انواع شلنگ‌های آب و بهترین شیلنگ‌های آب را با قیمت مناسب از بازار خریداری کنند. در واقع مصرف کنندگان می‌توانند خرید عمده شیلنگ آب صنعتی را به راحتی تجربه کنند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

تولیدی انواع شیلنگ

خریداران در هنگام خرید شیلنگ از تولیدی به خصوص در فصول گرم سال با توجه به تنوع بسیار زیاد این محصول و عدم شناخت مناسب از این محصول پرطرف‌دار با انتخاب سخت و دشواری روبرو می‌شوند. همچنین مجموعه تهران شیلنگ با تولید انواع شیلنگ برای تمام فصول و شرایط آب و هوایی به یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان در این صنعت تبدیل شده است.

تولیدی انواع شیلنگ

خرید شیلنگ گاز از مراکز تولید کننده

قیمت خرید شیلنگ گاز با قیمت تولیدی، به طور کلی بسیار مناسب است. معمولاً شیلنگ گاز یکی از پرفروش‌ترین شیلنگ‌ها در تولیدات داخلی و خارجی است و به همین دلیل است که سالانه میلیون‌ها تن از این شیلنگ‌ها در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد. این امر منجر به رونق مناطق تولید در سراسر جهان می‌شود. شیلنگ‌های گاز به طور کلی به صورت عمده فروخته می‌شوند.

خرید شیلنگ کشاورزی ارزان و با قیمت کارخانه

خرید شیلنگ کشاورزی با قیمت تولیدی و مقرون به صرفه به دلیل رشد صنعت کشاورزی در سراسر جهان رشد قابل توجهی داشته است. شیلنگ‌های کشاورزی انواع مختلفی دارند و با قیمت‌هایی که منعکس کننده شرایط روز است در بازارهای جهانی به فروش می‌رسند.

خرید شیلنگ خرطومی

شیلنگ‌های خرطومی و انواع آن‌ها در بسیاری از کارخانه‌های ایران به وفور تولید می‌شوند و توسط توزیع کنندگان زیادی به فروش می‌رسند و مشتریان می‌توانند بسته به نیاز خود به روش‌های مختلف این محصولات را خرید کنند.

در خرید شیلنگ خرطومی با قیمت تولیدی و به صورت حضوری، حضور واسطه‌ها باعث می‌شود تا فروشندگان بازار قیمت تمام شده محصولات خود را افزایش دهند.؛اما برای خرید اینترنتی این‌طور نیست.

زیرا با خرید شیلنگ به قیمت تولیدی به صورت آنلاین، محصول بدون واسطه مستقیماً به دست مشتری می‌رسد. در صورت خرید مستقیم باید با گذاشتن زمان مشخص خرید و هزینه رفت و برگشت به آدرس تولیدی مراجعه کنید.

خرید شیلنگ خرطومی

خرید شیلنگ فنردار با قیمت کارخانه

لطفاً توجه داشته باشید که هنگام خرید شیلنگ فنردار با قیمت تولیدی، باید شیلنگ مورد نیاز خود را بر اساس فشار عبوری از شیلنگ، مواد و ویژگی‌های مواد انتخاب کنید.

با خرید اینترنتی شیلنگ فنردار می‌توانید به راحتی بهترین شیلنگ فنردار را انتخاب کرده و در اسرع وقت بدون مراجعه حضوری خریداری کنید. خریداران می‌توانند برای اطلاع از هر گونه شیلنگ فنردار با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند.

خرید شیلنگ باد سیم دار با قیمت مناسب

بازار گسترده‌ای برای خرید شیلنگ باد سیم دار با قیمت تولیدی وجود دارد؛ بنابراین تقاضای آن در ایران و سایر کشورهای جهان زیاد است. این امر منجر به افزایش تعداد توزیع کنندگان، خرده فروشان و عمده فروشان در سراسر جهان شده است.

از آنجایی که تعداد فروشگاه‌ها بسیار زیاد است، طبیعی است که مشتریان در مورد انتخاب مرکز خرید دچار سردرگمی شوند؛ بنابراین سعی کنید با کمی جستجو با پیدا کردن یک تولیدی قابل اعتماد شروع کرده و خرید شیلنگ به قیمت تولیدی را در اولویت قرار دهید.

خرید شیلنگ باد سیم دار با قیمت مناسب

خرید شیلنگ تراز با قیمت تولیدی

استفاده از ابزار و وسایل مرتبط با هر کاری در واقع در تعیین کیفیت آن کار بسیار مؤثر است و ارزش آن کار را مشخص می‌کند. یکی از این ابزارها شیلنگ تراز است که نقش مهمی در انواع کارهای ساختمانی ایفا می‌کند که برای انجام کار با بالاترین کیفیت استفاده می‌شود.

همچنین خرید شیلنگ تراز با قیمت تولیدی بنا به سفارش و درخواست مشتریان و مصرف کنندگان به‌صورت عمده در بازار عرضه شده و به دست مشتریان می‌رسد.

قیمت تولیدی شیلنگ نخ دار

شیلنگ‌های نخ دار مقرون به صرفه هستند. قیمت شیلنگ نخ دار در ایران نسبت به سایر کشورهای دنیا ارزان‌تر است. شیلنگ‌های نخ دار در دسته‌های هیدرولیک و پنوماتیک قرار می‌گیرند که به ترتیب برای استفاده در فشارهای کاری کم، متوسط ​​و بالا مناسب هستند.

بنابراین از آنجایی که قیمت شیلنگ‌های باد نخ دار به معیارهای مختلفی بستگی دارد، می‌توانید با استفاده از روش‌های ارتباطی ارائه شده در سایت، برای اطلاع از قیمت شلنگ‌ها و خرید شیلنگ به قیمت تولیدی با کارشناسان مجموعه تهران شیلنگ تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع شیلنگ باد نخ دار را می‌توانید در سایت مشاهده نمایید، می‌توانید با استفاده از لیست قیمت این محصولات، خرید شیلنگ باد نخ دار با قیمت تولیدی را با توجه به بودجه خود انجام دهید.

قیمت تولیدی شیلنگ نخ دار

خرید شیلنگ صنایع پزشکی با قیمت تولیدی

خرید شیلنگ صنایع پزشکی با قیمت تولیدی به صورت حضوری و حضوری امکان‌پذیر است. می‌توانید با مراجعه به مراکز عرضه مورد اعتماد شیلنگ‌های صنایع پزشکی، بهترین شیلنگ‌ها را خریداری کنید.

خرید حضوری شیلنگ صنایع پزشکی این فرصت را به شما می‌دهد تا از نزدیک انواع شیلنگ‌های سیلیکونی را بررسی کرده و با توجه به نیاز و کاربرد خود نمونه درجه یک مناسب را خریداری نمایید؛ اما خرید شیلنگ به قیمت تولیدی از یک کارخانه معتبر می‌تواند صرفه‌جویی بسیار خوبی برای شما داشته باشد.

مرکز خرید شیلنگ حصیری با قیمت تولیدی

یکی از مراکز خوش نام در ایران که توانسته کیفیت بالا را با قیمت پایین ترکیب کند و همواره رضایت کاربران را جلب کند، مرکز تهران شیلنگ است که خرید شیلنگ حصیری با قیمت تولیدی را به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین خریداران تهرانی می‌توانند سفارشات خود را در کمتر از ۲۴ ساعت دریافت کنند.

نحوه سفارش و خرید شیلنگ به قیمت تولیدی

شیلنگ آب کاربرد بسیاری در منازل، باغ و کارگاه داشته و به همین دلیل خرید شیلنگ به قیمت تولیدی به ویژه در مقدار زیاد می‌تواند صرفه اقتصادی برای شما به همراه داشته باشد. هنگام خرید شیلنگ باید به مسائلی مانند کیفیت متریال به کار رفته در آن و مناسب بودن شیلنگ برای کار خود توجه بسیار کنید.

خریداران بسیاری مانند شما به منظور بررسی جنس و کیفیت شیلنگ، حضور در محل فروش را ترجیح می‌دهند. این افراد معتقد هستند که در خرید حضوری علاوه بر بررسی کیفیت و جنس می‌توانند شیلنگ را به قیمت مناسب‌تری خریداری کنند.

اما برخی دیگر به دلایل مختلف مانند مشغله کاری یا دوری راه امکان حضور در بازار برای خرید شیلنگ برا ندارند. بهترین راهکار که به این افراد پیشنهاد می‌شود، استفاده از شیوه خرید اینترنتی است. استفاده از روش اینترنتی خرید شیلنگ مزیت‌های بسیاری را به همراه دارد.

از اصلی‌ترین مزایایی خرید شیلنگ به شیوه اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب و خرید سریع تر
  • انجام راحت‌تر فرایند مقایسه قیمت و کیفیت شیلنگ‌ها

این روش خرید باعث می‌شود که یک فضای رقابتی سالمی در بین فروشندگان شیلنگ نیز ایجاد می‌شود. وجود این فضای رقابتی منجر به تولید محصولات باکیفیت‌تر و همچنین عرضه شیلنگ‌ها با قیمت مناسب‌تر در بازار فروش می‌شود.

در صورتی که خریدار شیلنگ‌های مورد نیاز خود را از مراکز معتبر به صورت حضوری یا اینترنتی انتخاب کند، حتماً محصول انتخابی او دارای تضمین کیفیت خواهد بود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

نکات مهم خرید شیلنگ به قیمت تولیدی

هنگام خرید شیلنگ به قیمت تولیدی باید چند نکته را مد نظر قرار دهید تا انتخاب شما کاربردی باشد. در ادامه به بیان مطالب بیشتری درباره این نکات مهم پرداخته شده است.

توجه به لایه‌های شلنگ

شیلنگ‌ها از یک یا چند لایه تشکیل شده‌اند. وجود لایه‌های بسیار در شیلنگ، نشان دهنده استحکام و مقاومت آن در برابر پارگی است. به طور مثال در صورتی که قصد خرید شیلنگ جهت استفاده در باغ ویلای خود را دارید، بهتر است که محصولات با تعداد لایه بالا مانند ۶ لایه را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ شلنگ

احتمالاً شما با خود فکر می‌کنید که آیا رنگ شیلنگ در زمان خرید شیلنگ به قیمت تولیدی مهم است؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که توجه به خصوصیات ظاهری مهم بوده و باید در زمان خرید به آن توجه کرد.

بدون تردید ایجاد هماهنگی بین رنگ شیلنگ با دیگر عناصر موجود در محیط مورد نظر، زیبایی محیط را با خود به ارمغان می‌آورد.

قطر شلنگ

فاکتور قطر شیلنگ بر قیمت تعیین شده آن تأثیر دارد. قطر شیلنگ معمولاً ۸/۳ اینچ، ۴/۳ اینچ یا ۲/۱ اینچ بوده و هر چه قطر آن بزرگ‌تر باشد، به همان اندازه آب بیشتری را برای آبیاری به شما تحویل می‌دهد.

اندازه شلنگ

از دیگر نکاتی که هنگام خرید شیلنگ علی الخصوص برای باغ و باغبانی باید به آن باید توجه کرد، اندازه است. فروشندگان حتماً به شما و دیگر خریداران پیشنهاد می‌کنند که ابتدا اندازه‌های باغ مورد نظر برای آبیاری را یادداشت کنید. سپس با توجه به نیاز خود برای خرید شیلنگ اقدام کنید.

 

کلام پایانی

شیلنگ‌ها انواع مختلفی دارند که بر اساس مایعی که از آن عبور می‌کنید، طبقه‌بندی می‌شوند. شناخت انواع شیلنگ برای یک فروشنده معمولی بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی موضوع خرید شیلنگ به قیمت تولیدی پرداختیم.

شلنگ سایز 4/3 عمدتاً برای کارهای خانه و آبیاری درختان و فضای سبز استفاده می‌شود. این شیلنگ اغلب در 50 متری و گاهی 20 و 30 متری بسته به نیاز مشتری ساخته می‌شود. برای خرید شیلنگ به قیمت تولیدی یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

“در مورد قیمت باربری بیشتر بخوانید”

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

سایر مقالات:

قیمت انواع شیلنگ گازی
مزایا و معایب شیلنگ خرطومی
خرید شیلنگ ارزان
بازگشت به لیست

3 نظر در “خرید شیلنگ به قیمت تولیدی تهران و کرج + لیست قیمت 1402

  1. لیلی گفت:

    سلام بسیار عالی بود چطور میتونم ازتون شلنک تهیه کنم

  2. لیلی گفت:

    سلام بسیار عالی بود چطور میتونم ازتون شلنک تهیه کنم..

  3. خلیلی گفت:

    سلام خیلی منصف و با وجدان هستن

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *