شیلنگ باد نخ دار هوا

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ باد نخ دار هوا میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شیلنگ باد نخ دار هوا

شیلنگ باد نخ دار هوا یکی از پراستفاده‌ترین شلنگ‌ها است. از این شلنگ در صنایع مختلف بهره می‌گیرند. چرا که انتقال هوا در همه صنایع لازم و ضروری است. بسیاری از افراد این شلنگ را با شلنگ باد اشتباه می‌گیرند.

اگر چه کار هر دو شلنگ انتقال بوده، ساختار آن‌ها کاملاً با یکدیگر متفاوت است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ باد نخ دار هوا، ویژگی‌ها، کاربرد، مواد اولیه، رنگ بندی، مشخصات، انواع، مزیت، ساختار، سایز بندی، قیمت و نحوه خرید آن آشنا شوید.

شیلنگ باد نخ دار هوا

کاربرد شلنگ باد نخ دار هوا

شیلنگ‌ها فقط در نوع شیلنگ آب وجود ندارند. در واقع این شلنگ‌ها بر اساس مصارف مختلفی که دارند، در انواع مختلفی هم تولید می‌شوند. یکی از این شلنگ‌ها، شلنگ باد نخ دار هوا است. این شلنگ بر اساس جنس، کاربرد‌ شیلنگ باد نخ دار هوا در ادامه با آن آشنا می‌شوید.

  • هوا برش رایج‌ترین کاربرد این شلنگ است. شاید اصلاً ندانید هوا برش چیست و یا شاید اطلاع نداشته باشید که چگونه از شلنگ‌ هوا در این صنعت استفاده می‌شود؛ بنابراین ابتدا باید بدانید هوا برش چیست؟

برای جوش‌دادن یا برش‌دادن فلزات از سوخت (گاز) به همراه اکسیژن استفاده می‌شود که این عملیات را هوا برش می‌نامند. در دستگاه هوا برش، از شلنگ باد نخ دار هوا برای انتقال هوا (اکسیژن) و گاز قابل اشتعال استفاده می‌شود.

  • در عملیات برش‌کاری و جوش‌کاری از این شلنگ بهره می‌گیرند.
  • در تولید و استفاده از ابزار بادی مثل بکس بادی، پیکور، پیستوله بادی، فرز بادی، دریل بادی، کمپرسور بادی و ... از شلنگ باد نخ دار هوا استفاده می‌شود.
  • بکس بادی توسط شلنگ باد نخ دار هوا به کمپرسور باد متصل می‌شود. کمپرسور انرژی لازم را به بکس بادی منتقل می‌کند. در واقع هوای مورد نیاز از کمپرسور، توسط این شلنگ باد نخ دار به بکس بادی منتقل می‌شود. در نتیجه بکس بادی می‌تواند انواع پیچ و مهره را با قدرت بالا باز و بسته کند.
  • در پیکور نیز اتفاقی مشابه بکس بادی رخ می‌دهد. یعنی هوای فشرده کمپرسور توسط شلنگ باد نخ دار هوا به پیکور منتقل شده و پیکور می‌تواند عمل تخریب سنگ‌های بزرگ‌تر را انجام دهد.

البته علاوه بر تخریب، با این انرژی می‌تواند در پروژه‌های شهری هم مورد استفاده قرار گیرد. برای انجام عملیات عمرانی در جاده‌ها و آسفالت جاده‌ها نیز از این دستگاه استفاده می‌شود.

  • پیستوله بادی نیز با شلنگ باد نخ دار هوا به کمپرسور متصل است. شلنگ، هوا را از کمپرسور گرفته و به پیستوله می‌دهد. پیستوله نیز انرژی را در مخزن خود ذخیره می‌کند تا بتواند سرعت رنگ‌آمیزی فلز، چوب، دیوار و حتی اتومبیل را افزایش دهد و سطح صاف و یک‌‌دست ایجاد کند.
  • فرز بادی از دیگر وسایل بادی است که بر پایه هوا کار می‌کند. در واقع این فرز انرژی خود را از هوای فشرده کمپرسور توسط شلنگ باد نخ دار هوا می‌گیرد. سپس با این انرژی بیرون‌زدگی‌های سنگ و فلز، برش و ساییدن قطعات با جنس‌های مختلف را انجام می‌دهد.

کاربرد شلنگ باد نخ دار هوا

مواد اولیه شیلنگ باد نخ دار هوا

شیلنگ باد نخ دار هوا، لوله‌ای توخالی و طویل است که در مکان‌های متفاوتی کاربرد دارد. پایه و مواد اولیه این شلنگ همانند سایر شلنگ‌ها بوده، با این تفاوت که در ساختار شلنگ باد نخ دار هوا از نخ برای استحکام بیشتر استفاده شده است.

مسلماً مشتریان برای خرید، جنس این شلنگ را مد نظر می‌گیرند و به دنبال بهترین و باکیفیت‌ترین شلنگ می‌روند؛ بنابراین لازم است در مورد مواد اولیه باکیفیت اطلاع داشته باشند و بدانند که به کدام شلنگ، شیلنگ باکیفیت می‌گویند.

معمولاً از مواد اولیه گوناگونی در تولید شلنگ استفاده می‌کنند. مثل: گرانول پی وی سی، پلی اتیلن، پلاستیک، پلی آمید، پلی اورتان، پلی پروپیلن، نایلون، نخ استیل، نخ پلی استر و ...

تمام این مواد با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود، کارایی ویژه‌ای به شلنگ می‌دهند. اما ترکیب پلاستیک، نخ پلی استر و پی وی سی، یک شلنگ باکیفیت باد نخ دار هوا تولید می‌کند.

پلاستیک و پی وی سی با یکدیگر ترکیب شده و ویژگی‌های هم را تکمیل می‌کنند. مثلاً نرمی ‌پی وی سی در کنار پلاستیک به حد استاندارد رسیده و حتی مقاومت آن‌ها با هم ترکیب می‌شود.

حال که لایه انعطاف‌پذیر داخلی و بیرونی با پلاستیک تولید شد، باید به فکر لایه میانی و مستحکم‌تر باشید. معمولاً نخ پلی استر بهترین گزینه است. این نخ با ضخامت استاندارد میان لایه‌ها  قرار می‌گیرد و استحکام لازم را به شلنگ می‌دهد.

مواد اولیه شیلنگ باد نخ دار هوا

ساختار شیلنگ باد نخ دار هوا

شیلنگ‌های باد نخ دار هوا بسته به نوع، ساختارهای متفاوتی دارند. در نوعی از این شلنگ، بخش میانی از دو لایه نخ تشکیل شده است. در نوع دیگر، بخش داخلی و یا بخش خارجی دارای دو لایه است.

نوع سوم شلنگ باد نخ دار هوا، در هر کدام از بخش‌ها، دارای دو لایه است. این شلنگ‌ها از استحکام و مقاومت فوق‌العاده بالایی برخوردارند.

ویژگی شیلنگ باد نخ دار هوا

ویژگی‌های یک شلنگ به ساختار و مواد اولیه آن بر می‌گردد و با توجه به این ویژگی‌ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این ویژگی‌ها ملاکی برای مشتریان هستند. فرض کنید شما برای خرید یک مانتوی قرمز به لباس‌فروشی می‌روید. حتماً باید رنگ قرمز را خریداری کنید.

اگر مشتری به قصد خرید مقاوم‌ترین شلنگ باد نخ دار هوا به فروشگاهی برود، باید مقاوم‌ترین نوع آن شلنگ را خریداری کند. در ادامه با ویژگی‌های بارز این شلنگ آشنا می‌شوید.

  • این شلنگ‌ها با وجود نخ در ساختار خود، در مقابل ضربه و فشار مقاومت بالایی دارند.
  • چون رشته‌های نخ پلی استر قدرت کشسانی بالایی دارند، باعث می‌شوند شلنگ‌ها در اثر کشش، مقاومت زیادی از خود نشان دهند.
  • چون از این شلنگ معمولاً برای انتقال هوای فشرده استفاده می‌کنند، با فشار کاری و فشار ترکیدگی بالایی تولید می‌شود. یعنی فشار‌های زیادی را تحمل کرده و نمی‌ترکد!
  • وجود پلاستیک و پی وی سی در تولید این شلنگ، باعث انعطاف‌پذیری آن می‌شود.
  • یک شلنگ منعطف به آسانی در یکدیگر نمی‌پیچد و به سهولت استفاده می‌شود.
  • استفاده از سبک‌ترین مواد اولیه در تولید شلنگ باد نخ دار باعث شده وزن شیلنگ باد نخ دار هوا نیز کم شود و حمل و جابه‌جایی آن آسان‌تر صورت گیرد.
  • این شلنگ در برابر عوامل محیطی چون گرما و سرما، مواد شیمیایی، گردوغبار و ... مقاومت زیادی دارد.

شلنگ‌های باد نخ دار هوا همانند سایر شلنگ‌ ها دارای مشخصاتی هستند. مشخصات شیلنگ باد نخ دار هوا می‌توانند به نوبه خود، به مشتری در پروسه خرید کمک زیادی کنند.

سایزبندی شیلنگ باد نخ دار هوا را می‌توان اولین مشخصه این شلنگ دانست. از آنجایی که در سایز‌های متفاوت وجود دارد، کاربرد آن نیز بیشتر است.

تنوع در رنگ بندی شیلنگ باد نخ دار هوا، استفاده از آن را گسترده‌تر کرده است. این شلنگ‌ها با رنگ‌های خاص، کاربرد‌های متفاوتی هم دارند. ‌ مثلاً شخصی که به شلنگ کمپرسور نیاز دارد، به دنبال شلنگ باد نخ دار هوا به رنگ قرمز می‌گردد.

تمام مشخصات فنی شلنگ در لایه بیرونی آن چاپ شده است؛ بنابراین هنگام خرید عمده شیلنگ باد نخ دار به این مشخصات توجه داشته باشید.

ویژگی شیلنگ باد نخ دار هوا

خرید شیلنگ باد نخ دار هوا

افراد برای اینکه بتوانند یک خرید خوب داشته باشند و از مزیت شلنگ باد نخ دار هوا بهره ببرند، مدام به دنبال یک مجموعه خوب با محصولات باکیفیت‌ می‌گردند. تهران شیلنگ از بهترین مجموعه‌ها در زمینه فروش انواع شیلنگ باد نخ دار هوا است. برای خرید از این مجموعه باید به فروشگاه تهران شلنگ مراجعه کنید.

می‌توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین خرید را از این تولیدی انجام دهید. اگر می‌خواهید خریدی به‌صرفه داشته باشید، حتماً خرید آنلاین را برگزینید. چرا که با خرید آنلاین، در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود. یعنی دیگر نیازی نیست با هزینه رفت و برگشت به فروشگاه‌های حضوری بروید و تایمی‌ را در آنجا برای خرید صرف کنید‌.

با یک سرچ کوتاه در گوگل می‌توانید به بهترین فروشگاه آنلاین شلنگ مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. سپس در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را در آدرس داده شده تحویل بگیرید.

خرید شیلنگ باد نخ دار هوا

قیمت شیلنگ باد نخ دار هوا

از عوامل تأثیرگذار در خرید، قیمت شلنگ باد نخ دار هوا است. برخی از فروشگاه‌ها با کلاهبرداری، هزینه‌های بیشتری از مشتری دریافت می‌کنند. برخی دیگر با وجود واسطه، همین قیمت را دریافت می‌کنند و محصول را تحویل می‌دهند.

این موضوع برای خریدار، خوشایند نیست؛ لذا اگر به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید، می‌توانید ارزان‌ترین شلنگ را با بالاترین کیفیت بخرید. البته این موضوع را به یاد داشته باشید که عوامل مختلفی در قیمت نهایی شلنگ تأثیر می‌گذارند.

تولیدی شیلنگ باد نخ دار هوا

تهران شیلنگ در زمینه فروش انواع شلنگ، بهترین مجموعه در سراسر کشور شناخته می‌شود. این مجموعه با ارائه انواع شلنگ، اتصالات شلنگ و متعلقات شلنگ، مشتریان بسیاری دارد. برای خرید حضوری از تهران شلنگ، باید به آدرس تولیدی شیلنگ باد نخ دار هوا مراجعه نمایید.

اگر قصد خرید آنلاین از این مجموعه را دارید، می‌توانید با شماره تماس تولیدی شیلنگ باد نخ دار هوا تماس بگیرید و از کارشناسان مجرب این مجموعه در خواست مشاوره رایگان کنید. مشاوران بیست و چهار ساعته پاسخگوی شما مشتریان گرامی‌ هستند.

علاوه بر پاسخ به سؤالات شما، با درنظرگرفتن کاربرد و بودجه‌تان، بهترین مشاوره را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهند. تهران شلنگ، اولین صادرکننده شلنگ به کشور‌های خارجی بوده است. این موضوع نشان‌دهنده این است که کیفیت محصولات بسیار بالا است.

تولیدی شیلنگ باد نخ دار هوا

سخن پایانی

بهترین مدل شیلنگ باد نخ دار هوا را می‌توانید در فروشگاه‌های مختلف خریداری کنید. اما توجه داشته باشید که شلنگ، بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را داشته باشد. از سمتی مناسب‌ترین شلنگ برای کاربرد مورد نظر شما باشد. در این صورت می‌توانید یک خرید خوب را تجربه

کنید.

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *