وبلاگ

صادرات شیلنگ به گرجستان- قوانین و شرایط در 2024 | تهران شیلنگ

صادرات شیلنگ به گرجستان

مهم‌ترین نکات درباره صادرات شیلنگ به گرجستان

آیا تابه‌حال چیزی درباره صادرات شیلنگ به گرجستان شنیده‌اید؟ اگر شما هم به فکر این تجارت پرسود هستید باید درست و اصولی پیش بروید؛ تنها در این صورت می‌توانید کسب و کار خودتان را توسعه دهید. در ادامه این مقاله با نحوه صادرات شیلنگ به گرجستان آشنا می‌شوید.

مهم‌ترین نکات درباره صادرات شیلنگ به گرجستان

صادرات شیلنگ به گرجستان

 

شرایط صادرات شیلنگ به گرجستان

یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر باعث ضعیف شدن بازار صادرات شلنگ شده، عرضه نادرست در بازار هدف بوده است؛  به این معنا که راه درستی برای نشان دادن کیفیت محصولات به خریداران به کار گرفته نشده است. از این رو در بازار مقصد؛ یعنی کشور گرجستان تابه‌حال نتوانسته است خودش را در زمینه تولید شیلنگ به سطح کشور‌های دیگر برساند.

اگر به دنبال زمان مناسب صادرات شیلنگ به گرجستان هستید، باید گفت که تا همین‌الان هم وقت خود را از دست داده‌اید؛ اما جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا کیفیت از ویژگی‌های است که هیچ وقت چیزی نمی‌تواند جایگزین آن باشد.

انواع شیلنگ صادراتی

جنس این وسیله‌های کاربردی می‌تواند از pvc یا لاستیک به همراه مواد دیگر با توجه به نوع مصرف در صنعت باشد. برای صادرات شیلنگ به گرجستان باید با کاربرد‌های آن نیز آشنا باشید. شلنگ‌ها در انواع صنایع از جمله فرایند‌های مربوط به جوشکاری،  نفت، زغال سنگ و ساخت تونل کاربرد اساسی دارند.

شلنگ‌ها به مایعات این امکان را می‌دهند تا بتوانند در محیط‌های خطرناک، مطمئن و بدون خطر عبور کنند. این وسیله‌های پر مصرف باتوجه‌به کاربرد و نوع صنایع مصرفی از لاستیک و مواد باکیفیت بسیار بالا عایق‌بندی می‌شوند تا دوام بیشتری پیدا کنند. از مهم‌ترین کاربرد‌های صادرات انواع شیلنگ صنعتی به گرجستان می‌توانیم موارد زیر را برای شما بازگو کنیم:

  • توانایی انتقال دادن مواد با درجه حرارت بالا
  • انتقال دادن بنزین‌های دیزل و بدون سرب
  • انتقال انواع مشتقات نفتی و روغن
  • انتقال دادن انواع مختلف گازها
  • انتقال دادن بخار
  • عبور دادن مواد در شرایط محیطی مختلف
  • انتقال مواد خطرناک، اسیدی و آلوده
  • انتقال دادن موادی که باعث سایش می‌شوند، ‌ مانند سیلیس، ‌ سیمان، ‌ شن و ماسه‌، آهک و ماسه بادی
انواع شیلنگ صادراتی

صادرات شیلنگ به گرجستان

 

شیلنگ‌های سوخت و روغن صادراتی

شلنگ‌های سوخت و روغن برای انتقال دادن انواع مشتق‌های نفتی و روغن‌ تولید می‌شوند. با توجه به هدف تولید این نوع شلنگ‌ها‌، نباید برای انتقال موادی به‌غیراز روغن مورد استفاده قرار بگیرند. در صورت لزوم برای استفاده غیر و صادرات شیلنگ به گرجستان حتماً با فروشنده مشورت کنید.

شیلنگ‌های ضد سایش صادراتی

به طور کلی این نوع از شلنگ‌ها برای بارگیری، ‌تخلیه و انتقال پنوماتیک یا هیدرولیک موادی با درجه حرارت مختلف مورد استفاده قرار گرفته که باعث ایجاد سایش می‌شوند؛ همچنین در انتقال موادی همچون ملات و سیمان، ‌ آهک، بتن، ‌ الیاف نساجی، سیلیس، غلات  و دانه، خاک اره، ‌ فاضلاب و لجن و گردوغبار و در صنایعی مانند شیشه سازی، سکوهای حفاری، بنادر، ‌ صنایع فولاد و سیمان کاربرد دارند.

شلنگ‌های هوا صادراتی

شیلنگ‎‌های هوا برای انتقال انواع گاز‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از شلنگ‌ها باتوجه‌به نوع موادی که می‌خواهند انتقال دهند، در انواع مختلف درجه مقاومت طراحی و تولید می‌شوند.

از رایج‌ترین کاربردهای این شلنگ‌ها برش است. از شلنگ‌های هوا به علت اینکه در دو نوع شلنگ گاز، قابل اشتعال و اکسیژن تولید می‌شوند در جوشکاری و برش‌کاری استفاده می‌کنند.

شلنگ‌های هوا صادراتی

صادرات شیلنگ به گرجستان

 

 

شیلنگ‌های ضد اسید صادراتی

این مدل از شلنگ‌ها تقریباً جزو پراستفاده‌ترین شلنگ‌های صادراتی محسوب می‌شوند که حمایت دولت برای صادرات شیلنگ به گرجستان را نصیب خود کرده‌اند. شلنگ‌های ضد اسید به علت نوع طراحی که دارند در انتقال موادی مانند اسید بسیار پرکاربرد هستند.

شیلنگ‌های فنردار

شیلنگ‌های فنردار در عملکرد، تنوع بسیار بالایی دارند. ساختار این محصولات پرمصرف عمدتاً از PVC است؛ ولی بسته به کاربردهای دیگر آن از گلوانیز و سیم‌های فولادی گالوانیزه نیز استفاده می‌کنند. لایه‌های شفاف و فنری با ضخامت‌های متفاوت کامل کننده این محصول هستند.

شلنگ‌های فنردار در انتقال مواد غذایی در کارخانه‌های تولید کننده، مواد اسیدی و گازوئیل بسیار پرکاربرد هستند و از مهم‌ترین علت محبوبیت آن می‌توان به حالت‌پذیری بسیار بالا، سبک بودن و مقاومت بالا اشاره کرد. از بارزترین ویژگی‌های صادرات شیلنگ فنردار به گرجستان می‌توانیم موارد زیر را برای شما نام ببریم:

  • سطح خارجی شلنگ‌های فنردار هیچ گونه سوراخ و شکافی ندارند.
  • در برابر نیروی کششی مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • در برابر ضربه، و خراش بسیار با دوام و مقاوم هستند.
  • طول عمر بسیار بالایی دارند.
  • عاری از هرگونه بو و مزه هستند.
شیلنگ‌های فنردار

صادرات شیلنگ به گرجستان

 

شیلنگ‌های گازی صادراتی

سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در خانه‌ها مانند بخاری، گاز، آب‌گرم‌کن و کولر‌ در مکان‌های مختلف تجاری و خانگی به این نوع شلنگ‌ها برای شروع به کار نیاز اساسی دارند. این در حالی است که این محصولات پرکاربرد در کارخانه‌ها نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل اساس فعالیت این مراکز ‌شلنگ‌‌های گاز هستند.

این شیلنگ‌ها در نوع و ساختار تنوع بسیار بالایی دارند. کیفیت مواد اولیه که در تولید این محصولات به کار می‌روند، بسیار حائز اهمیت هستند؛ به این دلیل که سروکار داشتن با گاز ممکن است خطر‌های جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

شیلنگ‌های تراز صادراتی

از متفاوت‌ترین کالا‌های موجود در بازار می‌توان به شلنگ‌های تراز اشاره کرد که بسیار در ساختمان سازی پرمصرف هستند. از این شلنگ‌ها برای ترازیابی بین دو سطح مختلف در ساختمان‌ها استفاده می‌کنند؛ مانند: نصب سقف کاذب، چارچوب در، برق‌کاری و همچنین از مهم‌ترین کاربرد این شلنگ‌ها می‌توان به نقشه برداری در کارگاه‌های عمرانی اشاره کرد.

 

“در مورد باربری بیشتر بخوانید”

 

شیلنگ‌های خرطومی صادراتی

هر نوع کاربرد و ویژگی که در مورد شلنگ‌ها تا این بخش از مقاله گفتیم توسط شلنگ‌های خرطومی قابل اجرا هستند. از همین رو جزو پرطرف‌دارترین نوع شلنگ در میان صادرات شیلنگ به گرجستان محسوب می‌شوند. این نوع شلنگ از مرغوبیت و ضخامت بسیار بالایی برخوردار هستند. سطح داخلی این محصولات صاف، بدون اصطکاک و سطح بیرونی آن‌ها دارای برآمدگی‌های است تا مقاومت شلنگ‌ها را در برابر فشارهای خارجی افزایش دهند.

شیلنگ‌های خرطومی به علت استحکام بالایی که دارند، از آن‌ها می‌توان برای انتقال دادن موادی مانند: بتن و نفت، شن و ماسه، ‌ سیمان و کودهای شیمیایی استفاده کرد و همچنین در صنعت کشاورزی برای انتقال آب و انجام امور آزمایشگاهی کاربرد دارند. انواع شلنگ‌های خرطومی شامل: پمپ آب، هلی فلکس، فنردار، استخوانی و کامپوزیتی می‌شوند.

مقاوم بودن در برابر هرگونه عامل خارجی، مستحکم بودن، انعطاف پذیری بالا، نصب آسان و وزن سبک از جمله ویژگی‌های این شلنگ‌ها محسوب می‌شوند. وجود هرکدام از این ویژگی‌ها، شیلنگ‌های خرطومی را به بهترین نوع صادرات شیلنگ به گرجستان تبدیل کرده است.

شیلنگ‌های کشاورزی صادراتی

شیلنگ‌های کشاورزی از مهم‌ترین کالاهای صادرات شیلنگ به گرجستان به شمار می‌روند. وظیفه این شیلنگ‌ها انتقال آب از منبع به سایر نقاط زمین‌های کشاورزی است. این محصولات پرمصرف برای بیرون کشیدن آب از چاه، ‌ آبیاری محصولات و کاهش مصرف آب‌های زیر زمینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیلنگ‌های کشاورزی در مدل‌های متنوعی تولید‌ می‌شوند که شامل موارد زیر هستند:

  • شلنگ‌های کشاورزی فشار قوی: این شلنگ‌ها از پلاستیک‌های ترکیبی و ارتجاعی ساخته می‌شوند که برای انتقال مواد شیمیایی، گاز و آب با فشار قوی مورد مصرف قرار می‌گیرند.
  • شلنگ‌های کشاورزی ژله‌ای: شلنگ‌های ژله‌ای بسیار انعطاف پذیر و ضد رطوبت هستند که در ساخت آنها ترکیبات پی وی سی نرم وجود دارند.
  • شلنگ‌های کشاورزی لاستیکی: از پرکاربردترین شلنگ‌های کشاورزی در صادرات شیلنگ به گرجستان، شلنگ‌های لاستیکی هستند که به علت مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی و قیمت مناسب بسیار پرطرف‌دار هستند.
  • شلنگ‌های شفاف کریستالی: این شلنگ‌ها با استفاده از مواد درجه یک گرانول شفاف تولید می‌شوند؛ به همین علت بسیار مقاوم هستند و سال‌های بسیار طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • شلنگ‌های کشاورزی دولایه: شلنگ‌های دولایه کشاورزی از دو مواد متفاوت پی وی سی نرم و صیقلی تشکیل می‌شوند. لایه داخلی این شلنگ‌ها از مواد صیقلی به دلیل مقاومت در برابر جریان آب و لایه بیرونی هم از پی‌وی‌سی نرم تشکیل می‌شوند.
  • شیلنگ‌های کشاورزی سه لایه: شلنگ‌های سه لایه در دو نوع متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شوند و در مکان‌هایی که به استحکام بالا احتیاج دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • شیلنگ‌های کشاورزی نخ دار: از بهترین محصول برای صادرات به گرجستان، می‌توانیم شلنگ‌های کشاورزی نخ دار را به شما پیشنهاد دهیم که به علت استفاده از نخ دارای مقاومت بیرونی و درونی بسیار خوبی هستند. این شیلنگ‌ها از پی‌وی‌سی در نوع چهار لایه، سه لایه و دولایه تولید و به بازار عرضه می‌شوند.
شیلنگ‌های کشاورزی صادراتی

صادرات شیلنگ به گرجستان

 

شیلنگ‌های صنایع پزشکی صادراتی

شلنگ‌های سیلیکونی در صنایع غذایی، پزشکی و آزمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات پرمصرف از سیلیکون‌های باکیفیت تولید شده و برای انتقال وکیوم کاربرد دارند. نداشتن بو، مزه و سمی نبودن در کنار سایر خواص سیلیکون‌ها از بارزترین مزایای شلنگ صنایع پزشکی محسوب می‌شوند.

از ویژگی‌های صادرات شیلنگ به گرجستان از نوع پزشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تا دمای ۶۹ درجه انعطاف‌پذیر هستند.
  • در برابر بسیاری از مواد صنعتی و شیمیایی مقاوم هستند.
  • نسبت به سایر لوله‌ها نرم‌تر هستند.
  • بسیار انعطاف‌پذیر هستند.
  • در برابر قارچ‌ها غیر قابل نفوذ هستند.

حالا که با انواع شیلنگ‌های صادراتی به کشور گرجستان آشنایی پیدا کرده‌اید، نوبت به دانستن مسائل دیگری در رابطه با این موضوع است. در مرحله اول باید از نحوه صادرات شلنگ به گرجستان شناخت کافی داشته باشید. نزدیک بودن بازارهای صادراتی این کشور به برخی از شهر‌های مرزی ایران، شرایط صادرات شیلنگ به گرجستان را بسیار آسان کرده است.

اگر از افراد حرفه‌ای درباره موضوع مشاوره صادرات شیلنگ به گرجستان سؤال کنید، دو راه برای انتقال کالا به شما پیشنهاد می‌دهند. یک راه این است که محصولات خود را در مرز به فروش برسانید که در این روش، قوانین هر دو کشور باید رعایت شده و برای موفقیت باید به قوانین تصویب شده در این زمینه پایبند بود.

راه حل دیگر، صادرات عمده شلنگ به کشور گرجستان است. بدین صورت که باید محصولات خود را به انبار‌های گمرک کشور مورد نظر فرستاده و در آنجا محصولات خود را طبق قوانین دو کشور بفروشید. این را به خاطر داشته باشید که زمان مناسب برای صادرات شیلنگ به گرجستان هنگامی است که مشکلی در موارد زیر نداشته باشد:

  • اطمینان داشتن و توافق با مشتری
  • داشتن مجوز‌های لازم
  • تعیین کردن قیمت
  • تأمین کالا
  • گرفتن گواهی مبدأ و فاکتور
  • فرایند حمل کالا به گمرک
  • داشتن جواز

قیمت‌ شلنگ‌های صادراتی به گرجستان

یکی از رکن‌های مهم در فرایند صادرات، تعرفه‌های صادرات شیلنگ به گرجستان است. شما به‌عنوان یک صادرکننده باید از سیاست‌های تعیین قیمت برای کالا‌هایتان کاملاً اطلاع داشته باشید. کمسیون نرخ گذاری مکانی است که برای مشخص کردن قیمت محصولات خود باید به آن جا بروید.

مراجعه کردن به این کمیسیون جهت رفتن به مراحل بعدی صادرات؛ یعنی صادر کردن پیمان ارزی برای ارسال کالا به گمرک کاملاً  ضروری است. شما باید قیمتی را تعیین کنید که مورد تأیید کمسیون نرخ‌گذاری باشد. معمولاً قیمت‌ها بر اساس نوع، وزن و تعداد کالا مشخص می‌شوند.

در جدول زیر می‌توانید هزینه‌های صادرات شیلنگ به گرجستان در سال ۱۴۰۲ را مشاهده کنید.

نوع شیلنگ قیمت شیلنگ
شیلنگ گازی ۳۵۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ تومان
شیلنگ کشاورزی ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
شیلنگ خرطومی ۲۵۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
شیلنگ فنردار ۲۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
شیلنگ صنایع پزشکی ۴۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
شیلنگ تراز ۱۰۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان
شیلنگ باد سیم دار ۴۰۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰ تومان
قیمت‌ شلنگ‌های صادراتی به گرجستان

صادرات شیلنگ به گرجستان

 

برای شروع صادرات انواع شیلنگ به گرجستان باید چه‌کار کرد؟

مانند هر شغل دیگری در دنیای تجارت، استفاده از سابقه کار افراد باتجربه در این حوزه خالی از لطف نیست. درصورتی‌که بعد از مطالعه این مقاله تصمیم گرفته‌اید تا صادرات شیلنگ را شروع کنید؛ بهتر است که از خدمات مشاوره صادرات شیلنگ به گرجستان توسط مجموعه‌های معتبر استفاده کنید.

در این حالت می‌توانید با استفاده از یک نقشه حساب شده در این مسیر گام بردارید. همین راهکار باعث می‌شود که در تجارت شیلنگ درصد ضرر کردن خود را کاهش دهید؛ در نتیجه می‌توانید با خیالی راحت خود را برای داشتن میزان سود‌های چشمگیر حاضر کنید.

تهران شیلنگ؛ نامی مطمئن برای مشاوره صادرات شلنگ

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت شلنگ‌های خریداری شده از همه مواردی که تا به این قسمت از مقاله راجع به آن بحث کردیم، اهمیت بیشتری دارند. هرچه کیفیت‌های کالای تولیدی بیشتر باشند، متقاضی و فروش آن نیز بیشتر خواهد شد.

در صورتی که برای تهیه این کالا به دنبال مجموعه‌ای مطمئن می‌گردید، ‌تهران شیلنگ همان تولید کننده معتبری است که به آن نیاز دارید.

‌تهران شیلنگ؛ نامی مطمئن برای مشاوره صادرات شلنگ

صادرات شیلنگ به گرجستان

 

 

سؤالات متداول

۱. برای شروع صادرات شیلنگ باید چه‌کار کرد؟

باید از خدمات مشاوره صادرات شیلنگ استفاده کرد.

۲. شیلنگ‌های گازی چه کاربردی دارند؟

 در مکان‌های خانگی، تجاری و کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۳. بهترین و مطمئن‌ترین سایت برای خریداری شیلنگ کدام سایت است؟

تهران شیلنگ

 

در آخر

امروزه صادرات شیلنگ به گرجستان به یکی از تجارت‌های محبوب در میان تولیدکنندگان تبدیل شده است. با این حال بهتر است قبل از صادرات شلنگ از قوانین این کار آگاه شوید. مطلع بودن در هر زمینه‌ای، درصد موفق بودن شمارا در آن کار افزایش می‌دهد.

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

 

 

سایر مقالات:

صادرات شیلنگ به پاکستان

صادرات شیلنگ به قطر

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

بازگشت به لیست

یک نظر در “صادرات شیلنگ به گرجستان- قوانین و شرایط در 2024 | تهران شیلنگ

  1. فرج نژاد گفت:

    قیمتهای این تولیدی برای کار کردن عالیه و صادرات هم بتونید که عالی تر
    پیشنهاد میکنم کسی که توی این حوزه ورود کرد حتما صادرات به حوزه خلیج فارس رو هم مدنظر داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *