شیلنگ کشاورزی طرح آج دار

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ کشاورزی طرح آج دار میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ کشاورزی طرح آج دار

شیلنگ کشاورزی طرح آج دار از بهترین شیلنگ‌های موجود در بازار است. این شلنگ با مقاومت بالایی که دارد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجه تمایز شلنگ آج دار با سایر شلنگ‌ها، آج‌هایی است که بر روی شلنگ وجود دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ آج دار به طور کامل آشنا شوید.

شلنگ طرح آج دار

کاربرد شیلنگ کشاورزی طرح آج دار

قبل از اینکه به بررسی کاربردهای شلنگ آج دار بپردازید، بهتر است در مورد اینکه شلنگ چیست و برای برطرف‌کردن چه نیازی تولید شده است، اطلاعاتی داشته باشید.

برای اینکه بتوان هوای فشرده را در موتورهای پنوماتیک جابه‌جا کرد، گاز را از منبع به بخاری و آب را از منبع برای شست‌وشو به حیاط انتقال داد، در صنعت پتروشیمی‌ نفت و در صنعت پزشکی مایعاتی مثل سرم را از جایی به جای دیگر فرستاد، به لوله‌ای انعطاف‌پذیر نیاز است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

این لوله انعطاف‌پذیر، همان شیلنگ است. منتها چون انواع شیلنگ کشاورزی چون انواع شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار، انواع شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن، انواع شیلنگ کشاورزی ژله‌ای و ... موجود است، در هر صنعت از شلنگ مخصوص استفاده می‌شود.

مثلاً در بیمارستان‌ها از انواع شیلنگ صنایع پزشکی برای انتقال سرم استفاده می‌شود. در سیستم هیدرولیک، انواع شیلنگ کشاورزی فشارقوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین کاربرد شلنگ‌های آج دار نیز در کشاورزی است.

علاوه بر انواع شیلنگ کشاورزی سه لایه و انواع شیلنگ کشاورزی دو لایه، از شیلنگ‌های آج دار نیز برای آبیاری زمین‌های زراعی استفاده می‌کنند. البته نه تنها زمین‌های زراعی، آبیاری باغ‌های کوچک و بزرگ، باغچه‌ها، فضای سبز خیابان‌ها و پارک‌ها هم نیز با این شلنگ‌ها انجام می‌شود. حیاط، خانه و فضاهای مسقف نیز با این شلنگ قابلیت شست‌وشو دارند.

کاربرد شلنگ کشاورزی آج دار

مواد اولیه شیلنگ کشاورزی طرح آج دار

شیلنگ‌های آج دار مانند سایر شلنگ‌ها چون انواع شلنگ گازی، انواع شیلنگ باد سیم دار، انواع شیلنگ باد نخ دار و ... از جنس پی وی سی هستند. پی وی سی از پرطرف‌دارترین ماده اولیه برای تولید شلنگ است.

این ماده در دو نوع سخت و نرم تولید می‌شود. برای تولید شلنگ از پی وی سی نرم استفاده می‌کنند. ایجاد آج در لایه بیرونی شلنگ، سبب تفاوت این شلنگ  با سایر شلنگ‌های کشاورزی چون انواع شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی، انواع شیلنگ کشاورزی لاستیکی، انواع شیلنگ خرطومی و ... شده است.

مواد اولیه شلنگ آج دار

ساختار شیلنگ کشاورزی طرح آج دار

شیلنگ آج دار در انواع مختلفی تولید می‌شود. مشخصات شیلنگ کشاورزی طرح آج دار و ساختار این شلنگ‌ها بر اساس نوع، متفاوت است.

شیلنگ آج دار سه لایه، از سه لایه تشکیل شده است. لایه درونی از جنس پی وی سی یا لاستیک، لایه میانی از جنس نخ پلی استر و لایه بیرونی از جنس پی وی سی یا لاستیک آج دار است.

شلنگ آج دار دو لایه از دو لایه با جنس‌های پی وی سی و یا لاستیک تهیه شده‌اند. نوع تک لایه این شلنگ ضخامت زیادی دارد و از جنس پی وی سی و یا لاستیک است.

ساختار شلنگ آج دار

ویژگی شیلنگ کشاورزی طرح آج دار

شیلنگ‌های طرح آج دار مانند انواع شیلنگ فنردار ویژگی‌های بسیاری دارند و به سبب داشتن همین ویژگی‌ها کاربرد گسترده‌ای برای خود رقم زده‌اند. در ادامه با برخی از ویژگی‌های این شلنگ آشنا می‌شوید.

  • این شلنگ‌ها کاملاً نرم و انعطاف‌پذیر هستند‌ و به راحتی می‌توانند در همه مکان‌ها مورد استفاده قرار گیرند.
  • در صورت پیچ‌خوردگی به راحتی باز و در فضاهای مختلف پهن می‌شوند.
  • این شلنگ‌ها در ساختار سه لایه خود دارای نخ پلی استر هستند که مقاومت شلنگ را افزایش می‌دهند؛ اما در ساختار این شلنگ‌ها از منجید استفاده نشده است.
  • برای تهیه شلنگ آج دار به مقدار استاندارد روغن DOP به کار گرفته شده است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • تولید این شلنگ با بهترین گرانول انجام می‌شود.
  • مواد اولیه تولیدی آن، کاملاً نو و تازه هستند و این موضوع تاریخ انقضای شلنگ را افزایش می‌دهد.
  • در برابر واکنش‌‌های الکتروشیمیایی، الکل‌‌ها، اسید‌های غیر آلی، روغن‌‌ها، باز‌ها، مواد نفتی غیر آروماتیک، نمک‌ها و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.
  • با انعطاف‌پذیری و خاصیت الاستیسیته بالایی که دارد در برابر شکست، مقاوم‌ و برای مکان‌هایی که احتمال حرکت و یا لرزش وجود دارد، مناسب است.
  • شلنگ‌های آج دار همچنین استحکام کششی خوبی دارند، یعنی در برابر کشش هم از خود مقاومت نشان می‌دهند.
  • وزن سبک شلنگ سبب شده حمل‌ونقل و نصب آن آسان‌تر شود و همچنین هزینه‌های نصب و حمل‌ونقل کاهش پیدا کند.
  • این شلنگ‌ها به راحتی آتش نمی‌گیرند و در برابر حرارت نیز، عملکرد و کارایی خود را حفظ می‌کنند.
  • لایه داخلی شلنگ به گونه‌ای ساخته شده که زبری و اصطکاک پایینی دارد. به سبب این موضوع سیال درون شلنگ، بدون مانع و آلودگی به باکتری، منتقل می‌شود.
  • این شلنگ با خاصیت ضربه‌پذیری بالایی که دارد، در مکان‌هایی که حین انتقال، ضربه به شلنگ وارد می‌شود، دوام بالایی از خود نشان می‌دهد.

ویژگی شلنگ آجدار

سایزبندی شیلنگ کشاورزی طرح آج دار

شیلنگ‌ طرح آج دار از جمله شیلنگ‌هایی است که در سایز‌های مختلف برای کاربرد‌های مختلف تولید می‌شود. تهران شلنگ ارائه‌دهنده انواع شیلنگ کشاورزی طرح آج دار با سایز‌های گوناگون است‌. سایز 1/2 اینچ و 2 اینچ از پرکاربردترین سایز‌ها در بازار هستند.

چرا که دهانه شیلنگ‌ها، دهانه منبع و دهانه خروجی اغلب قطری به اندازه 1/2 اینچ یا 2 اینچ دارند. نوع، قطر داخلی، ضخامت و ساختار شلنگ در سایز‌های مختلف، متفاوت است. وزن شیلنگ کشاورزی طرح آج دار نیز بسته به ضخامت شلنگ متفاوت خواهد بود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

موضوعی که برای متراژ شلنگ اهمیت دارد، این است که به سه صورت متری، کلاف و عمده عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید خرید به‌صرفه داشته باشید، خرید عمده شیلنگ کشاورزی طرح آج دار را برگزینید. اما اگر متراژ خاصی مدنظرتان است، به صورت متری خرید را انجام دهید. کلاف‌ها نیز کار شما را آسان‌تر کرده‌اند.

کلاف‌ها معمولاً به صورت 50 متری یا 100 متری به صورت آماده عرضه می‌شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایزبندی شلنگ می‌توانید با شماره تماس تولیدی شیلنگ کشاورزی طرح آج دار تماس بگیرید.

سایزبندی شلنگ آجدار

رنگ بندی شیلنگ کشاورزی طرح آج دار

گاهی اوقات روکش‌های رنگی، مقاومت شیلنگ‌های آج دار را کاهش می‌دهند و این، مهم‌ترین دلیلی است که در برخی از شلنگ‌ها، تنوع رنگ وجود ندارد. شلنگ آج دار جزء این مدل شلنگ‌ها محسوب می‌شود.

تنها رنگ‌های تولیدی این شلنگ، مشکی، قرمز، سبز و آبی است. شاید این موضوع جزء معایب شلنگ محسوب می‌شود، اما با این حال خود مزیتی بزرگ برای شلنگ به همراه دارد.

رنگ بندی شلنگ کشاورزی آج دار

خرید شیلنگ کشاورزی طرح آج دار

شیلنگ‌های آج دار از جمله شیلنگ‌هایی است که در خرید آن باید به نکات بسیاری توجه کنید. در صورت نادیده‌گرفتن این نکات، امکان دارد شلنگ تقلبی را خریداری و در نتیجه نتوانید سال‌های زیادی از آن استفاده کنید.

ابتدا مشخص کنید قصد خرید حضوری را دارید یا اینترنتی. در صورتی که وقت آزاد دارید می‌توانید با مراجعه به آدرس تولیدی شیلنگ کشاورزی طرح آج دار، با کارشناسان صحبت کنید و بهترین شلنگ را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید.

البته معایب این نوع خرید را از یاد نبرید. علاوه بر اینکه به تایم زیادی برای خرید احتیاج دارید، باید به علاوه هزینه محصول، هزینه رفت‌وبرگشت نیز بدهید. اما با این حال می‌توانید شلنگ را از نزدیک ببینید و پس از بررسی دقیق، خریداری کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

اما اگر قصد خرید اینترنتی را دارید، باید به سایت تهران شیلنگ مراجعه کنید. در قسمت محصولات به دنبال محصول موردنظر بگردید، اگر سؤال یا ابهامی‌ برایتان ایجاد شد با کارشناسان فروش تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

در نهایت با بررسی دقیق عکس‌ها و صحبت‌های مشاور، بهترین شلنگ را سفارش دهید. پروسه خرید اینترنتی شما، نیم ساعت هم زمان نمی‌برد، با توجه به اینکه هزینه رفت‌وبرگشتی هم برای حمل شلنگ نداده‌اید. پس از نهایتاً سه روز، محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید شلنگ کشاورزی آج دار

قیمت شیلنگ کشاورزی طرح آج دار

شیلنگ طرح آجدار از پر‌فروش‌ترین شیلنگ‌های کشاورزی محسوب می‌شود. عوامل بسیاری در قیمت نهایی شلنگ تأثیرگذار است. در ادامه با این عوامل آشنا می‌شوید.

  • سایز شلنگ: عمل تولید شلنگ‌های سایز بزرگ تایم بیشتری را در بر می‌گیرد، به همین دلیل شلنگ‌هایی که سایز بزرگ‌تری دارند، هزینه بیشتری هم در بر می‌گیرند.
  • ضخامت شلنگ: شلنگ‌های ضخیم از مقاومت بیشتری برخوردارند. برای خرید شلنگ مقاوم نیز باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • ماده اولیه شلنگ: عمده‌ترین ماده اولیه به‌کاررفته در تولید شلنگ، پی وی سی است که قیمت و ویژگی‌های بیشتری نسبت به سایر پلیمر‌ها دارد.
  • متراژ شلنگ: کلاف‌ها، قیمت مشخصی دارند و افراد به همان قیمت آن را خریداری می‌کنند. اما در خرید عمده و متری، هر چقدر مقدار درخواستی بیشتر باشد، هزینه نهایی بیشتر می‌شود.
  • قیمت جهانی: از آنجایی که شلنگ محصولی جهانی است و در همه کشور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اگر قیمت ماده اولیه آن یا قیمت جهانی آن افزایش یابد، قیمت نهایی خود محصول نیز بیشتر می‌شود.

قیمت شلنگ آجدرا

تولیدی شیلنگ کشاورزی طرح آج دار

انتخاب یک مرکز خرید مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی افراد است. زمانی که شما از محصولات یک فروشگاه اطمینان حاصل کنید، محبوبیت آن فروشگاه بیشتر شده و مشتریان بیشتری به خود جذب می‌کند.

تهران شلنگ با دارابودن محصولات بسیار باکیفیت، مشتریان زیادی دارد؛ بنابراین از نظر کیفیت، این فروشگاه کاملاً مورد اعتماد است. موضوع دیگر، قیمت رقابتی محصولات این فروشگاه است. از آنجایی که محصول را مستقیماً دریافت می‌کنید، قیمت پرداختی نیز، قیمت کارخانه خواهد بود که بسیار کمتر از سایر فروشگاه‌های واسطه دار است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

تنوع در محصولات فروشگاه و وجود انواع شلنگ چون انواع شیلنگ کشاورزی نخ دار، انواع شیلنگ تراز، انواع شیلنگ حصیری موجب شده افراد بتوانند محصول مورد‌نظر خود را در این فروشگاه پیدا و خریداری کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به کارخانه شیلنگ‌سازی در تهران و یا سایت تهران شلنگ مراجعه نمایید.

یا با شماره های (02133569952، 09121447399)  تماس بگیرید.

تولیدی شلنگ کشاورزی اجدار

سخن پایانی

مزیت شیلنگ کشاورزی طرح آج دار به قدری زیاد است که این شلنگ به تنهایی برای آبیاری در صنعت کشاورزی کافی است. این شلنگ با داشتن آج‌هایی در لایه بیرونی خود، مقاومت و فشار کار چند برابری ایجاد کرده است.

اگر می‌خواهید بهترین مدل شیلنگ کشاورزی طرح آج دار را خریداری کنید، حتماً به تهران شلنگ سر بزنید و از مشاوره کارشناسان مجرب کمک بگیرید.

قیمت شیلنگ کشاورزی

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *