وبلاگ

صادرات شیلنگ به قطر- قوانین 2024 {قیمت و مشاوره }

صادرات شیلنگ به قطر

صادرات شیلنگ به قطر

صادرات شیلنگ به قطر از ایران یکی از راه‌های مهم برای ارزآوری و تقویت اقتصاد کشور است؛ البته که باید در این راه محتاطانه و اصولی عمل کرد. از کشور ایران به تمام کشورهای جهان علل خصوص کشورهای همسایه از جمله قطر، ترکیه، امارات، عراق و… صادرات شیلنگ انجام می‌شود.

به ‌طوری‌ که حجم این صادرات سالانه به حدود ۱ میلیون دلار در سال می‌رسد. ما در این مقاله در مورد انواع شیلنگ صادراتی، چگونگی، مشکلات و نحوه صادرات شیلنگ به قطر بحث خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

صادرات شیلنگ به قطر

صادرات شیلنگ به قطر

 

کاربرد شیلنگ‌های صادراتی چیست؟

شیلنگ‌ها به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله کشاورزی معادن زغال‌سنگ، فرایندهای مرتبط با نفت و جوشکاری، صنایع غذایی، کشاورزی، صنایع بهداشتی و… استفاده می‌شوند. شیلنگ‌ها اجازه می‌دهند مایعات تحت‌فشار بالا در محیط‌های مختلفی عبور کنند.

مهم‌ترین کاربردهای انواع شلنگ‌های صادراتی عبارت‌اند از:

  • عبور مواد در شرایط مختلف محیطی
  • انتقال بخار
  • انتقال انواع گازها
  • انتقال مواد اسیدی، آلوده و خطرناک
  • انتقال انواع روغن‌ها و مشتقات نفتی
  • انتقال بنزین، بنزین بدون‌سرب و گازوئیل
  • انتقال موادی مانند ماسه بادگیر، سیلیس، سیمان، آهک، ماسه
  • انتقال مواد با دمای بالا
  • استفاده در کشاورزی
  • استفاده در محیط‌های خانگی
  • انتقال مواد در صنایع پزشکی
  • کاربرد در صنایع غذایی
کاربرد شیلنگ‌های صادراتی چیست؟

صادرات شیلنگ به قطر

 

صادرات انواع شیلنگ به قطر

 کشور قطر به‌عنوان یک کشور خشک، کشاورزی چالش‌برانگیزی دارد؛ اما این کشور برای تأمین نیاز خود روزبه‌روز کشاورزی خود را پررونق‌تر می‌کند؛ همچنین این کشور درحال‌توسعه در همه ابعاد در حال پیشرفت است.

بناببه همین دلیل این فرصتی برای تولیدکنندگان شیلنگ برای صادرات انواع شیلنگ به قطر است پس صادرات شیلنگ به قطر می‌تواند بسیار پر سود. در زیر تقسیماتی از بهترین محصول برای صادرات به قطر یعنی شیلنگ را انجام داده‌ایم.

صادرات انواع شیلنگ به قطر

صادرات شیلنگ به قطر

 

 

شیلنگ آب

یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرکاربردترین نوع شیلنگ، شیلنگ آب است که زمره صادرات شیلنگ به قطر قرار دارد. شیلنگ‌های آب معمولاً جنسی از پلاستیک، وینیل یا پی‌وی‌سی دارند که ممکن است از چندلایه مختلف ساخته شده باشند و تاحدی‌که ممکن است بعضی شیلنگ‌ها تا هشت‌لایه نیز داشته باشند.

همچنین این شیلنگ‌ها ممکن است لایه‌های تقویتی ای از جنس سیم‌پیچ در آنها کار شده باشد. قطر داخلی این شیلنگ‌ها ۱۳، ۱۹ و ۲۵ میلی‌متر است. یکی از پارامترهایی که برای صادرات شیلنگ به کشور قطر باید در نظر داشته باشید دما است؛ بنابراین باید بدانید که شیلنگ‌های آب تحمل دمایی -۲۰ تا ۶۰ درجه و توانایی تحمل فشار۵۰/۳۰بار را دارند.

 

“در مورد دریچه فن کویل بیشتر بخوانید”

 

شیلنگ حصیری

شیلنگ‌های حصیری یا پکیجی که کاربرد زیادی در تأسیسات خانگی و صنعتی دارند معمولاً رنگی طوسی دارند. این شیلنگ‌ها در طول بلندی تولید نمی‌شوند و به طور معمول طولی از ۱۰ تا ۶۰ سانتی‌متر را دارند. شیلنگ‌های حصیری از دولایه ساخته شده‌اند که لایه داخلی آنها معمولاً پلاستیک یا پی‌وی‌سی است لایه بیرونی آن از جنسی از استیل یا آلومینیوم دارد.

این شیلنگ‌های دو سر مهره که توسط روپوششی هایی به مخازن متصل می‌شود باید جزو اولویت‌های صادرات شیلنگ به قطر قرار گیرد؛ زیرا معمولاً گران‌تر هستند. شیلنگ حصیری با وجود پوشش محکمی که دارد بسیار انعطاف‌پذیر و محکم است.

شیلنگ حصیری

صادرات شیلنگ به قطر

 

 

شلنگ سیلیکونی شفاف

شیلنگ سیلیکونی از ۱۰۰ % پلیمر سیلیکونی خالص ساخته شده است. این شیلنگ‌ها معمولاً شفاف، بی بو و بی‌مزه هستند همچنین فاقد هرگونه ماده سمی هستند و در دمای ۱۰۰- تا ۲۵۰ + مقاومت می‌کنند.

شیلنگ نسوز سیلیکونی به طور گسترده در صنایع مدرن، صنایع نظامی، صنایع غذایی، کشاورزی، صنایع پزشکی و مایحتاج روزمره استفاده می‌شود. این شیلنگ‌ها در ضخامت‌های متفاوتی از جمله ۶ در ۱۲ و ۹ در ۱۲ وجود دارد که هرچقدر گوشته بیرونی ضخیم‌تر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

شیلنگ‌های سیلیکونی به علت مواد اولیه آن گران هستند؛ بنابراین باید جزو اولویت‌های صادرات شیلنگ به قطر قرار باشد.

شیلنگ‌های آب ‌نما یا فنری

یکی دیگر از انواع شیلنگ‌ها که جزو صادرات شیلنگ به قطر است شیلنگ‌های آب‌نما هستند که از جنسی از پی‌وی‌سی دارد؛ اما با قیمت ارزان و کیفیت بالا عرضه می‌شود. دیواره این نوع از شلنگ‌ها با سیم فولادی گالوانیزه تقویت شده که همین کار منجر به افزایش استحکام این مدل شیلنگ‌ها می‌شود.

شیلنگ فنری یک شلنگ انعطاف‌پذیر است که وزن سبک دارد همچنین این شیلنگ‌ها به‌راحتی حمل و نابجا می‌شوند. شفاف‌بودن این نوع شلنگ امکان مشاهده انتقال مواد را به شما داده تا از مسدود نشدن و انتقال صحیح مصالح مطمئن شوید. این شیلنگ در سایزهای متنوعی از جمله سایز ۱ – ۱ ۴/۱ – ۱ ۲/۱ – ۲ – ۲ ۲/۱ – ۳ – ۴ – ۵ – ۶ – ۸ اینچ تولید می‌شود.

شیلنگ‌های آب ‌نما یا فنری

صادرات شیلنگ به قطر

 

 

شیلنگ‌های پنوماتیک

شیلنگ‌های پنوماتیک در شرایطی استفاده می‌شوند که سیال دارای قدرت کم اما سرعت حرکت بالا باشد. انواع مختلف شیلنگ مدل پنوماتیک در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد و اگر این ابزار در دسترس نباشد، تعداد زیادی از صنایع مختلف قادر به ادامه کار نخواهند بود.

این محصول همچنین برای انتقال هوای فشرده بسیار کاربری است. برای اتصال این شیلنگ به تجهیزات، باید از کانکتورهای پنوماتیک استفاده شود. شیلنگ پنوماتیک انواع مختلفی دارد و بسته به کاربرد آن برخی دارای یک ‌لایه و برخی دیگر چندلایه دارند و ممکن است دارای لایه‌های سیمی و محافظتی نیز باشند. در صدر صادرات شیلنگ به قطر باید این نوع شیلنگ قرار گیرد؛ زیرا بسیار قیمت بالایی دارد.

شیلنگ‌های کشاورزی

بهترین محصول برای صادرات به قطر شیلنگ کشاورزی است؛ زیرا که کشاورزی در قطر روزبه‌روز در حال افزایش است درنتیجه صادرات شیلنگ به قطر بسیار پر سود است. شیلنگ‌های کشاورزی برای آبیاری باغات و زمین‌های کشاورزی، انتقال آب از چاه به زمین، آبیاری قطره‌ای محصولات کشاورزی و… کاربرد دارد.

انواعی از شیلنگ‌های کشاورزی وجود دارد؛ اما یک شیلنگ کشاورزی باید مرغوب باشد و از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده باشد. همچنین در برابر فشار، سایش، کشش و گرمای خورشید مقاوم باشد. اگر که یک شیلنگ کشاورزی باکیفیت باشد، هزینه‌های جاری سالانه را پایین می‌آورد زیرا نیازی نیست که هر ساله آنها را تعویض کنید.

نحوه صادرات شیلنگ به قطر

در مورد نحوه صادرات شیلنگ به قطر باید این نکته را مدنظر داشته باشید که کشور قطر به‌عنوان یک کشور درحال‌توسعه و بیابانی که مقامات آن سعی بسیاری بر بیابان‌زدایی، رشد صنعتی و کشاورزی خود دارند، بستر بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان ادوات کشاورزی بخصوص صنعت تولید شیلنگ است که صادرات شیلنگ به کشور قطر داشته باشند.

کشور ایران حدود ۲۵۰ کیلومتر مرز آبی با کشور قطر دارد؛ بنابراین صادرات شیلنگ به کشور قطر به‌طورکلی طریق مرز گمرکی آبی صورت می‌پذیرد؛ اما مقداری از حجم ترانزیتی و صادراتی نیز از طریق صادرات هواپیمایی صورت می‌گیرد؛ بنابراین شما می‌توانید تعرفه‌های صادرات شیلنگ به قطر و شرایط صادرات شیلنگ به قطر را از طریق این گمرک‌ها جویا شوید.

نحوه صادرات شیلنگ به قطر

صادرات شیلنگ به قطر

 

 

مراحل صادرات به کشور قطر

باتوجه‌به روابط مناسب کشور قطر و ایران صادرات شیلنگ به قطر سخت نیست؛ اما برای راحتی کار، صادرکنندگان باید ابتدا شرایط بازار را از طریق مشاوره صادرات شلنگ به قطر جویا شوند سپس برای تسلط بر بازار باید یا به زبان عربی مسلط باشید، مترجمی ماهر بر شرایط پادشاهی قطر کنار خود داشته باشید.

بعد از درنظرگرفتن این موارد توجه داشته باشید که این کشور چه نوع شیلنگ با چه رنج قیمت و نوعی را نیاز دارد تا اینکه بتوانید مشتری بالقوه‌ای برای محصول خود پیدا کنید.

بنابراین بدون درنظرگرفتن شرایط کشور هدف نمی‌توانید صادرات مفیدی را داشته باشید و در قدم آخر صادرکننده نیاز به داشتن کارت بازرگانی دارد که از اداره صمت یا اتاق‌های بازرگانی صادر می‌شود تا این صادرات کاملاً قانونی باشد.

مشکلات صادرات به قطر

 یکی از مشکلات صادرات شیلنگ به کشور قطر ضعف در راه‌های ارتباطی است. باتوجه‌به اینکه ایران مرز آبی بسیار بزرگی با کشور قطر دارد که از طریق آن می‌تواند ترانزیت آبی قوی ای با این کشور داشته باشد؛ اما این ارتباط بسیار ضعیف بوده و زیر ساخت‌های لازم فراهم نشده است.

ایران رابطه سیاسی خوبی با کشور قطر دارد؛ اما در بحث صادرات این ارتباط ضعیف بوده و جوابگوی این بازار پر رونق نیست؛ بنابراین اگر صادرکنندگان حمایت دولت برای صادرات شیلنگ به قطر را نداشته باشند عملاً از این بازار حذف می‌شوند.

مشکلات صادرات به قطر

صادرات شیلنگ به قطر

 

 

 مشاوره صادرانت شلنگ با تهران شیلنگ

تولیدی تهران شیلنگ با سال‌ها سابقه در تولید انواع شیلنگ‌های کشاورزی، صنعتی، آبیاری و… ظرفیت و پتانسیل بالایی در زمینه صادرات انواعی از تولیدات خود به کشورهای منطقه دارد؛ همچنین این شرکت با دادن مشاوره‌های تخصصی در زمینه صادرات، زمان مناسب صادرات شیلنگ به قطر و دادن اطلاعات در مورد قیمت شیلنگ صادراتی به قطر کنار شما خواهد بود.

 

سؤالات متداول

  1. سالم‌ترین نوع شیلنگ کشاورزی صادراتی کدام است؟

شیلنگ‌های سیلیکونی

  1. صادرات شیلنگ به کشور قطر از چه راهی انجام می‌شود؟

راه‌های زمینی و هوایی

  1. آیا راه‌های صادراتی ایران به کشور قطر قوی است؟

خیر راه‌های ارتباطی ضعیفی وجود دارد؛ اما از طریق مشورت با متخصصان در این زمینه می‌توان موفق شد.

سخن پایانی

صادرات شیلنگ به قطر می‌تواند یکی از بازارهای پر سود و بی حاشیه باشد که سالانه سود بسیار و ارزآوری زیادی را متوجه صادرکنندگان و دولت خواهد کرد. ایران در زمینه تولید شیلنگ حرف زیادی را برای گفتن دارد؛ زیرا انواعی از شیلنگ‌های باکیفیت را تولید می‌کند.

ما در مقاله بالا سعی کردیم به شما در زمینه شیلنگ و مشاوره صادرات به قطر اطلاعاتی مفیدی ارائه کرده باشیم.

 

بلاگ-دسته بندی
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ تراز
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

سایر مقالات:

صادرات شیلنگ
صادرات شیلنگ به ارمنستان
صادرات شیلنگ به پاکستان
بازگشت به لیست

2 نظر در “صادرات شیلنگ به قطر- قوانین 2024 {قیمت و مشاوره }

  1. احمدی راد گفت:

    عالی بود، من خیلی وقته برای داخل کشور باهوتون همکاری داشتم، خسته نباشین

  2. الهه گفت:

    واقعا چه فرصت‌هایی برای صادرات و ارزآوری برای کشور وجود داره. امیدوارم از این فرصت‌ها بیشتر استفاده بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *