شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

خرید عمده شیلنگ

بهترین راه برای صرفه‌جویی در هزینه خرید عمده شیلنگ است که به کشاورزان در کاهش هزینه کمک می‌کند. تقریباً امروزه بدون ادوات لوله و شیلنگ آبیاری گیاهان، درختان، زمین‌های زراعی، چمن و… غیرممکن است؛ بنابراین خرید عمده شلنگ مناسب به شما کمک می‌کند که کشاورزی پربار و برکتی داشته باشید.

ما در این مقاله در مورد انواع شیلنگ‌های کشاورزی صحبت می‌کنیم که به شما در انتخاب بهترین آنها کمک می‌کند؛ پس با ما همراه باشید.

شیلنگ آب

شیلنگ‌های آب لوله‌های توخالی هستند که برای انتقال آب، مواد غذایی، معدنی و صنعتی به کار می‌روند که به‌خاطر انعطاف‌پذیری بالا در انواعی از زمین‌ها و مکان‌ها کاربرد دارند.

در تولیدی شیلنگ آب در تهران شیلنگ‌ها از جنس پلاستیک، پلی‌اورتان، پی‌وی‌سی و پلی‌اتیلن ساخته می‌شود و از بهترین متد روز دنیا بره گیری می‌شود. اگر قصد خرید شیلنگ کشاورزی را دارید خرید عمده شیلنگ را به شما توصیه می‌کنیم.

انواع شیلنگ آب

شیلنگ‌های آب بر اساس جنس، نوع، سایز و کاربردشان دسته‌بندی می‌شوند که در مرکز فروش عمده شیلنگ آب انواعی از آنها موجود است؛ همچنین شیلنگ‌های آب ممکن است دارای لایه‌های تقویتی باشند که به استحکام آنها کمک می‌کند.

اما از نظر قیمتی قیمت انواع شیلنگ متفاوت است بنابراین خرید عمده شلنگ کشاورزی به‌صرفه‌تر است. جهت اطلاع از قیمت عمده شیلنگ آب با کارشناسان مجموعه تهران شیلنگ تماس بگیرید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

قیمت شیلنگ آب

به علت نوسانات ارزی و تغییر قیمت مواد اولیه ساخت شیلنگ‌ها تعیین قیمت ثابت امکان‌پذیر نیست؛ اما باید این را بدانید که قیمت همه شیلنگ‌ها با هم برابر نیست. به‌عنوان‌مثال انواعی از شیلنگ‌ها بر اساس جنس وجود دارند که قیمت شیلنگ پلاستیکی ارزان‌تر از سایر جنس‌هاست.

همچنین قیمت شیلنگ آب یک‌لایه ارزان‌تر از انواع شیلنگ‌ها با لایه‌های بیشتر است؛ بنابراین هنگام خرید باید به این نکات توجه کنید. آدرس مرکز فروش شیلنگ آب در تهران را می‌توانید از سایت ما مشاهده بفرمایید.

شیلنگ گاز

یکی از مرسوم‌ترین و پرکاربردترین شیلنگ‌ها، شیلنگ گاز است که جهت انتقال گاز مایع، اکسیژن، گاز طبیعی، گاز خنثی و… به کار می‌رود و مصرف خانگی و تجاری دارد.

بر اساس اطلاعات پخش عمده شیلنگ گاز در تولیدی تهران شیلنگ ویژگی هریک از شیلنگ‌ها برحسب ابعاد، جنس، فشار کاری، نوع گاز و دما سنجیده می‌شود که هنگام خرید عمده شیلنگ گاز باید به آن توجه شود.

شیلنگ خرطومی

شیلنگ‌های خرطومی معمولاً از جنس پی‌وی‌سی هستند و محبوبیت آنها به علت سبک بودن و انعطاف‌پذیری آن‌ها است. این شیلنگ که سطح داخلی آن صاف و سطح خارجی آن برجسته است، در کشاورزی نقش بسیار پررنگی دارد و دارای رنگ‌ها، جنس‌ها و سایزهای گوناگون است.

جهت خرید عمده شیلنگ خرطومی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌توانید به بخش خرید عمده شلنگ در وب‌سایت ما مراجعه کنید.

شیلنگ کشاورزی

به‌جرئت می‌توان گفت که کشاورزی بدون شیلنگ امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین یک کشاورز باید جهت صرفه‌جویی در هزینه خرید عمده شیلنگ کشاورزی را انجام دهد.

کشاورزان که از شیلنگ‌ها برای آبیاری استفاده می‌کنند باید به این نکته توجه کنند که هر شیلنگی برای هر سطحی مناسب نیست پس باید بسته به حجم کشاورزی، طول زمین، شرایط محیطی زمین و نوع کشاورزی و زراعت خود خرید عمده شلنگ کشاورزی را انجام دهند.

شیلنگ باد سیم‌دار

شیلنگ‌های باد سیم‌دار نسبت به انواع شیلنگ‌ها معمولاً گران‌تر هستند؛ پس باید خرید عمده شیلنگ باد سیم‌دار در دستور کارتان قرار گیرد. شیلنگ‌های باد سیم‌دار که به شیلنگ‌های فشارقوی نیز معروف‌اند، اندازه‌های مختلفی دارند و برای انتقال آب و سایر مایعات به‌صورت تحت‌فشار مناسب هستند.

این شیلنگ که بسیار محکم است، مقاومت فشاری داخلی و خارجی بسیار زیادی دارد؛ به‌طوری‌که تا فشار ۶۰ بار را نیز تحمل می‌کند.

شیلنگ تراز

وقتی که نیاز دارید تا دو سطح مختلف را از هم تراز و یک سطح نگه دارید، به شیلنگ تراز نیاز پیدا خواهید کرد. این شیلنگ شفاف تا 10 متر طول دارد و ممکن است حدود 10 میلی‌متر قطر داشته باشد. معمولاً این شیلنگ‌ها قیمت بالایی ندارد.

بنابراین خرید عمده شلنگ برای مصرف‌کنندگان نیاز نیست؛ اما اگر برای مصرف فروشگاهی آنها را خریداری می‌کنید برای خرید عمده شیلنگ تراز با ما در تماس باشید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ فنردار

شیلنگ‌های فنردار یا آب‌نما نوعی شیلنگ هستند که برای هدایت و انتقال آب، مایعات، مواد سمی و… مورداستفاده قرار می‌گیرند و در صنعت، باغبانی، کشاورزی، خانگی و… بسیار پرکاربرد هستند.

جنس این نوع شیلنگ‌ها از پی‌وی‌سی است و محدوده دمایی -۵ تا ۶۰ درجه دارد. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی آنها سبک بودنشان است پس به‌راحتی حمل و جابه‌جا می‌شوند. برای خرید عمده شیلنگ فنردار باکیفیت با ما تماس بگیرید.

شیلنگ صنایع پزشکی

این نوع شیلنگ برای انتقال مایعات در صنایع آزمایشگاهی، پزشکی و غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. از مزایای این شیلنگ می‌توان به بدون بو، رنگ و مزه بودن آن اشاره کرد؛ بنابراین سیالاتی که از آن عبور می‌کنند، هیچ تغییری در آنها به وجود نمی‌آید.

به‌خاطر استفاده از بهترین مواد اولیه در این نوع شیلنگ، معمولاً قیمت آنها بالاتر است؛ بنابراین خرید عمده شیلنگ صنایع پزشکی به‌صرفه‌تر است.

شیلنگ باد نخ دار

شیلنگ‌های باد نخ دار جزو شیلنگ‌های فشارقوی هستند که توسط نخ‌های محکمی در لایه‌های آن تقویت شده‌اند. انواع مختلفی از شیلنگ‌های باد نخ دار وجود دارند که عبارت‌اند از: شیلنگ دولایه نخ، سه‌لایه خط شفاف، تورج و…

این شیلنگ‌ها استقامت کششی، فشاری، و پیچ‌خوردگی زیادی دارد و از همه مهم‌تر قیمت بالای آنها است؛ بنابراین نوع خرید عمده شیلنگ باد نخ دار به‌صرفه‌تر است.

شیلنگ حصیری

شیلنگ‌های حصیری بیشتر برای اتصالات پکیج، آب‌گرم‌کن‌های دیواری و زمینی و… کاربرد دارند و به علت وظیفه مهمی که دارند، باید به‌شدت مقاوم باشند؛ بنابراین شرکت‌های سازنده روکشی استیلی یا آلومینیومی روی قسمت پلاستیکی می‌کشند تا استحکام آن را افزایش دهند.  برای خرید عمده شیلنگ حصیری می‌توانید با ما در تماس باشید.

 

خرید عمده شلنگ با قیمت مناسب

تهران شیلنگ تمامی شیلنگ‌های مورداستفاده در کشاورزی، صنعت، باغبانی و… را با کیفیتی بالا و مقاومتی مثال‌نزدنی تولید می‌کند. شما در این سایت می‌توانید قیمت فروش عمده انواع شیلنگ را مشاهده بفرمایید.

 بعد از مشاهده لیست قیمت شیلنگ با قیمت عمده وارد پنل خرید شوید و بعد از پرداخت وجه شیلنگ، محصول مورد نظرتان برای شما ارسال می‌شود و دراسرع‌وقت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

چگونه شیلنگ های خود را نگهداری کنیم؟

شلنگ‌ها ممکن است خراب شوند؛ اما تعویض سالانه آنها می‌تواند گران باشد. با چند نکته مراقبتی ساده، شلنگ شما برای سال‌های زیادی دوام می‌آورد. پس لازم است تا پس از خرید عمده شیلنگ، به نکات نگهداری آن توجه داشته باشید.

پس از هر بار استفاده، عمر شلنگ خود را با تخلیه آن افزایش دهید. آب لوله را تخلیه کرده، ماشه نازل را نگه دارید تا آب متوقف شود و بقیه فشار آب آزاد شود. شلنگ را از لوله جدا کنید و اجازه دهید آب تخلیه شود.

پیچ خوردگی در شیلنگ‌ها به دیواره شلنگ آسیب می‌زند که پس از آن پاره یا باز می‌شود. این کار باعث ایجاد سوراخ در شلنگ شما می‌شود. در حین پیچیدن یا باز کردن شیلنگ به دنبال پیچ خوردگی باشید؛ سپس در حین حرکت آن را باز کنید.

یکی دیگر از راه‌های آسان برای افزایش طول عمر شلنگ این است که آن را روی یک قرقره در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، نگهداری کنید. آویزهای شیلنگ ساده یا حلقه شلنگ، آن را مرتب نگه می‌دارند. همچنین شیلنگ دیگر خطر انقباض ندارد و سال‌ها به عمر شلنگ باغچه شما می‌افزاید.

شلنگ خود را در طول زمستان در گاراژ، زیرزمین یا سوله نگهداری کنید. شیلنگ‌ها با سرما و گرما منقبض و منبسط می‌شوند که این امر می‌تواند به شلنگ شما آسیب برساند. عمر شلنگ خود را با نگه داشتن آن در جایی که تحت تأثیر عناصر خارجی قرار نمی‌گیرد، افزایش دهید.

برای جلوگیری از زنگ‌زدگی و قفل شدن، یک روان کننده سیلیکونی روی نازل‌ها و میله‌های شلنگ اسپری کنید. البته بهتر است تا در زمان خرید عمده شیلنگ، محصول باکیفیتی را خریداری کنید.

مهم نیست چقدر از شیلنگ خود مراقبت می‌کنید، در نهایت سوراخ‌های سوزنی خواهید داشت. این سوراخ‌ها را می‌توان به راحتی با کیت‌های پچ لاستیکی ترمیم کرد. کوپلینگ‌های نشتی نیز قابل تعویض هستند. اگر بخواهید تعمیرات کوچکی انجام دهید، شلنگ شما بیشتر دوام خواهد آورد.

هنگامی که در زمان خرید عمده شیلنگ به دنبال بهترین نوع آن هستید، به رایج‌ترین نیازهای آبیاری خود فکر کنید. زمین یا باغ خود را با شلنگ خیساندن یا شلنگ آبپاش سرسبز نگه دارید. یک شلنگ حلقه دار برای پرورش باغ گل پاسیو خود پیدا کنید.

نحوه خرید عمده شیلنگ

خرید عمده شیلنگ می‌تواند یکی از کارهای پر خطر برای فروشنده باشد؛ زیرا اگر این کاردرست و با آگاهی کامل نباشد می‌تواند ضرر زیادی را متوجه آنها کند. در ادامه راهنمایی‌هایی را در مورد نحوه خرید عمده شلنگ بیان می‌کنیم تا در زمان خرید انواع شیلنگ به صورت عمده با مشکل مواجه نشوید.

مطالعه بازار

آگاهی دقیق از بازار، قیمت‌ها، تولیدکنندگان و خریداران جزو اطلاعاتی است که قبل از هر نوع خریدی باید کسب کنید. به‌ عنوان نمونه باید شما تقاضای بازار را بدانید تا بر طبق آن خریدهای خود را انجام دهید. شیلنگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و مطالعه بازار قبل از خرید بخصوص به صورت عمده مهم است.

بررسی اعتبار تولیدکننده

بررسی اعتبار تولیدکننده جزو مواردی است که توجه به آن بسیار ضروری است. بررسی تاریخچه، سابقه کاری، بررسی محصولات و نظر گرفتن از مشتریان و خریداران سابق می‌تواند اطلاعات کافی و قابل‌اعتمادی در مورد محصولات آن تولیدکننده به شما ارائه دهد.

قیمت‌ها و تخفیفات

یکی از مسائل مهمی که باید در نحوه خرید عمده شیلنگ به آن توجه کنید، قیمت‌ها و تخفیفات است. لازم است که قیمت عمده‌فروشی‌ها و تولیدی‌های دیگر را بررسی کنید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید.

همچنین توجه داشته باشید که عوامل دیگری مانند تخفیف‌ها، حمل‌ونقل رایگان، کاهش قیمت در خرید حجمی و… نیز بسیار بااهمیت است.

شرایط پرداخت

نحوه پرداخت هزینه‌ها را با تولیدکنندگان باید کاملاً روشن و تعیین شده باشد؛ بنابراین قبل از خرید از نحوه پرداخت، پیش‌پرداخت، شرایط اقساط احتمال و… اطمینان حاصل کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

نکات مهم خرید عمده شیلنگ

در هر بازاری اعم از خرید آنلاین یا خرید به‌صورت فیزیکی نیاز است که یک سری از ملزومات را رعایت کنید تا خرید مناسبی را داشته باشید. در ادامه به چند نکته در مورد نحوه خرید عمده شلنگ اشاره می‌کنیم.

استفاده از مواد باکیفیت

یکی از موارد بسیار مهم در بحث نحوه خرید عمده شیلنگ توجه به کیفیت آن است. اطمینان حاصل کنید که از مواد باکیفیت و مقاوم در برابر آب، حرارت، فشار و مواد شیمیایی ساخته شده باشد و در برابر خوردگی نیز مقاوم باشد.

اندازه و طول

قبل از خرید شیلنگ باید اندازه و طول آن را بادقت بررسی کنید. شیلنگ باید به‌اندازه کافی بلند باشد تا به‌راحتی بتوانید از آن استفاده کنید؛ همچنین باید اطمینان حاصل کنید که قطر شیلنگ با مقدار فشار و جریان مایع یا گاز مورداستفاده شما سازگاری داشته باشد.

گواهی‌نامه

یکی از نکاتی که در مورد نحوه خرید عمده شیلنگ باید رعایت کنید این است که از گواهی‌نامه‌های محصول اطمینان حاصل کنید. گواهینامه‌هایی مانند ISO و SE نشان می‌دهند که شیلنگ با استانداردهای صنعتی و کشاورزی مطابقت دارد و به‌درستی تست شده است.

خدمات پس از فروش

تولیدی و تأمین‌کننده معتبر باید ضمانت و گارانتی معتبر برای محصولات خود ارائه کند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در شیلنگ‌ها فروشنده دچار ضرر نشود؛ همچنین تولیدکننده باید در ساعات کاری در صورت بروز هرگونه مشکلی از جانب خریدار به طور کامل پاسخ‌گوی سؤالات و دغدغه‌های آن‌ها باشد.

سخن پایانی

 با استفاده از شیلنگ مناسب درآن‌واحد می‌توانید حجم زیادی از آب را در اختیار داشته باشید و مساحت زیادی از زمین را آبیاری کنید. قیمت خرید یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب شیلنگ است؛ بنابراین اگر کشاورزی شما در حد وسیع است خرید عمده شیلنگ در اولویت کار شما قرار گیرد.

ما در این مقاله به‌تفصیل در مورد این موارد صحبت کردیم پس به‌راحتی می‌توانید شیلنگ مناسب خودتان را انتخاب کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

9 نظر در “خرید عمده شیلنگ در تولیدی شلنگ – قیمت 1402 + شماره تماس

  1. Ali گفت:

    عالی بود مطالبتون

  2. توکلی پور گفت:

    عالی بود

  3. نادر توانا گفت:

    من که تهران شلنگ رو بخاطر کیفیت و دوامش پیشنهاد می دم

  4. میثم گفت:

    همین ها قیمت عمده تون هستش؟؟

  5. شهسواری گفت:

    قیمت هاتون نسبت به کیفیت خیلی خوبه

  6. Ali گفت:

    شلینگ آب رو از کجا میتونم بگیرم؟؟

  7. بهداد گفت:

    برای سفارش باید از طریق سایت انجام بدیم یا با کارشناس های بخش فروش تماس بگیریم؟

  8. بهداد گفت:

    من برای فروشگاه خود به شیلنگ آب در تعداد بالا نیاز دارم. چطور با شما تماس بگیرم؟

  9. نوید گفت:

    شیلنگ پزشکی بع قیمت عمده می خواستم در تعداد بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *