شیلنگ کشاورزی سه لایه

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ کشاورزی سه لایه میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شیلنگ کشاورزی سه لایه

شیلنگ کشاورزی سه لایه، جزء وسایلی است که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما مانند تمام وسایل دیگر، دچار تغییر و تحول شده است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

امروزه انواع شلنگ کشاورزی سه لایه تولید شده که کاربرد‌های متنوعی دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا از صفر تا صد شلنگ کشاورزی سه لایه را مورد بررسی قرار دهیم.

شیلنگ کشاورزی سه لایه

شیلنگ سه لایه چیست؟

وجود لایه‌های متعدد در شیلنگ‌های آبرسانی، جزء خصوصیاتی است که این شلنگ را برای استفاده در صنعت پتروشیمی‌ و ابزارآلات اختصاصی کرده است. این نوع شیلنگ‌ها از سه لایه تشکیل شده و استحکام فوق‌العاده‌ای دارند. به همین دلیل در صنعت‌هایی که به فشار زیادی از آب احتیاج دارید این شلنگ‌ها پاسخگوی نیاز شما هستند.

شیلنگ 3 لایه

انواع شیلنگ کشاورزی سه لایه

شیلنگ‌های سه لایه جزء شلنگ‌هایی هستند که کاربرد بسیار گسترده دارند. از این رو تولیدکنندگان آن را در انواع مختلف می‌سازند تا با هر کاربردی سازگار باشند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

ساختار شیلنگ کشاورزی سه لایه امروزه به صورت لایه‌بندی است. یعنی شلنگ‌ها از چند لایه تشکیل شده که هر کدام کار خاصی را انجام می‌دهند.

انواع شیلنگ کشاورزی سه لایه

نوع اول این شلنگ‌ها، از دو لایه پی وی سی در داخل و بیرون و یک لایه نخ پلی استر در وسط آن تشکیل شده است. نوع دوم این شلنگ‌ها، از سه لایه پی وی سی چسبیده به هم تشکیل شده است.

نوع، ترکیب و اندازه پی وی سی در تولید این شلنگ‌ها به کارکرد شلنگ بستگی دارد. لایه پی وی سی درونی به گونه‌ای ساخته شده که در مقابل جریان سیالات، مایعات و باد‌ها مقاوم باشد. در واقع لایه درونی، صیقلی است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

لایه پی وی سی بیرونی، از شلنگ در برابر عوامل مزاحم محافظت می‌کند. منظور از عوامل مزاحم، گرما، حرارت، سرما، بارندگی، باد و ... است. لایه وسط هم لایه تقویتی شلنگ محسوب می‌شود. یعنی در کنار انعطاف‌پذیری که پی وی سی‌ها ایجاد می‌کنند، سبب ایجاد استحکام شلنگ می‌شود.

انواع شیلنگ کشاورزی سه لایه

ماده اولیه شیلنگ کشاورزی سه لایه

شلنگ‌های سه لایه ترکیبی از پی وی سی و نخ پلی استر هستند. پی وی سی در انواع مختلف تولید می‌شود. اما پی وی سی به‌کاررفته در شلنگ‌ها، نرم است. به طور کلی ماده اولیه پی وی سی سخت و شکننده است.

با اضافه‌کردن مواد افزودنی نرم به این مواد، پی وی سی نرم تولید می‌شود. شاید شما هم در بازار تجاری شیلنگ در مورد پی وی سی‌های نوع E و S چیزی شنیده باشید. نوع E پی وی سی از طریق فرایند پلیمریزاسیون امولسیونی و نوع S آن از طریق فرایند پلیمریزاسیون سوسپانسیونی تولید می‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

بسته به نوع کاربرد، افراد نوع E یا S آن را خریداری می‌کنند. لایه میانی این شیلنگ از نخ پلی استر تشکیل شده است. نخ‌های پلی استر رشته‌های الیاف مصنوعی هستند که منشأ شیمیایی دارند. این نخ‌های صنعتی میان لایه درونی و بیرونی محافظت می‌شوند و در برابر افزایش طول، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

پلی استر به تنهایی مقاومتی ندارد و به راحتی با دست رشته رشته می‌شود. اما زمانی که ویژگی نخ‌های پلی استر با پی وی سی ترکیب شود، مقاومت شلنگ چند برابر می‌شود. یعنی شلنگ در برابر فشار‌های درونی و بیرونی که سبب کش‌آمدن شلنگ می‌شوند، مقاومت می‌کند و پاره نمی‌شود.

ماده اولیه شیلنگ کشاورزی سه لایه

مشخصات شیلنگ کشاورزی سه لایه

در شیلنگ‌های کشاورزی سه لایه، هر لایه توسط لایه کناری خود تقویت شده است. این موضوع موجب شده که از هم گسیختگی این شلنگ، سخت شود. در واقع این لایه‌ها به گونه‌ای به هم چسبیده‌اند که مانند یک لایه ضخیم عمل می‌کنند.

لایه‌ها به یکدیگر کمک کرده و در مقابل هر گونه فشاری مقاومت از خود نشان می‌دهند. یعنی اگر عامل بیرونی به شلنگ فشار آورد، لایه درونی هم به کمک می‌آید و از شلنگ محافظت می‌کند. ضخامت هر لایه به کاربرد آن بستگی دارد.

مثلاً اگر فشار سیال زیاد باشد، لایه درونی ضخیم‌تر ساخته می‌شود. اما اگر عامل بیرونی فشار زیادی به شلنگ وارد کند، لایه بیرونی ضخامت بیشتری دربر می‌گیرد. اما به طور کلی لایه داخلی ضخیم‌تر است تا در برابر سیال، مقاومت از خود نشان دهد.

مشخصات شیلنگ کشاورزی سه لایه

رنگ بندی شیلنگ کشاورزی سه لایه

شلنگ کشاورزی سه لایه، در رنگ‌های متفاوت تولید و عرضه می‌شود. تنوع رنگ در تولید شلنگ موجب شده که کاربرد آن گسترده‌تر شود. این شلنگ در رنگ‌های نارنجی، سفید، سبز، بنفش، زرد، آبی، قرمز، خاکستری و مشکی موجود است.

  • ممکن است شلنگ‌ها تک رنگ باشند و همه لایه‌ها یک رنگ داشته باشند.
  • ممکن است هر لایه رنگ‌های متفاوت داشته باشد.
  • امکان دارد لایه‌ها هر کدام از رنگ‌های ترکیبی تشکیل شده باشند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

نکته مهم این است که نخ‌های پلی استری طرح‌های متنوعی روی شلنگ ایجاد کرده‌اند و حتی نخ‌ها هم دارای تنوع رنگی هستند. با این حال نخ پلی استر معمولاً با رنگ سفید در لایه درونی شلنگ قرار می‌گیرد.

رنگ بندی شیلنگ کشاورزی سه لایه

سایزبندی شیلنگ کشاورزی سه لایه

شیلنگ‌های سه لایه در سایز‌های متفاوت برای کاربرد‌های متفاوت عرضه می‌شوند. این شلنگ‌ها در اندازه 1/2 اینچ تا 2 اینچ در فروشگاه تهران شلنگ موجود است. از آنجایی که قطر داخلی، ضخامت، متراژ و وزن شیلنگ کشاورزی سه لایه توسط مشتری تعیین می‌شود، مشتریان می‌توانند در هر اندازه‌ای که می‌خواهند شیلنگ را خریداری کنند.

معمولاً شلنگ‌های 1/2 اینچی در حلقه‌های 50 متری و شلنگ‌های 2 اینچی در حلقه‌های 20 متری عرضه می‌شوند.

سایزبندی شلنگ کشاورزی 3 لایه

قیمت شیلنگ کشاورزی سه لایه

قیمت شیلنگ سه لایه به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی دلالان از مشتریان ناآگاه سوءاستفاده کرده و محصول را با قسمت بسیار بالا به فروش می‌رسانند. اگر‌ شما از عوامل مؤثر در قیمت آگاه باشید، می‌توانید خرید را آگاهانه و هوشمندانه انجام دهید.

  • کیفیت مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت است. هر چقدر محصول باکیفیت‌تر باشد، قیمت آن بیشتر می‌شود.
  • ضخامت و قطر از دیگر عوامل تأثیرگذار در قیمت است. هر چقدر ضخامت شلنگ بیشتر باشد، مقاومت آن بیشتر می‌شود. هر چقدر هم قطر شلنگ زیاد باشد، فشار بیشتری را تحمل می‌کند؛ با توجه به این موضوعات، قیمت نهایی محصول بیشتر می‌شود.
  • هر چقدر سایز شلنگ بیشتر باشد، مسلماً مواد اولیه به‌کاررفته در آن بیشتر است و به همین سبب قیمت آن افزایش می‌یابد.
  • قیمت شلنگ‌ها معمولاً به صورت متری محاسبه می‌شود. در نتیجه هر چقدر متراژ درخواستی شما بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر می‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • قیمت پی وی سی و نخ پلی استر هم جزء مواردی است که در قیمت نهایی شلنگ تأثیر می‌گذارد. پی وی سی و نخ پلی استر چون بسیار کاربردی هستند، قیمتشان به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.
  • پس اگر زمانی خرید را انجام دهید که قیمت مواد اولیه شیلنگ بالا باشد، مسلماً قیمت نهایی شلنگ بالا می‌رود.
  • اگر شیلنگ سه لایه را به صورت اینترنتی خرید کنید، نیاز به هزینه رفت و برگشت نخواهید داشت. در ضمن با توجه به اینکه محصولات مستقیم و بدون واسطه ارسال می‌شوند، هزینه واسطه‌ها هم حذف می‌شود.
  • اما در خرید حضوری، علاوه بر هزینه رفت و برگشت، هزینه واسطه‌ها هم دریافت می‌شود که به افزایش قیمت نهایی منجر می‌گردد.

قیمت شیلنگ کشاورزی سه لایه

کاربرد شیلنگ کشاورزی سه لایه

ویژگی شیلنگ‌ کشاورزی سه لایه، موجب شده کاربرد‌های متنوعی را در بر گیرد. از این شلنگ‌ها علاوه بر مصارف خانگی می‌توان در صنایع مختلف هم استفاده کرد. به همین دلیل است که استفاده از آن روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

به سبب استحکام بالایی که دارند، در صنعت ساختمان‌سازی قابل استفاده هستند. در ساختمان‌سازی برای آب‌پاشی سیمان‌ها به شیلنگی نیاز است که فشار قوی داشته باشد و بر اثر جابه‌جایی‌های مداوم کیفیت و کارایی خود را از دست ندهد. شیلنگ مقاوم سه لایه، می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

کاربرد دیگر شیلنگ‌های سه لایه، در صنعت پتروشیمی است. در این صنعت به شلنگ‌های مقاوم در برابر مواد شیمیایی نیاز است که شلنگ‌های سه لایه این قابلیت را دارا هستند.

در صنایع ابزارآلات، برای تولید ابزار‌ها به شیلنگ‌های مقاوم نیاز است. این شلنگ‌ها باید دارای قطر مناسب باشند. از آنجایی که شلنگ‌های سه لایه در قطرهای متفاوت تولید می‌شود، برای صنایع ابزارآلات مناسب هستند.

کاربرد شیلنگ کشاورزی سه لایه

خرید شیلنگ کشاورزی سه لایه

خرید شلنگ کشاورزی سه لایه در فروشگاه‌های متعدد صورت می‌گیرد. اما برای داشتن یک خرید به‌صرفه و خوب، باید به یک مرکز خرید مطمئن مراجعه کنید. تولیدی شیلنگ کشاورزی سه لایه در تهران، بهترین مرکز برای خرید عمده شیلنگ کشاورزی سه لایه است.

شما می‌توانید شلنگ را در هر متراژ و رنگی که بخواهید از ایران شلنگ به صورت آنلاین سفارش دهید. با این حال اگر علاقه‌ای به خرید اینترنتی ندارید، می‌توانید به صورت حضوری خرید را با مراجعه به آدرس تولیدی شیلنگ کشاورزی سه لایه انجام دهید.

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی شیلنگ کشاورزی سه لایه تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399

شماره تماس تولیدی شیلنگ

خرید شیلنگ کشاورزی سه لایه

تهران شیلنگ، بهترین تولیدی شیلنگ در ایران

ایران شیلنگ، به عنوان بزرگ‌ترین و اولین تولیدکننده شیلنگ در ایران، محصولات خود را به صورت مستقیم و عمده عرضه می‌کند. این مجموعه با نیم قرن سابقه در حوزه خدمات پتروشیمی، تولید و پخش انواع شیلنگ‌های کشاورزی و صنعتی، اتصالات شیلنگ، متعلقات شیلنگ، واردات و صادرات، پنوماتیکی و پالایشگاهی، هیدرولیکی توانسته میان مردم محبوب شود.

تولیدی تهران شیلنگ

سخن پایانی

مزیت شیلنگ کشاورزی سه لایه، به قدری است که سبب شده شیلنگ کاربرد گسترده‌ای داشته باشد. توجه داشته باشید که خرید اینترنتی یکی از بهترین نوع خرید شیلنگ است که در تایم، هزینه و انرژی شما صرفه‌جویی می‌شود. بهترین مدل شیلنگ کشاورزی سه لایه را می‌توانید از ایران شلنگ با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 


شماره تماس تولیدی شیلنگ

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

1 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *