شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ خرطومی سفید استخوانی میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

شیلنگ خرطومی سفید استخوانی از بهترین شلنگ‌های خرطومی در بازار است. به جرئت می‌توان گفت این شلنگ در صنایع مختلف نقش کلیدی و حیاتی دارد. این شلنگ خرطومی با رنگ سفید استخوانی خود شناخته می‌شود. این نکته را مدنظر داشته باشید که شلنگ، چیزی نیست که شما می‌بینید!

اگر اطلاعات شلنگ خرطومی سفید استخوانی را مطالعه کنید، در می‌یابید که مشخصات، ساختار، ویژگی، مواد اولیه، سایزبندی، کاربرد و انواع شلنگ خرطومی سفید استخوانی بسیار فراتر از دیده‌های شماست. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعاتی دقیق در مورد شلنگ خرطومی سفید استخوانی در اختیارتان قرار دهیم.

شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

کاربرد شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

شیلنگ سفید استخوانی، از جمله‌ پرکاربردترین شلنگ‌ها در صنایع مختلف است. این شلنگ برای انتقال مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مواد می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • گازوئیل
  • نفت
  • بنزین
  • مواد اسیدی یا شیمیایی
  • انواع مایعات، سیالات و آب
  • پودر و ...

شماره تماس تولیدی شیلنگ

مواد اولیه شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

شلنگ خرطومی سفید استخوانی از جمله شلنگ‌هایی است که به دلیل مقاومت بسیار بالای خود شناخته می‌شود. این مقاومت بالا ناشی از نحوه تولید، جنس و مواد اولیه بسیار مرغوب شلنگ است. اصلی‌ترین ماده اولیه‌ای که در تولید این نوع شلنگ خرطومی به کار می‌رود، پی وی سی است.

پی وی سی مهم‌ترین و پرکاربردترین ماده در تولید صنعت پلاستیک است. این ماده به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، محبوبیت ویژه‌ای بین مردم کسب کرده است. از آنجایی که پی وی سی در دو نوع سخت و نرم وجود دارد، مقدار ویژگی‌هایی که می‌تواند به شلنگ بدهد، چند برابر شده است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

در واقع از پی وی سی نرم در ساختار بیرونی و درونی شلنگ خرطومی سفید استخوانی استفاده شده تا انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشد. البته پی وی سی نرم به تنهایی در شلنگ‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

لایه میانی شلنگ از پی وی سی سخت تشکیل شده تا شلنگ علاوه بر انعطاف‌پذیری، استحکام نیز داشته باشد. البته در این لایه هم از پی وی سی سخت به تنهایی استفاده نشده، چرا که استفاده به تنهایی از این ماده، انعطاف‌پذیری آن را کاهش می‌دهد. در کنار پی وی سی سخت از نرم‌کننده‌های مقاوم و مستحکم نیز بهره می‌گیرند.

مواد اولیه شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

ساختار شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

شلنگ‌های خرطومی سفید استخوانی ساختار بسیار متنوعی دارند. ساختار این شلنگ نسبت به سایر شلنگ‌های خرطومی کاملاً متفاوت است و دلیل این تفاوت، استحکام فوق‌العاده بالای آن است.

این شلنگ از سه لایه داخلی، میانی و بیرونی ساخته شده است. لایه داخلی شلنگ سطح کاملاً صافی دارد و سیالات و انواع مواد به راحتی از این لایه قابل انتقال هستند. این لایه از پی وی سی نرم ساخته شده است. لایه میانی شلنگ از پی وی سی سخت ساخته شده و در واقع به شلنگ مقاومت می‌بخشد.

لایه خارجی آن نیز، نقش لایه محافظ را بازی می‌کند. جنس این لایه از پی وی سی نرم است که به انعطاف‌پذیری شلنگ کمک بالایی می‌کند. البته استفاده از مواد اولیه مرغوب و مناسب در ساختار شلنگ، ملاک است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

ویژگی شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

شلنگ خرطومی سفید استخوانی از جمله شلنگ‌هایی خرطومی است که با داشتن مواد اولیه مناسب، ویژگی‌های بسیاری نیز دارد. این ویژگی‌ها به کاربرد گسترده شلنگ کمک شایانی می‌کنند. در ادامه با این ویژگی‌ها به طور حرفه‌ای آشنا می‌شوید.

شلنگ خرطومی مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل بیرونی و درونی دارد. شاید برایتان سؤال ایجاد شود که منظور از عوامل درونی و بیرونی چیست؟ عوامل درونی شامل موارد زیر می‌شود:

  • فشاری که از سمت سیال یا مواد موردنظر وارد می‌شود
  • میزان اسیدی یا شیمیایی بودن سیال یا ماده موردنظر

عوامل بیرونی نیز دربرگیرنده موارد زیر است:

  • میزان گرما و سرمای محل نگهداری شلنگ از -30 درجه سانتی‌گراد الی +80 سانتی‌گراد
  • باز و بسته‌شدن مداوم
  • پیچ خوردگی
  • فشار اجسام و دستگاه‌های دیگر
  • ضربه توسط اجسام و دستگاه‌های دیگر
  • کشش و سایش
  • فرسودگی
  • خوردگی
  • این شلنگ سطح داخلی صاف و صیقلی دارد، از این رو مواد و سیالات را به خوبی و بدون مانع انتقال می‌دهد.
  • وزن سبک شلنگ خرطومی سفید استخوانی از دیگر مزیت شیلنگ خرطومی سفید استخوانی است که استفاده از آن را ساده و راحت‌تر کرده است‌.
  • همچنین وزن سبک، جابه‌جایی و حمل‌و‌نقل شلنگ را آسان‌تر می‌کند.
  • شلنگ خرطومی سفید استخوانی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، از این رو تعداد مشتریان آن بسیار زیاد است.
  • در آخر، نصب آسان و سریع از ویژگی‌های شلنگ محسوب می‌شود. در واقع برای نصب این شلنگ در پروژه‌ها نیاز به فرد کاربلد و حرفه‌ای ندارید. خودتان با داشتن اطلاعات اولیه در مورد نکات فنی قادر به نصب شلنگ خواهید بود.

ویژگی شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

سایزبندی شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

بهترین مدل شیلنگ خرطومی سفید استخوانی، در سایز‌های متنوعی تولید می‌شود. تنوع در سایزبندی شلنگ، از ویژگی‌های بارز آن است. این تنوع، موجب شده بازه استفاده از شلنگ خرطومی سفید استخوانی گسترش پیدا کند. سایز شلنگ‌ها را می‌توانید از روی لایه بیرونی آن بخوانید.

در واقع علاوه بر سایز، برخی دیگر از مشخصات شیلنگ‌ خرطومی سفید استخوانی روی لایه بیرونی آن چاپ شده است. کوچک‌ترین سایز این شلنگ 1 اینچ است. یعنی دهانه شلنگ برابر با 1 اینچ است. همچنین بزرگ‌ترین سایز شلنگ خرطومی سفید استخوانی برابر با 8 اینچ است که در کارخانه‌ها ‌و صنایع بزرگ کاربرد دارد.

در این میان می‌توانید شلنگ‌های خرطومی سفید استخوانی را با سایز‌های 1.1/2 اینچ، 1.1/4 اینچ، 2 اینچ، 2.1/2 اینچ، 3 اینچ، 4 اینچ، 5 اینچ و 6 نیز خریداری کنید. توجه داشته باشید که این اندازه‌ها بیانگر قطر دهانه شلنگ هستند که از ضخامت و قطر داخلی استاندارد تشکیل شده‌اند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

وزن شیلنگ خرطومی سفید استخوانی نیز از دیگر موضوعات در سایزبندی شلنگ محسوب می‌شود. وزن این شلنگ کم و استاندارد است و شما می‌توانید بسته به متراژ، وزن متناسب را انتخاب کنید.

این شلنگ همچنین در کلاف‌های 20 متری الی 50 متری تولید و عرضه می‌شود. اما با این حال می‌توانید شلنگ را در متراژ‌های دلخواه خریداری کنید. اگر قصد خرید عمده شیلنگ خرطومی سفید استخوانی را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش تهران شلنگ تماس بگیرید.

سایزبندی شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

خرید شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

اگر قصد خرید شلنگ خرطومی سفید استخوانی را دارید، به مکان درستی مراجعه کرده‌اید. تهران شلنگ از بهترین مجموعه‌ها برای خرید شلنگ خرطومی است. شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از این فروشگاه، خرید نه تنها شلنگ خرطومی سفید استخوانی بلکه خرید انواع شلنگ خرطومی را انجام دهید.

با مراجعه به آدرس تولیدی شیلنگ خرطومی سفید استخوانی در کرج، سیمین دشت، تجربه خریدی عالی را برای خود رقم بزنید. همچنین با تماس با شماره تماس تولیدی شیلنگ خرطومی سفید استخوانی می‌توانید ضمن دریافت مشاوره، استعلام قیمت کنید و خرید آنلاین را انجام دهید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

قیمت شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

شلنگ خرطومی سفید استخوانی همانند سایر شلنگ‌ها قیمت ثابتی ندارد. در واقع در فروشگاه‌های مختلف، قیمت این شلنگ‌ها متفاوت است. این تفاوت دلایل بسیاری دارد. از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع قیمت‌گذاری برای خرید شلنگ خرطومی سفید استخوانی: برخی از فروشگاه‌ها قیمت محصولات را بر اساس متراژ حساب می‌کنند. در حالی که برخی از فروشگاه‌ها قیمت شلنگ‌ها را بر اساس وزن آن محاسبه می‌کنند.
  • نوع خرید شلنگ خرطومی سفید استخوانی: نوع خرید بر قیمت نهایی شلنگ تأثیرگذار است. در خرید حضوری، هزینه واسطه‌ها، کرایه رفت‌وبرگشت، تایم اختصاصی برای خرید که بیشتر از یک ساعت است، همه و همه باعث افزایش هزینه تا درصد زیادی می‌شوند.
  • در حالی که در خرید آنلاین، تنها باید هزینه محصول را پرداخت کنید و خرید را در ده دقیقه تکمیل کنید.
  • متراژ و وزن شلنگ خرطومی سفید استخوانی: هر چقدر متراژ و وزن شلنگ خرطومی سفید استخوانی بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر است. چرا که مواد اولیه به‌کاررفته در آن‌ها نیز بیشتر است.
  • قیمت و میزان مواد اولیه شلنگ خرطومی سفید استخوانی: از آنجایی که مواد اولیه شلنگ، از اصلی‌ترین قسمت تولید آن است، میزان و قیمت جهانی آن هم اهمیت بالایی دارد. قیمت جهانی مواد اولیه شلنگ خرطومی دارای نوسان است؛ بنابراین قبل از خرید حتماً باید از قیمت این مواد آگاه باشید. در ضمن هر چقدر مواد اولیه به‌کاررفته در شلنگ بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر است.
  • برند تولیدکننده شلنگ خرطومی سفید استخوانی: برند‌های مختلفی در زمینه تولید شلنگ‌های خرطومی سفید استخوانی فعالیت می‌کنند. این برند‌ها قیمت نهایی شلنگ را بر اساس کیفیت شلنگ، نحوه تولید، تعداد نیرو برای تولید، واسطه‌ها و ... تعیین می‌کنند. معمولاً برند‌های معروف و مرغوب، قیمت بیشتری را برای شلنگ در نظر می‌گیرند.

قیمت شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

تولیدی شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

اگر در اینترنت به دنبال یک تولیدی شیلنگ خرطومی هستید که از همه لحاظ مناسب باشد، تهران شیلنگ بهترین تولیدی است‌. این مجموعه علاوه بر تولید و فروش انواع شیلنگ خرطومی سفید استخوانی، به صادرات و واردات این شلنگ‌ها مشغول است.

از آنجایی که این مجموعه در زمینه صادرات و واردات فعالیت می‌کند، واضح است که محصولات باکیفیتی دارد؛ لذا از نظر کیفیت نگران نباشید. با خرید از تهران شلنگ می‌توانید خریدی باکیفیت‌ را تجربه کنید.

از سمتی چون این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین فعالیت می‌کند، قیمت مناسبی را برای محصولات بدون واسطه خود در نظر گرفته است. در نتیجه با خرید از تهران شلنگ، خریدی به‌صرفه خواهید داشت.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

اگر می‌خواهید محصولات را سریع و راحت تحویل بگیرید، باز هم تهران شلنگ بهترین مرکز است. با ثبت سفارش خود در این مجموعه، می‌توانید شلنگ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل آدرس داده شده تحویل بگیرید.

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی  تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399

تولیدی شیلنگ خرطومی سفید استخوانی

سخن پایانی

شیلنگ خرطومی سفید استخوانی از مطرح‌ترین شلنگ‌های خرطومی در سراسر جهان است. علت این موضوع، کیفیت و دقت بالا در ساخت شلنگ بیان شده است. این شلنگ با کاربرد، مواد اولیه، ساختار، وزن، ویژگی، انواع و سایز‌های متنوع و خاص، طول عمر بالایی برای خود رقم زده است. برای خرید این شلنگ می‌توانید با کارشناسان فروش تهران شیلنگ تماس بگیرید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *