شیلنگ باد سم پاشی

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ باد سم پاشی میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

شیلنگ باد سم پاشی  

شیلنگ باد سم پاشی  یکی از انواع شیلنگ‌های نخ دار است که کاربرد گسترده‌ای دارد. این شلنگ همانند سایر شلنگ‌ها، سطح مقطع دایره‌ای دارد، تو خالی و استوانه‌ای است. همان‌طور که از نام شلنگ پیداست، برای انتقال سم و سم پاشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما این، تنها بخشی از کاربرد شلنگ باد نخ دار سم پاشی بوده و کاربرد آن، فراتر از سم پاشی است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ باد نخ دار سم پاشی، ویژگی‌ها، کاربرد، مواد اولیه، ساختار، سایزبندی، رنگ بندی، قیمت و خرید آن از بهترین مجموعه آشنا شوید.

شیلنگ باد سم پاشی  

کاربرد شیلنگ باد سم پاشی  

شیلنگ باد سم پاشی ، یکی از پرکاربردترین شلنگ‌های موجود است. از آنجایی که این شلنگ در انواع مختلفی وجود دارد و ساختار‌های متفاوتی هم دارند، کاربرد‌های مختلفی را نیز شامل می‌شوند. در ادامه با این کاربرد‌ها آشنا می‌شوید.

  • باغ‌ها و مزارع کشاورزی همواره نیاز به سم پاشی دارند. چرا که سم پاشی بهترین راه برای ازبین‌بردن آفات، قارچ‌ها و سلامتی درخت‌ها و گیاهان است. از آنجایی که ثمر دادن گیاهان و درختان برای کشاورزان و باغداران از اهمیت زیادی برخوردار است، سم پاشی را نیز در اولویت قرار می‌دهند.
  • سم پاشی توسط شلنگ انجام می‌شود. شلنگ باد نخ دار سم پاشی یکی از شلنگ‌های مورد استفاده است. کشاورزان معمولاً این شلنگ‌ها را در متراژ بالا خریداری کرده، بر روی دستگاه‌های سم‌پاشی نصب کرده و با اسپری‌کردن مواد شیمیایی و سموم، آفات را از بین می‌برند.
  • در گلخانه‌ها نیز استفاده مشابهی از شلنگ باد نخ دار سم پاشی می‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

  • اگر به مرغداری‌ها سر زده باشید، متوجه خواهید شد که از آب برای شست‌وشوی مرغداری استفاده نمی‌کنند. شست‌وشوی مرغداری‌ها با مایعات مخصوص انجام می‌شود. این مایعات از طریق شلنگ باد نخ دار سم پاشی منتقل می‌شوند. پس از شست‌وشو، ضدعفونی‌کردن مرغداری‌ها هم با این شلنگ انجام می‌شود.
  • گاهی اوقات در معادن فلزی نیاز است با استفاده از یک ماده شیمیایی، فلز‌ها استخراج شوند‌. مایعات شیمیایی توسط این شلنگ‌ها انتقال داده شده و فلز در معادن فلزی جدا می‌شود.
  • در بسیاری از مواردی که از شلنگ بادی بهره گرفته می‌شود، می‌توان شلنگ باد نخ دار سم پاشی را جایگزین کرد.
  • غواصی از دیگر صنایعی است که از شلنگ باد سم پاشی در آن استفاده می‌شود.
  • از شلنگ باد نخ دار سم پاشی در صنعت مواد غذایی هم استفاده می‌شود. این شلنگ هم برای ضدعفونی‌کردن صنعت مواد غذایی کاربرد دارد و هم انتقال انواع مواد شیمیایی را انجام می‌دهد.
  • در کارخانه‌ها از شلنگ باد نخ دار سم پاشی به عنوان وسیله‌ای کارا استفاده می‌شود.
  • با استفاده از این شلنگ می‌توان انتقال آب یا هوای فشرده را انجام داد.
  • در سیستم‌های اسپری رنگ و ابزارهای پنوماتیک نیز از شلنگ باد نخ دار سم پاشی بهره می‌گیرند.

کاربرد شیلنگ باد سم پاشی  

مواد اولیه شلنگ باد نخ دار سم پاشی

شلنگ‌های باد نخ دار سم پاشی از مواد اولیه‌های گوناگون تولید می‌شوند. سه مورد از اصلی‌ترین مواد اولیه شیلنگ باد سم پاشی ، پی وی سی، پلاستیک و نخ پلی استر است که در ادامه با آن‌ها به طور کلی آشنا می‌شوید.

مواد اولیه شلنگ باد نخ دار سم پاشی

پی وی سی

از نوعی ماده ترموپلاستیک به نام پلی‌وینیل‌کلراید، پی وی سی ساخته می‌شود. پی وی سی ساخته‌شده، هم وزن و هم قیمت کمتر نسبت به لاستیک دارد. پی وی سی، خود از ویژگی‌های بسیاری برخوردار بوده و شلنگ را نیز بر پایه این ویژگی‌ها می‌سازند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت
  • تنوع
  • انعطاف‌پذیری
  • جریان
  • امنیت
  • پایداری

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

پلاستیک

پلاستیک همانند پی وی سی، ماده‌ای مصنوعی است که فوق‌العاده کاربرد زیادی دارد. از بارزترین ویژگی‌های پلاستیک، شکل‌پذیری آن‌ است که این امکان را به صنایع مختلف می‌دهد تا آن‌ها را به شکل‌های دلخواه در بیاورند.

در ادامه با ویژگی‌هایی از پلاستیک که باعث شده‌اند برای تولید شلنگ باد نخ دار سم پاشی استفاده شوند، آشنا می‌شوید:

  • انعطاف‌پذیری
  • شکل‌پذیری
  • مقاومت

نخ پلی استر

الیاف پلی استر، الیاف مصنوعی هستند که از پنبه و نخ تولید می‌شوند. این نخ‌ها نازک بوده و در مکان‌های مختلف کاربرد دارند. دلیل اصلی استفاده از این نخ‌ها در شلنگ، مقاومت در برابر پارگی است‌. سایر ویژگی‌هایی که باعث استفاده از این نخ در تولید شلنگ باد نخ دار سم پاشی شده‌اند، عبارت‌اند از:

  • سبکی
  • بادوام بودن
  • عدم پیچ خوردگی
  • ضخامت مناسب
  • عایق حرارتی، گرمایی و الکتریکی
  • مقاومت در برابر اسید‌ها، قلیایی‌ها و اکسیدکننده‌های ضعیف

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

ساختار شیلنگ باد سم پاشی

شلنگ باد نخ دار سم پاشی در انواع مختلفی تولید می‌شود. هر نوع شلنگ، ساختار مخصوص به خود را داشته و با دیگری متفاوت است. در واقع منظور از متفاوت‌بودن ساختار، متفاوت بودن تعداد لایه‌ها است. منظور از ساختار نیز، نحوه قرارگیری لایه‌ها به روی یکدیگر است.

به طور کلی نحوه قرارگیری لایه‌ها به روی یکدیگر به صورت زیر است:

  • بخش داخلی یک لایه از جنس پی وی سی و پلاستیک
  • بخش میانی یک لایه از جنس نخ پلی استر
  • بخش بیرونی یک لایه از جنس پی وی سی و پلاستیک

حال امکان دارد در شیلنگی، بخش داخلی از دو لایه تشکیل شده باشد. امکان دارد در شیلنگی، بخش میانی از دو لایه تشکیل شده باشد. امکان دارد در شیلنگی، بخش بیرونی از دو لایه تشکیل شده باشد‌ یا هم امکان دارد در شلنگی همه بخش‌ها دو لایه باشند. این نوع شلنگ مقاوم‌تر از سایر شلنگ‌ها بوده و گران‌تر نیز است.

ساختار شیلنگ باد سم پاشی

ویژگی شیلنگ باد سم پاشی

شلنگ‌های باد نخ دار سم پاشی ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را برای استفاده در صنایع مختلف، اختصاصی کرده‌اند. مزیت شیلنگ باد سم پاشی  رابطه مستقیمی ‌با کاربرد آن‌ها ایفا می‌کند.

  • اولین ویژگی این شلنگ را می‌توان مقاومت آن دانست. از آنجایی که مواد شیمیایی و سموم اکثراً به صورت باد و یا هوای فشرده در این شلنگ منتقل می‌شوند، وجود نشتی، باعث اختلال در انتقال و آسیب به افراد می‌شود. چرا که سم، سلامتی انسان را به خطر می‌اندازد. مقاومت در برابر پارگی و نشتی، از این اختلال و آسیب جلوگیری می‌کند.
  • مقاومت در برابر کشش، گرما، سرما، ضربه و فشار نیز از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.
  • این شلنگ با داشتن وزن مناسب، به راحتی قابل جابه‌جایی و حمل‌ونقل است.
  • شلنگ باد نخ دار سم پاشی، در برابر اسید، نفت، تینر، مواد شیمیایی و حلال‌ها مقاومت زیادی دارد.
  • این شلنگ‌ها بسیار منعطف هستند. خاصیت انعطاف‌پذیری شلنگ باعث شده در مکان‌های وسیع و کوچک به راحتی استفاده شوند، بدون اینکه دچار پیچ خوردگی شوند.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

  • همچنین فشار کاری بالایی را متحمل می‌شود، بدون آنکه در کارکرد آن اختلال ایجاد شود.
  • مقاومت‌هایی که این شلنگ دارد، باعث شده طول عمر بالایی داشته باشد و سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی شیلنگ باد سم پاشی

مشخصات شیلنگ باد سم پاشی

این شلنگ‌ها مشخصه‌های بارزی دارند. افراد با توجه به این مشخصه‌ها خرید را انجام می‌دهند. در واقع اگر شیلنگی این مشخصه‌ها را نداشته باشد، مورد توجه مشتریان قرار نمی‌گیرد.

سایزبندی شلنگ باد نخ دار سم پاشی، یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های آن است. این شلنگ در سایز‌های 1/4 اینچ، 4 اینچ، 1/2 اینچ و 5/8 اینچ قابل تولید است. وزن شیلنگ باد سم پاشی ، ضخامت، قطر داخلی، قطر خارجی، فشار کاری و فشار بار در هر شلنگ، مختص آن سایز است.

رنگ بندی شیلنگ باد سم پاشی  را می‌توان دومین مشخصه شلنگ دانست. با اینکه این شلنگ از تنوع رنگی برخوردار است، اما رنگ زرد آن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. یعنی افراد به محض اینکه قصد خرید شلنگ باد نخ دار سم پاشی را می‌کنند، به سراغ رنگ زرد آن می‌روند.

قیمت شیلنگ باد سم پاشی  نیز از دیگر مشخصات آن محسوب می‌شود. با اینکه مواد اولیه، سایز، برند تولیدکننده، رنگ، نوع، فروشگاه مورد نظر برای خرید، در قیمت شلنگ تأثیر دارند، در نهایت قیمت این شلنگ‌ها نسبت به سایر شلنگ‌ها متناسب‌تر است.

مشخصات شیلنگ باد سم پاشی

خرید شیلنگ باد سم پاشی

قبل از خرید شلنگ باد نخ دار سم پاشی باید نکات زیادی را یادداشت کنید تا هنگام خرید دچار مشکل نشوید. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

در خرید عمده دقت کنید که فروشنده بر حسب متر قیمت را محاسبه می‌کند یا بر حسب کیلو؟ سپس خودتان هم حساب کنید تا سرتان کلاه نرفته باشد. توجه داشته باشید که سایز شلنگ، متناسب با سم پاش باشد. در صورتی که هم سایز نباشند، مجبور به خرید مجدد خواهید شد و ضرر خواهید کرد.

متراژ شلنگ نیز از دیگر موضوعات مهم است. اگر کمتر از متراژ مورد نیاز خرید را انجام دهید، حتماً با کمبود شلنگ مواجه می‌شوید. در این صورت اجباراً باید برای خرید اقدام کنید.

از معتبر بودن فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، مطمئن باشید. فروشگاه‌های معتبر، محصولات باکیفیت تولید می‌کنند و با قیمت مناسب هم ارائه می‌دهند. با توجه به اینکه قیمت‌ها بدون واسطه هستند.

خرید شیلنگ باد سم پاشی

تولیدی شیلنگ باد سم پاشی

تهران شیلنگ به عنوان بهترین تولیدی شیلنگ در سطح کشور، انواع شیلنگ باد سم پاشی  را عرضه می‌کند. کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت مناسب، مشتریان را برای خرید ترغیب کرده است.

شما می‌توانید برای خرید به آدرس تولیدی شیلنگ باد سم پاشی  مراجعه کنید‌. اما اگر وقتی برای خرید عمده شیلنگ باد سم پاشی  به صورت حضوری ندارید و یا دوست ندارید هزینه‌ای برای رفت و برگشت بدهید، می‌توانید به صورت اینترنتی خرید کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین از این مجموعه با شماره تماس تولیدی شیلنگ باد سم پاشی  تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره و استعلام قیمت، خرید را انجام دهید.

تولیدی شیلنگ باد سم پاشی

سخن پایانی

انتخاب بهترین مدل شیلنگ باد سم پاشی  به نوع کارکرد آن وابسته است. از این رو نمی‌توان شلنگی را با عنوان بهترین شلنگ معرفی کرد. موضوع اصلی این است که ویژگی شیلنگ را متناسب با کاربرد آن مشخص کرده و سپس خرید را انجام دهید.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *