شیلنگ گازی ماری

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ گازی ماری میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

شیلنگ گازی ماری

انواع شیلنگ گازی ماری از پرکاربردترین شیلنگ‌های گازی محسوب می‌شوند. امروزه بشر توانسته تا وسیله‌ای را طراحی کند و بسازد که بتواند هر گونه سیالی را از یک نقطه به نقطه دیگر در جهات مختلف انتقال دهد. علاوه بر سیال، این موضوع در مورد گاز نیز صدق می‌کند.

شلنگ‌های مختلفی هستند که برای انتقال گاز اختصاصی شده‌اند. این شلنگ‌ها نسبت به سایر شیلنگ‌ها، قطور‌تر هستند تا به آسانی دچار نشتی گاز و یا صدمه نشوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ گازی ماری آشنا شوید.

کاربرد شیلنگ گازی ماری

یکی از کاربردی‌ترین شیلنگ‌های گازی که اغلب در نیمه دوم سال در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند، شیلنگ‌های گازی ماری هستند. این شلنگ‌ها در وسایل گازسوز مثل آب‌گرم‌کن، اجاق گاز، پکیج، سماور و بخاری کاربرد فراوانی دارند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

البته این شلنگ‌ها مخصوصاً برای بخاری در فصل سرما استفاده می‌شوند، چرا که از مقاومت بالایی برخوردار هستند. در واقع شلنگ‌ ماری انتقال گازهای شبکه گازرسانی به وسایل گازسوز را انجام می‌دهند.

کاربرد شیلنگ گازی ماری

مواد اولیه شیلنگ گازی ماری

اگر از فردی که نمی‌داند شیلنگ از چه چیزی ساخته شده است بپرسید جنس شیلنگ از چیست؟ مطمئناً خواهد گفت پلاستیک. آیا می‌دانید علت این پاسخ چیست؟ چون پلاستیک بسیار منعطف بوده و بارزترین ویژگی شلنگ‌ها هم انعطاف‌پذیر بودن آن‌ها است، می‌گویند شلنگ جنس پلاستیکی دارد.

البته این پاسخ تا حدودی صحیح است. در ترکیبات شلنگ از پلاستیک استفاده می‌شود، اما ماده اولیه اصلی آن پلاستیک نیست. شلنگ از گرانول، مواد شفاف، منجید و الیاف پلی استری تولید شده که در بین این مواد از پلاستیک و پی وی سی نیز استفاده می‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

کسانی که در صنعت پلاستیک فعالیت می‌کنند، با گرانول به خوبی آشنایی دارند. گرانول محصولی پودری است که برای تولید محصولات پلاستیکی چون شلنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول از حالت پودری به شکل دانه‌دانه در آمده و شکلی از پلیمرها محسوب می‌شود. البته گرانول خود در انواع و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شود. برای تولید شلنگ از گرانول پلی اتیلن مشکی استفاده می‌کنند.

مواد شفافی که معمولاً در لایه بیرونی شلنگ استفاده می‌شوند، ترکیبات شیمیایی درجه یک دارند. این مواد مقاومت بسیار بالایی برای شلنگ ایجاد می‌کنند و در واقع نقش محافظ را برای شلنگ، بازی می‌کنند.

این ترکیبات بی رنگ هستند و به دلیل همین شفافیت، می‌توانند بافت‌های پلی استر و رنگ لایه درونی را نمایش دهند و زیبایی شلنگ را چند برابر کنند. البته برای لایه بیرونی از آج نیز استفاده می‌کنند و شلنگ‌های آج‌دار را می‌سازند.

الیاف پلی استر نیز همانند گرانول، شکلی از پلیمر‌ها هستند که هم به صورت طبیعی وجود دارند و هم به صورت مصنوعی تولید می‌شوند. از آنجایی که دسترسی به نوع طبیعی آن‌ها کمی ‌دشوار است، اغلب از نوع مصنوعی آن در شلنگ استفاده می‌کنند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

این نخ‌ها نیز مقاومت و استحکام بالایی به شلنگ می‌دهند. علاوه بر نخ‌ پلی استر از منجید هم در تولید برخی شلنگ‌ها استفاده می‌کنند. منجید نیز همانند نخ پلی استر عمل کرده و شلنگ را در عین منعطف بودن، مقاوم می‌کند.

پی وی سی نوعی پلاستیک پرکاربرد و ارزان است که در دو نوع نرم و سخت وجود دارد. معمولاً از نوع نرم این ماده برای تولید شلنگ استفاده می‌کنند تا قابلیت انعطاف‌پذیری شلنگ را افزایش دهند.

مواد اولیه شلنگ گازی ماری

ساختار شیلنگ گازی ماری

شیلنگ‌های ماری، از بهترین شلنگ‌های گازی محسوب می‌شوند. ساختار شلنگ‌ها می‌تواند دو لایه باشد. یعنی لایه داخلی از لاستیک منجید دار و لایه بیرونی از لاستیک آج‌دار تولید شده باشد.

ساختار این شلنگ‌ها همچنین می‌تواند تشکیل شده از سه لایه باشد. لایه داخلی شلنگ از جنس گرانول و پی وی سی به رنگ مشکی ساخته شده، لایه میانی با نخ پلی استر و طرح‌های لوزی بافته‌شده، نقش استحکام و زیبایی شلنگ را بازی می‌کند و لایه بیرونی از جنس لاستیک و پی وی سی شفاف ساختار شلنگ را تکمیل می‌نماید.

مشخصات شیلنگ گازی ماری

لایه بیرونی شیلنگ‌های ماری، به صورت پوست مار هستند به همین دلیل به این شلنگ‌ها، شلنگ‌های ماری می‌گویند. این شلنگ با سایزبندی و رنگ بندی مناسب برای استفاده در وسایل گازسوز زیادی کاربرد دارد.

از مزیت شیلنگ‌ گازی ماری، قطر آن است. شلنگ ماری بسیار قطور است و به همین سبب از نظر فشار و ترکیدگی برای انتقال گاز مشکلی ایجاد نمی‌کند. طراحی زیبای شلنگ ماری، امکان استفاده از آن برای منازل را فراهم آورده است.

ویژگی شیلنگ گازی ماری

شلنگ گازی ماری دارای ساختار و در نتیجه ویژگی‌های مناسبی است که استفاده از آن را در مکان‌های مختلف امکان‌پذیر کرده و گسترش می‌دهد. این شلنگ با انعطاف‌پذیری بسیار بالا، در مکان‌ها و زوایای مختلف، تغییر حالت می‌دهد.

در برابر پارگی، سوراخ‌شدن و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل سال‌های زیادی می‌توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه نشتی گاز اتفاق بیفتد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

این شلنگ همچنین در برابر فشار‌های وارده از سمت گاز، مقاومت بالایی دارد و گاز را با فشار بالایی بدون موانع انتقال می‌دهد.

ویژگی شلنگ گازی ماری

سایزبندی شیلنگ گازی ماری

شلنگ گازی ماری با وجود سایزبندی مناسبی که دارد، برای گازرسانی به انواع وسایل گازسوز مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایز 1/2 اینچ شلنگ، از پرفروش‌ترین سایز‌های آن است که به اندازه کافی قطور بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع قطر شلنگ 1/2 اینچ و قطر خروج گاز از آن، 9 میلی‌متر است.

ضخامت شلنگ 3 میلی‌متر است که نسبت به سایر برند‌ها ضخامت خوبی دارد و دچار نشتی گاز نمی‌شود. این شلنگ در حلقه‌های 50 متری عرضه می‌شود، اما می‌توانید شلنگ را به صورت متری و عمده به اندازه دلخواه نیز خریداری کنید. برای این کار باید با شماره تماس تولیدی شیلنگ گازی ماری تماس بگیرید و محصول را سفارش دهید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

وزن شیلنگ‌ گازی ماری برای حلقه‌های 50 متری، 6 کیلوگرم است‌. اما با این حال مشتریان می‌توانند حلقه‌ها را در وزن‌های سفارشی دریافت کنند. مثلاً مشتریان می‌توانند این حلقه‌ها را در وزن‌های 8 کیلوگرمی، کمتر یا بیشتر سفارش دهند.

سایزبندی شلنگ گازی ماری

رنگ بندی شیلنگ گازی ماری

از آنجایی که شیلنگ‌های ماری بیشتر در منازل مسکونی، اداره‌ها، مدارس و... مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید طراحی و رنگ زیبایی داشته باشند. لایه درونی این شلنگ رنگ مشکی متمایل به قرمز دارد. از آنجایی که لایه بیرونی شلنگ، شفاف و بدون رنگ است، نخ‌های پلی استر سفید و لوزی روی لایه قرمز بسیار زیبا جلوه می‌کنند.

رنگ بندی شلنگ گازی ماری

خرید شیلنگ گازی ماری

خرید شلنگ ماری، یک پروسه بسیار مهم است که برای به پایان رساندن آن باید به نکات بسیاری توجه کنید. از مهم‌ترین نکات در خرید شلنگ، فروشنده آن است. در صورتی که از یک فروشگاه معتبر خرید را انجام دهید، مطمئناً محصولی باکیفیت‌‌ به دستتان خواهد رسید.

برای آنکه بفهمید محصول باکیفیت است یا خیر، باید آن را مورد بررسی قرار دهید. هنگام خرید حتماً شلنگ را بادقت ببینید که دارای پارگی یا سوراخ نباشد. آگاهی از مواد اولیه شلنگ نیز از موضوعات مهم محسوب می‌شود. مواد اولیه شلنگ باید مرغوب باشد تا شلنگ طول عمر بالایی داشته باشد.

خرید شلنگ گازی ماری

قیمت شیلنگ گازی ماری

شیلنگ‌ ماری از جمله شلنگ‌هایی است که در داخل کشور تولید می‌شود و قیمت نسبتاً ارزانی دارد. عوامل مختلفی در قیمت نهایی شلنگ تأثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • متراژ شلنگ: اگر به صورت متری خرید می‌کنید، هر چقدر متراژ بیشتری بخواهید، باید هزینه بیشتر بدهید. توجه داشته باشید که قیمت کلاف‌ها، ثابت است.
  • وزن شلنگ: شلنگ‌هایی که وزن بیشتری دارند از مواد اولیه بیشتری ساخته شده‌اند‌‌. به همین دلیل قیمت نهایی شلنگ بیشتر می‌شود.شماره تماس تولیدی شیلنگ
  • مواد اولیه شلنگ: میزان و نوع مواد اولیه، از موارد تأثیرگذار در قیمت محسوب می‌شود. در صورتی که ماده اولیه‌ای به غیر از پی وی سی، مواد شفاف، گرانول، نخ پلی استر، پلاستیک و منجید در تولید شلنگ به کار رفته باشد، شلنگ مقاومت خوبی نخواهد داشت و از قیمت کمتری برخوردار است.
  • قیمت جهانی مواد اولیه شلنگ: قیمت مواد اولیه به صورت جهانی دچار تغییر می‌شود. این موضوع در قیمت نهایی شلنگ تأثیرگذار است.

قیمت شلنگ گازی ماری

انواع مختلف شیلنگ‌های گازی ماری

شیلنگ‌های ماری در انواع مختلفی تولید می‌شوند و در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع شیلنگ ماری عبارت‌اند از:

  • سبک
  • سنگین
  • آج‌دار منجید دار
  • دولایه منجید دار
  • فشارقوی منجید دار
  • سه لایه با نخ پلی استر

انواع شیلنگ گازی ماری

بهترین مدل شیلنگ گازی ماری

با اینکه شلنگ ماری در انواع مختلفی وجود دارد، بهترین مدل شلنگ بسته به محل کاربرد آن مشخص می‌شود. مثلاً برای آب گرم‌کن‌ها بهتر است از شلنگ ماری با نخ پلی استر یا منجید دار استفاده کنید.

چرا که معمولاً شلنگ آب‌گرم‌کن در برابر گرما و سرما قرار دارد و باید از مقاومت کافی برخوردار باشد. اما موضوع مهم مواد اولیه شلنگ است که باید کیفیت بالایی داشته باشد.

بهترین مدل شیلنگ گازی ماری

تولیدی شیلنگ گازی ماری

در چند سال اخیر تولیدی‌های شلنگ گازی در ایران افزایش یافته است و کارخانه‌های بسیاری اقدام به تولید شلنگ کرده‌اند. اما برای خرید باید فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

تهران شیلنگ از بهترین تولیدی‌های شلنگ در سطح کشور است که به دلیل کیفیت بالای محصولات هم داخل کشور هم خارج از کشور مشتریان بسیاری دارد. در واقع این مجموعه صادرات انواع ششیلشییلنگ را به سایر کشور‌ها انجام می‌دهد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

برای خرید عمده شیلنگ گازی ماری می‌توانید به سایت تهران شلنگ مراجعه و اینترنتی خرید را انجام دهید یا می‌توانید به آدرس تولیدی شیلنگ گازی ماری در کرج مراجعه و حضوری خرید را انجام دهید.

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی شیلنگ  تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399

تولیدی شلنگ گازی ماری

سخن پایانی

شیلنگ گازی ماری از بهترین شلنگ‌ها ‌برای استفاده در وسایل گازسوز است که در سطح منازل و ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قصد خرید شلنگ گازی را دارید، شلنگ‌های ماری را در اولویت قرار دهید. این شلنگ‌‌ها با استقامت، زیبایی، کیفیت و کاربرد بالا، همچنین قیمت مناسب به بهترین شلنگ‌های گازی تبدیل شده‌اند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

 

 


شماره تماس تولیدی شیلنگ

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *