وبلاگ

صادرات شیلنگ به امارات-شرایط و قوانین 2024 – سود تضمینی

صادرات شیلنگ به امارات

صادرات شیلنگ به امارات

صادرات شیلنگ به امارات به تازگی در مسیر توسعه و رونق قرار گرفته است. این گونه از تجارت به شرط درست و اصولی پیش رفتن، می‌تواند بسیار پرسود هم باشد. امروزه افراد زیادی به عنوان تولیدکننده یا صادرکننده انواع شیلنگ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

اگر شما هم به فکر انجام این تجارت هستید، بهتر است اطلاعات بیشتری در باره این موضوع کسب کنید. در این صورت می‌توانید کسب و کار خود را توسعه دهید. با ادامه این مقاله از نحوه صادرات شیلنگ به امارات همراه ما باشید.

صادرات شیلنگ به امارات

صادرات شیلنگ به امارات

 

 

چرا صادرات شیلنگ به کشور امارات؟

کشور امارات به چندین دلیل یکی از مقاصد مهم و خوب برای صادرات این انواع شیلنگ‌ها در چندین سال اخیر بوده است. اول آنکه یکی از کشورهای نزدیک به ایران است. مورد بعدی آن است که این کشور روزبه‌روز در حال پیشرفت و آبادانی است. سیاست آن به گونه‌ای است که از تمام زمینه‌هایی که در خاک خود برایش فراهم باشد، برای توسعه دریغ نمی‌کند.

همین موضوع باعث شده است که تبدیل به یکی از قطب‌های اقتصادی و تجاری در جهان شود. علاوه بر آن امروزه شرکت‌های متفاوتی از سرتاسر دنیا سعی کرده‌اند که نمایندگی‌های خود را در کشور امارات دائر کنند. به این دلیل که می‌دانند آینده تجارت با این کشور طلایی است. یکی از این شاخه‌های گسترش، صنایع مختلف و کارخانه‌ها در زمینه‌های متفاوت است.

از همین رو بسیاری از آنان برای تکمیل فرایندهای خود در صنایع مختلف به شیلنگ‌ها نیاز پیدا می‌کنند. این نیاز ممکن است تمامی شیلنگ‌های موجود در بازار را شامل شوند. با این حال ممکن است بعضی از آن‌ها از برخی دیگر درصد بالایی از صادرات را به خود اختصاص دهند. آن هم مربوط به کشور مقصد و جنبه عملکرد آن دارد.

اگر به گزارش‌های به دست آمده در حوزه صادرات شیلنگ به امارات نگاهی کنید، درمی‌یابید که میزانی باورنکردنی دارد. با این حال ممکن است سهم کشور نسبت به این مقدار ناچیز باشد. این مشکلی است که شما تصمیم دارندگان صادرات این کالاها باید حل کنید.

به این دلیل که مواد اولیه ساخت و نیروی انسانی که دو رکن اصلی و مهم در فرایند تولید این محصولات هستند در کشور وجود دارد. تنها با حمایت دولت برای صادرات شیلنگ به امارات می‌توان سهم کشور را از بازار صادرات این محصول بسیار افزایش داد. درنتیجه میزان درآمد هم برای تولیدکنندگان و هم تاجران این کالا بالا خواهد رفت.

چرا صادرات شیلنگ به کشور امارات؟

صادرات شیلنگ به امارات

 

شرایط صادرات شیلنگ به امارات

یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر باعث ضعیف نشان دادن بازار تولید شیلنگ شده، عرضه نادرست در بازار هدف بوده است. به این معنا که شیوه‌ای درستی برای نشان دادن کیفیت محصولات به خریدار به کار نگرفته شده است. از همین رو در بازار مقصد؛ یعنی کشور امارات نتوانسته خود را به جایگاه خوبی در میان دیگر شیلنگ‌های صادراتی از کشورهای دیگر برساند.

اگر به دنبال زمان مناسب صادرات شیلنگ به امارات هستید، باید گفت که همین الان هم ممکن است آن را از دست داده باشید. اما جای نگرانی نیست؛ زیرا کیفیت ویژگی‌ای است که هیچ چیزی نمی‌تواند جلودار آن باشد.

کشور امارات در حال حاضر در مسیر پرباری از توسعه و گسترش در صنعت قرار دارد. درنتیجه نیاز به انواع شیلنگ‌های صنعتی هیچ‌گاه در آن تمام نمی‌شود. اگر می‌خواهید به این عرصه وارد شوید، بهتر است زمان را از دست ندهید و برای صادرات شیلنگ به امارات شرایط خود را فراهم کنید.

شرایط صادرات شیلنگ به امارات

صادرات شیلنگ به امارات

 

 

صادرات انواع شیلنگ به امارات

به دلیل تنوع در شیلنگ‌های موجود در بازار؛ طبیعی است که در انتخاب بهترین محصول برای صادرات شیلنگ به امارات دچار تردید شوید. برای شناخت نیاز طرف مقابل بهتر است تحقیقات جامعی را انجام دهید. درنهایت با ارزیابی میزان تقاضای هر کدام از انواع شیلنگ‌ها می‌توانید بهترین را انتخاب کنید.

این نکته را نیز فراموش نکنید که باید از تأمین‌کنندگان و تولیدی‌های داخلی کشور خود نیز اطمینان کافی پیدا کنید. در این صورت می‌توانید نیمی از مسیر را با موفقیت طی کنید. شیلنگ‌هایی که در بخش صنعت به کار گرفته می‌شوند، بسیار زیاد هستند. با این حال در ادامه برخی از مهم‌ترین شیلنگ‌های صادراتی به امارات برای آشنایی بیشتر شما معرفی شده‌اند.

شیلنگ فنردار

نوع فنردار دسته‌ای شیلنگ‌ها است که تنوع عملکردی به خصوص و بالایی دارد. ساختار این محصول عمدتاً از پی وی سی است. با این حال بسته به کاربردهای دیگر آن از سیم فولادی گالوانیزه و فنرهای استیل یا گالوانیزه نیز استفاده می‌کنند. لایه فنری و شفافی با ضخامت‌های گوناگون کامل کننده این محصول هستند.

شیلنگ فنردار در انتقال مواد اسیدی، گازوئیل، مواد غذایی در کارخانه‌های تولیدکننده و همچنین مهم‌ترین کاربرد آن در انتقال بنزین در پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های سوخت است. سبکی، حالت‌پذیری و همچنین استفاده از مواد غیرسمی در انتقال برخی مواد و مقاومت بالایی این محصول آن را به این میزان محبوب و پراستفاده ساخته است.

شیلنگ فنردار

صادرات شیلنگ به امارات

 

شیلنگ گازی

سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در منازل مانند آب‌گرم‌کن، گاز و بخاری در مکان‌های مختلف خانگی و تجاری به این نوع شلنگ نیاز دارند. این در حالی است که در کارخانه‌های بزرگ نیز نیاز به شیلنگ گازی احساس می‌شود. به این دلیل که اساس فعالیت این مراکز، گاز است.

نحوه تولید و کیفیت مواد اولیه‌ای که در ساخت این محصول به کار می‌رود بسیار اهمیت دارد. به این دلیل که سروکار داشتن با گاز ممکن است منجر به خطرات جبران ناپذیری شود. این شیلنگ‌ها هم تنوع بالایی در نوع و ساختار دارند.

شیلنگ تراز

یکی از متفاوت‌ترین شیلنگ موجود در بازار، شیلنگ تراز است. با این حال کاربردهای زیاد آن در ساختمان‌سازی آن را بسیار پرمصرف کرده است. ترازیابی بین دو سطح در نقاط مختلف در ساختمان‌ها همانند: چارچوب در، نصب سقف کاذب، برق‌کاری، نصب ستون و همچنین نقشه برداری در کارگاه‌های عمرانی از مهم‌ترین کاربردهای این محصول است.

شیلنگ خرطومی

هر کاربردی که مد نظر دارید و تابه‌حال گفته شد توسط این نوع شیلنگ می‌تواند انجام شود. از همین رو یکی از پرتقاضاترین نوع در میان شیلنگ‌های صادراتی به کشور امارات قرار می‌گیرد. افزون بر آن توانایی به‌کارگیری مواد اولیه مختلف با مقاومت بالا در میان تولیدکنندگان داخلی بر این موضوع تأثیر مثبت زیادتری قرار داده است.

شیلنگ خرطومی

صادرات شیلنگ به امارات

 

مشاوره صادرات شیلنگ به امارات

تاکنون با برخی از اطلاعات صادرات شیلنگ به امارات آشنا شدید. اگر تا به این جا برای انجام این کار تصمیم گرفته‌اید؛ بهتر است برخی مسائل را فراموش نکنید. در صورتی که هیچ پیش‌زمینه‌ای از این کار ندارید، می‌توانید از افرادی که در مشاوره صادرات به امارات فعالیت دارند، کمک بگیرید.

بهتر است پیش از انجام هر کاری به بازار مربوط به این کالا در کشور مقصد ورود کنید. به این معنا که درباره وضعیت و شرایط تقاضا و فروش و همچنین مصرف آن‌ها اطلاعات جامعی کسب کنید.

همچنین راجع به شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که به این کالا نیاز دارند و در نقش مشتری شما هستند نیز به دقت بررسی‌های لازم را انجام دهید. پیدا کردن مشتری و توافقات اولیه با آن یکی از ابتدایی‌ترین مراحل صادرات شیلنگ به امارات است.

از یاد نبرید که موقعیت جغرافیایی این کشور در کنار یکی از مهم‌ترین مسیرهای دنیا؛ یعنی خلیج فارس کلید طلایی اقتصاد پررونق آن است. در بخش بعدی این موضوع با جزئیات بیشتری توضیح داده شده است.

چگونگی صادرات انواع شیلنگ به کشور امارات

دانستن شیوه‌های صادرات شیلنگ به امارات به شما کمک می‌کند تا از مسیر اصلی رسیدن به هدف خود دور نشوید. شرکت‌های بازرگانی واسطه‌ای هستند که در روند این صادرات سر راه شما قرار دارند. شما باید به دنبال یک شرکت بازرگانی در دبی باشید تا بتوانید محصولات خود را به امارات ارسال کنید. این در حالی است که برای صادرات مستقیم به امارات باید به فکر تأسیس یک شرکت باشید.

این کشور برای واردکننده‌های خود نیز قوانینی در نظر گرفته است. هر شخص یا شرکتی برای انجام صادرات باید به این قوانین پایبند باشد. در غیر این صورت با مشکلات زیادی در این روند روبرو می‌شود. برای مثال هنگامی که محصولات را ارسال می‌کنید، باید اطمینان داشته باشید که پس از 3 روز با موفقیت به مقصد خواهند رسید.

از طرفی دیگر ارسال کد وارد کننده یا صادر کننده برای هر نوع صادراتی از طرف شرکت‌ها ضروری است. در هنگام بررسی کالاها، تطابق میان محصولات صادرشده با پروانه صادرات و واردات الزامی است. در صورتی که هر کدام از این سه مورد رعایت نشده باشد، صادرات شیلنگ به امارات با شکست و در ادامه با ضرر مالی بزرگی مواجه خواهد شد.

فراموش نکنید که مهم‌ترین گام در صادرات شیلنگ به امارات، ثبت نام در گمرک دبی است. شما باید کد صادر شده از مرجع را دریافت کنید تا بتوانید در رویه ثبت نام قرار گیرید. پس از گرفتن این کد باید مدارک مربوط به آن را به سازمان گمرک دبی ارسال کنید. درنهایت با صدور مجوز واردات این شرکت‌های بازرگانی، می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را به امارات صادر کنید.

چگونگی صادرات انواع شیلنگ به کشور امارات

صادرات شیلنگ به امارات

 

 

قیمت شیلنگ صادراتی به امارات

واضح است که اطلاع از تعرفه های صادرات شیلنگ به امارات در این روند به اندازه تمام مراحل دیگر اهمیت دارد. عوامل زیادی در قیمت‌ نهایی این محصولات تأثیرگذار هستند. از هزینه‌های تأمین شیلنگ، تعداد و نوع آن‌ها گرفته تا مراحل انجام انتقال و توافقات میان دو شرکت مبدأ و مقصد.

نکته جالب توجه آن است که در صادرات شیلنگ به امارات نیازی به پرداخت عوارض گمرکی نیست. البته توجه داشته باشید که این امتیاز مثبت در صورتی شامل حالتان می‌شود که از شرکت‌های بازرگانی در منطقه آزاد در دبی استفاده کنید.

اگر با خواندن این مطالب وسوسه شده‌اید که بخشی از صادرات شیلنگ به امارات را در دست بگیرید، مهم‌ترین نکته را فراموش نکنید. کیفیت محصولاتی که می‌خواهید صادر کنید، عاملی است برای موفقیت یا شکست شما. اگر بتوانید انواع شیلنگ‌های خواسته شده را با بالاترین کیفیت تهیه کنید، در مسیری سودده قرار خواهید گرفت. به این علت که همیشه تقاضا برای تأمین برای شما برقرار خواهد بود.

تهران شیلنگ

تولیدی تهران شیلنگ مجموعه‌ای است که می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند. می‌پرسید چگونه؟ این تولیدی ظرفیت ساخت و عرضه انواع شیلنگ‌های صنعتی با هر کاربردی را با کیفیتی بالا دارد. شما از این مجموعه می‌توانید هر تعداد محصولی که مد نظر دارید سفارش دهید.

تهران شیلنگ

صادرات شیلنگ به امارات

کلام آخر

پیش‌بینی شده است که یکی از قدرت‌های برتر منطقه در سال‌های آینده، امارات خواهد بود. این کشور برای حفظ مسیر توسعه خود در تلاش است که کارخانه‌ها و کارگاه‌های زیادی در زمینه‌های متفاوت تأسیس کند. از همین رو صادرات شیلنگ به امارات یکی از نیازهای اولیه برای چرخاندن هر کدام از چرخه‌های اقتصادی در این تأسیسات را برای این کشور رفع خواهد کرد.

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

 

سایر مقالات:

مرکز فروش شیلنگ عمده
خرید شیلنگ
صادرات شیلنگ به عراق
بازگشت به لیست

20 نظر در “صادرات شیلنگ به امارات-شرایط و قوانین 2024 – سود تضمینی

  1. کسری گفت:

    قیمت شیلنگ‌های خرطومی چقدر است؟

  2. کسری گفت:

    شیلنگ‌های خرطومی برای چه کاری مناسب اند؟

  3. یاسمن گفت:

    ممنون از سایت جذاب و نکته بینتون
    اگه میشد قیمتارم مشخص کنید عالی می شد

  4. یاسمن گفت:

    ممنون از سایت جذاب و نکته بینتون
    اگه میشد نرخ شلنگ‌هارم مشخص کنید عالی می شد

  5. صادقی فر گفت:

    سلام بهترین نوع شیلنگ برای استفاده تو باغ کدومه؟

  6. Ali گفت:

    شرایط فرستادن شلینگ به امارات چطوری هست؟

  7. صادق گفت:

    شیلنگ خرطومی بیشتر برای چی کاربرد داره

  8. حمید گفت:

    👍👍👍👍

  9. sedigh گفت:

    صادرات به امارات همه جوره خوبه
    شیلنگ رو هم از تولیدی بخرین عالی میشه برای صادرات

    1. توکلی پور گفت:

      بسیار عالی

  10. لیلا عبدی گفت:

    صادرات به امارات رو چجوری شروع کنم؟

  11. مجیدرضا گفت:

    خرید مطمئن برای صادرات مهمه، من با خیلیا کار کردم ولی از همه منصف تر تهران شلنگ هستش

  12. اکبرزاده گفت:

    صادرات به امارات سود خوبی داره به شرطی که کیفیت محصولات بالا باشه

  13. عباس گفت:

    ممنون برای مطالب عالی تون

  14. حیدری گفت:

    ما برای کارهای پزشکی نیاز داریم، کدوم جنس بهتره؟

  15. محمدی گفت:

    مطالب کاربردی بود

  16. رامبد گفت:

    صادرات به امارات بهتره یا قطر؟

  17. صوفی گفت:

    صادر کردن به امارات و عمان عالیه

  18. امیر گفت:

    به جرات میگم از بهترین سایتا👍

  19. فرشید گفت:

    شما شیلنگ خرطومی به امارات صادر می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *