شیلنگ باد یک لا سیم

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ باد یک لا سیم میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

شیلنگ باد یک لا سیم

شیلنگ باد یک لا سیم، یکی از انواع شیلنگ‌های باد سیم دار است. شیلنگ‌های باد سیم دار نیز در دسته شیلنگ‌های فشار قوی و هیدرولیک قرار می‌گیرند. این شلنگ‌ها برای انتقال باد، هوا، سیالات در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ باد سیم دار یک لا سیم آشنا شوید.

کاربرد شلنگ باد سیم دار یک لا سیم

شلنگ باد سیم دار از پرکاربردترین شلنگ‌ها در صنعت محسوب می‌شود که کاربرد ویژه‌ای دارد. این شلنگ به دلیل ویژگی‌های بسیاری که دارا است، مورد توجه قرار می‌گیرد. کاربرد اصلی این شلنگ در سیستم‌های هیدرولیک است که هوا، باد و سیالات را منتقل می‌کند.

سیستم‌های هیدرولیک را نیز به طور گسترده در صنعت کشاورزی، صنعت خودروسازی، صنعت هواپیماسازی، صنعت غذا سازی، صنعت چوب، صنعت دریایی، صنعت معدن، صنعت بسته‌بندی، صنعت کاغذسازی، صنعت نفت، صنعت پلاستیک، صنعت چاپ، صنعت لاستیک، صنعت فولاد، صنعت نساجی استفاده می‌کنند.

کاربرد شلنگ باد سیم دار یک لا سیم

کاربرد شیلنگ باد یک لا سیم شامل موارد زیر می‌شود:

  • دستگاه‌هایی نظیر تراکتور، خرمن کوب، کمباین، بیل مکانیکی، کلوخ‌ شکن، ماشین حفاری، میوه چین، ماشین‌های معدن، ماشین تراش‌ کاری، پرکن شیشه‌های نوشابه، ماشین چسب زنی، ترمز قطار، CNC، فرمان هیدرولیک، تنظیم دستگاه غلتک کاغذسازی، ترمز هیدرولیک سیستم ارابه‌های فرود، سکان‌های عمودی، شهپرها، بالا برها و لچه‌ها در هواپیما.
  • برای هدایت تانک نفر بر، هدایت ناو و هدایت موشک از این شلنگ استفاده می‌شود.
  • در مراحل تنظیم پنوماتیکی صندلی خودرو، مراحل فرم‌دادن به ورق خودرو و ساخت بدنه خودرو هم از این شلنگ پرکاربرد استفاده می‌کنند.
  • برای اینکه بفهمند که بدنه خودرو سوراخ است، فشار باد را به شلنگ‌ها می‌دهند. در صورتی که افت فشار اتفاق افتاد، متوجه می‌شوند که بدنه هواپیما سوراخ است.
  • تست باد چرخ‌ها که 300 بار فشار دارد و تست کلیه سیستم هیدرولیک هواپیما هم با شلنگ باد سیم دار صورت می‌گیرد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • در مراحل ساخت ظروف یکبار مصرف و کنسروسازی از این شلنگ‌ها استفاده می‌کنند.
  • پرداخت سطوح مبل‌ها و برش الوار، جابه‌جایی مواد (لیفتراک و جرثقیل و...)، بالاکشیدن تور از آب، کشیدن کشتی به ساحل، لفاف پیچی، ساخت درب‌های اتوماتیک جدید، تخلیه کوره‌های صنعت فولاد، همه و همه با کمک شلنگ باد سیم دار یک لاسیم انجام می‌شوند.

مواد اولیه شیلنگ باد یک لا سیم

شلنگ‌های یک لاسیم از سه لایه تشکیل می‌شوند. لایه داخلی این شلنگ‌ها از لاستیک مصنوعی تشکیل شده است. لایه میانی به وسیله یک لایه سیم استیل بافته‌شده کششی، شلنگ را حفاظت می‌کند‌. لایه خارجی شلنگ نیز از جنس لاستیک مصنوعی بوده و در برابر آب‌وهوای محیط، آلودگی، چربی، خراش، روغن و سایش مقاومت می‌کند.

مواد اولیه شیلنگ باد یک لا سیم

ساختار شلنگ باد سیم دار یک لاسیم

ساختار شیلنگ باد یک لا سیم به گونه‌ای است که ویژگی‌های زیادی را شامل می‌شوند. این شلنگ‌های سه لایه، مقاومت بسیار بالایی دارند و مواد را به راحتی انتقال می‌دهند. لایه داخلی شلنگ به گونه‌ای است که می‌تواند با هر نوع ماده منتقله سازگاری پیدا کند.

لایه میانی آن از یک لایه سیم تشکیل شده و مقاومت شلنگ را تضمین می‌کند. لایه خارجی نیز محافظ شلنگ است. یعنی هر چقدر باکیفیت‌تر باشد، طول عمر شلنگ را بیشتر می‌کند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

ویژگی شلنگ باد سیم دار یک لاسیم

شلنگ‌های باد سیم دار یک لاسیم در فروشگاه‌های متفاوت به فروش می‌رسند. هر کدام از این شلنگ‌ها با کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. به همین دلیل است که برخی از فروشگاه‌ها فروش بیشتری دارند. در ادامه با ویژگی شیلنگ باد یک لا سیم، آشنا می‌شوید.

  • ساختار شلنگ را می‌توان اولین ویژگی آن دانست. فرض کنید لایه بیرونی و یا لایه داخلی شلنگ از سیم ساخته می‌شد، در این صورت آیا مواد می‌توانستند به درستی منتقل شوند و آیا شلنگ از مقاومت کافی برخوردار خواهد بود؟

مسلماً خیر. چون لایه داخلی می‌تواند با انواع مواد منتقله سازگاری پیدا کند و آن‌ها را بدون هیچ تغییری عبور دهد، اما سیم استیل چنین قابلیتی ندارد. همچنین لاستیک مصنوعی که لایه خارجی شلنگ است می‌تواند از شلنگ در برابر عوامل محیطی محافظت کند، با اینکه سیم استیل در برابر عوامل محیطی زنگ می‌زند.

  • دومین ویژگی این شلنگ پرکاربرد، مقاومت در برابر روغن‌های گیاهی و معدنی و هیدرولیک، هوا، سایش، ضربه، فشار، چربی، خراش، آلودگی، آب و هوا، باران و ... است.
  • شلنگ باد سیم دار یک لاسیم می‌تواند سیالات هیدرولیکی مانند گلیکول، روغن‌های با پایه نفت، سوخت، امولسیون، هیدرو کربن‌ها و … را انتقال دهد.
  • این شلنگ انعطاف‌پذیری بالایی دارد و از این رو برای انتقال مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • چون شلنگی فشار قوی است و از سیم استیل بافته‌شده کششی ساخته شده، مقاومت و فشار کاری بالایی دارد.
  • تنوع در رنگ، سایز و اندازه از دیگر ویژگی‌های شلنگ باد سیم دار محسوب می‌شود.

ویژگی شلنگ باد سیم دار یک لاسیم

سایزبندی شیلنگ باد یک لا سیم

یکی از ویژگی‌های شلنگ باد سیم دار یک لاسیم، تنوع در سایز آن است. در مشخصات شیلنگ باد یک لا سیم، متوجه خواهید شد که آن را به اختصار R1 می‌نامند. این شلنگ در سایز‌های مختلفی تولید می‌شود که عبارت‌اند از:

  • 1/4 اینچ
  • 5/16 اینچ
  • 3/8 اینچ
  • 1/2اینچ
  • 5/8 اینچ
  • 3/4 اینچ
  • 1 اینچ
  • 1/4 1 اینچ
  • 1/2 1 اینچ
  • 2 اینچ

شماره تماس تولیدی شیلنگ

هر کدام از این سایزها، قطر داخلی، دهانه و ضخامت مخصوص به خود را دارند. وزن شیلنگ باد یک لا سیم برای هر کدام از سایز‌ها متفاوت خواهد بود و بسته به مکان مورد استفاده، انتخاب می‌شود.

این شلنگ در متراژ‌های ثابت و سفارشی عرضه می‌شود. منظور از متراژ ثابت، همان کلاف‌ها است. این کلاف‌ها با متراژ، وزن و قیمت ثابت به فروش می‌رسند. متراژ‌های سفارشی هم شامل متراژ‌های کمتر از کلاف و یا بیشتر از کلاف هستند.

معمولاً متراژهایی که بیشتر از کلاف هستند را به صورت عمده خریداری می‌کنند. در خرید عمده شیلنگ باد یک لا سیم، حتماً با کارشناسان صحبت کنید. همچنین خرید را از مرکزی انجام دهید که محصولات را به طور مستقیم عرضه کنند و برای مشتریان تخفیفی را در نظر بگیرند.

سایزبندی شیلنگ باد یک لا سیم

خرید شیلنگ باد یک لا سیم

شلنگ باد سیم دار یک لاسیم، یکی از بهترین و پرکاربردترین شلنگ‌های مورد استفاده در صنایع مختلف است. از این رو فروشگاه‌های متعددی در زمینه فروش این شلنگ فعالیت می‌کنند. قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید، حتماً مواردی را مد نظر داشته باشید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

به متراژ شلنگ توجه کنید

قبل از اینکه به مرکز خرید بروید و یا بخواهید سفارش خود را ثبت کنید، باید از متراژ مورد نیاز آگاهی داشته باشید. اگر به صورت متری خرید را انجام می‌دهید، مثلاً پنج متر شلنگ نیاز دارید، حتماً شش متر شلنگ بخرید. این موضوع باعث می‌شود که هنگام استفاده دچار کمبود و یا مشکل نشوید.

اگر متراژ مورد نیاز شما به قدری بود که به صورت کلافی عرضه می‌شد، به‌صرفه‌تر است که کلاف را خریداری نمایید. برای متراژ‌های بالا هم که باید خرید عمده انجام دهید.

نحوه خرید عمده را بدانید

حتماً اطلاع داشته باشید که مجموعه مورد نظر فروش عمده را بر اساس متر انجام می‌دهد یا وزن. معمولاً تفاوت چندانی در این دو نوع فروش وجود ندارد. اما اطلاع از آن به نفع شما خواهد بود و باعث می‌شود که مورد کلاهبرداری قرار نگیرید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

قیمت شلنگ باد سیم دار یک لا سیم

یکی از عوامل مهم در خرید شلنگ، قیمت آن است. امروزه تعداد کلاهبرداران و کلاهبرداری از مشتریان بسیار زیاد شده است. اگر شما از عوامل تأثیرگذار در قیمت شلنگ آگاه باشید، می‌توانید یک خرید به‌صرفه را تجربه کنید. از عوامل تأثیرگذار بر قیمت شیلنگ باد یک لا سیم می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • سایز شلنگ
  • مواد اولیه شلنگ
  • برند تولیدکننده شلنگ
  • قیمت جهانی شلنگ
  • قیمت جهانی مواد اولیه شلنگ
  • فروشگاه مورد نظر برای خرید شلنگ
  • نوع خرید شلنگ
  • رنگ بندی شیلنگ باد یک لا سیم

اگر شما از این موارد اطلاع داشته باشید و سپس شلنگ را با قیمت آن بسنجید، می‌توانید تشخیص دهید آیا قیمت آن مناسب است یا خیر. در این صورت است که مورد کلاهبرداری قرار نمی‌گیرید.

شما می‌توانید شلنگ را به دو صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید. خرید اینترنتی به‌صرفه‌تر است. چرا که در خرید اینترنتی هزینه واسطه‌گرها از شما دریافت نمی‌شود. همچنین نیاز به هزینه رفت و برگشت نخواهد بود.

اما در خرید حضوری، علاوه بر اینکه باید هزینه واسطه‌ها را در کنار هزینه اصلی بدهید، باید هزینه رفت و برگشت را هم پرداخت کنید.

قیمت شلنگ باد سیم دار یک لا سیم

تولیدی شیلنگ باد یک لا سیم

تهران شیلنگ یکی از بهترین تولیدکننده‌های شلنگ و متعلقات شیلنگ در سطح کشور است. این مجموعه انواع شیلنگ باد یک لا سیم را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند و در سطح کشور و حتی کشور‌های همسایه به فروش می‌رساند. قیمت محصولات این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌ها بسیار مناسب‌تر است.

چرا که هم محصولات را بدون واسطه عرضه می‌کند و هم فروش آنلاین دارد. برای خرید آنلاین با شماره تماس تولیدی شیلنگ باد یک لا سیم تماس بگیرید. برای خرید حضوری به آدرس تولیدی شیلنگ باد یک لا سیم مراجعه کرده و حضوراً خرید را انجام دهید.

تولیدی شیلنگ باد یک لا سیم

سخن پایانی

بهترین مدل شیلنگ باد یک لا سیم، شلنگی است که تمام ویژگی‌های لازم را دارا باشد و از مواد اولیه مرغوب تولید شده باشد. در کنار تمام این مشخصات شلنگ باد سیم دار یک لاسیم، باید به فروشگاه مورد نظر برای خرید هم دقت کنید.

اگر فروشگاه مورد نظر شما، فروشگاهی معتبر باشد، می‌توانید از مزیت شیلنگ باد یک لا سیم بهره‌مند شوید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

 

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *