شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ خرطومی سوپرفلکس میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

انواع شیلنگ خرطومی سوپرفلکس، از برند‌های معروف شیلنگ خرطومی به حساب می‌آیند. این شلنگ‌ها از جمله شلنگ‌های خوش‌نام هستند که مشتریان زیادی نیز دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ‌های خرطومی سوپرفلکس آشنا شوید.

شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

کاربرد شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

اگر به کاربرد شلنگ‌های خرطومی دقت کنید، می‌بینید که از این شلنگ‌ها در مکان‌های مختلف بهره‌گیری می‌شود. تولید این محصول به گونه‌ای انجام می‌شود که همه مصرف‌کننده‌ها با درنظرگرفتن نوع نیاز خود می‌توانند آن را خریداری کنند و در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند.

از این شلنگ برای حمل و جابه‌جایی بنزین، گازوئیل، مواد نفتی، مواد اسیدی، مواد شیمیایی استفاده می‌شود. مایعات، گاز‌ها و برخی جامدات مثل پودر‌ها نیز توسط این شلنگ قابلیت انتقال دارند‌.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

در امور مختلف ساختمانی، صنعتی، کارخانه‌ها و کارگاه‌های مختلف، شلنگ خرطومی سوپرفلکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. آبیاری و آبرسانی زمین‌های کشاورزی توسط این شلنگ امکان‌پذیر است.

کاربرد شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

 

مواد اولیه شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

شلنگ خرطومی سوپرفلکس از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید می‌شود. در پروسه تولید این شلنگ از مواد اولیه و تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند که در نهایت موجب تولید بهترین مدل شلنگ خرطومی می‌شود.

مواد اولیه این شلنگ معمولاً پی‌وی‌سی است. اما پلی اتیلن، فلز و چدن نیز در تولید این شلنگ به کار می‌رود و ویژگی‌های منحصربه‌فردی به شلنگ می‌دهد. علت اینکه از پی‌وی‌سی به مقدار بیشتر در تولید شلنگ استفاده می‌شود، ویژگی‌های آن است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • مقاوم در برابر عوامل مختلفی چون گرما، سرما، مواد اسیدی، شیمیایی و ...
  • انعطاف‌پذیری و نرمی بالا
  • وزن سبک
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • طول عمر بالا

پلی اتیلن نیز به عنوان یکی دیگر از مواد اولیه شلنگ، از ویژگی‌های زیادی برخوردار است. پلی اتیلن نوعی پلیمر و از پرطرف‌دارترین پلاستیک‌هایی است که برای تولید شلنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. چدن‌های غیر آهنی که در تولید برخی از این مدل شلنگ‌ها استفاده می‌شوند، برای استحکام بخشی به شلنگ کاربرد دارند.

مواد اولیه شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

ساختار شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

مشخصات شیلنگ خرطومی سوپرفلکس، آن را در گروه شلنگ‌های سه لایه قرار داده است. یعنی این شلنگ متشکل از سه لایه داخلی، میانی و بیرونی بوده و بدین سبب مقاومت بسیار بالایی دارد.

سطح داخلی این نوع شلنگ کاملاً صاف و صیقلی است، به گونه‌ای که پس از عبور مایعات و جامدات، هیچ گونه رسوبی درون شلنگ باقی نمی‌ماند. سطح خارجی این شلنگ، همانند خرطوم بوده و فرورفتگی و برآمدگی‌هایی دارد. در واقع علت نام‌گذاری شلنگ به این نام، سطح خارجی آن است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

ویژگی شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

این مدل از شلنگ‌های خرطومی، کاربرد‌های متنوعی دارند. کاربرد‌های متنوع شیلنگ، به ویژگی‌های آن بستگی دارد. در ادامه با این ویژگی‌ها آشنا می‌شوید.

شلنگ خرطومی نوع سوپرفلکس، به دلیل داشتن مواد اولیه مرغوب، مقاومت بسیار بالایی برای خود رقم زده است. یعنی در مکان‌هایی که دما بین _40 درجه سانتی‌گراد تا +150 درجه سانتی‌گراد است، شلنگ آسیبی نمی‌بیند.

همچنین ضربه، کشش و فشار تأثیری بر عملکرد شلنگ‌ نخواهند داشت. یعنی شلنگ در برابر این سه عامل مقاومت بالایی دارد. عوامل محیطی چون تابش خورشید، اشعه UV، نفوذ آب و رطوبت، بر شلنگ خرطومی بی‌تأثیر هستند.

خوردگی و سایش این نوع شلنگ نیز در بازه زمانی بسیار طولانی اتفاق می‌افتد. پس نگران خوردگی و سایش شلنگ نباشید.

این شلنگ‌ها در برابر الکتریسیته و جریان برق نارسانا هستند و در مکان‌هایی مثل ساختمان که هم به این شلنگ و هم به برق نیاز است، استفاده از این شلنگ مانعی نخواهد داشت.

این شلنگ‌ها وزن سبکی دارند و از این رو جابه‌جایی آن‌ها بسیار آسان انجام می‌شود. نصب انواع این شلنگ بدون نیروی متخصص و به تنهایی امکان‌پذیر است. این موضوع نوعی مزیت برای این نوع شلنگ خرطومی محسوب می‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

این شلنگ خرطومی به صورت یک لوله، سطح مقطع دایره و خرطومی شکل تولید می‌شود. خاصیت انعطاف‌پذیری و حالت ارتجاعی آن باعث می‌شود وزن آن نسبت به سایر شلنگ‌ها کم باشد.

حالت ارتجاعی شلنگ به سبب نرمی‌ آن که متأثر از پی‌وی‌سی است، ایجاد شده است. این انعطاف‌پذیری باعث می‌شود که بتوان شلنگ را از روی موانع و بین تجهیزات به راحتی عبور داد. این شلنگ همچنین خاصیت جمع‌شدگی دارد. یعنی اگر فضای کمی‌ برای نگهداری شلنگ داشتید، می‌توانید تا حد امکان آن را جمع کنید.

ویژگی شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

سایزبندی شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

تنوع در سایزبندی شلنگ خرطومی سوپرفلکس باعث شده استفاده از آن در مکان‌های مختلف گسترش یابد. منظور از سایز، قطر دهانه شلنگ بر اساس اینچ است. این شلنگ بر اساس قطر دهانه در سایز‌های 1 اینچ، 1-1/4 اینچ، 1-1/2 اینچ، 2 اینچ، 2-1/2 اینچ، 3 اینچ، 4 اینچ، 5 اینچ، 6 اینچ تولید و عرضه می‌شود.

کلاف‌ها و تیوپ‌های این نوع شلنگ، 30 متری هستند. یعنی این شلنگ را می‌توانید به طور استاندارد با متراژ 30 متر خریداری کنید. اما اگر متراژ مورد نظر شما بیشتر یا کمتر از این مقدار بود، باید سفارشتان را ثبت و خرید را تکمیل کنید.

وزن شیلنگ خرطومی سوپرفلکس، بسیار کمتر از سایر شلنگ‌های خرطومی است. این خود مزیتی ویژه برای شلنگ محسوب می‌شود. چرا که داشتن وزن کم، هم جابه‌جایی شلنگ را آسان کرده و هم استفاده از آن را در مکان‌های مختلف امکان‌پذیر می‌کند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

رنگ بندی شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

شلنگ‌های خرطومی مدل سوپرفلکس، تنوع رنگی چندانی ندارند و در پنج رنگ محدود تولید می‌شوند. رنگ‌های شلنگ به گونه‌ای انتخاب شدند که برای استفاده در مکان‌های متفاوت مناسب باشند

همچنین رنگ آمیزی شلنگ‌ها به‌گونه‌ای انجام می‌شود که مقاومت آن را تحت تأثیر قرار ندهد. این شلنگ در رنگ‌های طوسی، سفید، آبی، سبز و قرمز، تولید و عرضه می‌شود. انتخاب رنگ شلنگ را باید متناسب با پروژه خود انجام دهید.

رنگ بندی شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

رنگ بندی شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

خرید شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

در بازار ایران، تولیدکنندگان و فروشندگان بسیاری در زمینه تولید و فروش شلنگ فعالیت می‌کنند. این شلنگ‌ها با مواد اولیه مرغوب تولید و راهی بازار می‌شوند. برند‌های ایرانی شلنگ، امروزه خریداران بیشتری دارند.

معمولاً افراد برای خرید، مزیت ‌شیلنگ خرطومی‌ سوپرفلکس و شرایط را به طور کامل در نظر گرفته و به کمک مشاوران خرید را انجام می‌دهند. هنگام خرید حتماً به کیفیت شلنگ توجه کنید.

برخی اوقات افراد شلنگی را خریداری می‌کنند که قیمت بسیار ارزانی دارد. اما پس از مدت کوتاهی می‌بینند که شلنگ کارایی خود را از دست داده است. شاید استفاده از محصولات ارزان ابتدا به‌صرفه به نظر آید، اما بعد از مدتی برای تعمیر و نگهداری پروژه خود باید هزینه‌های بسیاری را صرف کنید.

در خرید به عوامل دیگری چون جنس، متراژ، سایز، مواد اولیه، قطر داخلی، ضخامت، رنگ و ... باید توجه کنید. پی‌وی‌سی از بهترین جنس‌های شلنگ خرطومی سوپرفلکس است. همچنین اگر به دنبال برندی خاص هستید، می‌توانید از روی لایه بیرونی شلنگ، مشخصات آن را بخوانید و با آگاهی کامل خرید را انجام دهید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

یکی از برترین مجموعه‌هایی که می‌توانید شلنگ خرطومی را در هر سایز و رنگی خریداری کنید، تهران شیلنگ است. این مجموعه محصولات خود را هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین عرضه می‌کند.

با مراجعه به سایت تهران شلنگ، بخش محصولات، انتخاب محصول، دریافت مشاوره، پرداخت هزینه و تحویل محصول، تجربه خریدی عالی را برای خود ثبت کنید. در صورتی که قصد خرید عمده شیلنگ خرطومی سوپرفلکس را دارید، به آدرس تولیدی شیلنگ خرطومی سوپرفلکس مراجعه کنید و با بررسی دقیق، شیلنگ مورد‌نظر خود را خریداری کنید.

خرید شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

قیمت شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

قیمت شلنگ‌های خرطومی سوپرفلکس، متأثر از ویژگی‌های خاص آن است. یعنی هر چقدر شلنگ از ویژگی‌های بیشتری برخوردار باشد، هزینه بیشتری دارد. مسلماً یک شلنگ مقاوم در برابر شلنگ‌های بی‌کیفیت از قیمت بالاتری برخوردار است.

میزان مواد اولیه به‌کاررفته در شلنگ، از دیگر موضوعات تأثیرگذار بر قیمت است‌. بدین معنا که هر چقدر میزان مواد اولیه به‌کاررفته باکیفیت‌تر و  بیشتر باشد، هزینه نهایی شلنگ بیشتر می‌شود.

متراژ و وزن شلنگ با قیمت نهایی آن رابطه مستقیم دارد؛ بنابراین با زیاد شدن متراژ، قیمت نهایی شلنگ بیشتر می‌شود. با بزرگ‌شدن سایز، میزان مواد اولیه به‌کاررفته در شلنگ افزایش می‌یابد. در نتیجه افزایش حجم مواد اولیه، قیمت آن هم افزایش می‌یابد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

تولیدی شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

یکی از برترین تولیدی‌های شلنگ خرطومی سوپرفلکس، تهران شلنگ است. تهران شلنگ به عنوان یک مجموعه فعال در زمینه تولید و عرضه شلنگ، مشتری‌مداری و تولید و عرضه شیلنگ‌های باکیفیت‌ را هدف خود قرار داده است.

از آنجایی که این مجموعه همواره سعی دارد محصولات خود را باکیفیت‌‌تر تولید کند، مشتری‌های بسیاری را نیز به خود جذب کرده است. این مجموعه با تولید، ارائه، صادرات و واردات انواع شیلنگ، اتصالات شیلنگ و متعلقات شیلنگ، نامی ‌آشنا در این زمینه است که محبوبیت بالایی بین مردم دارد.

صادرات و واردات پروسه آسانی نیست و تنها محصولاتی می‌توانند صادر یا وارد شوند که از نظر کیفیت، مناسب باشند. پس اگر تهران شلنگ محصولاتی را صادر یا وارد می‌کند، حتماً از کیفیت آن اطمینان خاطر دارد؛ لذا نگران کیفیت و دوام شلنگ خریداری‌شده از این مجموعه نباشید.

قیمت پایین و مناسب محصولات این مجموعه از یک سو و وجود مشاوران و کارشناسان مجرب از سوی دیگر، محبوبیت این مجموعه را افزایش داده است. برای برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید با شماره تماس تولیدی شیلنگ خرطومی سوپرفلکس تماس بگیرید. ضمن دریافت مشاوره، می‌توانید استعلام قیمت نیز بفرمایید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی  تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399

تولیدی شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

سخن پایانی

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *