شیلنگ کشاورزی فشار قوی

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ کشاورزی فشار قوی میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

شیلنگ کشاورزی فشار قوی

شیلنگ کشاورزی فشار قوی از جمله شیلنگ‌هایی است که ساختار کاملاً متفاوتی نسبت به شلنگ‌‌های عادی دارد. حتماً در صنایعی که با انتقال مایع یا گاز ارتباط دارد، نام شلنگ فشارقوی را شنیده‌اید. آیا این شلنگ را می‌شناسید؟

شماره تماس تولیدی شیلنگ

این دسته از شلنگ‌ها سیالات پرفشار را منتقل می‌کنند، مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل بیرونی دارند و به همین سبب در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.  در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعاتی راجع به شلنگ فشارقوی در اختیارتان قرار دهیم.

شیلنگ کشاورزی فشار قوی

کاربرد شیلنگ کشاورزی فشار قوی

شیلنگ‌های فشارقوی نقش پررنگی در انواع صنایع دارند. این شلنگ‌ها برای انجام امور مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربرد شیلنگ فشارقوی بسیار زیاد است و در واقع بسته به جنس و نوع، محل کاربرد متفاوت خواهد بود.

  • مهم‌ترین کاربرد این شیلنگ در صنعت کشاورزی است. زمین‌های زراعی بسیار وسیع هستند و آبیاری سطحی به این زمین‌ها نمی‌تواند نیاز گیاهان را برطرف کند. شلنگ فشارقوی آب را با فشار بسیار زیاد به این زمین‌ها انتقال می‌دهد.

البته این شلنگ علاوه بر آبیاری تمام زمین‌های زراعی، آب را به قسمت داخلی خاک منتقل می‌کند و در واقع خبری از آبیاری سطحی و خراب‌شدن محصولات نیست.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • در صنعت پتروشیمی ‌همواره انواع مواد شیمیایی و محلول‌ها جابه‌جا می‌شوند. این جابه‌جایی باید توسط شیلنگی انجام شود که مقاومت بالایی در برابر محلول‌ها و مواد شیمیایی داشته باشد. بهترین انتخاب، شلنگ فشارقوی است. این شلنگ با مقاومت بالایی که دارد، وظیفه خود را در صنعت پتروشیمی به خوبی به اتمام می‌رساند.
  • سیستم پنوماتیک، سیستمی است که بر مبنای انتقال هوای فشرده کار انجام می‌دهد. از آنجایی که اساس و پایه سیستم، انتقال است، به یک شیلنگ احتیاج دارند. اما این شیلنگ باید دارای ویژگی‌هایی باشد که بتواند به راحتی جابه‌جایی هوای فشرده را انجام دهد. منظور از این ویژگی‌ها، فشار کاری بالا برای انتقال و انعطاف‌پذیری خوب است.
  • اساس سیستم‌های هیدرولیک، فشار است. حال این فشار ممکن است مربوط به انتقال مایعی چون روغن باشد، ممکن است مربوط به انتقال باد باشد‌. در هر دو صورت انتقال صورت می‌گیرد.

مثلاً در تراکتور، دستگاه‌های نظیر خرمن‌کوب، کلوخ شکن، کمباین، میوه‌چین، بیل مکانیکی و ماشین حفاری، انتقال سیال (روغن) با فشار بسیار بالا توسط شیلنگ‌های فشارقوی انجام و منجر به حرکت و کارکردن این دستگاه‌ها می‌شود.

اما در هواپیما، سیستم هیدرولیک برای انتقال باد کاربرد دارد. برای اینکه بفهمند سوراخی در بدنه هواپیما ایجاد شده است یا خیر، باد را توسط این شلنگ‌ها انتقال می‌دهند و در صورتی که افت فشار را مشاهده کردند، متوجه می‌شوند شلنگ سوراخ شده است.

کاریرد شیلنگ کشاورزی فشارقوی

مواد اولیه شیلنگ کشاورزی فشار قوی

شیلنگ‌های فشارقوی از مواد اولیه درجه یک و مقاوم تولید می‌شوند. این مواد اولیه، دوام و کیفیت بالایی دارند، در برابر فشار و حرارت مقاوم هستند و به همین دلیل عملکرد مناسبی در مراکز صنعتی دارند.

این شلنگ‌ها از سه لایه تشکیل شده‌اند. جنس لایه اول پلیمر ترمو پلاستیک، جنس لایه دوم پلیمر انعطاف‌پذیر و رشته‌های به‌هم‌تنیده فولادی، جنس لایه سوم یا همان روکش، ترمو پلاستیک است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

ساختار شیلنگ کشاورزی فشار قوی

شلنگ‌های فشارقوی تشکیل شده از سه لایه هستند. وجود سه لایه در ساختار شیلنگ، استحکام و مقاومت بالایی را برای آن ایجاد کرده است. لایه داخلی شلنگ در برابر فشار حاصل از سیال مقاومت نشان داده و با فشار کاری بالا آن را خارج می‌کند.

این لایه همچنین بدون اینکه با مواد شیمیایی واکنش دهد و تغییری در کیفیت و کمیت شلنگ ایجاد کند، سیال را منتقل می‌کند. لایه میانی نقش استحکام شلنگ را بر عهده دارد و از رشته‌های به‌هم‌تنیده فولادی تشکیل شده است.

در واقع ساختاری مانند ساختار انواع شیلنگ کشاورزی نخ دار دارد‌. لایه بیرونی نقش مهم‌تری نسبت به سایر لایه‌ها دارد و لایه سازنده شلنگ محسوب می‌شود.

وظایف این لایه عبارت‌اند از:

  • فشار درونی که از سمت سیال به شلنگ وارد می‌شود، توسط لایه بیرونی کنترل می‌شود.
  • این لایه از بدنه شیلنگ در برابر آفتاب، باران، مواد شیمیایی، سرما، گرما، ضربه و ... محافظت می‌کند.
  • اطلاعات کلی شیلنگ از جمله سایز، اندازه، برند، وزن، جنس، فشار کاری و ... روی لایه بیرونی چاپ می‌شود تا خریدار بتواند با این اطلاعات بهترین شیلنگ را خریداری کند.

ساختار شیلنگ کشاورزی فشارقوی

مشخصات شیلنگ کشاورزی فشار قوی

شیلنگ‌های فشارقوی با مشخصه‌های بارز خود قابل شناسایی هستند. در بین انواع شیلنگ کشاورزی، شیلنگ فشارقوی، مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد.

اگر به دنبال شیلنگی هستید که بتواند سیال را با فشار بسیار زیاد انتقال دهد، شلنگ‌های فشارقوی بهترین انتخاب هستند. البته این شلنگ‌ها از انعطاف خوبی هم برخوردارند و با ضخامت کاملاً استاندارد، محبوبیت بالایی دارند.

مشخصات شیلنگ کشاورزی فشارقوی

ویژگی شیلنگ کشاورزی فشار قوی

همه شما شیلنگ را لوله‌ای انعطاف‌پذیر می‌شناسید؛ بنابراین منعطف بودن اولین مزیت شیلنگ کشاورزی فشار قوی و همه شیلنگ‌ها چون انواع شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار، انواع شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن، انواع شیلنگ کشاورزی طرح آج‌دار و ... است.

شلنگ فشارقوی، مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار سیال دارد. در واقع بین شلنگ‌ها، ابتدا فشار کاری شلنگ فشارقوی زیاد است، سپس انواع شیلنگ کشاورزی سه لایه و بعد از آن انواع شیلنگ کشاورزی دو لایه فشار کاری بالایی دارند.

در برخی از شلنگ‌ها احتمال شکنندگی، ترک‌خوردگی و فرسایش وجود دارد. به دلیل اینکه محل نگهداری شلنگ دمای مناسبی نداشته و یا سال‌های زیادی بدون استفاده نگه داشته می‌شود. شلنگ‌های فشارقوی انعطاف‌پذیری فوق‌العاده بالایی دارند و به همین دلیل احتمال ترک‌خوردن و شکنندگی در آن‌ها بسیار کم است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

ترکیب مواد اولیه این شلنگ‌ها به گونه است که تحمل بالایی در برابر ضربه و فشار بیرونی دارند. عوامل بیرونی چون آب‌وهوای مرطوب، خشک، گرم، باد، باران، نور خورشید، مواد شیمیایی، خوردگی و ساییدگی و ... در مقاومت شلنگ تأثیرگذار هستند.

از این رو در ترکیب شیمیایی شلنگ‌های فشارقوی از آنتی اکسیدان‌ها و آنتی ‌اوزون‌ها استفاده شده تا بتواند در برابر عوامل بیرونی مقاومت کند.

شاید با ذکر این موضوعات فکر کنید شلنگ، وزن بسیاری دارد. در حالی که این شلنگ وزن بسیار کمی ‌دارد و جابه‌جایی آن آسان است.

ویژگی شیلنگ کشاورزی فشارقوی

سایزبندی شیلنگ کشاورزی فشار قوی

شیلنگ‌های فشارقوی در سایزهای متفاوت قابلیت تولید دارند. وزن شیلنگ کشاورزی فشار قوی متعادل است، یعنی این شلنگ نه وزن زیادی دارد و نه وزن بسیار کمی‌ دارد. در کنار وزن متعادل، ضخامت استاندارد، متراژ‌های متفاوت و سایز 1/2 اینچ و 2 اینچ، موجب شده که افراد بسیاری به استفاده از این شلنگ روی آورند.

برای اطلاع از سایز بندی این شلنگ، همچنین مشخصات شیلنگ کشاورزی باد سیم دار، مشخصات شیلنگ کشاورزی باد نخ دار، مشخصات شیلنگ کشاورزی تراز و ... با شماره تماس تولیدی شیلنگ کشاورزی فشار قوی در تهران تماس بگیرید.

رنگ بندی شیلنگ کشاورزی فشار قوی

شیلنگ‌های فشارقوی در رنگ‌های متفاوت تولید می‌شوند. به طور کلی رنگ‌ها از موضوعات مهم در تولید ابزارآلات هستند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند شیلنگ‌های فشارقوی فقط در رنگ‌های سفید و مشکی موجودند، در حالی که این شلنگ در رنگ‌های متنوعی چون سبز، زرد، قرمز، کالباسی، قهوه‌ای، آبی و نارنجی تولید می‌شود.

روکش برخی شلنگ‌ها از رنگ‌های ترکیبی تشکیل شده است که جلوه زیباتری به شلنگ داده‌اند. همچنین نوعی از شلنگ‌های فشارقوی، در ساختار خود رشته‌های رنگارنگ دارند.

رنگ شیلنگ کشاورزی فشارقوی

خرید شیلنگ کشاورزی فشار قوی

خرید شلنگ فشارقوی، در فروشگاه‌های متفاوت امکان‌پذیر است. برند‌های معتبر ایرانی اقدام به تولید شلنگ‌های باکیفیتی چون انواع شیلنگ صنایع پزشکی، انواع شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی، انواع شیلنگ کشاورزی لاستیکی و ... کرده‌اند.

همچنین برند‌های خارجی شلنگ‌هایی چون انواع شیلنگ خرطومی، انواع شیلنگ فنردار و... به کشور ایران واردات می‌شوند. این شلنگ‌ها کیفیت فوق‌العاده بالایی دارند، اما قیمت آن‌ها هم نسبت به تولیدات ایرانی بیشتر است. اگر به دنبال خرید شلنگ باکیفیت‌‌ هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، باید خرید را مستقیماً از مراکز تولید انجام دهید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

امروزه انواع شیلنگ‌های تقلبی در حال ساخت هستند، هنگام خرید حتماً از اصل بودن شلنگ اطمینان حاصل کنید. ابتدا محل کاربری شیلنگ‌ را تعیین و سپس برای خرید اقدام فرمایید. چرا که نوع شیلنگ بسته به مکان مورد استفاده متفاوت است.

قبل از خرید انواع شیلنگ‌ها چون خرید شیلنگ کشاورزی ژله‌ای، خرید شلنگ گازی، خرید شیلنگ حصیری و ... با کارشناسان ایران شلنگ تماس بگیرید.

خرید شیلنگ کشاورزی فشارقوی

قیمت شیلنگ کشاورزی فشار قوی

در زمان خرید شلنگ، قیمت از موضوعات مهم است. اولین عامل تأثیرگذار در قیمت شلنگ، فروشگاهی است که از آن خرید می‌کنید. برخی از فروشگاه‌ها محصولات خود را با واسطه برای مشتریان ارسال می‌کنند و این موضوع قیمت نهایی شلنگ را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فروشگاه ایران شلنگ، با تولید انواع شلنگ کشاورزی و ارائه آن با قیمت بسیار مناسب و بدون واسطه مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. برای اطلاع از قیمت شلنگ با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

انواع شیلنگ کشاورزی فشار قوی

شلنگ‌های فشارقوی در انواع مختلفی وجود دارند؛ اما به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

شیلنگ فشارقوی صنعتی

شلنگ‌های فشارقوی که به صورت عمومی استفاده می‌شوند در دسته‌بندی شلنگ‌های صنعتی قرار می‌گیرند. شلنگ‌هایی مانند: شیلنگ گاز، شیلنگ بنزین، شیلنگ هوا، شیلنگ روغن، شیلنگ مواد غذایی و … که تحمل فشار کمتری نسبت به شیلنگ فشارقوی هیدرولیک دارند.

شیلنگ فشارقوی هیدرولیک

مقاوم‌ترین شلنگ فشارقوی، شلنگ‌های هیدرولیک هستند که برای انتقال باد و روغن کاربرد دارند. شلنگ‌هایی مانند شیلنگ یک لا سیم، شیلنگ دو لا سیم، شیلنگ چهار لا سیم و شیلنگ شش لا سیم. بافت این شلنگ‌ها به گونه‌ای است که قابلیت تحمل هر گونه فشاری را دارند.

انواع شیلنگ کشاورزی فشارقوی

تولیدی شیلنگ کشاورزی فشار قوی

در حال حاضر برند‌های متفاوتی در زمینه تولید انواع شیلنگ فعالیت می‌کنند. تهران شیلنگ همواره سعی دارد با افزایش کیفیت محصولات و کاهش هزینه‌های تولید و فروش، رضایت مشتری را به دست آورد.

برای خرید عمده شیلنگ کشاورزی فشار قوی و یا خرید بهترین مدل شیلنگ کشاورزی فشار قوی به آدرس تولیدی شیلنگ کشاورزی فشار قوی مراجعه کنید.

شماره تماس های تولیدی : (02133569952، 09121447399

شماره تماس تولیدی شیلنگ

تولیدی شیلنگ

سخن پایانی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم در صنعت، استفاده از برخی ابزارآلات افزایش یافته است. یکی از مهم‌ترین ابزارآلات، شیلنگ کشاورزی فشار قوی است. این شلنگ‌ها با تحمل فشار کاری بالا، انتقال انواع مایعات، گازها، هوای فشرده، بادها را به خوبی انجام می‌دهند.

قیمت شیلنگ کشاورزی

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

 

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *