شیلنگ گازی پکیجی

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ گازی پکیجی میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شیلنگ گازی پکیجی

کاربرد شیلنگ گازی پکیجی باعث شده تا در خانه‌ها به وفور مورد استفاده قرار گیرد. شلنگ از جمله وسایلی است که  وجود آن در هر خانه‌ای ضرورت دارد. چه این شلنگ برای انتقال آب باشد، چه برای انتقال گاز. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ گازی پکیجی آشنا شوید.

شیلنگ گازی پکیجی

کاربرد شیلنگ‌های گازی پکیجی

از شلنگ پکیجی در تأسیساتی مانند شوفاژ و پکیج استفاده می‌کنند. در پکیج‌های ایرانی یا خارجی مثل گلدیران، تاچی، استانبول، بوتان، ایساتیس، آریسون و ... از شلنگ‌های پکیجی برای انتقال گاز استفاده می‌شود.

امروزه اکثر خانه‌ها دارای پکیج دیواری یا زمینی هستند. پکیج‌ها برای اینکه بتوانند به درستی کار خود را انجام دهند، یعنی هم گرمایش خانه را انجام دهند و هم به جای آب‌گرم‌کن عمل کنند، نیاز به گازرسانی صحیح دارند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

گازرسانی از سیستم لوله‌کشی گاز به پکیج دیواری یا زمینی، توسط شلنگ پکیجی امکان‌پذیر است. البته در منازلی که پکیج وجود ندارد، از این شلنگ برای انتقال گاز طبیعی به آب‌گرم‌کن دیواری هم استفاده می‌کنند‌.

کاربرد شیلنگ گازی پکیجی

مواد اولیه شیلنگ گازی پکیجی

شلنگ‌های گازی پکیجی در انواع مختلفی وجود دارند، از این رو ماده اولیه آن‌ها متفاوت است‌. نوعی از این شلنگ، از پی وی سی محکم تولید شده است. نوعی دیگر از این شلنگ، از لاستیک و نخ مرغوب تولید می‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

اما اصلی‌ترین ماده اولیه‌ای که برای تولید شلنگ‌های پکیجی مورد استفاده قرار می‌گیرد، استیل است. در واقع استیل، روکش این شلنگ‌های پی وی سی، لاستیک و نخ دار است. این روکش کاملاً ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارد. وجود روکش استیل، مقاومت و استحکام بالایی به شلنگ نیز می‌دهد.

مواد اولیه شیلنگ گازی پکیجی

مشخصات شیلنگ گازی پکیجی

ساختار شیلنگ گازی پکیجی بسیار مقاوم است. مقاومت بالا به این دلیل است که در ساختار شلنگ‌ها از پی وی سی همراه با لاستیک و نخ استفاده می‌کنند و در کنار این مواد، شلنگ یک روکش فلزی هم دارد. به دلیل وجود روکش فلزی، شلنگ در برابر فشار‌ها از مقاومت بالایی برخوردار است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

در دو سر این شلنگ‌ها مهره است. شلنگ‌های پکیجی در انواع و سایز‌های مختلف موجود هستند. تنوع در نوع و سایز شلنگ موجب شده در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این شلنگ وزن چندانی هم ندارد و به همین سبب در هنگام استفاده در پکیج و آب‌گرم‌کن مشکلی ایجاد نمی‌کند.

مشخصات شیلنگ گازی پکیجی

ویژگی شیلنگ گازی پکیجی

شلنگ‌های گازی پکیجی، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. مزیت شیلنگ‌ گازی پکیجی باعث شده محبوبیت بالایی بین مردم پیدا کند. در ادامه با ویژگی‌های بارز شلنگ گازی پکیجی آشنا می‌شوید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • این شلنگ‌ها در مکان‌های خیلی سرد یا خیلی گرم حدود 95 - 100 درجه سانتی‌گراد تا منفی 25 - 35 درجه سانتی‌گراد می‌توانند استفاده شوند.
  • جنس استیل شلنگ، مقاومت آن را در برابر ضربه، فشار، کشش، حرارت و سرما بیشتر می‌کند. مقاومت شلنگ در برابر فشار به قدری است که این شلنگ را نوعی شلنگ فشار قوی می‌دانند.
  • این شلنگ در انواع و سایز‌های متفاوت تولید می‌شود. این تنوع موجب شده کاربرد شلنگ افزایش پیدا کند و هر شلنگ با سایز مخصوص، در مکانی مخصوص استفاده شود.

ویژگی شیلنگ گازی پکیجی

سایزبندی شیلنگ گازی پکیجی

این شلنگ گازی، در سایز‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود. از نظر قطر، شلنگ در سایز‌های 1 اینچ، 1/2 اینچ و 3/4 اینچ و از نظر متراژ در طول‌های 20 سانتی‌متر، 30 سانتی‌متر، 40 سانتی‌متر، 50 سانتی‌متر و 60 سانتی‌متر قابلیت تولید دارد.

تحمل فشار کاری در این شلنگ‌ها از 20 بار شروع می‌شود و تا 100 بار ادامه دارد. در واقع بسته به نوع شلنگ، تحمل فشار نیز متفاوت است. قطر داخلی، قطر خارجی، ضخامت و وزن شیلنگ گازی پکیجی برای هر سایز و نوع شلنگ متفاوت و استاندارد است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

این شلنگ‌ها از نظر متراژ با طول‌های مشخصی عرضه می‌شوند. توصیه می‌شود طول این شلنگ بیشتر از 1 و نیم متر نشود. برای اطلاع دقیق‌تر از سایز‌های شلنگ و اطلاعات مربوط به سایز می‌توانید با شماره تماس تولیدی شیلنگ گازی پکیجی تماس بگیرید.

سایزبندی شیلنگ گازی پکیجی

رنگ بندی شیلنگ گازی پکیجی

این شلنگ تنوع چندانی در رنگ بندی ندارد؛ چون روکش شلنگ پکیجی استیل است، رنگ‌ اکثر شلنگ‌های پکیجی نیز به رنگ استیل است که در برخی از آن‌ها دو باند قرمز و آبی نیز به کار گرفته شده است. اما این شلنگ‌‌ها را می‌توانید در رنگ‌های زرد، مشکی و یا قرمز پیدا کنید. البته شلنگ‌هایی به این رنگ، معمولاً مقاومت چندانی ندارند.

رنگ بندی شیلنگ گازی پکیجی

خرید شیلنگ گازی پکیجی

برای خرید شلنگ‌های پکیجی باید موارد زیادی را مدنظر داشته باشید. چرا که قرار است سال‌های زیادی از این شلنگ استفاده کنید. بسیاری از افراد در خرید، هیچ موضوعی را رعایت نمی‌کنند و این موجب می‌شود بعد از یک سال استفاده، شلنگ خراب شود و دیگر قابل استفاده نباشد.

در ادامه با مواردی که باید در خرید رعایت کنید، آشنا می‌شوید. با رعایت این موارد می‌توانید خریدی به‌صرفه و عالی داشته باشید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • کیفیت شلنگ: اولین موضوع در خرید، کیفیت شلنگ است. شلنگ باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند در برابر عوامل درونی و بیرونی از خود مقاومت نشان دهد. بهترین مدل شیلنگ گازی پکیجی، شلنگ با روکش استیل است. این شلنگ‌ها کیفیت و در نتیجه طول عمر بسیار بالایی دارند.
  • مواد اولیه شلنگ: شلنگ باید از مواد اولیه مقاوم ساخته شده باشد. پی وی سی محکم، لاستیک نخ دار و استیل از جمله مواد اولیه‌ای هستند که اگر شلنگ با این مواد اولیه تولید شده باشد، طول عمر بالایی نیز دارد.
  • قیمت شلنگ: مهم‌ترین بخش خرید، بخش قیمت و پرداخت هزینه است که بسیاری از افراد تا این مرحله پیش می‌روند، اما برخی اوقات به‌خاطر هزینه زیاد، از خرید منصرف می‌شوند. بهتر است قیمت را آخرین ملاک برای خرید قرار دهید.
  • فروشگاه مورد نظر: موضوع دیگری که برای خرید باید به آن توجه داشته باشید، فروشگاهی است که می‌خواهید از آن خرید کنید. یک فروشگاه خوب رضایتمندی کامل مشتریان را به همراه دارد و محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب ارائه می‌کند. تهران شلنگ از بهترین فروشگاه‌ها در زمینه شلنگ گازی است.

اگر به دنبال یک شلنگ باکیفیت هستید، ابتدا باید موارد ذکرشده را ملاک قرار دهید. در صورتی که موارد ذکرشده برای شلنگ صدق می‌کرد، هزینه را با کیفیت آن بسنجید. برخی اوقات افراد کیفیت شلنگ را نادیده می‌گیرند و فقط به قیمت بالای شلنگ فکر می‌کنند. محصول باکیفیت، قیمت بالایی هم دارد.

خرید شیلنگ گازی پکیجی

قیمت شیلنگ گازی پکیجی

شلنگ‌های گازی پکیجی قیمت ثابتی ندارند و در واقع قیمت شلنگ‌ها بر اساس عواملی که در ادامه ذکر می‌شود، متغیر است؛ بنابراین همیشه باید قبل از خرید استعلام قیمت بفرمایید. امکان دارد هزینه شلنگ به طور ناگهانی افرایش پیدا کند یا امکان دارد هزینه‌ها به طور ناگهانی کاهش پیدا کنند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • متراژ شلنگ: شلنگ‌ها به طور کلی نباید بیشتر از یک و نیم متر طول داشته باشند. اما شلنگ‌ها در متراژ کمتری (20 سانتی‌متر، 30 سانتی‌متر، 40 سانتی‌متر، 50 سانتی‌متر، 60 سانتی‌متر) نیز به فروش می‌رسند. برخی افراد اقدام به خرید عمده شیلنگ گازی پکیجی می‌کنند. در هر صورت هر چقدر متراژ بیشتر باشد، هزینه نهایی هم بیشتر می‌شود.
  • سایز شلنگ: شلنگ پکیجی در سه سایز 1 اینچ، 1/2 اینچ و 3/4 اینچ قابلیت تولید دارد. با افزایش سایز شلنگ، هزینه نهایی نیز افزایش می‌یابد.
  • وزن شلنگ: اگر قصد خرید عمده را دارید، برخی از فروشگاه‌ها هزینه را متری حساب می‌کنند، برخی کیلویی. اگر قصد خرید شلنگ در متراژهای مشخص (20 سانتی‌متر، 30 سانتی‌متر، 40 سانتی‌متر، 50 سانتی‌متر، 60 سانتی‌متر) را دارید، این متراژها قیمت ثابت دارند.
  • نوع شلنگ: شلنگ‌های پکیجی انواع مختلفی دارند. بهترین نوع این شلنگ‌، شلنگ گازی پکیجی استیل است؛ بنابراین قیمت شلنگ‌های پکیجی استیل نسبت به سایر شلنگ‌ها بیشتر است.
  • قیمت مواد اولیه: مواد اولیه‌ای که شلنگ با آن تولید می‌شود، قیمت ثابتی ندارند. امکان دارد قیمت این مواد به طور جهانی تغییر کند. این موضوع در قیمت نهایی شلنگ تأثیرگذار است.
  • نوع خرید شلنگ: شلنگ گازی پکیجی را می‌توانید به دو صورت آنلاین و حضوری خرید کنید‌. در خرید آنلاین نیاز به هزینه رفت‌وبرگشت ندارید و با حذف هزینه‌های واسطه می‌توانید خریدی به‌صرفه‌تر از خرید حضوری داشته باشید.
  • هزینه‌های کارگران، خط تولید، هزینه‌های آب، برق، گاز شرکت‌های تولیدی و کارگاه‌ها، هزینه تمام افرادی که در ساخت این شیلنگ نقش دارند، نیز از جمله مواردی است که به قیمت نهایی شلنگ می‌افزاید.

برای استعلام قیمت می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت شیلنگ گازی پکیجی

تولیدی شیلنگ گازی پکیجی

شلنگ گازی پکیجی در فروشگاه‌های زیادی عرضه می‌شود. انتخاب فروشگاه خوب در بین صد‌ها فروشگاه کمی‌ دشوار به نظر می‌رسد. تهران شیلنگ از بهترین فروشگاه‌هایی است که در زمینه تولید شلنگ فعالیت می‌کند. با مراجعه حضوری به آدرس تولیدی شیلنگ گازی پکیجی در کرج می‌توانید این فروشگاه را از نزدیک ببینید.

این فروشگاه محصولات خود را در سراسر کشور و حتی خارج از کشور به فروش می‌رساند. صادرات انواع مختلف شیلنگ‌های گازی پکیجی توسط این فروشگاه به خارج از کشور نشان از کیفیت بالای محصولات است. تهران شلنگ یکی از قطب‌های فروش شلنگ گازی و کشاورزی در ایران است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

این فروشگاه معتبر، علاوه بر فروش حضوری، فروش آنلاین را در برنامه کاری خود گنجانده است. این موضوع موجب شده تعداد مشتریان این فروشگاه افرایش پیدا کند. افرایش مشتریان هم نشان می‌دهد کیفیت محصولات بسیار بالا است؛ بنابراین با اعتماد به این فروشگاه می‌توانید خریدی به‌صرفه و باکیفیت داشته باشید.

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی  تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399

تولیدی شیلنگ گازی پکیجی

سخن پایانی

انواع شیلنگ گازی پکیجی بهترین شلنگی است که برای پکیج مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شلنگ با ویژگی و خصوصیات منحصربه‌فردی که دارد، در برابر هر گونه فشار و ضربه‌ای مقاومت می‌کند. شلنگ پکیجی در سایز، ضخامت، متراژ، جنس و کیفیت‌های متفاوتی وجود دارد.

شیلنگ گازی پکیجی

 

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *