شیلنگ خرطومی هواکشی

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ خرطومی هواکشی میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ خرطومی هواکشی

شیلنگ خرطومی هواکشی، مناسب‌ترین ‌شلنگ برای انتقال هوا از یک لاین است. این شلنگ با انعطاف‌پذیری بسیار بالا و وزن سبک، بهترین گزینه برای انتقال هوا محسوب می‌شود.

البته توجه داشته باشید که شلنگ خرطومی هواکشی انواع مختلفی دارد. با توجه به تنوع گسترده این شلنگ، کاربرد آن نیز افزایش یافته است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ خرطومی هواکشی آشنا شوید.

شیلنگ خرطومی هواکشی

کاربرد شیلنگ خرطومی هواکشی

گستره وسیع شلنگ خرطومی هواکشی، محیط‌های خانگی، کارخانه‌ها، ماشین‌سازی، صنعتی، ساختمانی، خنک‌سازی، اداری، تجاری، ورزشی و… را دربر می‌گیرد. از مزیت‌های این نوع شلنگ می‌توان به این اشاره کرد که مانعی در کاربرد آن به سبب سایز، قطر و طول وجود ندارد. در ادامه با کاربرد‌های وسیع این شلنگ آشنا می‌شوید.

  • مکش و انتقال هوای محیط‌های خشک و مرطوب مثل سرویس‌های بهداشتی، حمام، استخرها و حتی محیط‌های آزمایشگاهی با این شلنگ امکان‌پذیر است.
  • از آنجایی که ساختار و جنس شلنگ بسیار باکیفیت است، اکسیداسیون و زنگ زدگی در شلنگ غیر ممکن است. از این رو به راحتی در لاین مکش محیط‌های مرطوب، امکان استفاده دارد.
  • برخی از دستگاه‌های صنعتی، آلاینده‌های دودی تولید می‌کنند. این دود‌ها باید از محیط مکش و تخلیه شوند تا سلامتی افراد به خطر نیفتد. تخلیه و مکش این دود‌ها با شلنگ خرطومی هواکشی امکان‌پذیر است.
  • این شلنگ به دلیل ساختار مقاوم خود در لایه داخلی، حتی انتقال و مکش آلاینده‌های دستگاه‌هایی مثل لیزر را انجام می‌دهد.
  • با کمک شلنگ‌های خرطومی هواکشی می‌توانید انتقال هوای محیط پارکینگ‌ها به سمت مکنده اصلی را انجام دهید.
  • در رستوران‌ها به طور طبیعی مقداری ذره و گردوغبار ناشی از پخت غذا در هوا باقی می‌ماند. در صورت وجود این ذره‌ها و گردوغبار در محیط، آشپزی با آلودگی صورت می‌گیرد. برای خروج گردوغبار و ذره‌ها از این محیط، شلنگ خرطومی هواکشی بهترین گزینه است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • این شلنگ همچنین در تأسیسات ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این شلنگ از اجزا و عناصر تشکیل‌دهنده اصلی سیستم‌های تأسیسات ساختمانی است. به گونه‌ای که نبود آن، فرایند انتقال جریان هوا را عملاً مختل خواهد کرد.
  • در کارگاه‌های چوب، نساجی، فلز، پلاستیک و سنگ از شلنگ خرطومی هواکشی به منظور انتقال آلاینده‌هایی چون آلودگی‌های شیمیایی، حرارتی و گردوغبار بهره می‌گیرند.
  • استفاده از این شلنگ در سیستم کانال‌کشی داکت اسپیلت، محبوبیت آن را بین مردم چند برابر کرده است.
  • در مکان‌هایی که سطح بهداشت اهمیت بالایی دارد، مثل اتاق‌های تمیز، آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی، برای زدودن آلودگی‌های موجود در هوا از شلنگ خرطومی هواکشی در سیستم‌های تهویه، تخلیه جریان هوا و گاز، انتقال گرمایش و سرمایش استفاده می‌کنند.
  • در کانال‌های گالوانیزه، سنتی و اگزاست فن‌ها، شلنگ خرطومی هواکشی نقش مهمی‌ را بازی می‌کند.
  • این شلنگ به هواساز‌ها متصل می‌شود. همچنین برای فیلترباکس و پلنیوم‌ها برای بستن در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.

کاربرد شیلنگ خرطومی هواکشی

 

مواد اولیه شیلنگ خرطومی هواکشی

شلنگ خرطومی هواکشی از جنس پی وی سی یا آلومینیوم هستند. البته چون این شلنگ در انواع مختلفی تولید می‌شود، مقدار به‌کاررفته از پی وی سی و آلومینیوم در هر نوع شلنگ متفاوت است. برخی از این شلنگ‌ها دارای عایق هستند.

جنس عایق‌ها متفاوت و کار آن‌ها، افزایش مقاومت شلنگ در برابر عوامل بیرونی است. عایق‌ها می‌توانند از جنس پشم شیشه، الاستومری، پلی اتیلن و پلی استر باشند. از عایق پشم شیشه به عنوان عایق حرارتی برودتی استفاده می‌شود.

البته قابل ذکر است که این نوع شلنگ‌ها به هیچ عنوان نباید در مکان‌های مرطوب قرار گیرند. چرا که در برابر رطوبت مقاومت نمی‌کنند و سبب رشد قارچ و باکتری می‌شوند. شلنگ‌های خرطومی که عایق پلی استر دارند، در برابر رطوبت و بخار بسیار مقاوم هستند، از این رو از قارچ و باکتری خبری نخواهد بود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

عایق پلی اتیلن نیز در برابر تعرق و رطوبت مقاومت می‌کند. این عایق قابلیت ارتجاعی، فشردگی و خم‌شدگی را به شلنگ می‌دهد. شلنگ‌هایی که عایق الاستومری دارند، با طبیعت همساز هستند. در واقع این عایق خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و باعث می‌شود شلنگ ضد آتش باشد.

مواد اولیه شیلنگ خرطومی هواکشی

ساختار شیلنگ خرطومی هواکشی

شلنگ‌های خرطومی هواکشی بر اساس نوع، ساختار‌های متفاوتی دارند. امکان دارد شلنگ از یک لایه، دو لایه یا حتی سه لایه تشکیل شده باشد. در ادامه با ساختار انواع شلنگ خرطومی هواکشی آشنا می‌شوید.

ساختار شیلنگ خرطومی هواکشی

شلنگ خرطومی هواکشی ساده

این شلنگ ساختار تمام فلزی از آلیاژ مخصوص آلومینیوم دارد که درز‌های ضد آب در آن جا خوش کرده‌اند.

شلنگ خرطومی هواکشی فویلی یا آلومینیمی

این شلنگ همان‌طور که از نامش پیداست، از لایه‌های فویلی یا آلومینیمی ‌تشکیل شده است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

شلنگ خرطومی هواکشی پلیمری کمبی

شلنگ کمبی از سه لایه تشکیل شده است. جنس لایه اول شلنگ آلومینیوم، جنس لایه دوم آن جدار پلیمری و جنس لایه سوم آن مفتول فولادی است که باعث می‌شود شلنگ قابلیت شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشد‌.

شلنگ خرطومی هواکشی پلیمری کمبی

شلنگ خرطومی هواکشی پلیمری شفاف

ساختار شلنگ پلیمری شفاف از یک رشته فیلم پلیمری و یک مفتول فلزی که در میان نوارهای پلیمری جای گرفته، تشکیل شده است.

شلنگ خرطومی هواکشی برزنتی

ساختار این شلنگ از الیاف پلی استر لمینت شده به وسیله پی وی سی و یک مفتول فولادی ساخته شده است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

شلنگ خرطومی هواکشی فنر فلزی

شلنگ‌های فنر فلزی از جنس پی وی سی هستند، اما ساختاری مارپیچ با سیم فولادی فنر دارند که با وینیل تقویت شده‌اند.

ویژگی شیلنگ خرطومی هواکشی

شلنگ خرطومی هواکشی، ویژگی‌های بسیاری دارد. به سبب داشتن این ویژگی‌ها برای انتقال هوا در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شلنگ می‌تواند با هر نوع آب‌و‌هوایی سازگار باشد و کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

  • اولین و مهم‌ترین ویژگی این شلنگ، تنوع آن است. انواع شلنگ خرطومی در سایز‌ها، وزن‌ها، ویژگی‌ها و مهم‌تر از همه محل کاربرد‌های متنوع تولید می‌شوند. اما به طور کلی کاربرد این شلنگ، انتقال و مکش هوا است.
  • اکسیداسیون و زنگ‌زدگی در این شلنگ‌ها غیرممکن است، از این رو در مکان‌های مرطوب هم به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • مقاومت دمایی شلنگ خرطومی هواکشی بین _30 تا +250 درجه سانتی‌گراد است.
  • در برخی از مکان‌ها مثل آزمایشگاه، هوا اسیدی است. از آنجایی که جنس شلنگ هواکش در برابر فعل و انفعالات شیمیایی مقاوم است، می‌توان در مکان‌های اسیدی و شیمیایی هم از شلنگ استفاده کرد.
  • شلنگ‌های خرطومی نصب آسان و سریعی دارند؛ بنابراین نگران هزینه‌ای که باید برای نصب شلنگ بدهید، نباشید.
  • شلنگ‌های هواکش به خوبی جمع می‌شوند و بسته‌بندی آن‌ها در طول‌های متفاوت به راحتی امکان‌پذیر است. این موضوع همچنین باعث می‌شود در فضاهای کوچک هم بتوان از شلنگ استفاده نمود.
  • این شلنگ‌ها همچنین مقاومت دمایی بالا دارند. از این رو در هود خانگی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • ساختار به هم پیوسته شلنگ، باعث شده انفصالِ ساختاری یا گسیختگی آن به آسانی اتفاق نیفتد.
  • این شلنگ‌ها همچنین قابلیت ارتجاعی، فشردگی و خم‌شدگی بالایی دارند.
  • شلنگ‌های خرطومی هواکشی دارای عایق هستند. به دلیل وجود عایق، انرژی کمتری صرف می‌کنند. همچنین صدای انتقالی عبور هوا از داخل آن، نسبت به سایر شلنگ‌ها بسیار کمتر است.
  • درز‌های ضد آب در کنار غیر قابل احتراق بودن شلنگ، از جمله مزیت شیلنگ‌ خرطومی هواکشی است.
  • چون در برابر نور آفتاب و سایش مقاوم است، در مکان‌های باز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • دامنه دمای کاری شلنگ هواکش از 10- تا 160+ درجه فارنهایت است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

سایزبندی شیلنگ خرطومی هواکشی

شلنگ‌های خرطومی در سایز‌های متفاوتی تولید می‌شوند. از این رو قطر دهانه آن‌ها متفاوت است. به طور کلی قطرهای تشکیل دهنده شلنگ خرطومی هواکش از 10 سانتی‌متر تا 60 سانتی‌متر متغیر است.

وزن شیلنگ‌ خرطومی هواکشی متناسب با متراژ، میزان مواد اولیه و کاربرد آن مشخص می‌شود. متراژ شلنگ را می‌توانید خودتان مشخص کنید و خرید را انجام دهید. اما این شلنگ‌ها معمولاً در متراژ‌های 3 متری، 4 متری و 10 متری بسته‌بندی شده‌اند.

سایزبندی شیلنگ خرطومی هواکشی

 

خرید شیلنگ خرطومی هواکشی

خرید شلنگ خرطومی هواکشی را هم‌اکنون می‌توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین از تهران شلنگ انجام دهید. از آنجایی که خرید شلنگ از موضوعات مهم در پروژه است، باید دقت بسیاری به خرج دهید.

توجه به رنگ بندی شیلنگ خرطومی هواکشی، بهترین مدل شیلنگ خرطومی هواکشی، انواع شیلنگ خرطومی هواکشی و ... از جمله این موضوعات است‌. برای داشتن یک خرید عالی، با شماره تماس تولیدی شیلنگ خرطومی هواکشی تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان بهره‌مند شوید.

خرید شیلنگ خرطومی هواکشی

قیمت شیلنگ خرطومی هواکشی

شلنگ‌های خرطومی هواکشی، قیمت مناسبی دارند. در واقع مقرون‌به‌صرفه بودن شلنگ از نظر اقتصادی، از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. مهم‌ترین نکته‌ای که در قیمت شلنگ خرطومی تأثیر دارد، فروشگاه مورد‌نظر برای خرید است.

تهران شلنگ محصولات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه به فروش می‌رساند و از این رو قیمت نهایی شلنگ مناسب خواهد بود. توجه داشته باشید که اگر قصد خرید عمده شیلنگ خرطومی هواکشی را دارید، تخفیف ویژه‌ای را شامل می‌شوید.

قیمت شیلنگ خرطومی هواکشی

تولیدی شیلنگ خرطومی هواکشی

تمامی‌ مدل‌های شلنگ خرطومی که توسط تهران شلنگ عرضه می‌شوند، از بهترین مدل شلنگ‌ خرطومی هواکشی هستند. این محصولات از مواد اولیه باکیفیت‌ و درجه یک تولید می‌شوند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

مشتریان گرامی‌ می‌توانید جهت کسب اطلاع از به‌روزترین قیمت‌های شلنگ خرطومی به صورت حضوری و یا اینترنتی با کارشناسان در ارتباط باشید. با مراجعه به آدرس تولیدی شیلنگ خرطومی هواکشی می‌توانید با شرکت بهتر آشنا شوید و خرید را انجام دهید.

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی  تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399

تولیدی شیلنگ خرطومی هواکشی

سخن پایانی

شلنگ خرطومی هواکشی از مهم‌ترین عناصر تشکیل‌دهنده صنایع مختلف محسوب می‌شود. مشخصات شیلنگ‌ خرطومی هواکشی به قدری زیاد است که جایگاه بسیار ویژه‌ای بین مردم تصاحب کرده است. برای خرید این شلنگ پرکاربرد با مجموعه تهران شیلنگ در ارتباط باشید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *