وبلاگ

صادرات شیلنگ به عمان – شرایط و قوانین 2024 | تهران شیلنگ

صادرات شیلنگ به عمان

نحوه صادرات شیلنگ به عمان

آیا قصد صادرات شیلنگ به عمان را دارید؟ باید به عرض شما عزیزان برسانیم که برای شروع هر کاری باید درست و اصولی پیش بروید تا بتوانید به آنچه که در مد نظر دارید برسید. اگر برای انجام این کار مصمم هستید؛ تا انتهای مقاله مهمان ما باشید تا نکات مهم درباره نحوه صادرات شیلنگ به عمان را برای شما عزیزان به صورت کامل بیان کنیم.

نحوه صادرات شیلنگ به عمان

صادرات شیلنگ به عمان

 

شرایط صادرات شیلنگ به عمان

کشور عمان همواره از گذشته تا به الان روابط تجاری خوبی با ایران داشته؛ به همین علت مورد قبول بیشتر تاجران و بازرگانان ایرانی قرار گرفته؛ همچنین به علت نفوذ زیاد بازار بسیار مناسبی برای صادرات شیلنگ به عمان را به وجود آورده است.

عمان دسترسی مناسبی به آب‌های آزاد دارد. این کشور با فراهم کردن بندرهای بارکشی و زیر ساخت‌های صادراتی،َ وارداتی و وجود تعداد زیاد بندرهای بارکشی کالا همه این موارد دست به دست هم داده‌اند که این کشور را به یکی از قطب‌های تجارت در این منطقه تبدیل بکنند.

با گذشت زمان خیلی از تاجران کشور‌های حاشیه خلیج فارس مشغول به صادرات شیلنگ به عمان و دیگر اقلام هستند و سود بسیار زیادی از این روش به جیب می‌زنند.

متأسفانه کشور ایران بر خلاف کشور‌هایی نظیر امارات و ارمنستان درست و اصولی پیش نمی‌رود و همین امر سبب شده است که بیشتر بازرگانان ایرانی و شرکت‌‌ها در برابر رقبای خارجی در خصوص صادرات شیلنگ به عمان، با شکست مواجه می‌شوند.

رقابت در صادرات شیلنگ به کشوری مانند عمان آن‌قدر پیچیده است که بیشتر تاجران ایرانی به واسطه تاجران کشور‌های مختلف این کار را انجام می‌دهند. برای ‌مثال، یک ایرانی در قدم اول کالا‌های مورد نظر خود را به کشور امارات صادر و در قدم دوم به مقصد نهایی یعنی عمان صادر می‌کند. این تجارت برخلاف سود زیادش مشکلات زیادی را پی خواهد داشت.

به منظور صادرات شیلنگ به عمان، قبل از اقدام به هر کاری باید با روند تجارت با این کشور و قوانین دادوستد آشنایی پیدا کنید. مطلع بودن از قوانین گمرک کشور عمان برای صادرات بسیار مهم است؛ زیرا شما می‌توانید از این طریق روند صادرات شلنگ را به این کشور در کمترین زمان و در عین حال قانونی انجام دهید.

آیا از این موضوع اطلاع داشته‌اید که یک سند همکاری جمع بین دو کشور ایران و عمان تنظیم شده است؟ به همین علت است که روابط تجاری و بازرگانی به درستی پیش می‌رود؛ بنابراین صادرات شیلنگ به عمان، یک فرصت طلایی برای شرکت‌های تجاری ایرانی و تاجران به حساب می‌آید.

اگر قصد تجارت دارید و  به دنبال زمان مناسب صادرات شیلنگ به عمان هستید، باید به شما بگوییم که هر لحظه با اتلاف وقت  زمان درست را از دست می‌دهید؛ ولی هیچ جای نگرانی نیست؛ زیرا کیفیت از سری ویژگی‌های مهمی محسوب می‌شود که هیچ چیزی قادر به جایگزینی آن نیست.

در ادامه شرایط ذکر شده در سند تجاری بین دو کشور ایران و عمان که باعث آسان شدن تجارت کالا‌های مختلف مانند شیلنگ می‌شود را مورد بررسی قرار می‌دهیم، این موارد مهم عبارت‌اند از:

  • موافقت نامه بازرگانی صادرات عمان از ایران
  • موافقت نامه کشتیرانی بازرگانی
  • موافقت نامه حمایت و تشویق از سرمایه گذاری‌های صادراتی ایران
  • توافق‌نامه بین‌المللی تأسیس کریدور بین‌المللی ترانزیت کالا و مسافران
  • موافقت نامه دوری نکردن برای پرداخت مالیات اضافه و توافق بر تعرفه صادرات
  • موافقت‌نامه همکاری صادرات کالا به صورت هوایی
شرایط صادرات شیلنگ به عمان

صادرات شیلنگ به عمان

 

انواع کاربرد‌های شیلنگ‌های صادراتی

آیا می‌دانستید که شلنگ‌‌‌ها را از pvc، لاستیک و با توجه به نوع مصرفشان تولید می‌کنند؟ اگر قصد صادرات شیلنگ به عمان را دارید؛ باید از کاربرد‌های این کالا نیز خبر داشته باشید. در برخی موارد برای افزایش مقاومت شیلنگ‌ها آن‌ها را با سیم فولاد و الیاف تقویت می‌کنند که با این کار نه تنها با یک تیر دو نشان می‌زنند، بلکه مقاومت استحکام شلنگ را نیز زیاد می‌کنند.

در بیشتر مواقع برای کنترل جریان مایعات از نازل‌ها، ‌ شاخه‌ها و گیره‌ها استفاده می‌کنند. از مهم‌ترین کاربرد‌های شلنگ‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شلنگ‌های سخت به منظور آبیاری محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • وظیفه شلنگ‌های آتش نشانی که مشخص است؛ به منظور خاموش کردن آتش مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • شیلنگ‌های هوا برای غواصی زیر آب کاربرد دارند.
  • شلنگ‌های سیلیکونی در شیمی و پزشکی برای انتقال مواد شیمیایی گاز یا مایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • شیلنگ‌های ترمز هوا راه آهن که بین واگن‌های راه آهن و لوکوموتیو نصب می‌شود.
  • شلنگ ترمز بادی کامیون که بین تریلر و تراکتور نصب و استفاده می‌شود.
  • شلنگ‌های خودرو در اتومبیل برای جابه‌جایی مایعات، هیدرولیک، ‌ خنک سازی و روغن کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.
انواع کاربرد‌های شیلنگ‌های صادراتی

صادرات شیلنگ به عمان

 

 

انواع شیلنگ‌های صادراتی بر اساس جنس آن‌ها

برای صادرات شیلنگ به عمان علاوه بر کاربرد آن‌ها باید از جنس آن‌ها نیز باخبر باشید. صادرکنندگان شلنگ برای اینکه در بازارهای جهانی موفق شوند؛ باید محصولات با کیفیتی تولید کنند. لازم به یادآوری به شما عزیزان است که تعرفه‌های صادرات شیلنگ به عمان بسیار مهم و پر اهمیت است. شلنگ‌های بر اساس نوع استفاده‌ای که دارند تولید می‌شوند.

شیلنگ پنوماتیک

اگر قصد صادرات شیلنگ به عمان را دارید و نوع پنوماتیک را انتخاب کرده‌اید؛ باید بدانید که این شیلنگ در توزیع هوای فشرده مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که قصد داشتید از این شلنگ برای انتقال هوا از کمپرسور به یک سیستم پنوماتیک استفاده کنید، حتماً ابعاد شلنگ، عملکرد آن و ماده‌ای که از آن تولید می‌شود را بررسی کنید. ابعاد یک شلنگ شامل قطر داخلی و طولی کلی آن می‌شود.

شلنگ آب ‌نما فنردار

جنس این شلنگ‌ها را از pvc باکیفیت و قیمت ارزان تولید می‌کنند؛ همچنین دیوار این محصولات را با سیم فولادی گالوانیزه تقویت کرده‌اند تا استحکام و فشار کاری شیلنگ را افزایش دهند.

در صورت انجام صادرات شیلنگ به عمان اگر نوع آب‌نما فنردار را انتخاب کردید؛ باید از ویژگی‌های آن نیز باخبر باشید. مثلاً این محصولات بسیار از وزن سبک و انعطاف‌پذیری بالای برخوردار هستند.

این ویژگی‌ها موجب می‌شود تا حمل و جابه‌جایی آن‌ها بسیار ساده شود. از دیگر ویژگی‌های این کالا می‌توان به شفافیت آن اشاره کرد که از این طریق می‌توانید به راحتی انتقال مواد را مشاهده کنید.

شلنگ آب ‌نما فنردار

صادرات شیلنگ به عمان

 

 

شیلنگ هیدرولیک

این محصولات هم جزو کالا‌های صادرات شیلنگ به عمان به شمار می‌روند. این شلنگ‌ها را از تفلون، لاستیک مصنوعی و ترمو پلاستیک ساخته‌اند که از آن برای انتقال نیرو در ماشین استفاده می‌کنند.

بشیلنگ خرطومی

انواع شیلنگ‌های خرطومی شامل: فنردار، پمپ آب، فلکس، استخوانی و کامپوزیتی می‌شوند. این شیلنگ‌ها به دلیل استحکام بالایی که دارند از آن‌ها می‌توان برای انتقال موادی مانند: نفت، ‌ بتن، ماسه و شن، سیمان و کودهای شیمیایی؛ به همین علت این شلنگ‌ها در مواردی مانند انتقال آب، لوله مکش پمپ آب و انجام امور آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شیلنگ‌های حصیری

آیا می‌دانستید که نام دیگر شلنگ‌های حصیری، ‌ شلنگ‌های پکیجی است؟ این محصولات را می‌توان در لیست صادرات شلنگ به عمان قرار داد؛ زیرا در صنعت بسیار پرکاربرد است و در مواردی مانند برودتی و بهداشتی، ‌ تجهیزات حرارتی می‌توان از آن استفاده کرد.

این شلنگ‌‌ها از نظر کیفیت بسیار با نوع عادی خودش تفاوت دارند؛ همچنین می‌توان آن‌ها را از نظر نوع مغذی، سایز، جنس و تعداد تقسیم‌بندی کرد. اندازه و ابعاد این شلنگ‌ها را با توجه به نوع کاربرد آن‌ها طراحی می‌شود و به علت پرکاربرد بودن آن‌ها این محصولات را در قطرها و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌کنند.

از این شلنگ بیشتر برای متصل کردن وسیله‌ها به خطوط لوله‌کشی استفاده می‌کنند؛ همچنین به علت تنوع محصولات با قیمت‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که این ویژگی‌ها آن‌ها را برای صادرات آماده می‌کنند.

شلنگ‌های سیلیکونی

این محصولات به علت خصوصیات فوق‌العاده‌ای مانند انعطاف‌پذیری و کیفیت حرارتی بالایی که دارند در بیشتر خانه‌ها و کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قصد صادرات شیلنگ به کشور عمان را دارید، شلنگ‌های سیلیکونی بسیار می‌توانند محبوب و پر متقاضی باشند؛ زیرا به علت نحوه طراحی آن‌ها این محصولات کاملاً غیرسمی، بدون بو و مزه هستند؛ همچنین می‌توانند جلوی رشد باکتری‌ها را بگیرند.

از این کالا‌ها به علت خواصی که دارند بیشتر در صنعت پزشکی استفاده می‌کنند. این شلنگ‌ها بسیار انعطاف‌پذیر هستند و در برابر آب و هوا بسیار مقاومت نشان می‌دهند. این محصولات در قطعاتی مانند طراحی باکتریوستات، لوله‌کشی، دارویی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر همچنان این شلنگ را  در لیست صادرات قرار داده‌اید، قبل از خرید حتماً تعیین کنید که به چند متر شلنگ نیاز دارید، سپس به قطر داخلی و خارجی آن توجه کنید؛ زیرا بسته به نوع اندازه قطر شلنگ‌های خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند.

مهم‌ترین نکات برای خرید شیلنگ‌های صادراتی

برای خرید و صادرات این کالا تاجران به حمایت دولت برای صادرات شیلنگ به عمان نیاز پیدا خواهند کرد. برای صادرات انواع شیلنگ به عمان همواره بیشتر صادرکنندگان به دنبال محصولات ارزان و باکیفیت هستند؛ ولی مهم‌ترین نکته در هنگام خریداری این نوع از محصولات که بسیار حائز اهمیت بوده انتخاب درست‌ترین آن‌ها است.

در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های این کالا را به صورت نکته‌ای برای شما عزیزان بیان می‌کنم:

  • طول شلنگ: در هنگام خرید حتماً به طول‌ شلنگ‌ها توجه کنید؛ زیرا شلنگ‌های کوتاه به مقصد نمی‌رسند و شلنگ‌های بزرگ فضای زیادی را اشغال می‌کنند.
  • قطر شلنگ: قطر این محصولات از دیگر ویژگی‌های است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا قطر آن‌ها یک رابطه مستقیم با مقاومت و فشار دارد، هرچه قطر شیلنگ بیشتر باشد مقاومت آن‌ نیز بالا می‌رود از طرف دیگر اگر قطر داخلی شلنگ کمتر باشد، فشار سیالی آن نیز کمتر خواهد بود؛ به همین علت این موارد بر قیمت شیلنگ صادراتی به عمان تأثیر مستقیم می‌گذارد.
  • جنس شیلنگ: جنس این کالا از مهم‌ترین مواردی است که برای صادرات شیلنگ به عمان باید مورد توجه قرار بگیرد. به علت اینکه در هنگام ساخت این محصولات مواد مختلفی به کار می‌برند، لایه‌های این شلنگ و جنس آن‌ها باعث تفاوت این کالاها در نوع خودشان می‌شوند.
  • فشار کاری: بهترین محصول برای صادرات شیلنگ به عمان زمانی پیدا می‌شود که تاجران به فشار کاری محصول نیز دقت کافی داشته باشند. برای پیدا کردن این محصولات کافی است که به جنس و تعداد لایه‌های محصول توجه کنید.
  • تعداد لایه شیلنگ: تحمل فشار این محصولات با تعداد لایه‌های به کار رفته در آن رابطه مستقیمی دارد؛ زیرا هرچه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، مقامت و هزینه شلنگ نیز بیشتر خواهد شد.
  • استاندارد رعایت شده در ساخت شیلنگ: اگر به قصد مشاوره صادرات شیلنگ به عمان به این صفحه مراجعه کرده‌اید؛ باید به شما بگوییم که از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که برای صادرات شیلنگ به عمان همواره باید به آن توجه کنید افزایش اعتماد و اعتبار در میان مشتری‌ها است. تولید کنندگان این محصول باید به استاندارد‌های جهانی نیز توجه کنند.
مهم‌ترین نکات برای خرید شیلنگ‌های صادراتی

صادرات شیلنگ به عمان

 

 

قیمت شیلنگ صادراتی به عمان

از مهم‌ترین فاکتور‌ها در هنگام صادرات شیلنگ توجه به قیمت این محصولات است. نرخ این کالاها را با توجه به جنس، مقاومت، کاربرد، روش انتقال و مدل‌ آن‌ها تعیین می‌کنند. برای آشنایی با مشاوره صادرات به عمان از لحاظ قیمت در سال ۱۴۰۲، می‌توانید سطر پایین را مطالعه کنید.

نوع شیلنگ قیمت شیلنگ
شیلنگ سیلیکونی ۴۰۰ هزار الی ۱ میلیون تومان
شیلنگ گازی ۴۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان
شیلنگ فنردار ۲۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان
شیلنگ تراز ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان
شیلنگ باد سیم دار ۴۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان
شیلنگ خرطومی ۲۵۰ الی ۴۵۰ هزار تومان
شیلنگ کشاورزی ۱۵۰ الی ۲۵۰ هزار تومان

 

مشاوره شیلنگ صادراتی

تهران شیلنگ یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تولیدی در زمینه صادرات شیلنگ به عمان به شمار می‌رود که در ساخت محصولات خودش مواد از کیفیت و درجه یک استفاده می‌کند. این کارخانه سابقه چندین ساله در تولید انواع شیلنگ‌های صادراتی دارد.

اگر برای صادرات شیلنگ به عمان به مشاوره احتیاج داشتید، ‌ می‌توانید با کارشناسان تهران شیلنگ تماس بگیرید و نسبت به برطرف‌سازی سؤالات خود اقدام کنید.

مشاوره شیلنگ صادراتی

صادرات شیلنگ به عمان

 

 

سؤالات متداول

  1. در زمان خرید شلنگ‌های کشاورزی باید به چه مواردی دقت کنیم؟

جنس، ‌ فشار کاری، طول، قطر و تعداد لایه‌های شلنگ

  1. قیمت شلنگ‌های سیلیکونی چقدر است؟

400 هزار الی ۱ میلیون تومان

  1. از شلنگ‌های خرطومی چه استفاده‌ای می‌کنند؟

برای انتقال موادی مانند: بتن و ماسه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

چکیده

اگر قصد صادرات شیلنگ به عمان را دارید؛ باید به مواردی مانند شرکت سازنده، قطر، طول و لایه‌های این محصولات توجه کنید؛ زیرا قیمت این کالا با توجه به این موارد تعیین می‌شود.

طی این مقاله ویژگی‌ شلنگ‌هایی  همچون خرطومی آب‌نما فنردار، گازی و… را بیان کردیم، امیدواریم با مطالعه این مطالب تأثیر مثبتی در انتخاب درست شما داشته باشیم.

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

 

 

قیمت محصولات:

 

سایر مقالات:

صادرات شیلنگ به قطر

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

صادرات شیلنگ به گرجستان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *