وبلاگ

صادرات شیلنگ به تاجیکستان- 11 نوع شیلنگ+ قوانین 2024

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

راهنمای صادرات شیلنگ به تاجیکستان

آیا به دنبال آشنایی با نحوه صادرات شیلنگ به تاجیکستان هستید؟ شیلنگ‌‌های صادراتی ابزاری هستند که در تمام نقاط جهان وجود دارند و در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند.

صادرات شیلنگ‌ها با توسعه بسیار بالایی روبه‌رو است و مانند سایر محصولات صنعتی که به کشورهای مختلف جهان صادر می‌شود از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. ما به شما کمک می‌کنیم تا صادرات شیلنگ را به‌راحتی انجام دهید.

در ادامه به بررسی مقاله صادرات شیلنگ به کشور تاجیکستان، نحوه صادرات و قیمت شیلنگ‌ها می‌پردازیم؛ پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

راهنمای صادرات شیلنگ به تاجیکستان

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

 

 

صادرات انواع شیلنگ به تاجیکستان

شیلنگ‌های صادراتی در مدل‌های گوناگونی که هر کدام بر اساس کاربردهایشان، برای انتقال‌دادن مواد مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند. این شیلنگ‌ها از مزیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند که سبب شده‌اند  بخش بزرگی از تولیدشان در کشور به صادرات تاجیکستان و کشورهای متعددی تعلق‌گرفته شود.

صادرات شیلنگ علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای خارجی نیز از اهمیت زیادی قرار گرفته‌اند به همین دلیل صادرات شیلنگ به تاجیکستان  با توسعه روزافزونی روبه‌رو شده است. در این جا به معرفی انواع شیلنگ‌های صادراتی پرکاربرد خواهیم پرداخت.

شلنگ روغن و سوخت

صادرکردن شلنگ‌های روغن و سوخت موردنظر آن‌ها جزو مهم‌ترین صادرات شیلنگ به تاجیکستان هستند. این شلنگ‌ها برای انتقال انواع روغن‌های صنعتی و مشتق‌های نفتی ساخته شده‌اند. این نوع شلنگ‌ها فقط برای مواد روغنی طراحی شده و نباید از آن‌ها برای انتقال مواد غیر روغنی استفاده شود. در صورت لزوم استفاده از مواد غیر روغنی، بهتر است با فروشنده و یا شرکت سازنده مشورت کنید.

شلنگ روغن و سوخت

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

 

 

شلنگ ضدسایش

شلنگ‌های ضدسایش  برای انتقال تخلیه مواد و بارگیری هیدرولیک یا پنوماتیک با حرارت‌های مختلف قابل‌استفاده هستند. در صادرات شیلنگ به تاجیکستان جنس متریال مواد بیشتر از هر چیزی در نظر گرفته می‌شود.

شلنگ‌های ضدسایش برای موادی که سایش ایجاد می‌کنند، مانند: براده آهن، شن و ماسه، ملات سیمان، آهک، الیاف نساجی، خاک‌اره، دانه و غلات و گردوغبار ساخته شده‌اند و در صنایعی همچون صنایع فولاد، معدن و سکوهای حفاری کاربرد ویژه‌ای دارند.

شیلنگ صنایع پزشکی

شیلنگ‌های پزشکی یکی دیگر از شیلنگ‌های صادراتی هستند که در امورات مربوط به آزمایشگاه‌ها و مراکز مختلف درمانی از آن‌ها استفاده می‌شوند.

مهم‌ترین شیلنگ‌های پزشکی، شلنگ اکسیژن است که در بیمارستان‌ها و منازل به کار گرفته می‌شوند. این شلنگ‌ها وظیفه متصل‌کردن دستگاه به ماسک اکسیژن افراد را بر عهده دارند.

شیلنگ هوا

شلنگ‌های هوا به دلیل جابه‌جایی سریع انواع گازها جزو پرکاربردترین شلنگ‌ها در صادرات شیلنگ به تاجیکستان محسوب می‌شوند. این مدل شلنگ‌ها بر اساس نوع موادی که عبور می‌دهند در جنس‌ها و مقاومت‌های مرتبط با محتویات باکیفیت تولید می‌شوند.

از این نوع شلنگ‌های صادراتی که خود از انواع اکسیژن و گاز ساخته شده‌اند، در کارهایی مانند برش‌کاری و جوشکاری استفاده می‌شوند.

شیلنگ هوا

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

 

 

شیلنگ حصیری

شلنگ‌های حصیری جزو آن دسته از شیلنگ‌های مفیدی هستند که سالانه مقدار قابل‌توجهی از آن‌ها توسط تولیدکنندگان کشور تولید می‌شوند.

با تقاضای زیاد کشورها نسبت به این محصول هر ساله بخش زیادی از این شلنگ‌ها توسط صادرات شیلنگ به تاجیکستان صادر و بخش دیگری از آن‌ها در بازارهای داخلی توسط کمپانی‌های سازنده شیلنگ حصیری عرضه می‌شوند.

شلنگ‌های حصیری به دلیل راحتی و منعطف بودن در تأسیسات حرارتی، برودتی، متصل‌کردن آب‌های رفت‌وبرگشت از پکیج به لوله‌ها و آب‌گرم‌کن‌های دیواری از آن‌ها استفاده‌های زیادی می‌شود.

شلنگ مواد غذایی

شیلنگ‌های مواد غذایی یکی از انواع شیلنگ‌های پلاستیکی هستند که برای جابه‌جایی آب‌های آشامیدنی، روغن‌های نباتی، شیر و بعضاً مواد لبنی استفاده می‌شوند.

 این شیلنگ‌ها از مواد پلی‌الفین بر‌حسب مواد موجود در صنایع غذایی ساخته می‌شوند و ممکن است به‌صورت شلنگ نوع شفاف نخ دار، شفاف نخ دار دوخطه رنگی، آب‌نما و فنردار، شفاف تایگون و… تولید شوند.

شلنگ فایبرگلاس

فایبرگلاس یکی از معروف‌ترین مواد عایق‌بندی شلنگ‌ها در مکان‌های مختلف مانند: سقف، لوله‌ها و… است. این شلنگ‌ها از انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برخوردار و  برای استفاده در شرایط مختلف کاربرد دارد. یکی از مزیت‌های  این شلنگ‌ها در زمینه زیست‌محیطی، ساخته‌‍‌شدن آن از مواد بازیافتی است.

شلنگ فایبرگلاس

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

 

 

شیلنگ هیدرولیک

این مدل شلنگ‌های صادراتی به دلیل کاربردهای فراوان در صادرات شیلنگ به تاجیکستان و همچنین صنعت‌ها قابل‌استفاده هستند. شلنگ‌های هیدرولیک برای عبوردادن مواد شیمیایی، مواد نفتی، گازوئیل و مواد روغنی استفاده می‌شوند.

این شیلنگ‌ها در نوع شیلنگ نخ دار و سیم‌دار وجود دارند که کارایی هر یک با توجه به نوع استفاده، جنس، تحمل دما و فشار متفاوت است. لایه بیرونی این شلنگ‌ها در برابر آتش، مواد شیمیایی و… بسیار مقاوم‌اند. لایه بیرونی ‌این شلنگ‌ها در برابر انواع روغن‌ها و هوا مقاومت خود را حفظ می‌کنند و از آسیب‌های احتمالی در امان‌ هستند.

شلنگ فنری

شلنگ‌های فنری، به دلیل شباهت زیادی که به سیم تلفن دارند به شلنگ‌های تلفنی معروف هستند. جنس این شلنگ‌ها از پلی‌اورتان است و به دلیل انعطاف‌پذیری زیاد محبوبیت بالایی نزد خریداران دارند.

 از نمونه‌های بارز و  قابل‌استفاده در این مدل شیلنگ‌ها می‌توان به کارهای ساختمانی نظیر دکوراسیون‌ها، مکانیکی‌ها، کارگاه‌های کارواش و حتی به ماشین‌آلات سنگین و… اشاره کرد.

شلنگ بخار

از پرکاربردترین شلنگ‌های موجود در صادرات شیلنگ به تاجیکستان می‌توان به شلنگ بخار اشاره کرد. این مدل شیلنگ‌ها برای انتقال‌دادن بخارها برای تمیزکاری، گندزدایی و… استفاده ‌می‌شوند. پرقدرت‌ترین نوع  شیلنگ‌ها را می‌توان برای انتقال بخار با فشارهای خیلی بالا استفاده کرد.

شیلنگ‌های بخار خیلی حساس هستند، بنابراین برای عبور‌دادن بخار از هر شلنگی نباید استفاده کرد. در هنگام خرید این شلنگ‌ها باید به پارامترهای مربوط به فشار کار، دما، نام کارخانه و کشور سازنده درج شده روی کالا توجه کرد.

شلنگ بخار

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

 

 

شیلنگ تراز

یکی از متفاوت‌ترین صادرات شیلنگ به تاجیکستان، شیلنگ تراز است که کاربردهای بسیار زیاد آن در حیطه ساختمان‌سازی  و موجب شده خریداران بی‌شماری برای مصارف کاری خود از این شلنگ‌ها استفاده کنند.

ترازیابی بین دو سطح در نقاط مختلف ساختمان‌ها مانند: ‌ چارچوب‌های در، نصب سقف کاذب، برق‌کاری‌ها، نصب ستون و همچنین نقشه‌برداری در کارگاه‌های عمرانی از مهم‌ترین کارایی‌های این شیلنگ‌ها هستند.

شرایط صادرات شیلنگ به تاجیکستان

کشور تاجیکستان و ایران دو کشور همسایه هستند که مرز زمینی مشترکی با هم دارند. صادرات شیلنگ به تاجیکستان در زمینه تجارت کالاها و شرکای صادراتی – وارداتی بسیار حائز اهمیت است. از مهم‌ترین کشورهای شرکای صادراتی تاجیکستان می‌توان به کشور نروِژ، روسیه، ترکیه، ایتالیا و آلمان اشاره کرد.

کشورهایی نظیر روسیه، چین، قزاقستان و آمریکا  هم از شرکای وارداتی این کشور محسوب می‌شوند. صادرات – واردات تاجیکستان، رونق مخصوص به خود را دارد و اغلب شامل لیست گسترده و وسیعی از این تجارت‌ها است.

تاجیکستان، موقعیت جغرافیایی و طبیعی غنی دارد، بنابراین یکی از مناطق مهم اقتصادی آسیای مرکزی به‌حساب می‌آید. تاجیکستان در زمینه‌های ذخایر نفت و گاز، بسیار ثروتمند است و انرژی مصرفی روزانه در این کشور از طریق واردات مورد‌نظر تأمین می‌شود.

شرایط صادرات شیلنگ به تاجیکستان

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

 

 

زمان مناسب صادرات شیلنگ به تاجیکستان

 مهم‌ترین مشکلاتی که در سال‌های اخیر باعث بی‌اعتبار نشان‌دادن بازار تولید شیلنگ‌های صادراتی شده، عرضه نادرست  شلنگ‌ها در بازار بوده است. این امر در کیفیت محصولات تأثیرات زیادی داشت و موجب شد خریداران  کالاهای ضروری خود را خریداری نکنند.

کشور تاجیکستان اغلب توانسته خود را به جایگاه خوبی در میان صادرکردن شیلنگ‌ها نسبت به بقیه کشورهای همسایه  برساند. اگر به دنبال زمان مناسب صادرات شلنگ به این کشور هستید، باید دراسرع‌وقت اقدام کنید و زمان را از دست ندهید برای صادرات شیلنگ به تاجیکستان می‌بایست شرایط خود را از همه لحاظ فراهم کنید.

تاجیکستان در حال حاضر در مسیر پرفشاری از توسعه و گسترش در صنعت صادرات شیلنگ‌ها قرار دارد؛ پس‌نیاز ‌داشتن به انواع شیلنگ‌های صادراتی در این کشور  پررونق هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد.

تعرفه‌های صادرات شیلنگ به تاجیکستان

تعرفه گمرک، مالیات یا عوارضی است که دولت‌ کالاهای صادراتی و وارداتی افراد را به دلیل حمایتی و مالی از کالاها از آن‌ها سلب می‌کند. این تعرفه‌ها ممکن است بر اساس ارزش کالا دریافت و به روش‌های مختلفی محاسبه و پرداخت شوند.

برای تعیین تعرفه گمرکی شیلنگ‌های صادراتی می‌بایست مواردی چون نوع کالاها، مدل‌ها، مشخصات و همچنین سازنده کشور در نظر گرفته شود. برای واردات هر کالایی گمرک از شما یک کد هشت‌رقمی به‌عنوان کد کالا معرفی شده را می‌خواهد.

در انتخاب تعرفه مناسب شلنگ‌ها باید نوع آن‌ها کاملاً مشخص شود و همچنین آگاهی و شناخت کافی در زمینه  کالا و قوانین گمرکی از مجوزهای لازم برای ترخیص محصول موردنظر گمرکی مدنظر است.

تعرفه‌های صادرات شیلنگ به تاجیکستان

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

 

 

بهترین محصول برای صادرات به تاجیکستان

چه محصولاتی برای صادرات به کشور تاجیکستان مناسب هستند؟ علاوه بر انواع شلنگ‌های موردنظر در صادرات شیلنگ به تاجیکستان یکی دیگر از پرسودترین و ضروری‌ترین کالاهای صادرات به این کشور، پسته است.

هزینه‌های مازاد پسته برای حمل‌ونقل و سایر مسائل مربوط به صادرات به تاجیکستان نسبت به بقیه کشورها کمتر است که این امر می‌تواند موجب سود خیلی زیادی برای تاجران باشد.

یکی دیگر از کالاهای صادرات به تاجیکستان که بسیار پرطرفدار و ماندگاری بالایی دارد، عسل است و همین موضوع باعث می‌شود که ریسک صادرات برای این محصول بسیار کم شود. بادقت روی کیفیت و خلاقیت بسته‌بندی کالاها، تاجران می‌توانند بازار بزرگی را در جهان به خود اختصاص دهند و خریداران زیادی را به خود جذب کنند.

در ادامه ناگفته نماند که مواردی از جمله: آلومینیوم‌ها، انرژی‌های برق، پنبه‌ها، میوه‌ها، روغن‌های گیاهی و منسوجات، از مهم‌ترین محصولات دیگری هستند که در لیست صادرات تاجیکستان به کشورهای دیگر قرار می‌گیرند.

نحوه صادرات شیلنگ به تاجیکستان

شاید این سؤال برایتان پیش‌آمده باشد که صادرات شلنگ به تاجیکستان از چه طریقی انجام می‌شود؟ اقتصاد تاجیکستان دارای صنایع مختلفی از قبیل: تأسیسات نیروگاه‌های آبی، کارخانه‌های آلومینیوم و همان‌طور کارخانه‌های کوچکی که در زمینه صنایع سبک و فراورده‌هایی غذایی هستند.

داشتن تأمین‌کننده‌ای قدرتمند برای صادرات شیلنگ فشارقوی به کشورهای مختلف دنیا از واجبات صادرات شیلنگ به تاجیکستان است. این کشور سالانه کم‌ترین درآمد را در بین کشورهای آسیای میانه دارد، بیشترین سهم عمده درآمدزایی تاجیکستان به کشورهای قرقیزستان، ازبکستان و روسیه تأمین می‌شود.

نحوه صادرات شیلنگ به تاجیکستان

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

 

 

حمایت دولت برای صادرات شیلنگ به تاجیکستان

کشور تاجیکستان برای صادرات شیلنگ به سراسر دنیا، تلاش‌های زیادی را انجام داده و همچنین دولت در زمینه این صادرات شلنگ حمایت لازم و کافی را از آن‌ها به عمل‌آورده است. علاوه بر سودی که برای کشورهای واردکننده دارد، سبب رونق کشور صادرکننده  و رقم‌خوردن سرمایه چشمگیری برای کشورها می‌شود.

به همین دلیل بخش قابل‌توجهی از بودجه را به تولید و صادرات شلنگ اختصاص داده است. تولید شیلنگ‌های صادراتی به کشورهای مختلف موجب می‌شود اشتغال‌زایی، تولیدات داخلی و نیروی انسانی افزایش پیدا کند. حمایت دولت موجب می‌شود تولید شیلنگ در کشورها روبه‌افزایش  برود و به‌صورت عمده به کشورهای همسایه صادر شود.

قیمت شیلنگ صادراتی به تاجیکستان

سازندگان شیلنگ‌های صادراتی، قیمت‌ها را متناسب باکیفیت آن‌ها تعیین می‌کنند. قیمت این شیلنگ‌ها به عوامل مختلفی مانند: کیفیت، ضخامت، جنس، قطر شیلنگ و… بستگی دارد. خریدوفروش و صادرات شیلنگ‌ به تاجیکستان در زمینه‌های مختلف صنعت حمل‌ونقل از اهمیت بالایی برخوردار است.

با افزایش کالاهای حمل‌ونقل صادرکردن آن‌ها روز‌به‌روز در حال افزایش در کشور است و شیلنگ‌های صادراتی به دلیل کارایی‌های مختلف و فراوانی که دارند باید از مواد اولیه مرغوبی ساخته و جوابگوی نیازهای مختلف افراد شوند.

قیمت شیلنگ صادراتی به تاجیکستان

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

 

 

مشاوره صادرات به تاجیکستان

تهران شیلنگ یک شرکت تولیدی معتبر که عرضه‌کننده انواع شیلنگ‌های مختلف با کیفیت‌های استثنایی است و همه‌وقت سایت آن در اختیار همه کاربران قرار دارد. این شرکت علاوه بر عرضه انواع شیلنگ‌های صنعتی در تولید نمونه‌های دیگر شیلنگ‌ها از جمله: شیلنگ‌های گازی، خرطومی، کشاورزی و شیلنگ‌های فنردار مهارت دارد.

تهران شیلنگ کلیه محصولات خود را باکیفیت بسیار عالی تولید و روانه بازار می‌کند. کیفیت کالاهای این شرکت سازنده بسیار بالاست. برای صادرکردن انواع شیلنگ‌ها بخصوص صادرات شیلنگ به تاجیکستان می‎‌توانید به سایت مشاوره در این زمینه مراجعه کرده و کلیه ابهامات خود را برطرف کنید.

مشاوره صادرات به تاجیکستان

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

 

 

سؤالات متداول

  1. کشور تاجیکستان به چه دلیل یک مناطق اقتصادی آسیای مرکزی به‌حساب می‌آید؟

به دلیل موقعیت جغرافیایی و طبیعی غنی که دارد.

  1. تعرفه‌های گمرکی بر چه اساسی محاسبه و پرداخت می‌شوند؟

بر اساس ارزش کالا دریافت و به روش‌های مختلف محاسبه و پرداخت می‌شود.

  1. قیمت شیلنگ‌های صادراتی به چه عواملی بستگی دارند؟

به عوامل مختلفی مانند: کیفیت، ضخامت، جنس، قطر شیلنگ و… بستگی دارند.

 

نتیجه گیری

امروزه تولیدکنندگان بی‌شماری در برخی کشورها هنوز هم مشغول به تولید انواع مختلفی از شیلنگ‌های صادراتی هستند. این شیلنگ‌ها باید کیفیت مناسبی داشته باشند تا کشورها در سری‌های بعدی هم بتوانند به آن‌ها مراجعه کنند.

 شرکت‌های سازنده این محصول صادراتی، شلنگ‌هایی در حجم انبوه و باکیفیت را روانه بازار می‌کنند و روزبه‌روز در حال پیشرفت و گسترش‌دادن کالاهای مورد‌نظر هستند.

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کافی و مفیدی درباره صادرات شیلنگ به تاجیکستان را در اختیار شما قرار داده تا باتوجه‌به موارد گفته شده بتوانید به‌راحتی محصول مناسب و باکیفیت موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

 

سایر مقالات:

صادرات شیلنگ به ارمنستان

صادرات شیلنگ به پاکستان

صادرات شیلنگ به قطر

 

بازگشت به لیست

یک نظر در “صادرات شیلنگ به تاجیکستان- 11 نوع شیلنگ+ قوانین 2024

  1. صادق مردانی گفت:

    مطالب خوبی بود، یه مقدار جزییات بیشتر هم بگین👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *