وبلاگ

خرید شیلنگ به قیمت عمده از کارخانه + لیست قیمت 1402

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

خرید شیلنگ به قیمت عمده

خرید شیلنگ به قیمت عمده مزیت‌های زیادی برای خریدار دارد؛ از جمله این مزیت‌ها می‌توان به کمتر هزینه‌کردن در حجم زیاد خرید اشاره کرد. انواعی از شیلنگ‌های کشاورزی وجود دارند که کشاورزان می‌توانند بر طبق زراعت و آبیاری خود آنها را انتخاب کنند؛ بنابراین ما در این مقاله به معرفی چند نوع شیلنگ می‌پردازیم پس ما را همراهی بفرمایید.

 

ویدیو : خرید عمده شیلنگ

 

 

 خرید شیلنگ گاز به قیمت عمده

شیلنگ گاز شیلنگی است که برای حمل گاز از نقطه‌ای به نقطه دیگر با کمترین نشتی ساخته می‌شود. ساخت و انتخاب شیلنگ گاز چالش‌های خاصی دارند، زیرا ذرات گاز اغلب بسیار کوچک و متحرک هستند و می‌توانند به‌راحتی از کوچک‌ترین شکاف نشت کنند.

پس به علت استفاده از بهترین مواد اولیه قیمت بالایی دارند؛ بنابراین خرید شیلنگ گاز به قیمت عمده به‌صرفه‌تر است زیرا خرید شیلنگ به قیمت عمده همیشه انتخاب درست‌تر و عاقلانه‌تر است.

 خرید شیلنگ گاز به قیمت عمده

 

 

شیلنگ صنایع پزشکی به قیمت عمده

شفافیت بالا، حفاظت از محیط‌زیست، ضدعفونی باحرارت بالا، مقاوم در فشار بالا، بی‌مزه و… از سایر ویژگی‌های شیلنگ صنایع پزشکی است که برای انتقال مواد غذایی و مایعات مورداستفاده قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید خرید شیلنگ صنایع پزشکی را به‌صورت عمده در فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. جهت خرید شیلنگ به قیمت عمده و جهت اطلاع از قیمت لحظه‌ای آن به تهران شیلنگ مراجعه نمایید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

خرید شیلنگ حصیری به قیمت عمده

قیمت خرید شیلنگ حصیری به قیمت عمده باتوجه‌به کاربرد و جنس به‌کاررفته در ساخت آن متفاوت است. شیلنگ‌های حصیری که با اسم شیلنگ‌های پکیجی هم شناخته می‌شود کاربردهای فراوانی در یک‌سری از وسایل خانگی مانند آب‌گرم‌کن‌ها و پکیج‌ها دارند.

شیلنگ‌های حصیری به‌خاطر کاربردهای حساسی که دارند دارای دولایه هستند که لایه داخلی آن عمدتاً از پلاستیک و پی‌وی‌سی و لایه خارجی آن از استیل و آلومینیوم است که هنگام خرید شیلنگ به قیمت عمده باید به جنس آن توجه کنید.

خرید شیلنگ حصیری به قیمت عمده

 

 

خرید شیلنگ خرطومی به قیمت عمده

شیلنگ خرطومی به شیلنگی گفته می‌شود که سطح خارجی آن آج دار و سطح داخلی آن صاف و صیقلی باشد شیلنگ‌های خرطومی که جنس آنها عمدتاً از پی‌وی‌سی است جزو پرفروش‌ترین شیلنگ‌ها هستند؛ زیرا جدای از مقاوم‌بودن بسیار سبک نیز هستند.

پس شما می‌تواند خرید شیلنگ خرطومی به قیمت عمده را با خیال راحت انجام دهید؛ زیرا به علت انعطاف‌پذیری به‌راحتی جمع می‌شوند. جهت استعلام از قیمت و خرید شیلنگ به قیمت عمده به فروشگاه تهران شیلنگ مراجعه کنید.

خرید شیلنگ باد نخ دار به قیمت عمده

این شیلنگ‌ها که به شیلنگ‌های فشارقوی نیز شهرت دارند به علت لایه‌ای از نخ تقویت شده که در داخل آنها کار گذاشته شده تحمل فشار بالایی دارند؛ اما قیمتشان ممکن است بالا باشد.

پس ما خرید شیلنگ باد نخ دار به قیمت عمده را توصیه می‌کنیم؛ چون ارزان‌تر درمی‌آید. این شیلنگ‌های مستحکم که برای انتقال مایعات، مواد غذایی و هوا به‌صورت تحت‌فشار کاربرد دارند تحمل فشار بالا تا حد ۶۰ بار را دارند. لطفاً به وب‌سایت تهران شیلنگ مراجعه بفرمایید تا خرید شیلنگ به قیمت عمده و ارزان را داشته باشید.

خرید شیلنگ باد نخ دار به قیمت عمده

 

 

خرید شیلنگ تراز به قیمت عمده

شیلنگ تراز یا شیلنگ هم سطح کردن دونقطه شیلنگی است سفید و روشن که کاربرد ساده اما کاربردی ای دارند. شما می‌توانید این شیلنگ را پر آب کرده و آن را در دو سطح مختلف جای‌گذاری کنید. سپس با یک محاسبات ساده دو سطح را تراز نمایید. این شیلنگ‌ها معمولاً جای کمی می‌گیرند.

بنابراین برای کارهای فروشگاهی بهتر است خرید شیلنگ تراز به قیمت عمده را انجام دهند؛ زیرا هم سود بهتری می‌گیرند هم انبارکردن آنها راحت است. البته که خرید شیلنگ به قیمت عمده در فروشگاه تهران شیلنگ بسیار منصفانه‌تر از سایر فروشگاه‌ها است.

خرید شیلنگ فنردار به قیمت عمده

شیلنگ فنردار یا با اسم شناخته‌شده‌تر شیلنگ فنردار که معمولاً جنس آن از پی‌وی‌سی روشن است و داخل آن با استفاده از فولاد گالوانیزه تقویت می‌شود؛ زیرا از این نوع لوله‌ها به علت تکرر استفاده لازم است که مستحکم باشند و فشار کاری بالا را تحمل کنند.

قیمت انواع شیلنگ فنردار متفاوت است؛ اما شما می‌توانید با بازدید از تهران شیلنگ از قیمت و خرید شیلنگ فنردار به قیمت عمده و خورد مطلع شوید.

خرید شیلنگ فنردار به قیمت عمده

 

 

خرید شیلنگ باد سیم‌دار ب قیمت عمده

در بازار عمده شیلنگ انواعی از شیلنگ‌های تحت‌فشار وجود دارد که بسته به نوع کاربری آنها متفاوت هستند؛ اما یکی از پرفروش‌ترین آنها شیلنگ باد سیم‌دار است که قوی‌ترین نوع شیلنگ ساخته شده تا به امروز است که می‌تواند مایعات و هوا را با فشار بیشتر از ۵۰ بار را از خود عبور دهد.

در حال حاضر انواعی از این شیلنگ‌ها بر اساس طرح، رنگ، نوع و جنس وجود دارد که شما می‌توانید خرید شیلنگ باد سیم‌دار را به قیمت عمده خریداری نمایید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ‌های ۳/۴ اینچ

این شیلنگ‌ها از معمول‌ترین شیلنگ‌ها هستند که قطر داخلی آن به‌مانند انواع دیگر شیلنگ‌ها است؛ اما ضخامت گوشته آن ممکن است زیاد یا کم باشد.

این شیلنگ‌ها به‌خاطر ضخامت زیاد گوشته آن در مکان‌هایی که تحت‌فشار، ضربه و ساییدگی هستند، بسیار مقاوم‌اند و در جاهایی مانند کشیدن آب از قنات و چاه، استفاده در کارخانه‌های غذایی، استفاده در کارخانجات مواد شیمیایی، انتقال آب به تانکرها و… کاربرد دارند. فروش عمده شیلنگ۴/۳ اینچ در فروشگاه تهران شیلنگ انجام مپذیرد.

خرید شیلنگ کشاورزی به قیمت عمده

در بالا به طور مختصر در مورد انواعی از شیلنگ‌ها بر اساس نوع صبحت کردیم؛ اما شیلنگ‌ها بر اساس نوع کاربری از آنها متفاوت هستند. در ادامه در مورد جنس شیلنگ‌ها توضیح خواهیم داد، پس همراه ما بمانید.

خرید شیلنگ کشاورزی به قیمت عمده

 

 

شیلنگ‌های لاستیکی

این نوع شیلنگ‌ها که برای کارهای کشاورزی، آبیاری و… کاربرد دارند. از معمول‌ترین و ارزان‌ترین نوع شیلنگ‌ها هستند که به علت کشسانی بالا، انعطاف‌پذیری زیاد و راحتی نگهداری از آن بسیار محبوب‌ هستند.

 این نوع شیلنگ آبیاری پخش عمده و تک وجود دارد که بسته به حجم کارتان می‌توانید آن را خریداری کنید؛ اما خرید شیلنگ کشاورزی به قیمت عمده به‌صرفه‌تر و بهتر است.

شیلنگ‌های پی ‌وی ‌سی

شیلنگ‌های پی ‌وی ‌سی از ماده‌ای به نام پلی‌وینیل‌کلراید ساخته شده‌اند. مهم‌ترین مزیت شیلنگ‌ هایی که از این جنش ساخته شده‌اند این است که قیمت شیلنگ آب پی ‌وی ‌سی ارزان‌تر و جنس آن سبک‌تر از شیلنگ‌های لاستیکی است.

شیلنگ‌های پی‌وی‌سی که در دو نوع کدر و شفاف وجود دارند و بسته به مواد اولیه قیمت انواع شیلنگ پی ‌وی ‌سی متفاوت است؛ بنابراین شما می‌توانید لیست قیمت عمده شیلنگ پی‌وی‌سی را در تهران شیلنگ مشاهده بفرمایید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ‌های پلی ‌اورتان

شیلنگ‌های پلی‌اورتان با نام شیلنگ‌های پنوماتیک هم شناخته می‌شود. شیلنگ‌های پلی‌اورتان خاصیت الاستیکی و کشسانی بالایی دارند و در برابر حرارت، تشعشعات و پیچ‌خوردگی مقاومت بالایی دارند؛ اما این نوع شیلنگ‌ها بیشتر در صنایع کاربرد دارند.

فروش عمده انواع شیلنگ پلی‌اورتان در سایت تهران شیلنگ انجام می‌شود پس با مراجعه به این سایت می‌توانید از قیمت آنها مطلع شوید.

شیلنگ‌های پلی ‌اورتان

 

 

مهم‌ترین نکات در زمان خرید شلنگ

زمانی که برای خرید شیلنگ به قیمت عمده اقدام می‌کنید، باید نکات زیادی را علاوه بر قیمت محصول در نظر داشته باشید. در این بخش به بررسی نکاتی که در حین انتخاب و خرید شلنگ باید در نظر بگیرید، پرداخته‌ایم. توجه به این موارد می‌تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه بر اساس نیاز و سلیقه‌تان یاری کند.

انتخاب رنگ شلنگ

شاید در نگاه اول، رنگ شیلنگ اهمیت چندانی برای شما نداشته باشد؛ اما به هر حال یکی از خصوصیات ظراهی است که باید آن را در نظر داشته باشید. برخی از رایج‌ترین رنگ‌های شلنگ شامل سفید، سیاه، آبی، قرمز و زرد هستند. حتی شما می‌توانید شلنگ‌هایی را در رنگ‌های دیگری مانند: سبز، بنفش، صورتی و نقره‌ای پیدا کنید.

تعداد لایه‌های شلنگ

هر شیلنگ از یک یا چند لایه تشکیل شده است و لایه‌های بیشتر به معنای استحکام بیشتر برای شلنگ محسوب می‌شوند. شیلنگ‌های خانگی از 1 تا 6 لایه متفاوت ساخته می‌شوند که اغلب دارای یک لایه تقویت کننده در بین آنها هستند؛ بنابراین در زمان خرید شیلنگ به قیمت عمده به تعداد لایه‌های آن نیز توجه کنید.

اندازه شلنگ

هنگام انتخاب بهترین شلنگ باغبانی برای نیازهای خود باید اندازه آن را در نظر بگیرید. شیلنگ‌ها در اندازه‌ها و قطرهای مختلفی تولید می‌شوند که برای کاربردهای گوناگون در نظر گرفته شده‌اند.

فشار آب با افزایش طول شلنگ کاهش می‌یابد؛ بنابراین شلنگی بخرید که به اندازه کافی بلند باشد تا به جایی که از آن استفاده می‌کنید، برسد و نیاز شما را برای آبیاری و… برطرف کند. اگر به شلنگ بلند نیاز دارید، دو شلنگ کوتاه‌تر بخرید و در صورت نیاز آنها را به هم وصل کنید.

قطر شلنگ

قطر شیلنگ یکی دیگر از موارد مهم در زمان خرید شیلنگ به قیمت عمده است؛ زیرا بر قیمت تمام شده شلنگ تأثیر می‌گذارد. قطر شیلنگ از 3/8 اینچ، 1/2 اینچ و 3/4 اینچ متغیر است. هرچه قطر بزرگ‌تر باشد، آب بیشتری تحویل داده می‌شود. بهتر است بدانید که رایج‌ترین اندازه شیلنگ باغ 3/4 اینچ است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

خرید به صرفه شیلنگ به قیمت عمده

تهران شیلنگ به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی در بخش فروش شیلنگ به شما تضمین کیفیت و تضمین خرید مطمئنی را می‌دهد. شما کشاورزان، باغداران، فروشندگان و… محترم می‌توانید با خیال راحت از سایت ما دیدن فرمایید و بعد از بازدید از محصولات خرید شیلنگ آب ارزان به‌صورت عمده و باکیفیت را داشته باشید و از همه مهم‌تر این خرید برای شما امن خواهد بود.

نحوه سفارش و خرید شیلنگ به قیمت عمده

برای سفارش شیلنگ‌ها می‌توانید به‌صورت حضوری به فروشگاه‌هایی که در زمینه عرضه و فروش شیلنگ‌ها فعالیت می‌کنند، مراجعه نموده و با کسب اطلاعات از فروشنده، آگاهی از مواد به‌کاررفته در شلنگ و برند سازنده خرید خود را نهایی کنید.

روش دیگری که امروزه بسیار رایج بوده خرید اینترنتی است. در این روش با جستجو در سایت‌های معتبر و گوناگون می‌توانید انواع شیلنگ‌ها را روی گوشی یا کامپیوتر خود مشاهده کرده و با مطالعه ویژگی و خصوصیات هر کدام از آن‌ها بر اساس نیازی خود شلنگ موردنظرتان را خریداری کنید.

نکات مهم در انتخاب تولیدکننده شیلنگ

تصورکردن بسیاری از امورات روزمره، بدون حضور محصولی به نام شیلنگ غیرممکن است. خرید شیلنگ به قیمت عمده در زندگی امروزه به محصولی بسیار عادی و پرکاربرد تبدیل شده‌ است.

هنگامی‌ که قصد خرید شیلنگ باکیفیتی دارید، باید چند نکته کاربردی و ضروری را در نظر بگیرید و با رعایت کردن این نکات مهم که در موارد زیر ذکر شده‌اند در خرید این کالا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

تاریخ انقضای شیلنگ

در هنگام خرید شیلنگ به قیمت عمده یا تکی متوجه می‌شوید روی اغلب آن‌ها تاریخ تولید و انقضا درج شده‌ است. شرایطی که نشان می‌دهد تاریخ مصرف شیلنگ اهمیت بالایی دارد؛ پس سعی کنید هنگام خرید شیلنگی را انتخاب کنید که تاریخ مصرف زیادی داشته باشد.

تحمل فشار شیلنگ

یکی دیگر از موارد تأثیرگذار و مهم برای خرید انواع شیلنگ‌های تکی و عمده، بررسی تحمل فشار توسط آن‌ها است. شیلنگ‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که در برابر فشارهای تحمیلی پایدار باشند.

درصورتی‌که استاندارد کافی برای ساخت این محصولات به کار گرفته نشود به‌مرورزمان متوجه کاهش مقاومت و ازهم‌گسیختگی آن‌ها می‌شوید.

ضریب اصطکاک شیلنگ

برای خرید شیلنگ به قیمت عمده ضریب اصطکاک از اهمیت بالایی برخوردار است. باتوجه‌به مسیر اصطکاک می‌توان برای انتخاب این‌ گونه کالاها اقدام اساسی کرد. شیلنگ‌هایی که دارای ضریب اصطکاک پایین‌تری هستند، قدرت گردش سیالات را بسیار افزایش می‌دهند.

دوام شیلنگ

توجه به دوام و کیفیت شیلنگ‌ها از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید باید موردتوجه قرار گیرد، مثلا شیلنگ‌های سبک به‌آسانی پیچ‌خورده و استفاده از آن برایمان مشکل‌ساز می‌شود.

جابه‌جایی شیلنگ‌های سنگین نیز برای افراد بخصوص کهن‌سالان بسیار دردسرساز است، پس باید متناسب با نیاز خود شیلنگ مدنظرتان را خریداری کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

گارانتی و پشتیبانی شیلنگ

در مورد گارانتی ارائه شده توسط تأمین‌کننده و پشتیبانی پس از فروش شیلنگ‌ها استعلام بگیرید. تأمین‌کننده معتبر باید در صورت بروز هرگونه مشکل در شیلنگ‌ها همکاری کند و برای برطرف کردن نگرانی‌ها و چالش‌های پیش‌آمده جوابگو باشد.

سازگاری شیلنگ

مطمئن شوید که شیلنگ‌ها با مایعات یا گازهایی که قرار است انتقال دهند، سازگار باشند. علاوه بر این مقاومت در برابر مواد شیمیایی، روغن، سوخت و سایر موادی که ممکن است با شیلنگ‌ها در تماس باشند را هم به‌خوبی بررسی کنید.

مقرون‌به‌صرفه‌ترین خرید شیلنگ به قیمت عمده

افرادی که قصد خرید انواع مختلفی از شیلنگ‌ها را دارند، باید یک مجموعه معتبر را برای خرید انتخاب کنند. تهران شیلنگ یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین مجموعه‌ها در زمینه ارائه انواع شیلنگ‌ها بوده که برای تولید محصولات خود از بهترین متریال استفاده کرده و کیفیت کالاهای خود را بااطمینان کامل تضمین می‌کند.

سخن پایانی

بدون شیلنگ زراعت، باغداری، کشاورزی و حتی نظافت غیرممکن است. پس شیلنگ نقش مهمی را در راحتی کار آدمی ایفا می‌کند؛ اما در مقیاس بالا ممکن است شیلنگ برای شما گران تمام ؛شود بنابراین خرید شیلنگ به قیمت عمده به‌صرفه‌تر است.

باتوجه‌به مطالب بالا شما بعد از مطالعه مطالب به‌راحتی می‌توانید شیلنگ موردنظر خود را انتخاب و خرید آن را انجام دهید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

 

سایر مقالات:

قیمت انواع شیلنگ گازی
مزایا و معایب شیلنگ خرطومی
خرید شیلنگ به قیمت تولیدی تهران و کرج

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

بازگشت به لیست

40 نظر در “خرید شیلنگ به قیمت عمده از کارخانه + لیست قیمت 1402

  1. اصغرزاده گفت:

    کیفیت محصولاتتون خیلی عالیه

    1. مرادویسی گفت:

      ارسال به همه شهرها هم دارین؟

      1. آریان توکلی گفت:

        بله

  2. bahram گفت:

    چرا قیمت شلنگ انقد گرون شده؟!

    1. رضایی گفت:

      عالی بود

      1. Fathiii گفت:

        تمامی قیمت ها ب ای خرید عمده ست؟

  3. لیلا گفت:

    خیلی عالی بود مطلب ببخشید قیمت شلنگ کشاورزی دولایه چنده؟

  4. دنیا گفت:

    سلام
    قیمت خرید شیلنگ گازی به صورت عمده چقدره؟

  5. دنیا گفت:

    سلام شیلنگ کشاورزی متری چنده؟

  6. دنیا گفت:

    ممنون از مطالب تون

  7. عبدالهی گفت:

    شما چکی هم کار میکنید؟

    1. آریان توکلی گفت:

      سلام لطفا تماس بگیرید ممنون

  8. محمدامین گفت:

    سلام شیلنگ گاز متری چنده؟

    1. آریان توکلی گفت:

      سلام لطفا تماس بگیرید ممنون

  9. مسعود زنجان گفت:

    ممنون از راهنمایی هاتون همیشه سربلند باشید

  10. رضایی گفت:

    بسیار مفید بود

  11. عبدالرضا گفت:

    قیمت شیلنگ حصیری چقدره؟

    1. آریان توکلی گفت:

      سلام لطفا تماس بگیرید ممنون

  12. ابراهیم گفت:

    سلام خسته نباشید قیمت شیلنگ باد نخ دار چقدر است داخل سایت؟

    1. آریان توکلی گفت:

      سلام لطفا تماس بگیرید.

  13. Ali گفت:

    خرید شیلنگ با سیم دار موجود هست؟

  14. Ali گفت:

    خرید شیلنگ کشاورزی ارزان هست؟

  15. soheil گفت:

    قیمت هاتون نسبت به کیفیت محصولات خیلی مناسب

  16. رابعه گفت:

    ممنون مطلب مفیدی بود

  17. کیوان گفت:

    ماشاالله تنوع

    1. ناطقی گفت:

      قیمت ها واقعا خیلی خوبه و به صرفه س برای ابزار فروشا

  18. علیمرادی گفت:

    محصولاتتون خیلی باکیفیت بودن

  19. شایان گفت:

    چه قیمتای خوبی

  20. مجتبی گفت:

    چه خوب

  21. بهنام گفت:

    بهترین سایت هستید

  22. کمال امجدی گفت:

    چه تنوعی دارید

  23. محمد جواد گفت:

    کیفیت محصولاتتون عالیه خدا قوت

  24. امیر گفت:

    چه تنوعی🤩

  25. Fathiii گفت:

    چه قیمت های مناسبی

  26. لیلا حقانی پور گفت:

    نکاتتون عالی بود

  27. لیلا حقانی پور گفت:

    نکاتتون خیلی خوب بود

  28. کوشکی گفت:

    شیلنگهای با دوام رو از شیلنگ تهران بخرید

  29. پناهی گفت:

    بسیار عالی

  30. قلی پور گفت:

    قیمتای عمدتون فوق العادس، پیشنهاد میکنم به دوستان حتما خرید کنید.

  31. Ali گفت:

    کیفیت محصولاتتون عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *