وبلاگ

خرید شیلنگ ارزان در تولیدی تهران شیلنگ +قیمت1402 { تماس}

خرید شیلنگ ارزان

شماره تماس تولیدی شیلنگ

خرید شیلنگ ارزان

خرید شیلنگ ارزان موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. در حال حاضر استفاده از شیلنگ‌های آب با توجه به میزان مصرف آب روبه‌افزایش است و قیمت شیلنگ پلاستیکی آبیاری در مراکز خرید با بهترین قیمت روز به فروش می‌رسد.

در دنیای امروزی شیلنگ‌ها به طرق مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و انواع مختلفی دارند. در ادامه به بررسی هر کدام از آن‌ها، خرید شیلنگ ارزان و لیست قیمت شیلنگ‌ می‌پردازیم.

 

ویدیو : خرید شیلنگ ارزان

 

 

خرید انواع شیلنگ‌های آب ارزان

در بسیاری از شهرهای کشورمان امکان خرید انواع شیلنگ‌های آب ارزان وجود دارد. با توجه به اینکه در بیشتر شهرهای بزرگ کشورمان شیلنگ‌های درجه یک پی وی سی و مواد شفاف در کارخانه‌ها و مراکز تولیدی تولید می‌شود، می‌توانید بهترین برند شیلنگ آب را با قیمت خوب، مناسب و ارزان خریداری نمایید.

در ادامه این مقاله خرید انواع شیلنگ­های آب را بررسی خواهیم کرد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

خرید شیلنگ کشاورزی ارزان

در این بازار برای خرید شیلنگ ارزان مخصوصاً برای محصولات کشاورزی و آبیاری باغ‌ها انواع شیلنگ مرغوب و بی‌کیفیت وجود دارد که نیاز به مشاوره تخصصی در این زمینه دارد. همچنین قیمت شیلنگ نایلونی کشاورزی در مقایسه با مدل‌های دیگر شیلنگ آبیاری کشاورزی بیشتر است.

شیلنگ کشاورزی 4 اینچ محبوب­ترین مدل شیلنگ آبیاری کشاورزی است که نسبت به مدل­های دیگر بیشتر در این زمینه مورد استفاده قرار می­گیرد.

شیلنگ‌های سایز 4 معمولاً برای کاربردهای غیر خانگی، باغ‌ها، آبیاری درختان و فضاهای سبز و زمین‌های کوچک استفاده می‌شود. مهم‌ترین ویژگی شیلنگ آب 4 اینچ دوام آن و استفاده از مواد درجه یک است.

بنابراین اگر قصد خرید شیلنگ کشاورزی ارزان را دارید به شما توصیه می‌کنیم به وب سایت تهران شیلنگ که انواع شیلنگ‌ها را در این زمینه به فروش می‌رساند، مراجعه نمایید.

خرید شیلنگ خرطومی ارزان

بدون اغراق می‌توان گفت که شیلنگ‌های خرطومی نقش بسیار مهمی در صنعت و کشاورزی دارند. این شیلنگ‌ها بر اساس نوع کاربرد در اندازه‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌شوند. قیمت شیلنگ خرطومی کشاورزی با توجه به معیارها و فاکتورهای زیادی از جمله کیفیت شلنگ، رنگ، مقاومت و اندازه تعیین می‌شود.

مهم‌ترین پارامترهایی که بر قیمت خرید شیلنگ خرطومی ارزان و در زمان خرید شیلنگ ارزان تأثیر می‌گذارد، اندازه و طول کلاف آن است.

خرید شیلنگ خرطومی ارزان

خرید شیلنگ ارزان

 

 

خرید شیلنگ فنردار ارزان

خرید شیلنگ فنردار ارزان با کیفیت بالا و سایزهای متنوع در این سایت امکان‌پذیر است. عملکرد مناسب و کاربرد همه‌جانبه این محصول باعث محبوبیت آن در بین خریداران شده است. شفافیت این شیلنگ به شما این امکان را می‌دهد که دام‌های هوا و انسداد مواد انتقال دهنده را شناسایی کرده و از انتقال صحیح رزین‌ها و سایر مواد اطمینان حاصل کنید.

شیلنگ‌های فنر دار، مانند تمام شیلنگ‌های پی وی سی، از مواد خام PVC تولید می‌شوند. همچنین مفتول مارپیچ فلزی قرار داده شده در این شیلنگ مستحکم بوده و تحت فشار منفی جمع نمی‌شود؛ به همین دلیل در بسیاری از مواقع برای خرید شیلنگ ارزان گزینه مناسبی خواهد بود.

با توجه به اینکه قیمت شیلنگ فنردار بر اساس کیفیت است، باید توسط خریداران مختلف به دقت بررسی شود. به این ترتیب زمانی که درصد مشخصی از انواع شیلنگ توسط تأمین‌کنندگان اعلام می‌شود، خریداران اغلب کیفیت را بررسی می‌کنند تا بهترین را برای نیاز خود خریداری کنند.

خرید شیلنگ باد سیم دار ارزان

شیلنگ باد سیم دار توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند. خرید شیلنگ باد سیم دار ارزان توسط توزیع کنندگان مختلف با چندین سال سابقه درخشان در دسترس هستند.

شیلنگ باد سیم دار ارزان برای انتقال روغن استفاده می‌شوند و بافت سیم‌های داخل آن باعث می‌شود فشارهای بالا را تحمل کنند. همچنین برخی از شیلنگ‌های سیم دار می‌توانند فشار 50 بار را تحمل کنند.

خرید شیلنگ تراز ارزان

در ایران استفاده از انواع شیلنگ تراز بسیار رایج است. شیلنگ آب تراز یکی از شیلنگ‌های بسیار خوب و پرکاربرد در ایران است. این شیلنگ‌ها در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و مشتریان داخلی زیادی دارند. اندازه این شلنگ معمولاً از نمره 4 شروع می‌شود و تا نمره 8 ادامه می‌یابد.

البته برخی از شیلنگ‌ها تا نمره 18 تولید و در بازار به فروش می‌رسند. قیمت خرید شیلنگ تراز ارزان یکی از مواردی است که خریداران باید به آن توجه کنند. به یاد داشته باشید که قیمت شیلنگ آب تراز متناسب با کیفیت آن است. در این صورت می‌توانید در زمان خرید شیلنگ ارزان آن را با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید شیلنگ تراز ارزان

خرید شیلنگ ارزان

 

 

خرید شیلنگ باد نخ دار ارزان

خرید شیلنگ باد نخ دار ارزان در میان مشتریان این صنعت از محبوبیت زیادی برخوردار است. قیمت خرید شیلنگ باد نخ دار در ایران نسبت به سایر کشورهای دنیا ارزان‌تر است. شیلنگ‌های نخ دار در دسته‌های هیدرولیک و پنوماتیک قرار می‌گیرند که به ترتیب برای استفاده در فشارهای کاری کم، متوسط ​​و بالا مناسب هستند.

شیلنگ‌های باد نخ دار توسط برندهای آمریکایی، چینی و اروپایی تولید می‌شوند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. همچنین در اغلب موارد شیلنگ‌های باد نخ دار نسبت به مدل‌های دیگر ارزان‌تر بوده و به صورت عمده یا جزئی تهیه و خریداری می‌شوند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

خرید شیلنگ صنایع پزشکی ارزان

با توجه به تنوع زیاد استفاده‌های ممکن برای شیلنگ‌های صنایع پزشکی، خرید شیلنگ صنایع پزشکی ارزان مستلزم در نظر گرفتن ویژگی مورد نظر شیلنگ است. برای مثال، شیلنگ‌هایی که برای تماس داخلی با بدن انسان استفاده می‌شوند، به انعطاف‌پذیری بالایی نیاز دارند، در حالی که شیلنگ‌های تجهیزات آزمایشگاهی به سختی بیشتری احتیاج دارند.

خرید شیلنگ حصیری ارزان

امکان خرید شیلنگ حصیری ارزان از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور وجود دارد که از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته شده و دارای لایه‌های مستحکمی است که به راحتی می‌تواند سیالات را عبور داده و با سرعت بالا کار خود را انجام دهد.

این مدل شیلنگ قیمت‌های متفاوتی دارد و از نظر کارایی و کاربرد متفاوت است؛ زیرا این شیلنگ‌ها انواع مختلفی دارند و انواع آن‌ها را می‌توان در خرید اینترنتی از طریق مراکز معتبر با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به بازار یافت.

خرید شیلنگ حصیری ارزان

خرید شیلنگ ارزان

 

 

خرید شیلنگ گاز ارزان

قیمت خرید شیلنگ گاز ارزان از هر حلقه 200 تومان شروع می‌شود. شیلنگ‌های گاز به طور مکرر مورد استفاده قرار می‌گیرند و نیاز به مقاومت بالایی دارند. شلنگ‌های مقاوم به اندازه‌ای قوی هستند که اجازه عبور گاز در فشارهای مختلف را می‌دهند.

شیلنگ گاز خانگی انواع مختلفی دارد که هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارند؛ اما ارزان‌ترین مدل آن‌ها شیلنگ گاز ماری است که با خطوط قرمز طراحی و تولید می‌شود و هر حلقه آن در بازار با قیمت 150 تا 200 هزار تومان موجود است.

بهترین برند شیلنگ آب

فروش عمده شیلنگ آب خانگی از طریق سایت تهران شیلنگ امکان‌پذیر است و مشتریان پس از مقایسه با سایر تولیدکنندگان سفارش‌های خود را برای ما ارسال می‌کنند.

تهران شیلنگ یکی از برندهای نمونه با فروش عالی در کشور است که در بسیاری از حوزه‌های تجاری و تولیدی، با موفقیت آن کسب و کار یا واحد تولیدی ارتباط مستقیم دارد. خرید شیلنگ ارزان از طریق سایت تهران شیلنگ امکان پذیر است.

همچنین مجموعه تهران شیلنگ به عنوان مرکز خرید شیلنگ 1 اینچ شناخته می­شود و خریداران می‌توانند از طریق همین وب سایت لیست قیمت شیلنگ پلاستیکی آبیاری را مشاهده کنند.

بهترین برند شیلنگ آب

خرید شیلنگ ارزان

نحوه سفارش و خرید شیلنگ ارزان

برای سفارش و خرید انواع شیلنگ‌ها می‌توان به صورت حضوری به فروشگاه‌های مربوطه مراجعه و محصول موردنظر را تهیه و استفاده کرد. همچنین می‌توانید برای خرید این محصولات به سایت‌های اینترنتی معتبر در سراسر وب مراجعه کرده و محصول فوق را مطابق سلیقه خود سفارش داده و خریداری کنید.

نکته بسیار مهم اینکه قبل از خرید بررسی کنید که آیا قیمت شیلنگ با کیفیت و عملکرد آن سازگار است یا خیر؟ نکته حائز اهمیت این‌که انتخاب شیلنگ مناسب بر اساس کیفیت و عملکرد آن مهم‌تر است تا انتخاب بر اساس قیمت به‌تنهایی!

نکات مهم در خرید شیلنگ ارزان

شیلنگ یک لوله انعطاف‌پذیر است که جهت انتقال انواع سیالات مورداستفاده قرار می‌گیرد‌. برای خرید این محصول باید علاوه بر جنس و قیمت، به کاربردی‌بودن آن هم توجه کنید تا بتوانید مطابق نیاز خود خرید خوبی داشته باشید. اکنون به بررسی نکات مهم در انتخاب خرید شیلنگ‌ها می‌پردازیم.

طول شیلنگ

در هنگام خرید شیلنگ، طول کل شلنگ بسیار مهم و ضروری است؛ زیرا شیلنگ خیلی کوتاه به مقصد شما نمی‌رسد و همچنین شلنگ خیلی بزرگ هم فضای غیرضروری اشغال می‌کند و باعث افت فشار اضافی نیز می‌شود؛ پس برای خرید بهترین شیلنگ حتماً به طول آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

قطر شیلنگ

قطر یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در حین خرید شیلنگ ارزان باید به آن دقت زیادی کنید. قطر شلنگ ارتباط مستقیمی با مقاومت و فشار دارد، یعنی هرچه قطر بدنه شیلنگ بیشتر باشد مقاومت آن در برابر فشار نیز بیشتر است.

این فاکتورها عموماً کمتر موردتوجه خریداران قرار می‌گیرد؛ اما هر دوی آن‌ها می‌توانند تأثیر مستقیمی روی کارایی و البته قیمت شیلنگ بگذارد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

جنس شیلنگ

جنس از مهم‌ترین نکاتی است که باید در حین خرید شیلنگ ارزان به آن توجه زیادی داشت. برای ساخت شیلنگ از ماده‌های مختلفی استفاده می‌شود. جنس و نوع لایه‌های شلنگ می‌تواند باعث تفاوت در مقاومت آن‌ها در معرض فشار شدید سیال باشد.

جنس انواع مختلف شلنگ‌ همچون پلی‌اورتان، پی‌وی‌سی، لاستیک، تفلون، پلی‌آمید، پلی‌اتیلن و کامپوزیت باتوجه‌به عملکرد و جنس شلنگ تعیین می‌شود.

تعداد لایه‌ها

اگر به دنبال شلنگ بسیار مقاومی هستید، باید حتماً به تعداد لایه‌های آن توجه کنید. تعداد لایه‌ها رابطه متقابلی با مقاومت لوله در برابر فشارهای گوناگون دارد‌. هرچه تعداد لایه‌های شیلنگ زیاد باشد میزان پایداری آن برای فشارهای مختلف بیشتر است.

شرکت تولیدکننده

انواع شیلنگ‌ها توسط شرکت‌های مختلفی تولید و در فروشگاه‌های مطمئنی به فروش می‌رسند. معتبر بودن شرکت‌های تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در قیمت شلنگ‌ها محسوب می‌شود؛ چون شرکت‌های معتبر از مواد باکیفیت در تولید این محصولات استفاده می‌کنند.

کارایی شیلنگ

کارایی همچنین از دیگر نکات حیاتی در خرید شیلنگ ارزان و همچنین در تعیین قیمت نهایی این محصول محسوب می‌شود. شیلنگ‌ها جنس‌های مختلفی دارند که باتوجه‌به کاربردی آن‌ها تعیین می‌شوند‌. هر چقدر مواد استفاده و پروسه تولید آن پیچیده‌تر باشد؛ قیمت آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

راهنمای خرید شیلنگ ارزان

شما در هر شهری که باشید و بخواهید شیلنگ باکیفیتی را بخرید، بایستی ابتدا یک تولیدکننده معتبر و بزرگ را بشناسید؛ پس چنانچه تمایل دارید به‌صورت اینترنتی شیلنگ موردنیاز خود را خریداری و تحویل بگیرید، می‌توانید روی تهران شیلنگ حساب کنید.

برای خرید انواع شیلنگ‌های ارزان با خیال آسوده و بدون استرس شیلنگ مورد نیاز خود را از این مرکز فروش اینترنتی شیلنگ خریداری نمایید.

 

 

کلام آخر

امروزه خرید شیلنگ ارزان بسیار پر رونق و سودآور است، زیرا این محصولات هم در زمینه مصارف خانگی و هم صنعتی کاربرد فراوانی دارند. شیلنگ‌های خوب در ایران معمولاً در سایزهای مختلف از جمله سایز دو، دو و نیم، سه تا شش تولید می‌شوند. اگر قصد خرید شیلنگ ارزان قیمت را دارید به شما توصیه می‌کنیم به وب سایت تهران شیلنگ مراجعه کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

 

 

سایر مقالات:

راهنمای خرید شیلنگ گازی
قیمت انواع شیلنگ گازی
مزایا و معایب شیلنگ خرطومی

 

بازگشت به لیست

37 نظر در “خرید شیلنگ ارزان در تولیدی تهران شیلنگ +قیمت1402 { تماس}

  1. sima گفت:

    قیمت مصوب هر متر شیلنگ خرطومی چقدره؟

  2. صالح گفت:

    مرسی کیفیت فوق العاده بود

  3. بهنام گفت:

    کاردرست مثل تولیدی تهران شیلنگ

  4. عباس گفت:

    کیفیت محصولات خیلی بالاس ممنون

  5. عبدالهی گفت:

    محصولاتتون عالین خداقوت

  6. کریمیان گفت:

    من ازتون خرید کردم قیمت ها خوبه خدا قوت

    1. آریان توکلی گفت:

      لطف دارید

      1. رضایی گفت:

        بسیار عالی بود

  7. مسلم گفت:

    سلام چطوری میتونم از این مجموعه خرید عمده کنم؟

    1. آریان توکلی گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز لطفا از طریق ارتباط باما تماس بگیرید ممنون.

  8. طاها گفت:

    برای خرید عمده از چه راه ارتباطی باهاتون تماس بگیرم؟

  9. بهروز گفت:

    من خیلی گشتم، اما هیچ کجا تنوع و ارزونی شما رو نداشت

  10. بهزادفر گفت:

    قیمتاتون واقعا مناسبه

  11. دادرس گفت:

    من ابزارفروشی دارم و خیلی ساله ازشون خرید میکنم، قیمتهاشون همیشه ارزون و مناسبه، کیفیتشون هم همیشه عالی

  12. محمد احمدی گفت:

    سلام و‌درود ممنون از سفارش هایی که برامون فرستادین، همه چیز عالی بود.

  13. دنیا گفت:

    فروش خرده هم دارید؟؟

  14. حمید گفت:

    ممنون برای مطالب عالی تون

  15. طهماسبی گفت:

    کیفیت و نرخ محصولاتتون عالیه

  16. فتحی گفت:

    مطالب کاربردی بود👌

  17. خسروی گفت:

    چقدر قیمت کاراتون مناسبه

  18. راستین فر گفت:

    ما توی این چند سال هرچی از تهران شیلنگ گرفتیم قیمتش خیلی منصفانه بوده و همه جوره با مشتری ثابتشون کنار میان، خدا قوت بهتون میگم

  19. Ali گفت:

    سلام چطوری میتونم ازتون مشاوره بگیرم؟

  20. اکبری گفت:

    قیمتاتون عالیه

  21. یداله مطهری گفت:

    الحق ارزون فروش تر از تهران شیلنگ ندیدم

  22. احسن گفت:

    با اخلاق و سازگار با مشتری

  23. آرش گفت:

    کیفیت تون هم که حرف نداره

  24. شهرام گفت:

    قیمت ها مناسبه

  25. علیرضایی گفت:

    قیمتاتون عالیه

  26. احمدی گفت:

    مرسی از معرفی خوبتون

  27. فرشید گفت:

    خدایی کیفیتشون خیلی عالیه

  28. حسینی گفت:

    این قیمت هاتون برای خرید تکی هست یا عمده؟؟

  29. یزدانی فرد گفت:

    کیفیت ‌کاراتون بینظیره

  30. بهداد گفت:

    اگر به صورت عمده سفارش بدیم میتونیم تخفیف داشته باشیم ازتون؟

  31. پیمان گفت:

    مطالب عالی بود. ممنوم

  32. میلاد گفت:

    کیفیت و تنوع عالی

  33. علی خدادادی گفت:

    تهران شیلنگ اصالت داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *