شیلنگ باد دو لا سیم

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ باد دو لا سیم میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

 شیلنگ باد دو لا سیم  

شیلنگ باد دو لا سیم  یکی از بهترین شلنگ‌های مورد استفاده در صنعت است که مقاومت بالایی دارد. این شلنگ با داشتن مقاومت بالا، طرف‌داران بسیاری را به خود جذب می‌نماید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با کاربرد، مواد اولیه، مشخصات، ویژگی‌ها، سایزبندی، رنگ بندی، انواع، قیمت، وزن شیلنگ باد دو لا سیم  و خرید عمده آن در بهترین مرکز تولیدی آشنا شوید.

 شیلنگ باد دو لا سیم  

کاربرد شلنگ باد سیم دار دو لا سیم

شیلنگ‌های باد سیم دار، یکی از بهترین شیلنگ‌های مورد استفاده در سیستم‌های هیدرولیک هستند. این شلنگ‌ها با دارابودن ویژگی‌های فراوان و البته ویژه، نقش گسترده‌ای را در صنعت ایفا می‌کنند.

این شلنگ در شرکت‌های مختلف تولید شده و هر کدام از کیفیت‌های متفاوتی برخوردار هستند. در ادامه با کاربرد‌ شیلنگ باد دو لا سیم  آشنا می‌شوید.

  • از سیستم هیدرولیک در بالابرهای هیدرولیکی مثل نیم طبقه (Mezzanine Lift)، قیچی (Scissor Lifts)، چهارپایه (Four-Post Lift)، دوپایه (Two-Post Lift)، چرخ و فلکی (Carousel Lifts) و ... استفاده می‌شود.

از این بالابرها در ساختمان‌سازی، آسانسور ‌و خودروسازی هم بهره می‌گیرند. از این رو از شلنگ‌های باد سیم دار دو لاسیم در این سیستم‌ها و مکان‌ها هم استفاده می‌شود.

  • در ترمز هیدرولیک (Hydraulic Brake) و فرمان هیدرولیک (Hydraulic Steering) سیستم‌های خودرو نیز از شلنگ باد سیم دار بهره می‌گیرند‌. در واقع ابداع این ترمز‌ها و فرمان‌ها و کمک‌گرفتن از شلنگ‌های سیم دار، دستاورد بسیار بزرگی در صنعت خودروسازی به شمار می‌رود.
  • در مراحل ساخت جک‌های هیدرولیکی هم شیلنگ باد دو لا سیم قابل رویت است.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

  • تجهیزات سنگین راه و ساختمان‌سازی مثل بولدوزر، جرثقیل، بیل مکانیکی، کامیون کمپرسی، لیفتراک به قدرت بسیار زیادی برای انجام کار نیاز دارند. بخشی از قدرت و انتقال روغن و سیالات موجود در دستگاه، با شلنگ باد سیم دار انجام می‌شود.
  • شاید برایتان جالب باشد که بدانید از سیستم‌های هیدرولیک و شلنگ باد سیم دار به طور گسترده در هواپیماسازی استفاده می‌کنند. در واقع در سیستم تنظیم بال هواپیما، سیستم باز و بسته کردن ارابه فرود، ترمزهای هواپیما، سیستم باز و بسته‌شدن در‌های هواپیما و فرمان هواپیما، شلنگ باد سیم دار کاربرد دارد.
  • در پمپ بنزین‌ها هم برای انتقال سیالات از این شلنگ به طور عمده استفاده می‌شود.
  • صندلی‌های پیشرفته‌ای که امروزه در آرایشگاه‌ها، مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی مشاهده می‌کنید، با روش خاصی تولید شده‌اند. در مراحل تولید این صندلی‌ها از شلنگ باد سیم دار استفاده می‌کنند.
  • همچنین برای تولید وسایل بازی شهربازی‌ها، ماشین ظرفشویی و ... از این شلنگ بهره می‌گیرند.
  • در ماشین‌های فشرده‌سازی زباله نیز این شلنگ‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند.

کاربرد شلنگ باد سیم دار دو لا سیم

مواد اولیه شلنگ باد سیم دار دو لاسیم

در تولید هر وسیله‌ای، ماده اولیه آن اهمیت زیادی دارد. مثلاً برای ساخت مداد از چوب استفاده می‌کنند. اگر برای استحکام آن بخواهند به جای چوب از آهن استفاده کنند، به جای مداد، اتود تولید می‌شود. یعنی اگر ماده اولیه چیزی که باید، نباشد، وسیله مورد نظر هم تولید نمی‌شود.

مواد اولیه شیلنگ باد دو لا سیم ، لاستیک مصنوعی است. اگر از پی وی سی به جای لاستیک مصنوعی استفاده کنند، به جای شلنگ‌ باد سیم دار، شلنگ آبیاری و کشاورزی تولید می‌شود!

لاستیک مصنوعی چیست؟ لاستیک مصنوعی همان‌طور که از نامش پیداست، ساخته دست بشر و یک پلیمر مصنوعی است. مواد شیمیایی که به این لاستیک اضافه می‌کنند به گونه‌ای است که شلنگ‌ها را بسیار منعطف می‌کند.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

در واقع برای تولید لاستیک مصنوعی از روغن خام، مواد اولیه پتروشیمی، مواد شیمیایی و گازهای گوناگون استفاده می‌شود. لاستیک مصنوعی لایه اول و سوم این شلنگ را تشکیل می‌دهد. سؤال اینجاست که لایه دوم شلنگ از چه چیزی تشکیل می‌شود؟

لایه دوم که خود به دو لایه تقسیم می‌شود، از سیم استیل بافته‌شده کششی ساخته شده است. همه شما با استیل آشنا هستید. علت استفاده از استیل در تولید شلنگ این است که مقاومت آن را در برابر گرما، سرما، ضربه و فشار بالا می‌برد.

حال فکر کنید مقاوم شلنگی که در ساختار خود دارای این استیل از نوع بافته شده و آن هم دو لایه باشد، چگونه است!

این سیم از نوع بافته‌شده کششی است. کششی بودن سیم، این امکان را فراهم کرده که بتواند در برابر کشش شلنگ مقاومت کند. به همین دلیل است که شلنگ‌های باد سیم دار را هر چقدر هم بکشید، پاره نخواهند شد.

مواد اولیه شلنگ باد سیم دار دو لاسیم

ساختار شیلنگ باد سیم دار دو لاسیم

شلنگ‌های باد سیم دار از ساختار منحصربه‌فردی برخوردار هستند. این ساختار منحصربه‌فرد از ماده اولیه شلنگ بهره گرفته شده است. یعنی با توجه به ماده اولیه آن، شلنگ را تولید کرده‌اند. این شلنگ متشکل از سه لایه بوده که هر لایه ویژگی‌ها و وظایف مخصوص به خود را دارد.

لایه درونی آن از لاستیک مصنوعی ساخته شده است. ماده شیمیایی مورد استفاده برای ساخت لاستیک مصنوعی، به راحتی با همه نوع ماده منتقله‌ای سازگاری پیدا می‌کند.

لایه میانی از دو لایه سیم با جنس استیل بافته‌شده کششی ساخته شده است. این لایه به شلنگ استحکام و مقاومت لازم را در برابر عوامل آسیب‌رسان می‌دهد.

لایه خارجی هم از لاستیک مصنوعی با کمی‌ تفاوت ساخته شده است. چرا که این لایه در واقع نقش لایه محافظ را بازی کرده و شلنگ را در برابر عوامل محیطی حفاظت می‌کند.

ساختار شیلنگ باد سیم دار دو لاسیم

ویژگی شیلنگ باد دو لا سیم

شلنگ باد سیم دار دو لا سیم ویژگی‌های بسیاری دارد. وجود این ویژگی‌ها، باعث تنوع در کاربرد آن شده است. در ادامه با ویژگی‌های بارز شلنگ باد سیم دار آشنا می‌شوید.

  • این شلنگ در برابر عوامل محیطی چون آب و هوا، گرما، سرما، ضربه، فشار، روغن، مواد شیمیایی، خراش، کشش و ... مقاوم است.
  • تنوع در رنگ بندی، سایزبندی، وزن، کاربرد، نوع، قیمت و حتی برند تولیدکننده، از دیگر ویژگی‌های این شلنگ محسوب می‌شود.
  • چون زیر مجموعه شلنگ فشار قوی بوده، فشار کاری و فشار ترکیدگی بالایی دارد.
  • انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای که شلنگ باد سیم دار دو لا سیم نسبت به سایر شلنگ‌ها دارد، استفاده از آن را در مکان‌های پر پیچ‌وخم مناسب و امکان‌پذیر نموده است‌.

ویژگی شیلنگ باد دو لا سیم

سایزبندی شیلنگ باد سیم دار دو لاسیم

به نظر شما شلنگ مورد استفاده برای آبیاری باغچه با شلنگ مورد استفاده در تولید دستگاه‌های بزرگ، هم سایز است؟ مسلماً خیر! شلنگ‌ها اکثراً در سایزهای متفاوت تولید شده و در مکان‌های مختلف هم استفاده می‌شوند.

اینکه یک نوع شلنگ در چندین سایز تولید شود، از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. سایزبندی شیلنگ باد دو لا سیم  به صورت زیر است:

  • 1/4 اینچ
  • 5/16 اینچ
  • 3/8 اینچ
  • 1/2اینچ
  • 5/8 اینچ
  • 3/4 اینچ
  • 1 اینچ
  • 1/4 1 اینچ
  • 1/2 1 اینچ
  • 2 اینچ

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

هر سایز از شلنگ، قطر داخلی، قطر خارجی، ضخامت و حتی وزن مخصوص به خود را دارد. قبل از خرید، حتماً اطلاع داشته باشید که آیا مجموعه مورد نظر کلاف‌هایی با متراژ مورد نیاز شما دارند یا شما باید به صورت سفارشی خرید را انجام دهید؟ همچنین برای خرید عمده شیلنگ باد دو لا سیم  با کارشناسان صحبت و مشاوره دریافت کنید.

سایزبندی شیلنگ باد سیم دار دو لاسیم

خرید شلنگ باد سیم دار دو لا سیم

در خرید شیلنگ باد دو لا سیم ، به پارامتر‌های مؤثر در خرید، توجه داشته باشید. در صورتی که این پارامترها را در خرید رعایت کنید، خریدی به‌صرفه و باکیفیت را تجربه خواهید کرد.

مواد اولیه مرغوب

اینکه شلنگ از مواد اولیه مرغوب تولید شود، موضوع مهمی‌ است که بسیاری از خریداران به آن توجه نمی‌کنند. هر چقدر مواد اولیه شلنگ باکیفیت‌تر باشد، طول عمر شلنگ بیشتر می‌شود و حتی کارایی آن هم بهتر خواهد بود. همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که مواد اولیه خارجی، کیفیت بهتری نسبت به مواد اولیه داخلی دارند.

سایز مناسب

متناسب نبودن سایز شلنگ با مکان مورد استفاده، یکی از اشتباهات رایج خریداران است‌. قبل از خرید حتماً بررسی کنید که چه سایزی از شلنگ مناسب است‌. اگر متوجه نشدید، می‌توانید اندازه دهانه، قطر و ضخامت شلنگ مورد نظر را اندازه‌گیری کرده و با کارشناسان صحبت کنید تا بتوانید مناسب‌ترین سایز را خریداری کنید.

متراژ مورد نیاز

برای شما هم پیش آمده که سه متر شلنگ بخرید، اما زمان نصب متوجه شوید که حدوداً نیم متر کم دارید؟ برای اینکه با این مشکل مواجه نشوید باید از قبل به طور دقیق متراژ مورد نیاز را مشخص کنید و هنگام خرید نیم تا یک متر اضافه‌تر بخرید.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

قیمت شلنگ باد سیم دار دو لا سیم

بحث قیمت شیلنگ باد دو لا سیم ، از مباحث مهم برای خریدار و از مباحث خسته‌کننده برای فروشنده است! چرا که اکثر خریداران بیشتر از زمانی که باید صرف بررسی شلنگ کنند، صرف کم‌کردن قیمت توسط فروشنده می‌کنند!

بهتر است در بحث قیمت شلنگ، به موارد مهم هم توجه داشته باشید. منظور از این موارد، میزان متراژ مورد نیاز، کیفیت شلنگ، برند تولیدکننده، فروشگاه مورد نظر برای خرید، نوع خرید، نوع شلنگ، رنگ بندی شیلنگ باد دو لا سیم  و ... است.

قیمت شلنگ باد سیم دار دو لا سیم

تولیدی شیلنگ باد دو لا سیم  

بهترین مدل شلنگ باد سیم دار دو لاسیم را می‌توانید در فروشگاه تهران شیلنگ خریداری کنید. این فروشگاه با ارائه مشخصات شیلنگ باد دو لا سیم  توسط کارشناسان مجرب به خریداران، آن‌ها را در خرید راهنمایی می‌کند.

از آنجایی که این فروشگاه، به دو صورت حضوری و اینترنتی فعالیت دارد، می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و حتی استعلام قیمت به صورت اینترنتی اقدام کنید و با شماره تماس تولیدی شیلنگ باد دو لا سیم  تماس بگیرید.

اما اگر به خرید اینترنتی علاقه‌ای ندارید و یا به هر دلیلی قصد خرید حضوری را دارید، باید به آدرس تولیدی شیلنگ باد دو لا سیم  مراجعه کنید. در این فروشگاه می‌توانید انواع شیلنگ باد دو لا سیم  را خریداری نمایید.

تولیدی شیلنگ باد دو لا سیم  

سخن پایانی

شلنگ باد سیم دار، یکی از پرکاربردترین شیلنگ‌های مورد استفاده در صنعت است. مزیت شیلنگ باد دو لا سیم ، موجب شده در مکان‌های متفاوت به بهترین نحو ممکن استفاده شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این شلنگ می‌توانید با کارشناسان فروش تهران شلنگ تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *