شیلنگ باد چهار لا سیم

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ باد چهار لا سیم میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

شیلنگ باد چهار لا سیم

شیلنگ باد چهار لا سیم، بهترین مدل شیلنگ باد سیم دار است. شلنگ‌های باد سیم دار از جمله شلنگ‌های پرکاربرد در صنعت هستند. این شلنگ‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که عبارت‌اند از: شلنگ باد سیم دار یک لاسیم، شلنگ باد سیم دار دو لاسیم و شلنگ باد چهار لاسیم.

در این میان، شلنگ‌های باد سیم دار چهار لاسیم از مقاومت بسیار بالا‌تری برخوردار هستند و از این رو کاربرد فراوانی هم دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با کاربرد، مواد اولیه، ساختار، مشخصات، ویژگی، وزن، سایزبندی، رنگ بندی، قیمت و تولیدی این شلنگ آشنا شوید.

شیلنگ باد چهار لا سیم

کاربرد شلنگ باد سیم دار چهار لا سیم

شلنگ‌های باد سیم دار، به طور عمده در سیستم‌های هیدرولیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. علت استفاده از شلنگ در این سیستم، فشار قوی‌بودن آن است. سیستم‌های هیدرولیک توسط مایع تحت فشار (اغلب روغن یا آب) حرکت تکراری ایجاد می‌کنند.

جالب است بدانید سیستم‌های هیدرولیک در صنایع مختلفی استفاده می‌شوند و کاربرد شیلنگ باد چهار لا سیم متنوع است. این موضوع باعث شده که شلنگ‌های باد سیم دار هم در این صنایع کاربرد داشته باشند.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

  • تجهیزات راه‌سازی و ماشین‌های ساخت‌وساز، تجهیزات و ماشین‌آلاتی مانند گریدر، لودر، بولدوزر، بولدوزر، جرثقیل، دکل‌های حفاری، ساخت پل‌ها و لایه‌برداری از تونل‌ها و ... دارای سیستم هیدرولیک هستند. شلنگ‌های باد سیم دار نیز در سیستم هیدرولیک کاربرد دارند و عمل انتقال را انجام می‌دهند.
  • موتور‌های کوچک هیدرولیکی معمولاً در صندلی‌های دندانپزشکی و سالن‌های آرایشی، تجهیزات مدرن بیمارستانی و ... استفاده می‌شوند. نیرویی که این موتور‌ها دارند، با کمک شلنگ‌های باد سیم دار تأمین می‌شود.
  • انتقال سوخت‌های فرار در جاهایی که برق وجود ندارد، با کمک سیستم‌های هیدرولیکی انجام می‌شود. در واقع شلنگ‌ها عمل انتقال را انجام می‌دهند. این انتقال خطر جرقه و آتش‌سوزی را کم می‌کند.
  • پانل‌های کنترل نیرو و صفحات و تجهیزات فرود در هواپیماها، قسمت‌های بارگیری و باربری فرودگاه، وابسته به سیستم‌های هیدرولیک و شلنگ‌های باد سیم دار هستند.
  • تعمیرگاه‌های خودکار، سطح شیب‌دار و جک‌های اتومبیل را به کمک سیستم هیدرولیک و شلنگ باد سیم دار، بالا و پایین می‌کنند.
  • در ساخت آسانسور‌ها و تجهیزات مواد غذایی از این سیستم و شلنگ استفاده می‌شود.
  • در ماشین‌های ظرفشویی و لبا‌سشویی نیز این شلنگ استفاده می‌شود. البته علت استفاده در این وسایل، فشار قوی‌بودن شلنگ است.
  • تجهیزات سرگرمی ‌که در پارک‌ها و شهربازی‌ها وجود دارند، مثل ماشین‌های رانندگی، چرخ‌وفلک‌ها، لوازم حرکتی هیجانی و ... بر پایه سیستم هیدرولیک و شلنگ باد سیم دار چهار لاسیم کار می‌کنند.
  • در تئاتر‌ها نیز برای بالا آمدن و پایین رفتن، اجرای حرکات و ... از این سیستم و شلنگ بهره می‌گیرند.

کاربرد شلنگ باد سیم دار چهار لا سیم

مواد اولیه شلنگ باد سیم دار چهار لا سیم

به نظر شما شلنگ باد سیم دار از چه ماده‌ای تولید شده که چنین مقاومتی را دارا است؟ اطلاع از مواد اولیه شلنگ همانند مواد اولیه سایر وسایل، از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که مواد اولیه شلنگ است که ساختار آن را می‌سازد و ویژگی‌های لازم را به آن می‌دهد.

مواد اولیه شیلنگ باد چهار لا سیم، لاستیک مصنوعی است. لاستیک مصنوعی نوعی الاستومر مصنوعی است که اغلب از نفت خام مشتق می‌شود. لاستیک مصنوعی کاربرد گسترده و همچنین انواع متفاوتی دارد. لاستیک مصنوعی که در ساخت شلنگ باد سیم دار استفاده می‌شود، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای به شلنگ می‌دهد.

البته تنها ماده اولیه شلنگ، لاستیک مصنوعی نیست و از سیم استیل بافته‌شده کششی نیز در ساختار آن استفاده می‌شود. این سیم در میان لاستیک مصنوعی قرار گرفته و لایه میانی را تشکیل می‌دهد.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

توجه داشته باشید که این لایه، خود متشکل از چهار لایه سیم است. این ساختار مقاوم، شلنگ را در برابر شرایط جوی محافظت می‌کند و طول عمر بالایی به شلنگ می‌دهد.

مواد اولیه شلنگ باد سیم دار چهار لا سیم

ساختار شلنگ باد سیم دار چهار لاسیم

اگر بخواهیم ساختار شیلنگ باد چهار لا سیم را به طور دقیق بررسی کنیم، باید بگوییم از شش لایه تشکیل شده است. لایه داخلی که با تمام ماده‌‌های منتقله سازگاری دارد، از جنس لاستیک مصنوعی است.

لایه میانی را از چهار لایه سیم استیل بافته‌شده کششی تولید کرده‌اند. این لایه پایه مقاومت شلنگ است. لایه خارجی نیز از جنس لاستیک مصنوعی بوده و از شلنگ محافظت می‌کند. در واقع ترکیبات لایه آخر متفاوت از لایه اول بوده و تنها وجه مشترک آن‌ها، وجود لاستیک مصنوعی است.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

ویژگی شلنگ باد سیم دار چهار لا سیم

شلنگ باد سیم دار چهار لاسیم از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است. این ویژگی‌ها به خودی خود باعث کاربرد گسترده شلنگ شده‌اند. در ادامه با ویژگی شیلنگ باد چهار لا سیم آشنا می‌شوید.

  • انعطاف‌پذیری را می‌توان اولین خاصیت این شلنگ دانست. انعطاف‌پذیری مناسب شلنگ باعث شده در سیستم‌های کوچک هیدرولیک هم قابلیت استفاده داشته باشد و بتواند در فضای کم، خود را جای دهد.
  • چون این شلنگ دارای پیچ و تاب نمی‌شود و در هم گره نمی‌خورد، در سیستم‌های بزرگ هیدرولیک هم استفاده می‌شود.
  • مقاومت در برابر سایش، گرما، سرما و ... از دیگر ویژگی‌های شلنگ بوده که استفاده از آن را در فضاهای باز امکان‌پذیر می‌کند.
  • چون در برابر ضربه، فشار و خراش هم مقاوم است، در صنایع مختلف استفاده می‌شود.
  • مقاومت در برابر روغن، نفت، مشتقات نفتی، مواد شیمیایی و ... باعث شده در پالایشگاه‌ها و مکان‌هایی که با این مواد سروکار دارند، مورد استفاده قرار گیرد.
  • وجود چهار لایه سیم بافته‌شده کششی در ساختار شلنگ، مقاومت در برابر کشش را زیاد کرده است.
  • تمام این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر باعث شده‌اند که طول عمر شلنگ افزایش یابد.

ویژگی شلنگ باد سیم دار چهار لا سیم

سایزبندی شلنگ باد سیم دار چهار لا سیم

شلنگ باد سیم دار چهار لاسیم در سایز‌های متفاوت تولید می‌شود. تنوع در سایزبندی شیلنگ باد چهار لا سیم، جزء ویژگی‌های آن است. منظور از سایز، دهانه شلنگ بوده که اندازه آن بر اساس اینچ محاسبه می‌شود. این شلنگ سیم دار چهار لاسیم در سایز‌های متفاوتی قابل تولید است که عبارت‌اند از:

  • 3/4 اینچ
  • 1 اینچ
  • 1/4 1 اینچ

هر کدام از این سایز‌ها، دارای اندازه‌های متفاوت برای قطر داخلی، قطر خارجی و ضخامت هستند. وزن شیلنگ باد چهار لا سیم نیز بر اساس سایز آن تعیین می‌شود.

سایزبندی شلنگ باد سیم دار چهار لا سیم

خرید شیلنگ باد چهار لا سیم

شلنگ باد سیم دار چهار لاسیم را با علامت اختصاری R4 نشان می‌دهند. هنگام خرید این نوع شلنگ‌ها باید به فاکتور‌های مهم توجه داشته باشید. منظور از فاکتور‌های مهم، سایز، متراژ، وزن، برند تولیدکننده، قیمت، نوع خرید، فروشگاه مورد نظر برای خرید و ... است.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

قیمت شیلنگ باد چهار لا سیم

شلنگ باد سیم دار چهار لاسیم، در فروشگاه‌های متفاوت، قیمت‌های متفاوتی دارد. این تفاوت قیمت، علت‌های متفاوتی را نیز شامل می‌شود. رنگ بندی شیلنگ باد چهار لا سیم یکی از این علت‌ها است. مسلماً رنگ‌های پرطرف‌دار، قیمت بیشتری دارند.

فروشگاه‌های متفاوت با توجه به فروش بدون واسطه یا با واسطه، قیمت‌های متفاوتی برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. فروشگاه‌هایی که محصولات را بدون واسطه به فروش می‌رسانند، محصولات را با قیمت اصلی و کارخانه عرضه می‌کنند که این به نفع مشتری است.

برندهای تولیدکننده، محصولات خود را با کیفیت‌های متفاوت تولید می‌کنند. مسلماً محصولات باکیفیت‌، قیمت بیشتری را در بر می‌گیرند.

نوع خرید برای فروشگاه‌های متفاوت، مختلف است! فروشگاه‌های که خرید اینترنتی را در حیطه کاری خود گنجانده‌اند، محصولات را به‌صرفه‌تر به فروش می‌رسانند. چرا که در خرید اینترنتی هزینه واسطه‌گرها و رفت و برگشت از مشتری دریافت نمی‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

در صورتی که میزان متراژ مورد نیاز شما زیاد باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. البته این هزینه در فروشگاه‌های مختلف، متفاوت است. برخی از فروشگاه‌ها هزینه را بر حسب متر و برخی بر حسب وزن محاسبه می‌کنند.

در خرید عمده شیلنگ باد چهار لا سیم، به مشخصات شیلنگ باد چهار لا سیم توجه داشته باشید. برای این کار می‌توانید مشخصات را از روی لایه بیرونی شلنگ بخوانید. اگر متوجه این مشخصات نشدید، می‌توانید با کارشناسان فروش صحبت و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

قیمت شیلنگ باد چهار لا سیم

تولیدی شیلنگ باد چهار لا سیم

امروزه تولیدی‌های بسیاری در زمینه شلنگ فعالیت کرده و فروشگاه‌های بسیاری هم اقدام به فروش شلنگ‌ها می‌کنند. اما یک تولیدی موفق، تولیدی است که تمام استاندارد‌ها را رعایت کند.

منظور از این استاندارد‌ها، داشتن تجهیزات مناسب برای تولید، کارکنان حرفه‌ای، مشاوران مجرب، روند تولید مناسب، استفاده از مواد اولیه باکیفیت‌ و ... است. تهران شیلنگ به عنوان یک مجموعه تولیدی شیلنگ، تمام این استاندارد‌ها را دارا است.

این مجموعه با داشتن تجهیزات پیشرفته و کارکنان حرفه‌ای، باکیفیت‌‌ترین محصولات را تولید می‌کند. استفاده از مرغوب‌ترین ماده اولیه در تولید شلنگ، کیفیت نهایی آن را بالا برده که موجب صادرات آن نیز شده است.

شماره تماس تولیدی شیلنکگ

کارشناسان مجرب تهران شلنگ، مشتریان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. این کارشناسان بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به تمام سؤالات شما مشتریان عزیز هستند.

تنوع در محصولات تولیدی این مجموعه، از دیگر مزیت‌های آن محسوب می‌شود. این مجموعه انواع شلنگ‌های گازی، خرطومی، کشاورزی، باد سیم دار، باد نخ دار و آبیاری را تولید و عرضه می‌کند.

علاوه بر انواع شیلنگ باد چهار لا سیم، اتصالات شیلنگ و متعلقات شیلنگ را نیز تولید می‌نماید. برای خرید حضوری از این مجموعه، باید به آدرس تولیدی شیلنگ باد سیم دار چهار لاسیم مراجعه کنید.

اما اگر قصد خرید آنلاین را دارید، باید با شماره تماس تولیدی شیلنگ باد چهار لا سیم تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره و استعلام قیمت، سفارشتان را ثبت کنید.

تولیدی شیلنگ باد چهار لا سیم

سخن پایانی

بهترین مدل شیلنگ باد چهار لا سیم، مدلی است که برای مکان موردنظر شما، بهترین کارایی را داشته باشد. مزیت شیلنگ باد چهار لا سیم این است که در انواع مختلفی وجود دارد؛ لذا دست شما برای انتخاب باز است.

اگر اطلاعات کافی در مورد شلنگ مورد نظر داشته باشید، می‌توانید بهترین شلنگ موجود را با توجه به بودجه‌تان خریداری کنید.


شماره تماس تولیدی شیلنکگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *