شیلنگ گازی سه لایه

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ گازی سه لایه میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شیلنگ گازی سه لایه

انواع شیلنگ گازی سه لایه، یک رابط بین‌ منبع یا لوله گاز و محل سوخت گاز هستند. این شلنگ‌ها برای اینکه بتوانند انتقال گاز را به درستی انجام دهند، باید از کیفیت و استاندارد‌های لازم برخوردار باشند. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد شلنگ‌ گازی سه لایه در اختیارتان قرار دهیم.

شیلنگ گازی 3 لایه

کاربرد شیلنگ گازی سه لایه

شلنگ‌های سه لایه، از مقاومت بالایی برخوردار هستند. از این رو هم مصارف صنعتی دارند و هم مصارف خانگی. برای وصل کردن اجاق‌گاز به گاز شهری، وصل کردن آب‌گرم‌کن به گاز شهری، وصل کردن بخاری به گاز شهری از شیلنگ گازی استفاده می‌شود. البته این شلنگ‌ها با مقاومت بسیار بالایی که دارند، بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربرد شیلنگ گازی سه لایه

مواد اولیه شیلنگ گازی سه لایه

شیلنگ گازی از مواد اولیه گوناگونی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارند. اما اگر بخواهیم به طور کلی مواد اولیه شلنگ سه لایه را بیان کنیم، باید به پلی اتیلن یا پی وی سی و پلی استر اشاره کنیم. پلی اتیلن نوعی پلیمر و رایج‌ترین پلاستیکی است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پلی اتیلن شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری بالایی دارد، مورد حمله اسیدهای قوی یا بازهای قوی قرار نمی‌گیرد، ضد آب است، نفوذپذیری بالایی دارد و سیال به راحتی و بدون هیچ تغییر و واکنشی می‌تواند از آن عبور کند. نقطه ذوب پلی‌ اتیلن ۱۴۴ درجه سلسیوس تا ۱۴۶ درجه سلسیوس بیان شده است.

پی وی سی فرآورده‌ای پلاستیکی است که در رنگ‌های مختلف تولید و برای تولید شلنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. پی وی سی علاوه بر ضد آب بودن، ضد آتش، ضد خط و خش و ضد ضربه نیز است.

پی وی سی در برابر تغییرات و افزایش دما مقاومت بالایی دارد. این ماده با انعطاف‌پذیری، دوام و استحکام بالا و همچنین وزن سبک بهترین گزینه برای تولید شلنگ محسوب می‌شود.

الیاف پلی استر الیاف مصنوعی هستند که جایگزین نخ و پنبه شده‌اند. این نخ‌ها به گونه‌ای بافته شده‌اند که در هم پیچ نخورند. نخ‌های پلی استر نرم و مقاوم هستند و در واقع نقش استحکام را در شلنگ بازی می‌کنند. توجه داشته باشید که الیاف پلی استر بسیار سبک هستند و در واقع تأثیری در وزن شلنگ ندارند.

ترکیب این مواد اولیه با یکدیگر، شلنگی سه لایه و مقاوم می‌سازد که برای انتقال گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مواد اولیه شیلنگ گازی سه لایه

ساختار شیلنگ گازی سه لایه

شیلنگ‌های سه لایه انواع متفاوتی دارند و به سبب این گوناگونی، ساختار متفاوتی را نیز شامل می‌شوند. این ساختار‌ها موجب می‌شوند ویژگی‌های شلنگ بیشتر شود و در مکان‌های متفاوت مورد استفاده قرار گیرد.

ساختار کلی این شلنگ‌ها بدین صورت است که لایه درونی و بیرونی از پی وی سی تشکیل شده و لایه میانی آن را نخ پلی استر تشکیل داده است. اما انواع مختلف شلنگ در رنگ و مقاومت این لایه‌ها با یکدیگر متفاوت هستند.

ساختار شیلنگ گازی سه لایه

مشخصات شیلنگ گازی سه لایه

برای اینکه بتوانید شلنگ گازی خوب بخرید و تشخیص دهید که آیا این شلنگ با کیفیت است یا خیر، باید با مشخصات آن آشنا شوید. یک شیلنگ سه لایه خوب باید از مواد اولیه مرغوبی تولید شود. منظور از مواد اولیه مرغوب، پی وی سی، پلی اتیلن و نخ پلی استر است که مقاومت لازم را برای شلنگ ایجاد می‌کند.

ساختار این شلنگ همانند نامش، سه لایه است. این لایه‌ها دارای جنس، ضخامت و رنگ‌های متفاوت هستند. تنوع در رنگ بندی و سایزبندی شلنگ، از مشخصه‌های بارز آن محسوب می‌شود که امکان استفاده از آن را برای مکان‌های مختلف فراهم کرده است.

این شلنگ از مقاومت بالایی در برابر عوامل بیرونی و درونی برخوردار است. انعطاف‌پذیری و سبک بودن شلنگ نیز مشخصات این شلنگ را تکمیل می‌کند.

مشخصات شیلنگ گازی 3 لایه

ویژگی شیلنگ گازی سه لایه

شلنگ‌های سه لایه با ویژگی‌های بسیاری که دارند در مکان‌های متفاوت استفاده می‌شوند. در واقع این ویژگی‌ها باعث شده که  کاربرد شلنگ افزایش پیدا کند.

اولین ویژگی این شلنگ‌ها، مقاومت بالا در برابر ضربه، خط‌وخش و فشار است. به سبب مواد اولیه مقاومی‌ که دارد، در برابر مواد ذکر‌شده مقاومت بالایی دارند.

برخی افراد فکر می‌کنند وجود سه لایه در ساختار شلنگ، انعطاف‌پذیری آن را کاهش داده است. در حالی که این‌گونه نیست. این شلنگ‌ها انعطاف‌پذیری بالایی دارند و مانند همه شلنگ‌های گاز قابلیت تغییر شکل نیز دارند.

مقاومت شلنگ در برابر گرما و سرمای زیاد باعث شده در مکان‌های متفاوت با شرایط آب‌وهوایی متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. طراحی زیبای شلنگ از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود که امکان استفاده از آن را در مدرسه، خانه، اداره و ... فراهم کرده است.

فشار کاری و فشار ترکیدگی این شلنگ‌ها نیز بسیار بالا است. یعنی شلنگ سه لایه می‌تواند گاز را با فشار بالایی انتقال دهد و دچار نشتی نشود.

ویژگی شیلنگ گازی سه لایه

سایز بندی شیلنگ گازی سه لایه

شلنگ گازی سه لایه در سایز‌های 5/8 اینچ یا 3/8 اینچ تولید می‌شود. این سایز‌ها به گونه‌ای هستند که می‌توانند به کپسول، وسایل گازسوز و وسایل گرمایشی متصل شوند. ضخامت، قطر داخلی و وزن شیلنگ گازی سه لایه نیز کاملاً استاندارد است.

اما از نظر متراژ، طبق نظر کارشناسان طول شلنگ هرگز نباید بیشتر از یک و نیم متر باشد. به طور کلی برای انتقال گاز در مسافت‌های بیش از یک و نیم متر نباید از این شلنگ استفاده شود. این شلنگ‌ها در کلاف‌های 50 متری عرضه می‌شوند.

سایزبندی شیلنگ گازی سه لایه

رنگ بندی شیلنگ گازی سه لایه

شلنگ‌های گازی در رنگ‌های متفاوت تولید می‌شوند. تنوع رنگ در تولید شلنگ باعث شده بتوان از آن در مکان‌های مختلف استفاده کرد. لایه‌های این شلنگ هر کدام دارای رنگ‌های متفاوت هستند. سفید، شیری، آبی، زرد، نارنجی، قرمز، بنفش، مشکی و ترکیبات رنگی چون آبی و مشکی، زرد و مشکی از رنگ‌های شلنگ سه لایه هستند.

رنگ بندی شیلنگ گازی سه لایه

خرید شیلنگ گازی سه لایه

شیلنگ‌های سه لایه امروزه کاربردهای مختلفی در زمینه‌های گوناگون دارند. از این رو تولیدکنندگان و فروشندگان بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند. یعنی خرید برای شما آسان است و شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را در فروشگاه‌های متفاوت پیدا کنید.

اما این موضوع معایبی هم به دنبال دارد. بزرگ‌ترین عیب آن سردرگمی‌ برای انتخاب فروشگاه است. فروشگاه‌های مختلف، شلنگ‌ها را با قیمت و کیفیت متفاوت عرضه می‌کنند. برای خرید عمده شیلنگ گازی سه لایه باید به یک فروشگاه بدون واسطه مراجعه کنید تا هم محصول باکیفیت‌ خریداری کنید هم قیمت نهایی آن مناسب باشد.

توجه داشته باشید که مواد اولیه شلنگ، مرغوب و باکیفیت‌ باشد. یکی از نکات مهم در خرید شلنگ، متراژ و نحوه محاسبه قیمت است. برخی از فروشگاه‌ها برای کلاف قیمت ثابت در نظر گرفته‌اند و خرید عمده را به صورت کیلویی محاسبه می‌کنند. اما برخی از فروشگاه‌ها هم کلاف و هم خرید عمده را متری محاسبه می‌کنند.

قیمت شیلنگ گازی سه لایه

یکی از موضوعات مهم در خرید شلنگ گازی، قیمت آن است. در صورتی که قیمت و کیفیت شلنگ گازی با یکدیگر متناسب باشند، امکان خرید آن‌ها برای مشتریان فراهم می‌شود. برخی از فروشگاه‌ها شلنگ‌های بی‌کیفیتی را با قیمت بالا به فروش می‌رسانند و در واقع با این کار تعداد مشتریان خود را کم می‌کنند.

اما مجموعه‌ای مانند تهران شیلنگ با دارابودن محصولات باکیفیت‌ و در عین حال قیمت مناسب، فروش بالا و مشتریان زیادی دارد. علاوه بر اینکه محصولات خود را بدون واسطه و با حذف هزینه‌های اضافی از این فروشگاه خریداری می‌کنید، می‌توانید از مشاوره کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس تولیدی شیلنگ گازی سه لایه تماس بگیرید و یا به آدرس تولیدی شیلنگ گازی سه لایه مراجعه کنید.

قیمت شیلنگ گازی

انواع مختلف شیلنگ‌های گازی سه لایه

شیلنگ‌های سه لایه در انواع مختلفی تولید می‌شوند. مثلاً از نظر رنگ، این شلنگ به چندین نوع تقسیم می‌شود. یا از نظر سایز در دو نوع موجود است. یکی دیگر از مزیت شیلنگ‌ گازی سه لایه، تنوع آن از نظر ساختار و رنگ لایه‌ها است‌.

مدل اول شلنگ، از لایه زیرین پی وی سی مشکی، لایه میانی پلی استر و یک لایه بیرونی پی وی سی شفاف ساخته شده است‌. مدل دوم دارای لایه زیرین پی وی سی سفید، یک لایه میانی پلی استر و یک لایه بیرونی پی وی سی شفاف یا بی رنگ است.

این دو نوع شلنگ از نظر مقاومت و کارکرد تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها از نظر رنگ لایه‌ها و نام شلنگ با یکدیگر متفاوت هستند.

انواع شیلنگ گازی سه لایه

تولیدی شیلنگ گازی سه لایه

شلنگ‌های سه لایه در کارخانه‌های زیادی از کشور تولید می‌شوند. اما اگر قصد خرید بهترین مدل شیلنگ‌ گازی سه لایه را دارید، تهران شلنگ بهترین مجموعه است. تهران شلنگ از اولین تولیدکننده‌های شلنگ در ایران است که پرسنل و مشاوران مجرب و حرفه‌ای را به کار گرفته است.

نیم قرن سابقه این تولیدی موجب شده بتواند صادرات شلنگ را به صورت جدی انجام دهد. از آنجایی که یکی از مجموعه‌های صادرکننده شلنگ است، می‌توان به کیفیت محصولات آن اعتماد کرد.

علاوه بر شلنگ گازی، می‌توانید انواع شیلنگ کشاورزی، اتصالات شیلنگ و متعلقات شیلنگ را از این مجموعه معتبر خریداری کنید. برای خرید اینترنتی از این مجموعه باید سایت تهران شلنگ‌ را جستجو کنید.

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی  تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399

تولیدی شیلنگ در تهران

سخن پایانی

زمانی که صحبت از شیلنگ گازی سه لایه می‌شود، مسلماً ذهن شما به سمت وسایل گازسوز می‌رود. این شلنگ با داشتن ویژگی‌های بسیار برای مصارف خانگی و صنعتی مناسب است. تنها نکته قابل ذکر، خرید شلنگ از یک مجموعه معتبر و استفاده صحیح از آن است. تهران شلنگ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی ‌در سراسر کشور است.

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *