شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

انواع شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن در دسته شیلنگ‌هایی قرار می‌گیرند که مصارف گسترده‌ای دارند. این شلنگ‌ها ساخت کشور ژاپن هستند، اما به دلیل کیفیت و عملکرد بالا، در چند سال اخیر در کشور ایران هم تولید می‌شوند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

همچنین به دلیل کیفیت بالا مشتریان بسیاری هم دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا از صفر تا صد شیلنگ طرح ژاپن را مورد بررسی قرار دهیم.

کاربرد شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

شیلنگ طرح ژاپن در انواع مختلفی وجود دارد. بسته به نوع شلنگ، کاربرد آن‌ها هم متفاوت خواهد بود. عمده‌ترین کاربرد شلنگ، شست‌وشوی حیاط، خانه، باغ و فضاهای مسقف است.

این شلنگ با ساختاری شبیه به انواع شیلنگ کشاورزی سه لایه، استحکام و فشار کار بالایی دارد. از این رو برای آبیاری زمین‌های زراعی بزرگ که به فشار زیادی از آب نیاز دارند هم استفاده می‌شود. البته فشار کار بالای این شلنگ را می‌توان به انواع شیلنگ کشاورزی فشارقوی تشبیه کرد.

کاربرد شلنگ کشاورزی طرح ژاپن

مواد اولیه شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

این شلنگ کشاورزی با وجود سه لایه از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. اصلی‌ترین ماده سازنده این شلنگ، پی وی سی، نخ پلی استر و لاستیک منجید‌دار است. پی وی سی نوعی ماده ترموپلاستیک به نام پلی وینیل کلراید است.

پی وی سی ذاتاً ماده‌ای سخت است، اما برای تولید شیلنگ به آن ماده نرم‌کننده اضافه می‌کنند؛ چرا که شلنگ باید منعطف باشد‌. وجود نخ‌های پلی استر و لاستیک منجیددار در شلنگ، استحکام شلنگ را چند برابر می‌کنند. نخ پلی استر در واقع نوع مصنوعی نخ طبیعی یا پنبه است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

این نخ‌ها بسیار نرم و سبک هستند و تأثیر چندانی در وزن شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن ندارند. لاستیک خام، بسیار نرم است. اگر این لاستیک را به تنهایی در تولید شلنگ استفاده کنید، مقاومتی که باید، ایجاد نمی‌شود. از این رو در ساختار لاستیک که یک لایه از شلنگ طرح ژاپن است، از منجید استفاده می‌شود.

لاستیک‌های منجید‌دار، در برابر کشش، فشار، پارگی و فرسایش مقاوم هستند. موارد ذکرشده تنها گوشه‌ای از مزیت شلنگ کشاورزی طرح ژاپن هستند. در واقع این شلنگ به سبب داشتن مواد اولیه مرغوب، ویژگی‌های بسیاری دارد.

مواد اولیه شلنگ کشاورزی طرح ژاپن

ساختار شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

این شلنگ از سه لایه تشکیل شده است، به همین دلیل کیفیت بالایی دارد. در واقع به دلیل کیفیت و کارایی بالای خود در بازار بسیار پرفروش است. لایه داخلی از جنس پی وی سی کدر، لایه میانی از جنس لاستیک منجیددار و نخ پلی استر، لایه بیرونی از جنس پی وی سی شفاف است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

نخ‌های پلی استر این شلنگ مانند انواع شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار، انواع شیلنگ کشاورزی طرح آج‌دار و یا انواع شیلنگ کشاورزی ژله‌ای طرح‌های لوزی دارند که از زیر لایه شفاف قابل رؤیت هستند. این موضوع موجب شده شلنگ از طراحی زیبایی هم برخوردار باشد.

ساختار شلنگ کشاورزی طرح ژاپن

مشخصات شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

شلنگ‌های طرح ژاپن، با ظاهر و ساختار خاص خود به راحتی قابل شناسایی هستند؛ اما در صورتی که نتوانستید این شلنگ‌ها را بشناسید، خوب است در مورد مشخصات آن اطلاعات و آگاهی داشته باشید. شلنگ طرح ژاپن اغلب به رنگ زرد تولید می‌شود.

طراحی شلنگ از روی لایه شفاف به صورت خط‌های موربی که تشکیل لوزی داده‌اند، پیداست. قطر داخلی شلنگ کم و ضخامت آن بسیار است. این شلنگ از سه لایه بسیار محکم ساخته شده است. از همه مهم‌تر می‌توانید نوشته‌هایی که روی شلنگ چاپ شده‌اند را بخوانید و اطمینان حاصل کنید که این شلنگ، شلنگ طرح ژاپن است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

نکته قابل توجه این است که شلنگ‌هایی که از کشور ژاپن وارد می‌شوند، نسبت به شلنگ‌های طرح ژاپن که تولید ایران هستند، قیمت بیشتری دارند‌. برای دریافت اطلاعات بیشتر از مشخصات شیلنگ باد نخ‌دار، مشخصات شیلنگ تراز و یا مشخصات شیلنگ حصیری و ‌... با کارخانه شیلنگ‌‌سازی در تهران تماس بگیرید.

مشخصات شیلنگ طرح ژاپن

ویژگی شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

شیلنگ طرح ژاپن، از پرطرف‌دارترین شیلنگ‌های موجود در بازار است. مزیت شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن موجب شده کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف پیدا کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این شلنگ، می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر مواد شیمیایی، حرارت، سرما، ضربه، سوختن، اسید، مواد شیمیایی، فشارهای مختلف کاری و کشش اشاره کرد.

با این توصیف شما در گرم‌ترین روز سال و یا سردترین روز سال هم قادر به استفاده از شلنگ خواهید بود. این شلنگ نه تنها آب، بلکه مواد شیمیایی و اسیدی و سایر سیالات را انتقال می‌دهد، بدون اینکه در کیفیت و کمیت آن تغییری ایجاد شود. این مقاومت بالا سبب شده شلنگ برای مدت زیادی قابل استفاده باشد و در واقع طول عمر آن افزایش یابد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

شلنگ طرح ژاپن در انواع سایز‌ها تولید می‌شود تا برای تجهیزات و دستگاه‌های مختلف کاربردی باشد. این شلنگ بادوام، قابلیت تاشدن بدون پیچ خوردگی را دارا است. با وجود استحکام بالا، نرمی ‌و انعطاف‌پذیری خوبی دارد و حتی جابه‌جایی آن آسان است.

ویژگی شلنگ طرح ژاپن

سایزبندی شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

شیلنگ کشاورزی در سایز‌های متفاوت و معمولاً بزرگ تولید می‌شود، چرا که این شلنگ بیشتر کاربرد صنعتی دارد و برای انتقال سیالات با حجم بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سایزهای مختلف شلنگ، قطر داخلی، ضخامت و وزن متفاوت است. البته این موضوع نوعی مزیت برای شلنگ‌ها محسوب می‌شود.

برای اطلاع از اندازه قطر داخلی، ضخامت، وزن و ... با شماره تماس تولیدی شلنگ کشاورزی طرح ژاپن تماس بگیرید. ضمن دریافت مشاوره می‌توانید سایز 1/2 اینچ و 2 اینچ این شلنگ، انواع شیلنگ خرطومی، انواع شیلنگ صنایع پزشکی و یا انواع شیلنگ فنردار را نیز استعلام قیمت بفرمایید.

سایز بندی شلنگ طرح ژاپن

رنگ بندی شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

شلنگ‌ طرح ژاپن از تنوع رنگی بالایی که انواع شیلنگ کشاورزی چون انواع شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی، انواع شیلنگ کشاورزی نخ‌دار و یا انواع شیلنگ کشاورزی دو لایه و ‌... دارند، برخوردار نیست؛ چرا که این شلنگ‌ مدت کوتاهی است که در ایران تولید می‌شود. شلنگ طرح ژاپن معمولاً در رنگ‌های زرد، نارنجی و گاهی بنفش قابلیت تولید دارد.

رنگ بندی شلنگ کشاورزی ژاپن

خرید شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

شما به عنوان یک مصرف‌کننده برای تبدیل‌شدن به مشتری، باید پروسه خرید عالی را طی کنید. یک پروسه خرید هم زمانی عالی می‌شود که نکات مهم را رعایت کنید‌. به طور کلی ما همیشه در حال خرید و فروش هستیم؛ از خرید‌های کوچکی مثل میوه گرفته تا خرید‌های بزرگی چون شلنگ کشاورزی.

شاید به نظر اولین چیزی که در خرید دارای اهمیت باشد، قیمت محصول باشد. در حالی که قیمت، آخرین ملاک برای خرید در نظر گرفته می‌شود. چگونه؟ اگر شما شلنگی با قیمت ارزان پیدا کنید، اما کیفیتی که باید را نداشته باشد، آیا خرید را انجام می‌دهید؟ مسلماً خیر.

اما اگر یک شلنگ با کیفیت عالی پیدا کنید، هر چقدر هم قیمت بالا باشد، آن را می‌خرید. برای اینکه بفهمید آیا شلنگ برای کسب‌وکار شما بالاترین کیفیت را دارید یا خیر، باید نکاتی را بررسی کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • اولین نکته ماده اولیه‌ای است که شلنگ با آن ساخته شده است. شلنگ‌ها معمولاً از جنس پی وی سی با نخ‌های پلی استر هستند که با لاستیک‌های منجیددار استحکام بیشتری به خود می‌گیرند. ماده اولیه‌ای غیر از این، کیفیت بالایی نخواهد داشت.
  • بسته به نیاز و کسب‌وکار خود باید شلنگی با قطر و ضخامت مناسب انتخاب کنید. از آنجایی که شلنگ‌های طرح ژاپن قطر و ضخامت متفاوت دارند، برای انتخاب، گزینه‌های بسیاری دارید.
  • انواع مختلفی از شیلنگ‌های کشاورزی طرح ژاپن در حال تولید هستند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. قبل از خرید باید مشخص کنید از شلنگ در کجا می‌خواهید استفاده کنید و بر همین اساس، خرید را انجام دهید.
  • نکته مهم دیگر، توجه به متراژ موردنیاز است. در صورتی که می‌خواهید خرید را متری انجام دهید، حتماً یک یا دو متر اضافه‌تر بخرید تا دچار مشکل و کمبود نشوید.
  • خرید عمده شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن را نیز از فروشگاهی انجام دهید که محصولات باکیفیت ارائه می‌دهد و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در نظر گرفته است. به طور کل در خرید عمده، فروشنده باید برای خریدار تخفیف در نظر بگیرد.

خرید شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

قیمت شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

شیلنگ‌های طرح ژاپن از بهترین شیلنگ‌های مورد استفاده در صنعت کشاورزی هستند. در فروشگاه‌های مختلف، قیمت شلنگ متفاوت است، زیرا اکثر فروشگاه‌ها علاوه‌ بر قیمت خود محصول، سود خود و واسطه‌ها را هم دریافت می‌کنند.

تهران شلنگ از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه انواع شلنگ چون انواع شیلنگ کشاورزی لاستیکی، انواع شلنگ گازی، انواع شیلنگ باد سیم دار و ... است که محصولات خود را بدون واسطه و هزینه اضافی به فروش می‌رساند.

قیمت پایین محصولات این فروشگاه نشان می‌دهد که اولویت با نیاز مشتری است؛ بنابراین اگر به دنبال فروشگاه مشتری‌مدار هستید، ایران شلنگ بهترین انتخاب است.

قیمت شیلنگ طرح ژاپن

تولیدی شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن

تهران شیلنگ از اولین و برترین تولیدکننده‌های انواع شلنگ کشاورزی است. این مجموعه با نیم قرن سابقه درخشان در زمینه شلنگ، بهترین نتیجه را برای خود و مشتریان رقم زده است.

محصولات این تولیدی با کیفیت ممتاز، بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده و به همراه ارتقاء کیفیت، تعداد مشتریان نیز افزایش می‌یابد. از اعتبار این مجموعه می‌توان به صادراتش اشاره نمود. تنها مجموعه‌ای که صادرات بهترین مدل شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن  را به صورت جدی به سایر کشور‌ها انجام می‌دهد، تهران شلنگ است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

این مجموعه علاوه بر تولید شلنگ در زمینه‌های خدمات پتروشیمی، اتصالات شیلنگ، متعلقات شیلنگ، صادرات و واردات فعالیت می‌کند. برای استعلام قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. شماره تماس تولیدی شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن عبارت است از: 02133569952، 09121447399.

اگر قصد خرید حضوری را دارید باید به آدرس تولیدی شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن در کرج، شهرک صنعتی سیمین دشت و یا آدرس دفتر تولیدی در خیابان 15 خرداد شرقی ، پلاک 243 مراجعه کنید.

تولیدی تهران شیلنگ

سخن پایانی

اگر به دنبال شیلنگی هستید که بتوانید با آن آبیاری زمین‌های زراعی را به خوبی انجام دهید، شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن بهترین گزینه است. این شلنگ با داشتن ویژگی‌های بسیار، کاربردی‌ترین و ماندگارترین شلنگ برای شما خواهد بود.

 


شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

 

شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی

شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی یکی از انواع شیلنگ‌ها است که کاربرد‌های بسیاری دارد. شیلنگ وسیله‌ای است که در مکان‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثر افراد شلنگ را وسیله‌ای می‌دانند که فقط با آن حیاط را می‌شویند!

این در حالی است که شیلنگ‌ها در آبیاری محصولات کشاورزی، آتش‌نشانی، غواصی، شیمی، پزشکی، صنعت ماشین‌آلات، صنعت روغن و سیستم‌های ترمز و ... قابل استفاده هستند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ کشاورزی شفاف کریستالی آشنا شوید.

شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی

مواد اولیه شیلنگ کریستالی

مواد اولیه شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی، گرانول شفاف کریستالی ممتاز و درجه یک است. به دلیل مزیت‌هایی که گرانول شفاف کریستالی دارد، یک ماده اولیه خوب برای تولید شیلنگ محسوب می‌شود.

قابل ذکر است که برخی از شلنگ‌های کریستالی از ماده اولیه پی وی سی تولید می‌شوند. شاید برایتان سؤال ایجاد شود که ساختار شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی پی وی سی چگونه است؟ پی وی سی، یک محصول یا فرآورده صنعتی از جنس پلاستیک است که با کمک روکش و رنگ، طرح متنوع به خود می‌گیرد.

مواد اولیه شیلنگ کشاورزی شفاف

ویژگی شیلنگ شفاف کریستالی

این نوع شیلنگ‌ها به دلیل ماده اولیه‌ای که دارند، مزیت‌های قابل توجهی را در بر می‌گیرند. این شیلنگ‌ها مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار، خط‌وخش و حرارت دارند. یعنی در دماهای بسیار بالا از خود مقاومت نشان می‌دهند، انعطاف خود را حفظ می‌کنند و ذوب نمی‌شوند.

اگر به فشار زیاد نیاز داشتید، این شلنگ‌ها پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. چرا که مقاومت خوبی در برابر فشار هم دارند. چون ساختار شیلنگ شفاف کریستالی، گرانول بدون کربنات است، وزن بسیار کمی‌ دارد. این موضوع موجب شده که جابه‌جایی و حمل شیلنگ بدون دردسر و به راحتی انجام شود.

گرانول شفاف کریستالی، قابلیت بازیافت شدن هم دارد. زمانی که دیگر شیلنگ برایتان قابل استفاده نبود، به راحتی می‌توانید آن را بازیافت و با کاهش آلودگی به محیط زیست کمک کنید. دیگر ویژگی شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی، زیبایی، شفافیت و براق بودن آن است که امکان رؤیت مایع درون شلنگ را فراهم آورده است.

از آنجایی که مواد اولیه (پی وی سی یا گرانول شفاف کریستالی) در تولید شلنگ به مقدار استاندارد به کار رفته است، در برابر خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و شما می‌توانید سال‌های سال از این شلنگ استفاده کنید.

دیگر مزیت شیلنگ کریستالی پی وی سی، ضدآب بودن آن است. آخرین ویژگی این شلنگ، پایداری شیمیایی آن است. یعنی در مقابل مواد شیمیایی، آسیب نمی‌بیند و مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

ویژگی شیلنگ شفاف کریستالی

قیمت شیلنگ شفاف کریستالی

نام دیگر گرانول شفاف کریستالی، پلی استایرن است. گرانول پلی استایرن از دانه‌های ریز همو پولیمر پلی استایرن تشکیل شده است. در تجارت به این نوع از گرانول‌ها، کریستال می‌گویند. به همین دلیل شیلنگ‌هایی که با این گرانول ساخته می‌شوند، شیلنگ شفاف کریستالی نامیده می‌شوند.

پلی استایرن با قیمت بسیار مناسبی که دارد، علاوه بر شیلنگ در صنایع مختلفی کاربرد دارد. البته بسته به عوامل مختلفی چون اندازه، وزن، نوع و فروشگاه خرید، قیمت شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی متفاوت خواهد بود.

قیمت شیلنگ کشاورزی کریستالی

کاربرد شیلنگ شفاف کریستالی

شیلنگ‌های شفاف کریستالی کاربرد‌های گوناگونی دارند. از مهم‌ترین کاربرد شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی، استفاده از آن در هم‌تراز کردن سطوح است. در واقع از این شلنگ به عنوان شیلنگ‌های تراز استفاده می‌کنند.

در امور ساختمان‌سازی و نقشه‌برداری، یافتن دو نقطه هم‌تراز با روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. اما راحت‌ترین، کاربردی‌ترین و ارزان‌ترین روش، استفاده از شیلنگ‌های کریستالی است.

از این شیلنگ‌ها علاوه بر عموم ساختمانی و خانگی، در نصب و اجرای چهارچوب‌های درب خانگی، انجام عملیات در قسمت فوقانی اتاق و ساختمان یعنی سقف‌ آن‌ها، کولرهای آبی، سطوح کابینت‌های ساختمان‌ها و بناها استفاده می‌شود.

کاربرد شیلنگ شفاف کریستالی

مشخصات شیلنگ کریستالی

شیلنگ‌های شفاف کریستالی با مشخصه‌های بارزی که دارند، به راحتی شناخته می‌شوند. از مشخصات شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی می‌توان به قطر آن اشاره کرد. این شیلنگ‌ها معمولاً قطر کمی‌ (5 تا 10 میلی‌متر) دارند تا بتوانند عمل تراز را آسان‌تر انجام دهند.

سطح شفاف، براق و بی‌رنگ، نمایانگر شلنگ کریستالی است. این شیلنگ انعطاف و نرمی‌ فوق‌العاد‌ه‌ای دارد که موجب شده استفاده از آن آسان‌تر شود.

لایه مقاوم شیلنگ کریستالی، آن را در مقابل فشارهای تعریف‌شده سیال کاملاً ایمن نموده است. این لایه محافظتی در لایه آستر شلنگ موجود است و شلنگ را در برابر تشعشعات خورشید و پرتوهای UV محافظت می‌کند.

مشخصات شیلنگ کریستالی

سایزبندی شیلنگ شفاف کریستالی

تنوع در سایزبندی شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی، زیاد است. منظور از سایز، قطر داخلی شیلنگ است که بسته به اندازه دهانه متفاوت است. این شلنگ در سایز‌های 4، 6، 8، 10، 12، 14، 16، 18 تولید می‌شود.

وزن شیلنگ کریستالی نیز بر اساس سایز یا همان قطر داخلی متفاوت است. مثلاً وزن شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی سایز 12، 10 کیلوگرم بر رول است. وزن شیلنگ سایز 12، از شیلنگ‌های سایز 10 با وزن 6/5 کیلوگرم بر رول، شیلنگ‌های سایز 8 با وزن 5/3 کیلوگرم بر رول و شیلنگ‌های سایز 6 با وزن 4/1 کیلوگرم بر رول، بیشتر است، چرا که شلنگ سایز 12 قطر بیشتری دارد.

فشار کار و فشار ترکیدگی در همه سایز‌های این شلنگ به ترتیب 1/8 بار و 5/4 بار است. ضخامت در شلنگ سایز 6 و 8، 1/5 میلی‌متر و در شلنگ سایز 10 و 12 به ترتیب 1/75 و 2 میلی‌متر است.

چیزی که در اندازه‌های شلنگ اهمیت دارد، معمولاً اندازه دهانه است که بر اساس آن شلنگ خریداری می‌شود. حتماً شنیده‌اید که می‌گویند به شلنگ 1/2 اینچ یا ... نیاز داریم. در شلنگ‌های سایز 6، 8، 10 و 12 به ترتیب اندازه دهانه 1/4، 5/16، 3/8 و 1/2 اینچ است.

در فروشگاه ایران شیلنگ، انواع شیلنگ کریستالی 1/2 اینچ تا 2 اینچ موجود است و بسته به نیاز مشتری در متراژ‌های متفاوت عرضه می‌شود.

سایزبندی شیلنگ شفاف کریستالی

بهترین مدل شیلنگ شفاف کریستالی

همه افراد با هر بودجه‌ای که دارند به دنبال بهترین مدل شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی هستند. با توجه به این موضوع، باید به دنبال شیلنگی باشید که تمام مشخصه‌های آن بسته به کاربرد در بالاترین نقطه خود قرار گیرد.

بهترین شیلنگ کریستالی، شیلنگی است که سفید شفاف و بدون رنگ باشد. چرا که سیال درون شیلنگ باید دیده شود تا کار با آن آسان‌تر صورت گیرد.

بهترین مدل شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی

نکات مهم در استفاده از انواع شیلنگ کریستالی

افراد به دنبال شیلنگ‌هایی هستند که طول عمر بالا داشته باشد. نکته‌ای که توسط بسیاری از افراد نادیده گرفته می‌شود، این است که هزینه زیادی برای خرید شیلنگ می‌دهند، اما به درستی از آن محافظت نمی‌کنند. به همین دلیل طول عمر آن کاهش می‌یابد. برای داشتن یک شیلنگ سالم که طول عمر بالا داشته باشد، باید نکاتی را مدنظر داشته باشید.

اول از همه به اندازه شیلنگ توجه کنید. اگر به طول زیادی از شیلنگ نیاز ندارید، باید از شیلنگ کوتاه استفاده کنید. چرا که طول زیاد شیلنگ، سبب افت فشار می‌شود. اما اگر به شیلنگی با طول زیاد نیاز دارید، حتماً به اندازه خرید کنید. چرا که امکان دارد شیلنگ به مقصد نرسد.

محل نگهداری شیلنگ نباید دمای بسیار بالا یا بسیار پایین داشته باشد. همچنین نباید شیلنگ را در زیر باران نگه دارید. شیلنگ را به مدت زیاد حلقه نکنید‌. بهتر است هرازگاهی شیلنگ را باز کنید، چرا که امکان دارد شلنگ در همان حالت باقی بماند، دچار پیج خوردگی شود و یا به اصطلاح بشکند.

نکات مهم در خرید شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی

خرید شیلنگ کریستالی

اگر قصد خرید شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی با مرغوب‌ترین و عالی‌ترین کیفیت به همراه قیمتی کمتر از قیمت بازار را دارید، باید به صورت عمده و مستقیم خرید را انجام دهید. خرید مستقیم و خرید عمده شیلنگ شفاف کریستالی، یک خرید هوشمندانه است که به شما این امکان را می‌دهد با حذف دلالان و واسطه‌ها، محصول موردنظر خود را با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کنید.

خرید شیلنگ کریستالی

تهران شیلنگ، بهترین تولیدی شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی

تولیدی شیلنگ شفاف کریستالی، تلاش می‌کند با تولید انواع شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی درجه یک و باکیفیت، رضایت مشتریان خود را فراهم کند. این کارخانه تولیدی، فرصت‌های استثنایی بسیاری در بازار شیلنگ ایجاد کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این فرصت‌ها خرید عمده شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی را با مناسب‌ترین قیمت انجام دهید.

اگر قصد دارید خرید را به صورت اینترنتی انجام دهید، و از مزایای این نوع خرید از جمله صرفه‌جویی در وقت، انرژی و هزینه بهره‌مند شوید، تهران شیلنگ بهترین سایت است. پس از انتخاب محصول و سفارش آن، محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسد.

البته برای داشتن یک خرید عالی و دقیق، می‌توانید از کارشناسان تولید شیلنگ در تهران کمک بگیرید. بدین منظور با شماره تماس تولیدی شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی (02133569952) و یا (09121447399) تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند و بسته به بودجه‌تان بهترین محصول را به شما پیشنهاد می‌دهند.

اگر در اطراف کرج زندگی می‌کنید و قصد خرید حضوری از کارخانه شیلنگ سازی تهران را دارید، می‌توانید به آدرس تولیدی شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی در کرج، شهرک صنعتی سیمین دشت مراجعه کنید.

تولیدی شیلنگ تهران

دیگر محصولات تهران شیلنگ

ایران شیلنگ از برترین‌های تولیدکننده شیلنگ، اتصالات شیلنگ و متعلقات شیلنگ در ایران است. با مراجعه به آدرس تولیدی شیلنگ کریستالی و یا تماس با شماره تلفن تولیدی شیلنگ شفاف کریستالی می‌توانید سفارشتان را ثبت و محصول را دریافت کنید.

انواع شیلنگ کشاورزی، انواع شیلنگ کشاورزی نخ دار، انواع شیلنگ کشاورزی سه لایه، انواع شیلنگ کشاورزی دو لایه، انواع شیلنگ کشاورزی لاستیکی، انواع شیلنگ کشاورزی فشارقوی، انواع شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار، انواع شیلنگ کشاورزی ژله‌ای، انواع شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن، انواع شیلنگ کشاورزی طرح آج‌دار، انواع شلنگ گازی، انواع شیلنگ باد سیم دار، انواع شیلنگ باد نخ دار، انواع شیلنگ تراز، انواع شیلنگ حصیری، انواع شیلنگ خرطومی، انواع شیلنگ صنایع پزشکی، انواع شیلنگ فنردار توسط تهران شیلنگ تولید و عرضه می‌شود.

دیگر محصولات تهران شیلنگ

سخن پایانی

مزیت شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی، بسیار زیاد است. این شیلنگ‌ها کاربرد بسیار گسترده‌ای در زندگی دارند. این شیلنگ‌های شفاف در ابعاد و اندازه‌های متفاوت موجود هستند. مشتری بسته به نیاز خود می‌تواند این شلنگ را در متراژ‌های متفاوت خریداری کند.

سایر محصولات:

✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *