شیلنگ فنردار اسید

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ فنردار اسید میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شیلنگ فنردار اسید

شیلنگ فنردار اسید یکی از انواع شیلنگ شیمیایی است. امروزه با پیشرفت علم و فناوری انواع شیلنگ‌های اسید تولید می‌شوند. این شلنگ‌ها از چنان مقاومتی برخوردارند که در برابر اسید عملکرد خود را حفظ می‌کنند.

در واقع این نوع شیلنگ برای انتقال اسید و مواد شیمیایی اسیدی تولید شده‌اند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ فنردار اسید و اطلاعات مربوط به آن آشنا شوید.

کاربرد شیلنگ فنردار اسید

کاربرد شیلنگ فنردار اسید

شلنگ فنردار اسید کاربرد‌های زیادی دارد. در واقع اصلی‌ترین کاربرد این شلنگ، انتقال اسید در صنایع مختلف است. اسید در انواع مختلفی وجود دارد و منظور از آن، تنها اسیدی نیست که به محض ریختن روی پلاستیک، پلاستیک را می‌سوزاند. انواع اسید عبارت‌اند از:

  • قوی: هیدروبرمیک اسید، هیدروکلریک اسید، هیدرویدیک اسید، نیتریک اسید، سولفوریک اسید، پرکلریک اسید، اسید کلریک و غیره…
  • ضعیف: استیک اسید، بوتیریک اسید، بنزوئیک‌اسید، سیتریک اسید، مالئیک اسید، فرمیک اسید، لاکتیک اسید، اگزالیک اسید، پیروویک اسید، پروپانوئیک‌اسید، والریک اسید و غیره
  • معدنی: هیپوفسفورو اسید، بوریک اسید، هیدروفلوریک اسید، هیدرو سولفوریک اسید، فسفرو اسید، فسفریک اسید، کربونیک اسید، فسفرو اسید، هیدروسیانیک اسید و غیره…
  • آلی
  • غلیظ
  • رقیق
  • مونوبازیک
  • دیابازیک
  • تریابازیک

اسید‌ها مایعی بی‌رنگ هستند که در کاغذ پی اچ به رنگ قرمز در می‌آیند.  برخی از اسید‌ها الکتریسیته را هدایت می‌کنند. به همین دلیل است که شلنگ مورد استفاده برای انتقال اسید، عایق الکتریسیته است.

  • از شلنگ فنردار اسید، در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود. مثلاً اسید سولفوریک در سلول مرطوب باتری خودرو به عنوان الکترولیت عمل می‌کند.
  • کاربرد دیگر این شلنگ در صنعت شیمیایی است. به گونه‌ای که برای واکنش‌های خنثی‌سازی از اسیدی بهره می‌گیرند که با شلنگ اسید جابه‌جا می‌شود.
  • همچنین در آزمایشگاه‌ها می‌توانید این شلنگ را به فراوانی ببینید. چرا که برای انجام اکثر واکنش‌های شیمیایی و انتقال اسید، از این شلنگ بهره می‌گیرند.
  • برای فراوری مواد منفجره، ترقه‌ها و موشک‌ها نیز اسید‌ها نقش اساسی ایفا می‌کنند؛ بنابراین در صنعت تولید مواد منفجره برای انتقال اسید از شلنگ فنردار اسید استفاده می‌شود.
  • در صنعت رنگ‌سازی هم از این شلنگ بهره می‌گیرند. چرا که پایه تولید رنگ‌ها، اسید است‌.
  • انواع کود‌های شیمیایی با اسید تولید شده و در نتیجه در صنعت کودسازی هم از شلنگ‌ فنردار اسید برای انتقال اسید و تولید کود استفاده می‌شود.
  • در صنعت مواد غذایی هم این شلنگ را برای انتقال مایعات اسیدی مورد استفاده قرار می‌دهند.
  • نوعی اسید خاص وجود دارد که برای نگهداری شیر استفاده می‌شود. پس در کارخانه‌ها قبل از اینکه شیر را بسته بندی کنند، از شلنگ فنردار اسید استفاده شده تا این اسید به شیر اضافه گردد.

مواد اولیه شیلنگ فنردار اسید

شلنگ فنردار اسید از ماده اولیه پی وی سی، رشته مفتول نگهدارنده، رشته بافته‌شده نخ و فنر گالوانیزه تولید شده است. هر کدام از این مواد اولیه وظیفه خاص خود را دارند و در کنار یکدیگر شلنگ را تشکیل می‌دهند.

در واقع این مواد اولیه ویژگی‌های مخصوصی را به شلنگ می‌دهند. مثلاً وجود پی وی سی نرم باعث انعطاف‌پذیری شلنگ و وجود فنر باعث مقاومت آن شده است.

مواد-اولیه-شیلنگ-فنردار-اسید

ساختار شیلنگ فنردار اسید

ساختار شلنگ نشئت گرفته از مواد اولیه آن است و موجب شده ویژگی‌های زیادی داشته باشد. به سبب داشتن ویژگی‌های زیاد، کاربرد‌های متنوعی را هم شامل می‌شود. این شلنگ از دو لایه تشکیل شده است. لایه داخلی آن متشکل از فنر گالوانیزه و لایه خارجی، متشکل از پی وی سی است.

فنر، استحکام شلنگ را بیشتر کرده و از چسبندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. لایه پی وی سی از ضخامت بالایی برخوردار است. همچنین به سبب داشتن رشته مفتول نگهدارنده و رشته بافته‌شده نخ، مقاومت بسیار بالایی دارد و هنگام انتقال اسید، ذوب نمی‌شود.

رنگ نخ‌ها، رشته‌ها و حتی خود شلنگ معمولاً سفید است. این ساختار مقاوم‌ترین ساختار در برابر اسیدی‌ترین مایعات محسوب می‌شود.

ویژگی شیلنگ فنردار اسید

شلنگ فنردار اسید ویژگی‌های بسیاری دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که شلنگ را در مکان‌های متفاوت استفاده کنند. با این حال بسیاری از مردم در مورد ویژگی‌های شلنگ، اطلاعاتی که باید، را ندارند و ناآگاهانه خرید را انجام داده و سپس دچار مشکل می‌شوند.

  • شفاف‌بودن از مزیت شیلنگ‌ فنردار اسید است که باعث شده در صنایع غذایی، انتقال آن را با نظارت بیشتری انجام دهند.
  • یا مقاومت آن باعث شده در آزمایشگاه و حین انجام واکنش‌های شیمیایی، آسیبی به شلنگ نرسد و واکنش‌ها بدون هیچ گونه اشتباهی انجام شوند.
  • تنوع در سایز و اندازه شلنگ فنردار اسید، استفاده از آن را در مکان‌های متفاوت امکان‌پذیر ساخته است.
  • مقاومت این شلنگ در برابر عوامل محیطی چون سرما، گرما، باران و ... از مشخصات شیلنگ فنردار اسید محسوب می‌شود.
  • از آنجایی که برخی از اسید‌ها رسانای الکتریسیته هستند، این شلنگ را عایق الکتریسیته ساخته‌اند.
  • شلنگ فنردار اسید، مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. در واقع اسید نمی‌تواند تأثیری بر کارایی این شلنگ داشته باشد.

ویژگی شیلنگ فنردار اسید

سایزبندی شیلنگ فنردار اسید

برخی افراد گمان می‌کنند شلنگ‌ها تنها در یک سایز و وزن تولید می‌شوند. در حالی که این گمان اشتباه است. شیلنگ‌های فنردار اسید از سایز سه هشتم اینچ تا سایز شش اینچ تولید شده و در بازار عرضه می‌شوند.

هر سایز این شلنگ، قطر داخلی، قطر دهانه و ضخامت استاندارد خود را دارد. حتی وزن شیلنگ فنردار اسید برای هر سایز متفاوت است.

برخی از فروشگاه‌ها اقدام به فروش این شلنگ به صورت کلاف کرده‌اند. در کلاف‌ها متراژ معینی از شلنگ بسته‌بندی شده و به فروش می‌رسد. اما اگر متراژ مورد نظر شما کمتر یا بیشتر از این کلاف‌ها باشد، می‌توانید سفارش دهید و خرید کنید.

سایزبندی شیلنگ فنردار اسید

رنگ بندی شیلنگ فنردار اسید

شلنگ‌های فنردار اسید معمولاً به رنگ سفید شفاف تولید می‌شوند. رشته‌ها و نخ‌های موجود در لایه پی وی سی نیز به رنگ سفید هستند. به طور عمده این شلنگ را به رنگ سفید پیدا می‌کنید.

خرید شیلنگ فنردار اسید

شلنگ فنردار اسید را همانند سایر شلنگ‌ها می‌توانید در مراکز متفاوت پیدا و خریداری کنید. اما توجه داشته باشید که شرایط خرید در مراکز مختلف، متفاوت است؛ بنابراین باید ابتدا فروشگاه مورد نظر برای خرید را انتخاب کنید و سپس در مورد شرایط خرید آن اطلاعات کسب کنید.

برای خرید از تهران شلنگ می‌توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید. با شماره تماس تولیدی شیلنگ فنردار اسید تماس گرفته و یا به آدرس تولیدی شیلنگ فنردار اسید مراجعه کنید.

قیمت شیلنگ فنردار اسید

انواع مختلف شلنگ فنردار اسید قیمت‌های متفاوتی دارند. از آنجایی که امروزه تعداد کلاهبرداران زیاد شده و در بحث قیمت‌گذاری، بسیار ناعادلانه عمل می‌کنند، اطلاع از قیمت‌های به روز و عوامل تأثیرگذار در قیمت شلنگ ضروری است.

  • ابتدا باید فروشگاه مورد نظر را بررسی کنید و مطمئن شوید که معتبر است و کلاهبرداری نمی‌کند. سپس اطمینان حاصل کنید که محصولات را به طور مستقیم دریافت می‌کنید و واسطه‌ای در میان نیست. در این صورت نیازی نیست هزینه‌ای اضافه بر هزینه اصلی محصول هم بدهید.
  • در مورد قیمت به روز و جهانی مواد اولیه اطلاع داشته باشید. قیمت نهایی شلنگ متأثر از قیمت مواد اولیه آن است. اگر قیمت مواد اولیه بالا برود، قیمت نهایی شلنگ هم بالا می‌رود.
  • به سایز شلنگ توجه داشته باشید. شلنگی با سایز شش اینچ، مسلماً قیمت بیشتری نسبت به شلنگ سایز سه هشتم اینچ دارد. برخی از کلاهبرداران از بی‌اطلاعی مشتری سوءاستفاده کرده و هر دو سایز را با یک قیمت بالا به فروش می‌رساند.
  • میزان متراژ مورد نیاز شیلنگ، از دیگر عوامل تأثیرگذار در قیمت است. هر چقدر متراژ مورد نیاز شما بیشتر باشد، مسلماً هزینه نهایی بیشتر خواهد شد. چرا که میزان مواد اولیه و تایم بیشتری برای تولید آن صرف شده است.
  • وزن شلنگ فنردار عامل دیگری است که قیمت آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. وزن زیاد نشان از استفاده زیاد از مواد اولیه است. چون میزان ماده اولیه به کار رفته زیاد بوده، پس قیمت نهایی آن هم بیشتر می‌شود.
  • در خرید عمده شیلنگ فنردار اسید، معمولاً یک تخفیف قابل توجه به مشتری داده می‌شود. در نتیجه می‌توانید شلنگ را با قیمت کمتر از قیمت اصلی خریداری کنید.
  • به این موضوع توجه داشته باشید که فروشگاه مورد نظر امکان دارد هزینه کلاف‌ها را به صورت متری محاسبه کند. در حالی که این امکان هم وجود دارد که فروشنده، هزینه نهایی را بر اساس وزن آن‌ها محاسبه نماید.
  • برای اطمینان بیشتر می‌توانید قیمت شلنگ موردنظر را با تمام ویژگی‌هایش در فروشگاه‌های متفاوت بررسی کنید.
  • توجه داشته باشید که قیمت شلنگ در خرید آنلاین کمتر از قیمت آن در خرید حضوری است. چرا که در خرید حضوری هزینه واسطه‌گرها به قیمت شلنگ افزوده می‌شود و حتی هزینه رفت‌و‌برگشت و حمل شلنگ را هم باید بدهید.

در حالی که در خرید آنلاین فقط هزینه محصول را اینترنتی پرداخت می‌کنید و حتی نیاز به صرف انرژی و هزینه برای دریافت شلنگ ندارید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن شلنگ را در آدرس داده شده تحویل می‌گیرید.

قیمت شیلنگ فنردار اسید

تولیدی شلنگ فنردار اسید

امروزه برند‌های بسیاری در تولیدی شلنگ فعالیت می‌کنند. برخی از این برندها نسبت به سایر برند‌ها، پرطرف‌دارتر هستند. چرا که تولیدکنندگان این برند، استاندارد‌های تولید را کاملاً رعایت کرده و محصولی باکیفیت ارائه می‌دهند.

تهران شیلنگ یکی از بهترین مجموعه‌های تولید شلنگ فنردار اسید است. این مجموعه علاوه بر عرضه شلنگ فنردار اسید، شلنگ کشاورزی، شلنگ خرطومی، شلنگ باد و ... را عرضه می‌نماید.

شما می‌توانید انواع اتصالات شیلنگ و متعلقات شیلنگ و بهترین مدل شیلنگ فنردار اسید را از این مجموعه خریداری کنید. باکیفیت بودن محصولات باعث شده که تهران شلنگ جزء اولین مجموعه‌هایی باشد که صادرات را به طور جدی انجام می‌دهد.

تولیدی شیلنگ فنردار اسید

سخن پایانی


پیشرفت علم و فناوری موجب شده تا
انواع شیلنگ فنردار اسید روزبه‌روز با کیفیت بیشتری تولید شوند. کیفیت روزافزون در کنار تقاضای بالای محصول، باعث شده طرف‌داران آن بیشتر شود. شما می‌توانید انواع اسید و مواد شیمیایی را بدون تغییر ماهیت و بسیار سریع با این شلنگ جابه‌جا کنید.

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *