شیلنگ گازی شیری

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ گازی شیری میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ گازی شیری

انواع شیلنگ گازی شیری، نوعی شیلنگ هستند که با رنگ شیری خود شناخته شده و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شلنگ‌ها برای رفت و آمد گاز کاربرد دارند. نکته‌ای که در خرید این شلنگ باید به آن توجه کنید این است که چون برای رفت و آمد گاز استفاده می‌شود، باید دقت کافی را در خرید آن داشته باشید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

در صورتی که شلنگ، جنس بی‌کیفیتی داشته باشد، نشتی گاز اتفاق می‌افتد و نشتی گاز ممکن است منجر به آتش سوزی شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا با معیار‌های یک شلنگ گازی شیری خوب آشنا شوید.

شیلنگ گازی شیری

کاربرد شیلنگ گازی شیری

شیلنگ گازی به طور کلی برای انتقال گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای گازرسانی به وسایل گازسوز مثل بخاری، سماور، بخاری، پکیج، وسایل گرمایشی، سرمایشی، کپسول و آب‌گرم‌کن نیاز به رابطی به نام شلنگ است که گاز را از منبع به این وسایل انتقال دهد.

کاربرد شیلنگ گازی شیری

مواد اولیه شیلنگ گازی شیری

شلنگ‌های شیری با مواد اولیه گوناگونی تولید می‌شوند. به سبب تنوع در مواد اولیه در دسته‌های مختلفی تقسیم و کاربرد‌ها و ویژگی‌های متفاوتی را شامل می‌شوند.

  • شلنگ‌های شیری ممکن است از مواد کهنه تولید شوند. منظور از مواد کهنه، مواد بازیافتی کابلی است که به شلنگ‌های پلاستیکی تبدیل می‌شوند.
  • شلنگ‌های گازی شیری با مواد نو نیز تولید می‌شوند. استفاده از مواد نو در تولید شلنگ‌های گازی در چند سال اخیر افزایش یافته است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • عمده‌ترین ماده اولیه‌ای که برای تولید شلنگ استفاده می‌شود، پی وی سی است. پی وی سی با خاصیت ضد آبی که دارد بهترین ماده اولیه برای لایه زیرین شلنگ محسوب می‌شود. همچنین مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش و ازنی که این ماده دارد، استفاده از آن را برای لایه بیرونی امکان‌پذیر کرده است.
  • گاهی اوقات علاوه بر پی وی سی از منجید یا نخ پلی استر در تولید این شلنگ‌ها استفاده می‌کنند. نخ پلی استر با وزن کمی‌ که دارد، سبک بودن شلنگ را حفظ می‌کند. این نخ‌ها همچنین به شلنگ زیبایی می‌بخشند.

مواد اولیه شیلنگ گازی شیری

ساختار شیلنگ گازی شیری

شیلنگ‌های شیری در انواع مختلفی تولید می‌شوند‌. تنوع در نوع شلنگ‌، سبب تفاوت در ساختار آن شده است‌. در نتیجه این موضوع موجب شده مشخصات شیلنگ گازی شیری با یکدیگر متفاوت باشد. ساختار انواع شلنگ‌های شیری به صورت زیر است:

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • سه لایه با نخ منجید (لایه درونی و بیرونی از جنس پی وی سی، لایه میانی از جنس نخ منجید)
  • سه لایه با نخ پلی استر (لایه درونی و بیرونی از جنس پی وی سی، لایه میانی از جنس نخ پلی استر)
  • سه لایه بدون نخ یا منجید (همه لایه‌ها از جنس پی وی سی)
  • دو لایه منجید دار (لایه درونی از جنس پی وی سی، لایه بیرونی از جنس لاستیک منجید دار)
  • دو لایه نخ دار (لایه درونی از جنس پی وی سی، لایه بیرونی از جنس لاستیک نخ دار)
  • دولایه بدون منجید یا نخ (هر دو لایه از جنس پی وی سی)
  • تک لایه (از جنس پی وی سی)

ساختار شیلنگ گازی شیری

 

ویژگی شیلنگ گازی شیری

شیلنگ شیری با ساختار عالی و مواد اولیه مرغوبی که دارد، ویژگی‌های بسیاری را شامل می‌شود. وجود این ویژگی‌ها موجب شده شیلنگ کاربرد متنوعی داشته باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیلنگ گازی شیری از مقاومت بالایی برخوردار است. مخصوصاً نوع منجید دار یا نخ دار این شلنگ، به سبب داشتن نخ‌های مقاوم، در برابر ضربه، فشار و کشش مقاومت بیشتری دارند.
  • این شلنگ‌ها با انعطاف‌پذیری بالایی که دارند، با قابلیت تغییر شکل بالا به راحتی در مکان‌های مختلف استفاده می‌شوند.
  • استفاده از این شلنگ در مکان‌های مرطوب، گرم و خشک هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. این موضوع نشان‌دهنده مقاومت بالای شلنگ‌ در برابر خوردگی و پوسیدگی است.
  • استحکام کششی بلند مدت از دیگر ویژگی‌های این شلنگ محسوب می‌شود. یعنی شلنگ در برابر کشش مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و به آسانی پاره یا سوراخ نمی‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • مقدار زبری شلنگ شیری بسیار کم است و این موضوع باعث شده گاز یا سیال درون شلنگ بدون مانع منتقل شود.
  • از ویژگی‌های یک شلنگ خوب، کم بودن وزن شلنگ است. این شلنگ وزن زیادی ندارد. سبک بودن شلنگ شیری باعث شده به راحتی جابه‌جا شود.
  • فشار کاری که شلنگ گازی شیری می‌تواند تحمل کند، معادل فشار گاز‌های شهری است.
  • این شلنگ‌ها در بخاری و آب‌گرم‌کن مورد استفاده قرار می‌گیرند. در هر دوی این وسایل، شلنگ در معرض گرما و سرما قرار دارد. یکی از ویژگی‌های بارز این شلنگ، مقاومت در برابر گرما و سرما و تغییر دما تا 50 درجه سانتی گراد است.
  • تمام این موضوعات در کنار یکدیگر موجب شده طول عمر شلنگ افزایش پیدا کند.

ویژگی شیلنگ گازی شیری

 

سایزبندی شیلنگ گازی شیری

شیلنگ شیری از جمله شیلنگ‌هایی است که با قطر و ضخامت استاندارد تولید می‌شود. این شلنگ در کلاف‌های 50 متری در بازار عرضه می‌گردد. سایز این شلنگ 3/8، 5/8 اینچ برای مصارف خانگی است. سرشیر‌های گاز معمولاً در سایز 9 میلی‌متر تولید می‌شوند.

به همین علت دهانه خروجی شلنگ‌ها هم 9 میلی‌متر است. پس از اتصال سرشیرهای گاز به شلنگ، آن را با بست گازی محکم می‌کنند تا گاز از آن نشتی نکند. وزن شیلنگ گازی شیری کاملاً استاندارد و کم است تا حمل و جابه‌جایی آن آسان صورت گیرد.

سایزبندی شیلنگ گازی شیری

خرید شیلنگ گازی شیری

برای خرید شلنگ‌های شیری، فروشگاه‌های زیادی وجود دارند؛ بنابراین شما راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید محصول مورد‌نظر خود را پیدا و خریداری کنید. اما عیب این موضوع این است که نمی‌دانید از کدام فروشگاه خرید را انجام دهید.

فروشگاهی که می‌خواهید از آن خرید کنید باید یک فروشگاه معتبر در زمینه تولید و فروش شلنگ باشد. تهران شلنگ از معتبر‌ترین فروشگاه‌هایی است که در زمینه تولید و فروش انواع شلنگ فعالیت می‌کند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

قبل از خرید باید نوع شلنگ، سایز، قطر داخلی، ضخامت، متراژ، وزن و فشار کاری شلنگ موردنظر را متناسب با محل کاربرد آن تعیین کنید، این موضوع باعث می‌شود خرید راحت‌تر صورت گیرد و شما بتوانید شلنگی‌ متناسب با کاربرد آن بخرید.

توجه داشته باشید که اگر به صورت متری خرید را انجام می‌دهید، حتماً یکی دو متر اضافه‌تر بخرید تا دچار مشکل نشوید. برای خرید عمده شیلنگ گازی شیری برخی از فروشندگان قیمت را کیلویی حساب می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از فروشندگان قیمت را متری محاسبه می‌کنند؛ بنابراین به این موضوع توجه داشته باشید.

قبل از خرید حتماً به نوشته‌های روی شلنگ دقت کنید و آن‌ها را بخوانید. همچنین شلنگ را چک کنید که دچار پارگی یا سوراخ نباشد. خرید را می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین انجام دهید.

بدین منظور باید با شماره تماس تولیدی شیلنگ گازی شیری در سایت تهران شلنگ تماس بگیرید و یا به آدرس تولیدی شیلنگ گازی شیری در کرج مراجعه کنید.

اگر به دنبال خرید به‌صرفه هستید، خرید اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این نوع خرید به دلیل حذف هزینه‌های اضافی مثل هزینه واسطه‌ها، هزینه رفت‌وبرگشت، قیمت نهایی شلنگ کاهش پیدا می‌کند.

شیلنگ گازی شیری

قیمت شیلنگ گازی شیری

شلنگ‌های شیری در کارخانه تهران شلنگ با پیشرفته‌ترین تجهیزات تولید می‌شوند. این موضوع موجب شده شلنگ ساختار مقاومی‌ داشته باشد و با کیفیت بالا تولید شود. انواع شلنگ‌های گازی را می‌توانید با قیمت بسیار مناسب از تهران شلنگ خریداری کنید.

قیمت محصولات این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه‌های فروش شلنگ، بسیار مناسب است. این موضوع نشان می‌دهد که تهران شلنگ در راستای مشتری‌مداری فعالیت خود را ادامه می‌دهد و اولویت خود را با نیاز مشتریان قرار می‌دهد. البته قیمت شلنگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وزن
  • متراژ
  • کیفیت
  • فروشگاه
  • مقدار مواد اولیه
  • نوع مواد اولیه
  • قیمت جهانی مواد اولیه

قیمت شیلنگ گازی شیری

 

انواع شیلنگ‌های گازی شیری

مهم‌ترین مزیت شیلنگ‌ کشاورزی شیری، تنوع آن است. این شلنگ در انواع مختلفی تولید شده تا بتواند کاربرد‌های گوناگون داشته باشد.

  • از نظر رنگ بندی شیلنگ گازی شیری، شیلنگ تنها در رنگ شیری تولید می‌شود. در واقع علت نام‌گذاری شیلنگ، رنگ آن است.
  • بر اساس سایز، این شلنگ در دو سایز 3/8 و 3/5 تولید می‌شود.
  • اما شلنگ از نظر ساختار بسیار متنوع است. انواع شلنگ از نظر ساختار به موارد زیر تقسیم می‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • سه لایه منجید دار
  • سه لایه نخ دار
  • سه لایه بدون نخ یا منجید
  • دو لایه با نخ منجید
  • دو لایه با نخ پلی استر
  • دولایه بدون منجید یا نخ
  • تک لایه

انواع شیلنگ گازی شیری

 

تولیدی شیلنگ گازی شیری

تهران شیلنگ از بهترین تولید‌ی‌های شلنگ گازی شیری است. البته نه تنها شلنگ شیری، بلکه انواع شیلنگ گازی و انواع شیلنگ کشاورزی توسط این مجموعه تولید می‌شوند. اگر به دنبال شیلنگی با کیفیت هستید، تهران شلنگ می‌تواند بهترین فروشگاه برای خرید شما باشد.

از سمتی اگر بودجه کمی ‌دارید و نمی‌دانید بهترین شلنگ برای کسب‌وکار شما کدام است، می‌توانید از کارشناسان فروش این مجموعه کمک بگیرید. با سرچ تهران شلنگ در گوگل می‌توانید وارد این فروشگاه شوید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول موردنظر را در آدرس ثبت‌شده دریافت کنید.

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی  تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399

تولیدی شیلنگ گازی شیری

سخن پایانی

بهترین مدل شیلنگ گازی شیری، شلنگی است که نهایتاً یک و نیم متر طول داشته باشد و با بهترین مواد اولیه تولید شده باشد. اگر قصد خرید شلنگ گازی شیری را دارید، حتماً استاندارد‌ها را مدنظر داشته باشید و با مشاوره کارشناسان خرید را انجام دهید.

چرا که شلنگ وسیله‌ای خطرناک است. اگر شلنگ بی‌کیفیت بخرید، امکان دارد نشتی گاز و پس از آن آتش‌سوزی اتفاق بیفتد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

 


شماره تماس تولیدی شیلنگ

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *