شیلنگ خرطومی جاروبرقی

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ خرطومی جاروبرقی میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ خرطومی جاروبرقی

شیلنگ خرطومی جاروبرقی، از انواع شیلنگ‌های خرطومی است که جزء زیر مجموعه‌های شلنگ‌ خرطومی نواری محسوب می‌شود. این شلنگ از ملزومات جاروبرقی است. ملزومات جاروبرقی در اثر زمان و به دلایل مختلف ممکن است دچار آسیب شوند.

از این رو بهتر است شلنگی را خریداری کنید که باکیفیت‌ بوده و طول عمر بالایی نیز داشته باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید یک شلنگ خرطومی جاروبرقی باکیفیت‌ خریداری کنید.

شیلنگ خرطومی جاروبرقی

کاربرد شیلنگ خرطومی جاروبرقی

شلنگ خرطومی جاروبرقی از اجزای اصلی یک جاروبرقی محسوب می‌شود. موتور جاروبرقی، آشغال‌ها و گردوغبار را توسط شلنگ خرطومی کشیده و به پاکت جاروبرقی انتقال می‌دهند. در صورتی که این بخش از جاروبرقی خراب شود، عملکرد جاروبرقی دچار اختلال می‌شود.

  • این شلنگ در جاروبرقی‌های صنعتی که هم سایز بزرگی دارند و هم در فضاهای بزرگ استفاده می‌شوند، کاربرد دارد.
  • از شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی هم در جاروبرقی‌های مرکزی و هم در جاروبرقی‌های خانگی استفاده می‌شود. منتها طول، قطر و وزن شلنگ در هر نوع جاروبرقی متفاوت است.

کاربرد شیلنگ خرطومی جاروبرقی

مواد اولیه شیلنگ خرطومی جاروبرقی

مواد اولیه و جنس شلنگ خرطومی جاروبرقی، بر اساس نوع آن متفاوت است. اما از جمله ویژگی مشترک آن‌ها، می‌توان استحکام و مقاومت بالا را نام برد. برخی از شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی جنس پلاستیک منعطف دارند. در برخی از همین شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی، یک پوشش پارچه‌ای بر روی پلاستیک منعطف قرار می‌گیرد.

پلاستیک‌های مقاوم نیز از دیگر مواد اولیه پرکاربرد برای تولید شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی هستند. بعضی دیگر از شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی از جنس پی وی سی تولدی می‌شوند. نوعی دیگر از شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی هستند که در ساختار خود فنر دارند. در این شلنگ‌ها نوار پی وی سی دور مفتول سیمی ‌فنری شکل می‌پیچد.

در برخی دیگر از شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی، برای مقاوم‌سازی از سیم فولادی و یا نوار سخت پلاستیکی استفاده می‌کنند. بدین صورت که سیم فولادی را به صورت مارپیچ در دیواره داخلی شلنگ می‌افزایند. یا نوار سخت پلاستیکی را به لایه خارجی شلنگ اضافه می‌کنند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

با استفاده از این مواد اولیه در تولید شلنگ، استحکام و مقاومت کافی به آن می‌دهند و مسیر انتقال مواد را باز می‌کنند تا مکش به راحتی انجام شود. آخرین مورد برای مواد اولیه شلنگ خرطومی جاروبرقی، پی وی سی مارپیچ است. حالت مارپیچ شلنگ و جنس پی وی سی باعث استحکام هر چه بیشتر شلنگ می‌شود.

مواد اولیه شیلنگ خرطومی جاروبرقی

 

مشخصات شیلنگ خرطومی جاروبرقی

ساختار شیلنگ خرطومی جاروبرقی به تکمیل مشخصات آن کمک شایانی می‌کند. در واقع مشخصات این شلنگ، مواردی را شامل می‌شود که به شما در شناسایی بهترین مدل شیلنگ خرطومی جاروبرقی کمک می‌کند.

این شلنگ از یک سمت به کوبا جاروبرقی و از سمت دیگر به زانویی جاروبرقی متصل می‌شود. توجه داشته باشید که اگر فشار زیادی به شلنگ وارد شود، در کنار پارگی و کشیدگی، موتور جاروبرقی هم آسیب می‌بیند. همچنین مکش شیشه یا اجسام تیز می‌تواند شلنگ را سوراخ یا پاره کند.

پارگی شلنگ، میزان مکش آن را کاهش داده می‌تواند سبب ریختن گردوخاک و بازگرداندن آلودگی‌های وکیوم شده بر روی سطح تمیز شود؛ بنابراین اگر شاهد پارگی یا کارکرد ضعیف جاروبرقی بودید، حتماً برای تعویض آن اقدام کنید و شلنگی خرطومی باکیفیت‌‌تر بخرید.

توجه داشته باشید که شلنگ‌ها قابلیت جداشدن دارند. این قابلیت کمک می‌کند که در فضاهای کم، شلنگ را از جاروبرقی جدا و در مکانی دیگر آن را نگهداری کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

ویژگی شیلنگ خرطومی جاروبرقی

شیلنگ‌های خرطومی جاروبرقی، ویژگی‌های بسیاری دارند. این ویژگی‌ها سبب شده حتی در جاروبرقی‌های صنعتی هم از این شلنگ استفاده شود. از جمله مزیت شیلنگ خرطومی جاروبرقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بسیار در برابر ساییدگی، پارگی، کشیدگی و ضربه
  • قابلیت جداشدن از بدنه جاروبرقی
  • ماندگاری در محل‌های متفاوت
  • تعویض آسان
  • کیفیت بالا
  • قابلیت مکش شیشه، اجسام تیز و برنده به دلیل مواد اولیه مرغوب
  • استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و خارجی
  • قطر مناسب و در نتیجه ازبین‌بردن احتمال انسداد و گرفتگی
  • بلند بودن طول شلنگ و در نتیجه دسترسی شما به متراژ بیشتر
  • قدرت مکش بالا و مناسب برای جمع‌آوری هر نوع ذره، گردوغبار و پسماند
  • طول عمر مفید
  • سایزبندی شلنگ خرطومی جاروبرقی
  • وزن کم، حمل و جابه‌جایی آسان و سریع

ویژگی شیلنگ خرطومی جاروبرقی

سایزبندی شیلنگ خرطومی جاروبرقی

شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی در انواع مختلفی تولید می‌شوند. هر نوع از این شلنگ، در سایز‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شود. شما بسته به جاروبرقی خود باید سایز شلنگ را انتخاب کنید. موارد زیر در سایز شلنگ خرطومی تأثیرگذار هستند.

قطر شلنگ خرطومی جاروبرقی

قطر شلنگ خرطومی از فاکتور‌های مهم در سایز آن است. اندازه قطر شلنگ باید با قطر دهانه مکش جاروبرقی برابر باشد. همچنین این قطر باید بتواند مواد مختلف را از خود عبور دهد. قطر شلنگ همچنین باید با توان و قدرت موتور هم سازگار باشد.

هر چقدر قطر شلنگ بیشتر باشد، حجم ماده که مکش می‌شود بیشتر خواهد بود. اما این نکته را مدنظر داشته باشید که قطر زیاد، افت فشار و قطر کم، کاهش سرعت عملکرد جاروبرقی، انسداد و گرفتگی را به دنبال خواهد داشت. شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی، در قطر‌های 3.8 سانتی‌متر، 3.4 سانتی‌متر، 3.6 سانتی‌متر تولید می‌شوند.

قطر شلنگ خرطومی جاروبرقی

طول شلنگ خرطومی جاروبرقی

اثر طول شلنگ خرطومی بر انواع جاروبرقی‌ها بسیار زیاد است. طول شلنگ با افت فشار رابطه مستقیم دارد. یعنی با افزایش طول، افت فشار بیشتر شده و قدرت مکش کاهش می‌یابد.

اگر به طور زیادی از شلنگ نیاز دارید، باید در انتخاب نوع آن دقت زیادی داشته باشید و نصب آن را به گونه‌ای انجام دهید که با قدرت مکش دستگاه برابر باشد.

از نظر طول، شلنگ‌ها به صورت تیوپی و متری خریدار می‌شوند. شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی با اندازه‌های 2 متر، 2.5 متر و 10 متر، پر طرف‌دارتر هستند. اما اگر به متراژ کمتر یا بیشتر از شلنگ نیاز دارید، می‌توانید با ثبت سفارش، خرید را انجام دهید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

وزن شیلنگ‌ خرطومی جاروبرقی

وزن شیلنگ‌های خرطومی جاروبرقی متناسب با نوع جاروبرقی تعیین می‌شوند. مسلماً وزن شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی صنعتی بیشتر از شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی خانگی هستند.

رنگ بندی شیلنگ خرطومی جاروبرقی

مطمئناً همه شما شلنگ‌های جاروبرقی را دیده‌اید. این شلنگ‌ها معمولاً در سه رنگ سفید، مشکی و طوسی تولید می‌شوند. شما متناسب با رنگ جاروبرقی خود می‌توانید رنگ شلنگ را انتخاب و خریداری کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

خرید شیلنگ خرطومی جاروبرقی

اگر قصد خرید شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی را دارید، بهترین فروشگاه، فروشگاه تهران شلنگ است. شما می‌توانید انواع شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی را از تهران شلنگ بخرید.

چه خرید شما تیوپی باشد، چه متری. چه حضوری باشد چه آنلاین. تهران شلنگ با فروش محصولات خود به صورت حضوری و آنلاین، مشتریان بسیاری دارد. برای خرید شلنگ خرطومی جاروبرقی نکات زیر را به یاد داشته باشید.

رنگ شلنگ خرطومی جاروبرقی

شلنگ خرطومی که می‌خواهید خریداری کنید، باید همرنگ و یا متناسب با رنگ جاروبرقی باشد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

سایز شلنگ خرطومی جاروبرقی

قبل از مراجعه به مرکز خرید شلنگ و یا ثبت سفارش به صورت آنلاین، حتماً قطر دهانه مکش جاروبرقی را اندازه بگیرید و شلنگی‌ با همین اندازه بخرید. در این صورت عملکرد جاروبرقی شما دچار اختلال نخواهد شد.

سایز شلنگ خرطومی جاروبرقی

طول شلنگ خرطومی جاروبرقی

شلنگ‌هایی که برای انواع جاروبرقی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولاً 2 متر و یا 2.5 متر طول دارند. توجه داشته باشید که طول بسیار زیاد و یا بسیار کم فشار مکش را کاهش می‌دهد. در صورتی که قصد خرید عمده شیلنگ خرطومی جاروبرقی را دارید، می‌توانید متراژ دلخواه را برش زده و مورد استفاده قرار دهید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

نوع شلنگ خرطومی جاروبرقی

انواع شلنگ خرطومی جاروبرقی تولید و عرضه می‌شوند. بسته به کاربرد خود باید بهترین شلنگ را بخرید. برای مثال اگر نیاز به شلنگ‌ خرطومی جاروبرقی صنعتی دارید، اما شلنگ خرطومی جاروبرقی خانگی بخرید، عملکرد جاروبرقی درست نخواهد بود.

در صورتی که سؤالی در مورد شلنگ برای شما ایجاد شده و جواب آن را نمی‌دانید، می‌توانید با شماره تماس تولیدی شیلنگ خرطومی جاروبرقی تماس بگیرید. ضمن دریافت پاسخ، مشاوره دریافت کنید و استعلام قیمت نیز بفرمایید.

قیمت شیلنگ خرطومی جاروبرقی

شلنگ‌های خرطومی جاروبرقی، در فروشگاه‌های متفاوت با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شوند. دلیل تفاوت قیمت در فروشگاه‌ها، مقدار هزینه سود تولیدکننده، فروشنده و واسطه است.

بیشتر افراد قیمت را اولین ملاک در خرید می‌دانند و به دنبال شلنگ ارزان قیمت هستند. به این نکته توجه داشته باشید که شلنگ‌های ارزان، کیفیت خوبی هم ندارند. اما این موضوع تأیید نمی‌کند که برای خرید شلنگ‌های باکیفیت‌ باید هزینه‌های گزافی پرداخت کنید.

تهران شلنگ از جمله مجموعه‌هایی است که محصولات خود را بدون واسطه، به طور مستقیم و با کمترین سود به دست مشتری می‌رساند. این موضوعات به کاهش قیمت نهایی کمک‌ شایانی می‌کند.

یعنی شما شلنگ‌ های باکیفیتی را می‌توانید با قیمت مناسب از این فروشگاه بخرید. برای اطلاع از به‌روزترین قیمت‌ها می‌توانید با کارشناسان تهران شلنگ تماس بگیرید. کارشناسان و مشاوران 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند.

قیمت شیلنگ خرطومی جاروبرقی

تولیدی شیلنگ خرطومی جاروبرقی

مجموعه تهران شیلنگ علاوه بر عرضه محصولاتش داخل کشور، به خارج از کشور نیز محصول ارسال می‌کند. زیاد بودن مشتریان در داخل و خارج از کشور به سبب قیمت مناسب و کیفیت بالای شلنگ‌ها است. با مراجعه به آدرس تولیدی شیلنگ خرطومی جاروبرقی در کرج، سیمین دشت می‌توانید با فعالیت‌ها و محصولات این شرکت بیشتر آشنا شوید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی  تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399

تولیدی شیلنگ خرطومی جاروبرقی

سخن پایانی

جاروبرقی، از تجهیزات پیشرفته و کارآمد در مراکز کارگاهی، صنعتی و نیمه صنعتی است. برای عملکرد صحیح این وسیله، باید به فاکتور‌های مؤثر بر آن توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها، شناخت انواع شیلنگ خرطومی جاروبرقی است.

شلنگ‌ها باید متناسب با جاروبرقی انتخاب شوند، چه از نظر رنگ، چه از نظر اندازه. با مراجعه به سایت تهران شلنگ می‌توانید بهترین شلنگ خرطومی هواکشی را خریداری کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

 

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *