شیلنگ خرطومی طوسی

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ خرطومی طوسی میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

شیلنگ خرطومی طوسی

شیلنگ خرطومی طوسی، شلنگی با سطح بیرونی آج‌دار و سطح داخلی صاف و صیقلی است. این شلنگ انعطاف‌پذیر و در عین حال مقاوم، از محبوب‌ترین شلنگ‌ها است که استفاده گسترده‌ای نیز دارد. این شلنگ با رنگ طوسی خود شناخته می‌شود.

شیلنگ خرطومی طوسی

کاربرد شیلنگ خرطومی طوسی

شلنگ‌های خرطومی طوسی، کاربرد‌های متنوعی دارند. مزیت شیلنگ خرطومی طوسی به قدری زیاد است که در مکان‌های متفاوت از آن استفاده می‌کنند. در کشاورزی برای آبیاری زمین‌های زراعی، شلنگ‌های خرطومی بهترین گزینه هستند. چرا که مقاومت بالایی در برابر عوامل بیرونی و محیطی دارند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

آبیاری قطره‌ای در زمین‌های کشاورزی و گلخانه‌ها هم توسط این شلنگ انجام می‌شود. انتقال مواد، ذرات ریز، هر گونه سیال، گاز و... با شلنگ خرطومی طوسی به بهترین نحو ممکن امکان‌پذیر است.

کاربرد شیلنگ خرطومی

مواد اولیه شیلنگ خرطومی طوسی

شلنگ‌های خرطومی مقاومت بسیار بالایی دارند. چیزی که به مقاومت این شلنگ‌ها کمک می‌کند، مواد اولیه آن‌ها است. در تولید این شلنگ‌ها از پی وی سی نرم و پی وی سی سخت استفاده می‌شود.

نسخه خلاصه‌شده پلی‌وینیل‌کلراید را پی وی سی می‌نامند. پی وی سی نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که دوام و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. پی وی سی نرم که در لایه درونی و بیرونی شلنگ کاربرد دارد، از مقدار زیادی پلاستیک تهیه شده است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

در حالی که پی وی سی سخت که لایه میانی شلنگ را تشکیل می‌دهد، هیچ‌ عنصر پلاستیکی درون خود ندارد. این دو ماده اولیه که در واقع در یک دسته قرار می‌گیرند، یکدیگر را کامل می‌کنند. شلنگ خرطومی طوسی که از این دو ماده اولیه تولید شده باشد، از نظر ویژگی کامل و عالی است.

مواد اولیه شیلنگ خرطومی طوسی

ساختار شیلنگ خرطومی طوسی

شلنگ‌های خرطومی از سه لایه تشکیل شده‌اند. به دلیل وجود این سه لایه، مقاومت شلنگ بسیار بالا رفته است. لایه داخلی و لایه خارجی شلنگ از پی وی سی نرم و لایه میانی شلنگ، از پی وی سی سخت ساخته شده است.

لایه داخلی سطح صاف و صیقلی و لایه خارجی سطح عاج‌دار دارد. لایه میانی نسبت به لایه خارجی و داخلی از ضخامت بیشتری برخوردار است.

ساختار شیلنگ خرطومی طوسی

ویژگی شیلنگ خرطومی طوسی

ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد شلنگ خرطومی، آن را از سایر شلنگ‌ها متمایز کرده است. اگر قصد خرید شلنگ را دارید، ابتدا باید ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهید و بدانید چه انتظاری از شلنگ دارید. آیا این شلنگ انتظارات شما را برآورده می‌کند؟ در ادامه با ویژگی‌های بارز شیلنگ خرطومی طوسی آشنا می‌شوید.

  • از ویژگی‌های بارز این شلنگ، انعطاف‌پذیری فوق‌العاده بالای آن است‌. این شلنگ به آسانی باز و بسته می‌شود و به هر شکل و حالتی در می‌آید. به دلیل انعطاف‌پذیری بالا، در فضا‌ها و پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، بدون اینکه از کارایی آن‌ کاسته شود و یا آسیبی ببیند.
  • این شلنگ از سه لایه تشکیل شده و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارد. مقاومت بالا مانع از ورود عوامل آسیب‌رسان و مزاحم به شلنگ می‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • شلنگ خرطومی در متراژ، سایز، وزن، قطر و ضخامت متنوع و استاندارد تولید می‌شود. این موضوع باعث شده که بتوان در هر پروژه‌ای از شلنگ خرطومی مخصوص استفاده کرد.
  • اجرا و نصب شلنگ خرطومی بسیار آسان است. این موضوع جزء مزیت شیلنگ‌ خرطومی محسوب می‌شود. یعنی برای نصب این شلنگ نیاز به فرد کاربلد ندارید. شما با داشتن اطلاعات اولیه در مورد نکات اجرایی، فنی و ایمنی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن شلنگ را مورد استفاده قرار دهید.
  • شلنگ خرطومی در کنار نصب سریع، روند تولید سریعی هم دارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توان تعداد بالایی از شلنگ را تولید کرد؛ بنابراین صرفه‌جویی در زمان و انرژی را می‌توان از ویژگی‌های استفاده از این شلنگ بیان کرد. با خرید این شلنگ در هزینه‌های تولید و اجرا نیز صرفه‌جویی می‌کنید.
  • به دلیل استفاده از ورقه‌های پی وی سی، وزن کلی شلنگ خرطومی طوسی تا حد زیادی کاهش یافته است. در نتیجه حمل و جابه‌جایی شلنگ آسان‌تر صورت می‌گیرد.
  • این شلنگ در برابر ضربه، خورندگی، رطوبت، مواد شیمیایی، کشش، تابش خورشید، گرما، اشعه UV، نفوذ آب، سرما، پارگی و سایش مقاومت بسیار بالایی دارد.

ویژگی شیلنگ خرطومی طوسی

 

سایزبندی شیلنگ خرطومی طوسی

شلنگ خرطومی در سایز، وزن و متراژ‌های متفاوت تولید می‌شود. از آنجایی که در خرید شلنگ سایز حرف اول را می‌زند، اطلاع از سایزبندی آن اهمیت بالایی دارد. شلنگ خرطومی طوسی در سایز‌های 1 اینچ، 1.1/4 اینچ، 1.1/2 اینچ، 2 اینچ، 3 اینچ، 4 اینچ، 5 اینچ، 6 اینچ و 8 اینچ تولید می‌شود.

طول شلنگ‌ها بر اساس سایر متفاوت است. طول شلنگ‌های سایز 1 اینچ تا 1.1/2 اینچ برابر با 40 یا 50 متر، طول شلنگ‌های سایز 2 اینچ تا 4 اینچ برابر با 30 متر، طول شلنگ‌های سایز 5 اینچ و 6 اینچ برابر با 24 متر یا 25 متر و طول شلنگ‌های سایز 8 اینچ برابر با 6 متر است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

اگر قصد خرید کلاف را دارید، باید با کارشناسان فروش تماس بگیرید و از متراژ این کلاف‌ها آگاه شوید. وزن شیلنگ خرطومی طوسی کاملاً استاندارد است. معمولاً این شلنگ‌ها در وزن‌های کم تولید می‌شوند تا قابلیت جابه‌جایی آسان داشته باشند. ضخامت و قطر شلنگ‌ها نیز کاملاً استاندارد و متناسب با کاربرد آن است.

سایزهای شلنگ خرطومی

خرید شلنگ خرطومی طوسی

در خرید شلنگ خرطومی باید نکات زیادی را مدنظر داشته باشید. توجه به این نکات و عمل به آن موجب می‌شود که خریدی به‌صرفه و عالی داشته باشید.

توجه به اصل و باکیفیت بودن شلنگ، مهم و حائز اهمیت است. از این رو توجه به مواد اولیه شلنگ هم بسیار مهم است. در صورتی که جنس باکیفیت‌ بخرید می‌توانید سال‌های زیادی از آن استفاده کنید.

برند و تولیدکننده شلنگ از دیگر نکات مهم در خرید است. امروزه فروشگاه‌های زیادی اقدام به تولید شلنگ کرده‌اند. برخی از این فروشگاه‌ها محصولات خود را بدون تجربه و علم کافی تولید می‌کنند و به فروش می‌رسانند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

خرید چنین شلنگ‌هایی از برند‌های غیر معتبر آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد. با خواندن نام برند تولیدکننده و مشخصات شیلنگ‌ خرطومی که روی آن نوشته شده است، می‌توانید بهترین شلنگ را از بهترین برند بخرید.

هدف پروژه از دیگر مواردی است که هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد. از آنجایی که انواع شیلنگ خرطومی طوسی در بازار عرضه می‌شود، انتخاب مناسب‌ترین شلنگ برای هدف پروژه شما، کار آسانی نیست. شما می‌توانید از کارشناسان فروش تهران شلنگ‌ کمک بگیرید و مناسب‌ترین شلنگ را متناسب با هدف پروژه خود بخرید.

برای خرید عمده شیلنگ خرطومی طوسی می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام کنید. در واقع با مراجعه به آدرس تولیدی شیلنگ خرطومی طوسی می‌توانید محصول را از نزدیک ببینید و خرید را انجام دهید. همچنین می‌توانید با شماره تماس تولیدی شلنگ خرطومی طوسی تماس بگیرید و محصولتان را سفارش دهید.

خرید شلنگ خرطومی طوسی

قیمت شیلنگ‌ خرطومی طوسی

قیمت شلنگ خرطومی طوسی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شلنگ تأثیر می‌پذیرد. ساختار مقاوم و سه لایه شلنگ خرطومی، کشسانی، انعطاف‌پذیری بالا، کم بودن وزن شلنگ و ... از جمله مواردی هستند که قیمت شلنگ را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

استفاده از مواد اولیه و متریال از دیگر نکاتی است که در ساخت و قیمت نهایی شلنگ تأثیر می‌گذارد. برای تولید شلنگ باید از پی وی سی درجه یک و مرغوب استفاده شود تا عملکرد و کارایی آن دچار اختلال نشود.

اگر کیفیت و جنس شلنگ مرغوب نباشد، کیفیت و کارایی آن تا حد زیادی کاهش می‌یابد. علاوه بر این باعث می‌شود ضرر و هزینه‌های زیادی تا نهایت پروژه برای شما پدید آید. شاید خرید محصولات بی‌کیفیت در ابتدا ارزان‌تر باشد، اما طول عمر این محصولات بسیار کم است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

بنابراین نمی‌توان از این محصولات برای به پایان رساندن پروژه استفاده کرد. در غیر این صورت باید هزینه‌های هنگفتی برای تعمیرات، نگهداری، سیستم‌ها و ... بپردازید. این هزینه‌ها خیلی بیشتر از قیمت شلنگ خرطومی باکیفیت‌ خواهد بود.

در نتیجه لازم و ضروری است که از پارامتر‌ها و فاکتور‌های تأثیرگذار بر قیمت شلنگ، آگاه باشید و پس از آگاهی کامل اقدام به انتخاب و خرید محصول کنید‌. علاوه بر موارد ذکرشده، عوامل دیگری هم هستند که بر قیمت شلنگ تأثیرگذار باشند.

این عوامل باید با دقت بسیاری بررسی شوند. تغییرات جزئی می‌توانند تأثیرات زیادی بر روی قیمت داشته باشند. برای مثال سایز شلنگ خرطومی شامل تنوع زیادی است. بدیهی است که با افزایش سایز شلنگ، قطر دهانه آن و در نتیجه قیمت نهایی شلنگ هم افزایش یابد. بالعکس این موضوع نیز صدق می‌کند.

دلیل افزایش قیمت در نتیجه افزایش سایز، در واقع حجم مواد اولیه و متریالی است که برای تولید شلنگ به کار می‌رود. یعنی هر چقدر شلنگ بزرگ‌تر باشد، مواد اولیه بیشتری نیاز دارد‌. این موضوع سبب افزایش قیمت شلنگ‌های سایز بزرگ‌تر می‌شود.

قیمت شلنگ خرطومی طوسی

تولیدی شیلنگ خرطومی طوسی

امروزه فروشگاه‌های بسیاری در زمینه فروش شلنگ‌های خرطومی فعالیت می‌کنند. هر کدام از این فروشگاه‌ها مزایا و معایب خود را دارند. اگر می‌خواهید خریدی به‌صرفه و باکیفیت داشته باشید، باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

تهران شیلنگ از بهترین فروشگاه‌هایی است که در زمینه تولید و فروش شلنگ، متعلقات شیلنگ و صادرات آن فعالیت می‌کند. از آنجایی که این مجموعه صادرات شلنگ را به صورت جدی انجام می‌دهد، نشان می‌دهد که کیفیت محصولات بسیار بالا است. زیرا تنها محصولات باکیفیت‌ می‌توانند صادر شوند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

با شماره تماس تولیدی شیلنگ خرطومی طوسی تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان، استعلام قیمت نیز بفرمایید. زیرا قیمت شلنگ‌های خرطومی ثابت نیست و مدام به‌روزرسانی می‌شود. اگر هم قصد خرید حضوری از این مرکز را دارید، می‌توانید به آدرس تولیدی شلنگ خرطومی طوسی مراجعه کنید و خرید را انجام دهید.

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی  تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399

تولیدی شلنگ

سخن پایانی

شیلنگ خرطومی طوسی از جمله شیلنگ‌های پرکاربرد است. این شلنگ با مزیت‌های فراوان خود، جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف پیدا کرده است. شما می‌توانید بهترین مدل شیلنگ خرطومی طوسی را در تهران شلنگ به صورت حضوری یا اینترنتی بخرید.

شلنگ خرطومی

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

یک نظر در “خرید شیلنگ خرطومی طوسی – تولیدی شیلنگ در تهران – قیمت 1401

  1. یارسان گفت:

    بهترین نوع شیلنگ خرطومی کدومه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *