شیلنگ خرطومی آبی نفتی

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ خرطومی آبی نفتی میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

شیلنگ خرطومی آبی نفتی

شیلنگ خرطومی آبی نفتی، از جمله معتبرترین، پرکاربردترین و بهترین برند‌های شلنگ خرطومی محسوب می‌شود. مشخصات شیلنگ خرطومی آبی نفتی بیان می‌کند که این شلنگ هم مانند سایر شلنگ‌های خرطومی انعطاف‌پذیری بالایی دارد‌.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

منعطف بودن این شلنگ به قدری است که به راحتی می‌توان آن را صاف و خم، باز و فشرده کرد و به هر حالتی در آورد. این موضوع باعث شده بازه استفاده از شلنگ بسیار گسترده باشد و در فضا‌ها و شرایط مختلف به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ خرطومی آبی نفتی آشنا شوید.

شیلنگ خرطومی آبی نفتی

کاربرد شیلنگ خرطومی آبی نفتی

این نوع شیلنگ خرطومی به دلیل ویژگی‌های خاص، کاربر‌دهای خاصی هم دارد. در واقع جابه‌جایی، انتقال و حمل مواد نفتی، مواد پودری، بنزین، آب، گازوئیل، سوخت، گازوئیل، ذرات گوناگون، بتن، سایر مواد شیمیایی و یا اسیدی، روغن‌های صنعتی و انواع مایعات با این شلنگ به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود.

انتقال، مکش و تخلیه مواد مختلف در صنایعی چون پتروشیمی، نفت، گاز و کارخانه‌های مختلف نیز توسط شلنگ خرطومی آبی نفتی امکان‌پذیر است؛ لذا با توجه به کاربری‌های متنوع شلنگ‌ می‌توان گفت شلنگ خرطومی آبی نفتی در بین انواع شلنگ‌های خرطومی  هم‌رده خود، طرف‌داران بیشتری دارد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

در واقع مهندسان حرفه‌ای با آگاهی، ترجیح می‌دهند در پروژه‌های خود از این شلنگ به جای سایر شلنگ‌های خرطومی استفاده کنند. از آنجایی که کاربرد‌های شلنگ به این موارد خلاصه می‌شود، مسلماً ساختار آن به گونه‌ای است که در برابر سایش، خورندگی، پوسیدگی، نفوذ مواد شیمیایی و… مقاومت بالایی دارد و این موارد نمی‌توانند آسیبی به شلنگ وارد کنند.

کاربرد شیلنگ خرطومی آبی نفتی

مواد اولیه شیلنگ خرطومی آبی نفتی

این مدل شیلنگ خرطومی از سه لایه با جنس پی وی سی ساخته شده است. پی وی سی به‌کاررفته در تولید شلنگ، هم از نوع نرم آن و هم از نوع سخت آن است. پی وی سی از مهم‌ترین مواد اولیه شلنگ است که به طور غیر مستقیم از طبیعت به دست می‌آید.

این ماده در دو نوع سخت و نرم ساخته شده و مورد استفاده برای تولید شلنگ قرار می‌گیرد. این ماده همچنین قابلیت ترکیب با سایر مواد را دارد. برای مثال برای تولید نوع نرم این ماده، نرم‌کننده‌هایی به آن اضافه می‌کنند. یا برای رنگ‌آمیزی به آن رنگ اضافه می‌کنند و....

شماره تماس تولیدی شیلنگ

پی وی سی ویژگی‌های بسیاری دارد. می‌توان گفت علت استفاده از این ماده به عنوان ماده اولیه اصلی شلنگ، ویژگی‌های بسیار آن است. مقاومت، انعطاف‌پذیری، پایداری و قیمت ارزان شلنگ‌ها نتیجه استفاده از پی وی سی برای تولید آن محسوب می‌شود.

مواد اولیه شیلنگ خرطومی آبی نفتی

ساختار شیلنگ خرطومی آبی نفتی

شلنگ خرطومی آبی نفتی، ساختار متفاوتی نسبت به سایر شلنگ‌های خرطومی دارد. این شلنگ تشکیل شده از سه لایه پی وی سی است. لایه درونی شلنگ، کاملاً ضد سایش، صاف و یکدست بوده و به همین دلیل انواع مواد و مایعات را بدون مانع و به خوبی جابه‌جا می‌کند.

همین صاف و یکدست بودن باعث می‌شود آلودگی یا باکتری درون شلنگ به وجود نیاید. این لایه از شلنگ در برابر فشار و عوامل درونی محافظت می‌کند. ورق پی وی سی که در لایه میانی شلنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، سخت و مقاوم است و سبب مقاومت هر چه بیشتر شلنگ می‌شود.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

لایه بیرونی شلنگ، ساختار نرم و ظاهری شبیه به خرطوم دارد‌. نرم و صاف بودن این لایه در کنار حالتی ارتجاعی و انعطاف‌پذیری آن باعث شده شلنگ مقاومت بالایی داشته باشد. این لایه همچنین در برابر عوامل بیرونی کاملاً مقاوم بوده و از شلنگ محافظت می‌کند.

ساختار شیلنگ خرطومی آبی نفتی

ویژگی شیلنگ خرطومی آبی نفتی

شلنگ خرطومی آبی نفتی، همانند سایر شلنگ‌های خرطومی ویژگی‌های بسیاری را شامل می‌شود. این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر شلنگ آبی نفتی را به محبوب‌ترین شلنگ خرطومی تبدیل کرده‌اند.

  • مقاومت شلنگ در برابر عوامل بیرونی و درونی چون مواد نفتی، پوسیدگی، شیمیایی و اسیدی، خورندگی، شرایط جوی گرما و سرما، فشار، کشش، شرایط گوناگون آب و هوایی، ضربه، سایش، پیچ خوردگی، اشعه UV و جمع‌شدن، زبانزد افراد فعال در این حوزه است. ‌
  • سطح داخلی این شلنگ، کاملاً صاف است. این موضوع موجب شده شلنگ، انتقال، مکش و تخلیه انواع سیالات را به خوبی و بدون مانع انجام دهد.
  • یکی از ویژگی‌های بارز و مهم شلنگ خرطومی آبی نفتی، خاصیت انعطاف‌پذیری و خرطومی بودن است. این دو ویژگی در کنار یکدیگر باعث شده‌اند شلنگ به آسانی خم و راست شده و به هر شکل و حالتی در آیند. این خاصیت باعث شده قرارگیری شلنگ‌ حتی در مکان‌هایی که قرارگیری دشوار است، امکان‌پذیر باشد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • شلنگ خرطومی‌ آبی نفتی وزن کمی‌ دارد. به سبب سبک بودن، جابه‌جایی و حمل‌ونقل آن بسیار آسان و سریع صورت می‌گیرد. این موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود.
  • قیمت پایین این شلنگ نسبت به سایر شلنگ‌ها، محبوبیت آن را چند برابر کرده و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به دنبال دارد. از آنجایی که قیمت، از موضوعات مهم در استفاده از شلنگ محسوب می‌شود، قیمت پایین شلنگ خرطومی آبی نفتی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

یعنی شما با هزینه‌های بسیار کم و ناچیز می‌توانید مرغوب‌ترین شلنگ خرطومی آبی نفتی را بخرید.

  • نصب این شلنگ بسیار سریع و آسان است. از این رو صرفه‌جویی در انرژی را هم به دنبال دارد. همچنین خودتان می‌توانید شلنگ را نصب و مورد استفاده قرار دهید و نیاز به فرد حرفه‌ای و کاربلد هم ندارید که نیاز باشد هزینه‌ای هم برای آن‌ها صرف کنید.
  • تنوع در سایز، ضخامت، قطر، وزن و متراژ شلنگ، از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود که موجب تنوع استفاده از آن در فضاهای مختلف شده است.
  • این شلنگ دارای شعاع خم بسیار کمی‌ است.
  • شلنگ خرطومی آبی نفتی در بازه دمایی 10- تا 80+ درجه سانتی‌گراد از خود مقاومت نشان می‌دهد. یعنی اگر شلنگ در این بازه دمایی قرار گیرد، نه دچار آتش‌سوزی می‌شود و نه آسیبی به آن وارد می‌شود.

ویژگی شلنگ خرطومی آبی نفتی

 

سایزبندی شیلنگ خرطومی آبی نفتی

شلنگ‌های خرطومی آبی نفتی، در سایزهای مختلف قابلیت تولید دارند. توجه داشته باشید که مناسب‌ترین سایز، به محل استفاده از آن بستگی دارد. یعنی اگر از سایز مناسب استفاده نکنید، پروژه شما دچار مشکل می‌شود. این شلنگ در سایز‌های زیر تولید می‌شود:

  • 1 اینچ
  • 1-1/4 اینچ
  • 1-1/2 اینچ
  • 2 اینچ
  • 2-1/2 اینچ
  • 3 اینچ
  • 4 اینچ
  • 5 اینچ
  • 6 اینچ

شماره تماس تولیدی شیلنگ

وزن شیلنگ‌ خرطومی آبی نفتی کاملاً استاندارد است و در کلاف‌های 30 متری عرضه می‌شود. اگر به متراژ کمتری از این شلنگ نیاز دارید، می‌توانید آن را برش بزنید و از قطعات کوچک‌تر آن در پروژه خود استفاده کنید. قطر و ضخامت شلنگ نیز متناسب با سایز آن است.

سایز بندی شیلنگ خرطومی

خرید شیلنگ خرطومی آبی نفتی

اولین نکته‌ای که در خرید شلنگ خرطومی آبی نفتی اهمیت دارد، جنس ماده‌ای است که می‌خواهید آن را با شلنگ جابه‌جا کنید. در واقع ابتدا باید بررسی کنید که ماده موردنظر شما چه جنسی دارد، درجه سختی و غلظت آن چقدر است، وزن و فشار آن به چه میزان است. سپس می‌توانید بر اساس این عوامل شلنگ‌ مناسب را بخرید.

حداکثر فشار کاری که شلنگ دارد نیز از دیگر موضوعات مهم برای خرید است. یعنی شما با دانستن اینکه شلنگ چه مقدار فشار کاری را می‌تواند تحمل کند، عمل انتقال را آسان‌تر انجام می‌دهید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

یکی دیگر از موضوعات مهم که بی‌توجهی به آن می‌تواند ضرر‌های زیادی را به دنبال داشته باشد، شرایط جوی و فیزیکی مورد استفاده از شلنگ است‌. ابتدا باید شرایط فیزیکی و جوی که قرار است شلنگ در آن استفاده شود را بررسی کنید و بر اساس آن مناسب‌ترین شلنگ را خریداری کنید.

سایز شلنگ از مهم‌ترین نکاتی است که در خرید عمده شیلنگ خرطومی آبی نفتی باید به آن توجه شود. اگر شلنگ را در سایز مناسب نخرید، هنگام استفاده از آن نیز دچار مشکل می‌شوید.

خرید شیلنگ خرطومی آبی نفتی

قیمت شیلنگ خرطومی آبی نفتی

هزینه‌هایی که برای اجرای پروژه توسط شیلنگ خرطومی مصرف می‌شود، به‌صرفه و مناسب است. چرا که هم هزینه‌های اولیه تولید و هم هزینه اجرای آن زیاد نیست. اگر بودجه مناسبی داشته باشید، پروژه‌های بزرگی را می‌توانید با این شلنگ به اتمام برسانید؛ بنابراین صرفه‌جویی در هزینه و زمان، از مزیت‌های شلنگ خرطومی محسوب می‌شود.

قیمت شلنگ خرطومی آبی نفتی در مقایسه با جنس پی وی سی، مقاوم و سه لایه آن بسیار به‌صرفه و مناسب است. به گونه‌ای که قیمت این شلنگ نسبت به سایر شلنگ‌های پی وی سی بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

برای اطلاع از به‌روز‌ترین قیمت‌های شلنگ خرطومی آبی نفتی می‌توانید با شماره تماس تولیدی شیلنگ خرطومی آبی نفتی تماس بگیرید و یا به آدرس تولیدی شیلنگ خرطومی آبی نفتی در کرج مراجعه کنید.

قیمت شیلنگ خرطومی آبی نفتی

تولیدی شیلنگ خرطومی آبی نفتی

انواع شیلنگ خرطومی آبی نفتی، از بهترین و مطرح‌ترین برند‌های شلنگ‌های خرطومی  در سراسر جهان هستند. علت این محبوبیت، دقت و کیفیت در ساخت است که توسط ماشین‌آلات مدرن و مهندسی صورت می‌گیرد.

تهران شیلنگ از بهترین مجموعه‌هایی است که با استفاده از به‌روزترین ماشین آلات، بهترین مدل شیلنگ خرطومی آبی نفتی را تولید می‌کند و به فروش می‌رساند. کیفیت این شلنگ‌ها به قدری زیاد است که تا مدت‌ها بدون هیچ آسیب و خرابی، کارایی خود را حفظ می‌کنند. اگر به دنبال یک شلنگ مقاوم هستید، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

سخن پایانی

شلنگ خرطومی آبی نفتی از بهترین مدل‌های شلنگ خرطومی است که کاربرد گسترده‌ای برای خود رقم زده است. مزیت شیلنگ خرطومی آبی نفتی، مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان، صاحبان کسب‌وکار و فعالان در حوزه‌های مختلف قرار گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

تولیدی شیلنگ در تهران

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *