شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ کشاورزی ژله‌ای میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

انواع شیلنگ کشاورزی ژله‌ای از جمله شیلنگ‌هایی هستند که به دلیل انعطاف بالای خود شناخته می‌شوند. مطمئناً همه شما با شلنگ آشنایی دارید؛ شلنگ، لوله‌ای توخالی با دو سرِ باز است که برای انتقال سیال، هوای فشرده، گاز و مایعات از یک منبع به منبع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

شلنگ در انواع متفاوتی تولید می‌شود که هر کدام کارایی و عملکرد مخصوص به خود را دارند. مثلاً انعطاف‌پذیری انواع شیلنگ کشاورزی سه لایه با لایه‌های تقویت‌شده، برابر با انعطاف شلنگ‌های ژله‌ای نیست. در این مقاله با ما همراه باشید تا نکات جالبی در مورد شلنگ کشاورزی ژله‌ای در اختیارتان قرار دهیم.

شلنگ کشاورزی ژله ای

کاربرد شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

شیلنگ‌ها وسیله‌ای کارآمد هستند که  با پیاده‌سازی ایده‌های جدید (تغییر در نوع ماده اولیه، اندازه، استحکام، انعطاف‌پذیری و ...) می‌توان کاربرد‌های متنوع برای آن‌ها تعریف کرد. از شلنگ ژله‌ای همانند انواع شیلنگ کشاورزی دو لایه یا انواع شیلنگ کشاورزی نخ دار به طور عمده برای آبیاری استفاده می‌کنند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

فرقی ندارد آبیاری برای کدام قسمت و یا منطقه باشد، به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که این شلنگ شامل می‌شود، می‌توان هر نوع آبیاری را انجام داد. آبیاری درختان فضای سبز، باغچه، گیاهان، نهال‌ها، محصولات کشاورزی، گیاهان در باغ‌های محدود و انبوه، شست‌وشوی ساختمان‌ها و حیاط توسط این شلنگ به بهترین نحو ممکن امکان‌پذیر است.

کاربرد شلنگ کشاورزی ژله ای

مواد اولیه شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

شلنگ ژله‌ای همانند انواع شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی و یا انواع شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار در دسته شلنگ‌های پی وی سی قرار می‌گیرد. ماده اولیه اصلی به‌کا‌ررفته در این شلنگ مانند انواع شیلنگ کشاورزی لاستیکی، پی وی سی نرم، پلاستیک نرم و ژله است‌.

این شلنگ همانند نام خود، حالت ژله‌ای دارد. ژل یا ژله نوعی ماده است که به آسانی در طبیعت یافت نمی‌شود. در واقع این موضوع موجب شده که بسیاری از افراد ژله را حالت طبیعی ماده نشناسند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

برای درک بهتر از این ماده می‌توانید عسل یا صمغ درختان را به خاطر آورید. در واقع ژله چیزی بین مایع و جامد است که در صنایع مختلف استفاده می‌شود. حالت میانجی ژله باعث شده شلنگ ژله‌ای حالتی میان انعطاف بسیار و سختی بسیار داشته باشد.

مواد اولیه شلنگ ژله ای

ساختار شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

شیلنگ ژله‌ای ظاهری شبیه به شلنگ‌های پی وی سی چون انواع شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن و یا انواع شیلنگ صنایع پزشکی دارد. تنها تفاوت آن‌ها در مقاومتشان است.

شلنگ‌های ژله‌ای مقاومت کمتری نسبت به شلنگ‌های پی وی سی چون انواع شیلنگ باد نخ دار و یا انواع شیلنگ خرطومی‌ دارند. این شلنگ وسیله‌ای استوانه‌ای است که سطح مقطع، طول و ضخامت متفاوت و مشخصی دارد. شلنگ ژله‌ای از دو قسمت تشکیل شده است.

  • شبکه محافظ بدنه
  • بخش ژله‌ای

شماره تماس تولیدی شیلنگ

بخش ژله‌ای بهترین مدل شیلنگ‌ کشاورزی ژله‌ای، فوق‌العاده انعطاف‌پذیر است و ریشه گیاهان و درختان می‌توانند از این قسمت وارد مجرای شلنگ شوند‌. شاید بگویید این موضوع باعث سوراخ‌شدن شلنگ می‌شود.

اما ساختار بخش ژله‌ای به گونه‌ای است که اجسام نوک‌تیز می‌توانند به آن وارد شوند، اما زمان خارج‌شدن شلنگ سوراخ نمی‌شود و آسیبی نمی‌بیند. این قضیه موجب شده شلنگ برای استفاده در باغ‌ها بین گل و گیاه و خار مناسب باشد. شبکه محافظ بدنه همان گونه که از نامش پیداست، از بخش ژله‌ای محافظت می‌کند.

دلیل وجود این لایه، نبود مقاومت کافی در بخش ژله‌ای است که در زمان کشیده‌شدن و دریافت نیروی مزاحم (گرما و سرمای طولانی مدت، فشار، ضربه، پیچ‌خوردگی و ...) پاره یا قطع می‌شود. لایه محافظ از بخش ژله‌ای محافظت می‌کند و باعث می‌شود طول عمر شلنگ بیشتر شود.

ساختار شلنگ ژله ای

مشخصات شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

شلنگ‌های ژله‌ای محصولی نام آشنا در حوزه شلنگ‌های کشاورزی هستند. این شلنگ‌ها با کیفیت ممتازی که دارند علاوه بر استفاده در داخل کشور، به همراه انواع شلنگ گازی به کشور‌های خارجی هم صادر می‌شوند.

فرمولاسیون و نحوه تولید به گونه‌ای است که شرکت سازنده گواهینامه‌های بسیاری دریافت کرده و این نشان از کیفیت و دوام بالای محصول می‌دهد. در کنار تمام مشخصه‌های بارز شلنگ، قیمت رقابتی و مناسب آن باعث شده توجه مردم به آن جلب شود.

در تولید این شلنگ‌، اندازه قطر متفاوت است و به همین دلیل می‌توان از شلنگ با قطر مناسب در مکان مناسب استفاده کرد.

مشخصات شلنگ ژله ای

ویژگی شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

یک شلنگ خوب، شلنگی است که ویژگی‌های بارزی داشته باشد. از ویژگی‌های بارز شلنگ نیز می‌توان به سبک بودن و انعطاف‌پذیری بالای آن اشاره کرد. شلنگ‌های ژله‌ای به گونه‌ای تولید شده‌اند که در حین سبک بودن، مقاوم و مستحکم هستند.

این شلنگ به سبب انعطاف‌پذیری بسیار بالایی که دارد، به راحتی در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع در طرح، رنگ، نوع و تعداد لایه‌ها موجب شده شلنگ از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

سایزبندی شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

انواع شیلنگ‌های کشاورزی ژله‌ای در سایز‌های مختلفی تولید می‌شود. پرمصرف‌ترین سایز شیلنگ، 1/2 اینچ و 2 اینچ است که به سه صورت متری، کلاف و عمده عرضه می‌شود. هر نوع و سایز، قطر، ضخامت، فشار کار و فشار ترکیدگی مخصوص به خود را دارد.

مثلاً در جایی که به فشار بالا نیاز دارید می‌توانید مانند انواع شیلنگ کشاورزی فشارقوی از شلنگی با ضخامت بیشتر استفاده کنید. وزن شیلنگ کشاورزی ژله‌ای نیز بسته به قطر و ضخامت مشخص می‌شود.

اما به طور کلی وزن شیلنگ به قدری است که جابه‌جایی آن آسان باشد‌. برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایزبندی شلنگ با شماره تماس تولیدی شیلنگ کشاورزی ژله‌ای تماس بگیرید.

سایزبندی شلنگ کشاورزی ژله ای

رنگ بندی شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

شیلنگ ژله‌ای برای آبیاری مکان‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این جهت شلنگ در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود‌. آبیاری باغ پر گل و گیاه با یک شلنگ رنگی، می‌تواند بسیار دل‌انگیز و زیبا باشد. رنگ‌های تولیدی این شلنگ عبارت‌اند از: زرد، آبی، قرمز، سبز، مشکی و...

خرید شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

شیلنگ‌های ژله‌ای با داشتن ویژگی، کاربرد، رنگ بندی، ظاهر، اندازه، ساختار و مشخصات، قطر داخلی، ضخامت، طول، وزن، مواد اولیه، فشار ترکیدگی و فشار کار متفاوت، سبب شده در خرید، اولویت افراد با خرید این شلنگ‌ها باشد.

در صورتی که برای خرید، متراژ کمی‌ مدنظرتان است یا قصد خرید شلنگ به صورت کلاف را دارید، بهترین نوع خرید، اینترنتی است. با خرید اینترنتی از ایران شلنگ، واسطه‌ها حذف شده و شما محصول را مستقیماً و با حذف هزینه اضافی دریافت می‌کنید. با توجه به اینکه در وقت، هزینه و انرژی صرفه‌جویی کرده‌اید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

البته ایران شلنگ این امکان را برای شما فراهم کرده که به صورت عمده خرید را انجام دهید. برای خرید عمده شیلنگ کشاورزی ژله‌ای نیز می‌توانید حضوری یا اینترنتی اقدام کنید. توجه داشته باشید که برای خرید حضوری باید هزینه رفت و برگشت بدهید و حداقل دو ساعت تایم بگذارید که این موضوع برای برخی افراد کمی‌ نگران‌کننده است.

نکته قابل ذکر این است که اگر به صورت متری خرید را انجام می‌دهید، حتماً یکی دو متر اضافه بخرید تا کم‌ نیاورید و دچار مشکل نشوید.

قیمت شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

شیلنگ ژله‌ای از جمله شیلنگ‌هایی است که در صنعت کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، از این رو برای کشاورزان و فعالان این صنعت، قیمت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. برای قیمت‌گذاری شلنگ‌ها، عوامل مختلفی دخیل هستند.

از جمله این عوامل می‌توان به سایز، وزن، کیفیت، فشار کار، فشار ترکیدگی، نوع و متراژ درخواستی اشاره کرد. مسلماً هر چقدر سایز، وزن و متراژ درخواستی بیشتر باشد، قیمت نهایی محصول بیشتر می‌شود.

همچنین هر چقدر کیفیت محصول بالا باشد، مقاومت بیشتری داشته باشد، تحمل فشار کار و فشار ترکیدگی آن بیشتر باشد، به قیمت نهایی شلنگ افزوده می‌شود.

مزیت شیلنگ‌ کشاورزی ژله‌ای

شیلنگ ژله‌ای همواره برای آبیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که در مکان‌هایی که آبیاری انجام می‌شود، همواره رطوبت و گرما وجود دارد، شلنگ ژله‌ای، ضد رطوبت است و در مقابل گرما و اشعه نور خورشید از خود مقاومت نشان می‌دهد. 

این شلنگ همچنین در مقابل سازمان مواد گرمایشی مقاومت بالایی دارد و با ضخامت زیاد خود در برابر حرارت به سادگی از بین نمی‌رود.

استفاده از ژله، پلاستیک نرم و پی وی سی نرم در ساختار این شلنگ موجب شده جابه‌جایی و انتقال سیال درون خود را به خوبی انجام دهد و در مقابل فشار سیال از خود مقاومت نشان دهد.

مزیت شلنگ کشاورزی ژله ای

تولیدی شیلنگ کشاورزی ژله‌ای

شیلنگ ژله‌ای در مراکز مختلفی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. این موضوع خرید را کمی‌ دشوار می‌کند، چرا که فرد هنگام خرید در انتخاب مرکز فروش دچار سردرگمی ‌می‌شود. تهران شیلنگ یکی از برترین تولیدی‌های شیلنگ کشاورزی در ایران است که علاوه بر فروش حضوری، فروش اینترنتی را در برنامه کاری خود گنجانده است.

با خرید اینترنتی از این مجموعه، محصول خود را بدون هزینه واسطه و هزینه رفت و برگشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس تولیدی شیلنگ کشاورزی ژله‌ای مراجعه کنید.

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی شیلنگ کشاورزی ژله ای تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399)

شماره تماس تولیدی شیلنگ

تولید شلنگ در تهران

سخن پایانی

شیلنگ کشاورزی در انواع مختلفی وجود دارد: انواع شیلنگ کشاورزی طرح آج‌دار، انواع شیلنگ حصیری، انواع شیلنگ‌ باد سیم دار و... اگر به دنبال شیلنگ عالی برای آبیاری هستید، شیلنگ کشاورزی ژله‌ای بهترین انتخاب است. با انتخاب و خرید این شلنگ، نگران سوراخ‌شدن آن در برخورد با خارها نباشید.

چرا که این نوع شلنگ با داشتن لایه محافظ و همچنین بخش ژله‌ای، سوراخ نمی‌شود. هم‌اکنون تهران شلنگ با ارائه انواع شیلنگ کشاورزی به همراه مشخصات آن مانند مشخصات شیلنگ تراز، مشخصات شیلنگ فنردار و... آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است.

قیمت شیلنگ کشاورزی

شلنگ ژله ای

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *