شیلنگ خرطومی شفاف

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ خرطومی شفاف میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ خرطومی شفاف

انواع شیلنگ خرطومی شفاف در سراسر کشور تولید و پخش می‌شوند. این شلنگ‌ها از جدیدترین نوع شلنگ‌های موجود در بازار هستند که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌اند. تولید این شلنگ‌ها با کیفیت بالاتری نسبت به شلنگ‌های ساده انجام می‌شود. 

شلنگ خرطومی شفاف با شاخصه شفاف بودن و خطوط رنگی در امتداد طول آن شناخته می‌شود. از این شلنگ در مکان‌های متفاوتی استفاده می‌شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شلنگ خرطومی شفاف آشنا شوید.

شیلنگ خرطومی شفاف

کاربرد شیلنگ خرطومی شفاف

این شلنگ به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده خود، در مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. کاربرد گسترده شلنگ، محبوبیت آن را بین مردم افرایش داده است. در ادامه با این کاربرد‌ها آشنا می‌شوید.

  • آبیاری همه باغ‌ها، باغچه‌ها، فضای سبز، بوستان‌ها و مزارع کشاورزی با این شلنگ‌ها به بهترین نحو ممکن امکان‌پذیر است.
  • در برخی از سرویس‌های بهداشتی نیز از شلنگ خرطومی شفاف استفاده می‌شود.
  • در وسایل سرمایشی و گرمایشی که در خانه‌ها و مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، از شلنگ خرطومی شفاف بهره می‌گیرند.
  • برای جابه‌جایی و حمل میعانات گازی نیز شلنگ شفاف کاربرد دارد.
  • جابه‌جایی شیر‌های دوشیده شده در دامداری با استفاده از شلنگ خرطومی شفاف امکان‌پذیر است.
  • یکی دیگر از کاربرد‌های شلنگ خرطومی شفاف، تخلیه چاه‌های فاضلاب است. البته برای این کار از این شلنگ در کنار سایر شلنگ‌ها استفاده می‌شود.
  • یکی از شلنگ‌هایی که برای سم‌پاشی‌های کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، شلنگ خرطومی شفاف است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • شلنگ خرطومی شفاف از جمله شلنگ‌هایی است که در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی‌ برای انتقال سوخت، مواد شیمیایی و گازوئیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • صنعت غذایی از جمله صنایعی است که جابه‌جایی مایعات در آن اساس کار است. این جابه‌جایی و انتقال با شلنگ خرطومی شفاف انجام می‌شود.
  • در کارخانه‌های مختلف مثل کارخانه‌های ساختمانی، صنعتی، نساجی، تولید ام‌دی‌اف، چوب، پارچه‌بافی و آزمایشگاه‌های صنعتی، شلنگ خرطومی شفاف اساس و پایه کار است.
  • در انواع مکنده‌های صنعتی، شلنگ‌ خرطومی شفاف به خوبی عمل می‌کند.
  • انتقال هوا، ذرات و پودر نیز با این شلنگ صورت می‌گیرد.

کاربرد شیلنگ خرطومی شفاف

مواد اولیه شیلنگ خرطومی شفاف

شلنگ‌های خرطومی شفاف از مواد اولیه مقاوم به صورت تخصصی تولید می‌شوند. در تولید این شلنگ‌ها از استاندارد‌های لازم بهره گرفته می‌شود. انتخاب مواد اولیه خوب، نقش مهمی‌ در افزایش کیفیت شلنگ خرطومی شفاف دارد.

پی وی سی از مواد اولیه اصلی در تولید شلنگ است. البته قابل ذکر است که نوع پی وی سی به‌کاررفته در شلنگ، پی وی سی شفاف است. شلنگ خرطومی شفاف با استفاده از مواد اولیه مرغوب با دستگاه اکسترودر تولید می‌شود.

دیواره شلنگ خرطومی شفاف از جنس فنر‌های گالوانیزه است. این موضوع باعث می‌شود که شلنگ بتواند فشار زیادی را متحمل شود بدون اینکه کارایی خود را از دست بدهد و یا کم شود.

مواد اولیه شیلنگ خرطومی شفاف

ساختار شیلنگ خرطومی شفاف

انواع مختلف شلنگ‌ خرطومی شفاف از یک لایه پی وی سی شفاف ساخته شده‌اند. دلیل شفاف بودن شلنگ، امکان دیده‌شدن مواد درون آن است‌. هر چقدر شلنگ از مواد اولیه مرغوب‌تر ساخته شده باشد و کیفیت بالاتری داشته باشد، شفافیت بیشتری نیز دارد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

مشخصات شیلنگ خرطومی شفاف

شلنگ‌های خرطومی شفاف با مشخصه‌های بارز خود شناخته می‌شوند. از مهم‌ترین این مشخصه‌ها می‌توان به شفاف بودن آن‌ها اشاره کرد. این موضوع نشان می‌دهد که شلنگ، رنگ خاصی ندارد و صرفاً شفاف یا بی‌رنگ است.

از آنجایی که شلنگ از مواد اولیه غیر سمی، بدون بو و مزه تولید شده، برای انتقال مواد غذایی یا نوشیدنی‌ها هم امکان استفاده دارد. کیفیت این شلنگ خرطومی به قدری زیاد است که حتی انعطاف‌پذیری آن به‌مرورزمان کاهش نمی‌یابد.

یعنی مواد رسوبی درون‌ شلنگ نمی‌توانند به انعطاف‌پذیری و استحکام شلنگ آسیبی بزنند. مواد اولیه اصلی شلنگ، پلاستیک‌های انعطاف‌پذیر و نرم هستند. این شلنگ‌ها در سایزهای متفاوت تولید و عرضه می‌شوند.

مشخصات شیلنگ خرطومی شفاف

سایزبندی شیلنگ خرطومی شفاف

شلنگ‌های خرطومی در سایز‌های متفاوتی تولید می‌شوند. تنوع در سایزبندی شلنگ، به مزیت شیلنگ‌ خرطومی شفاف افزوده و باعث می‌شود کاربرد شلنگ افزایش پیدا کند. این شلنگ در سایز‌های 3/8 اینچ، 1/2 اینچ، 5/8 اینچ، 3/4 اینچ، 1 اینچ، 1.1/4 اینچ، 1.1/2 اینچ، 2 اینچ، 2.1/2 اینچ، 3 اینچ، 4 اینچ تولید می‌شود.

سایز دهانه این شلنگ‌ها بر اساس میلی‌متر به ترتیب عبارت‌اند از: 10 میلی‌متر، 12 میلی‌متر، 16 میلی‌متر، 19 میلی‌متر، 25 میلی‌متر، 32 میلی‌متر، 38 میلی‌متر، 50 میلی‌متر، 63 میلی‌متر، 75 میلی‌متر، 100 میلی‌متر.

طول حلقه‌های شلنگ سایز 3/8 اینچ تا 2 اینچ، برابر با 50 متر است. در حالی که طول حلقه‌ها برای شلنگ سایز 2.1/2 اینچ، 3 اینچ و 4 اینچ، برابر با 30 متر است.

مشخصات و اندازه شلنگ‌های خرطومی شفاف بر اساس کاربرد آن‌ها تعیین می‌شود. کاربرد آنها نیز بر اساس نوع فشار مشخص می‌شود. این شلنگ فشار 20 بار تا 250 بار را تحمل می‌کند.

وزن شیلنگ خرطومی شفاف، بسیار کم است و این موضوع موجب شده حمل‌و‌نقل آن آسان‌تر انجام شود. همچنین کم بودن وزن شلنگ، موجب می‌شود که به سازه فشاری وارد نشود.

سایزبندی شیلنگ خرطومی شفاف

ویژگی شیلنگ‌ خرطومی شفاف

شلنگ خرطومی به دلیل داشتن مواد اولیه مرغوب، ویژگی‌های زیادی را برای خود رقم زده است. ویژگی‌های شلنگ، استفاده از آن را در صنایع گوناگون گسترده‌تر کرده است. در ادامه با برخی از ویژگی‌های شلنگ خرطومی شفاف آشنا می‌شوید.

  • شلنگ خرطومی شفاف مقاومت بالایی در برابر رطوبت، پوسیدگی، مواد نفتی، مواد اسیدی، مواد شیمیایی، اشعه ماورا بنفش، ضربه، فشار، کشش و ... دارد.
  • سطح داخلی و بیرونی شلنگ، صاف و صیقلی است، این موضوع باعث شده انتقال با این شلنگ‌ها به خوبی و بلا مانع انجام شود.
  • این شلنگ‌ها به دلیل استحکام بسیار بالا، در اثر فشار آسیب نمی‌بینند و دچار تغییر حالت و دفرمه نمی‌شوند. در واقع ساختار خود را حفظ می‌کنند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

  • انعطاف‌پذیری این شلنگ‌ها به قدری است که اگر به آن حالت دهید، در همان حالت باقی می‌مانند. همچنین به دلیل این انعطاف‌پذیری در مسیر‌هایی که مستقیم نیستند و یا دارای مانع هستند مثل فضای داخلیِ سقف‌های کاذب، قابلیت استفاده دارند.
  • وزن شلنگ‌های خرطومی شفاف بسیار کم است. از این رو جابه‌جایی و حمل‌ونقل آن آسان صورت می‌گیرد.
  • این شلنگ در حداقل شعاع ممکن، قابلیت خم‌شدگی دارد.
  • شلنگ خرطومی شفاف از بازه دمایی 20- درجه سانتی‌گراد الی 80+ درجه سانتی‌گراد کارایی خود را حفظ می‌کند، یعنی نه ذوب می‌شود نه یخ می‌زند.
  • مقدار مایعات عبوری از این نوع شلنگ‌ها، بر اساس خط‌های روی آن کنترل می‌شود. موضوعی که این شلنگ را با سایر شلنگ‌ها متفاوت می‌کند، همین ویژگی است.

ویژگی شیلنگ‌ خرطومی شفاف

رنگ‌ بندی شیلنگ خرطومی شفاف

شلنگ‌های خرطومی شفاف، رنگ‌ بندی متنوعی ندارند. در واقع نمی‌توان آن تنوع رنگی که در سایر شلنگ‌های خرطومی وجود دارد، به این نوع شلنگ خرطومی هم‌ تعمیم داد. از آنجایی که این شلنگ شفاف است، در رنگ‌های کرم شفاف، سفید شفاف و بی‌رنگ تولید می‌شود.

خرید شیلنگ خرطومی شفاف

شلنگ خرطومی شفاف در انواع قطر‌ها و سایز‌ها تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل هر مصرف‌کننده‌ای با درنظرگرفتن مقاومت و کیفیت شلنگ می‌تواند آن را بخرد. این شلنگ‌ها به صورت کاملاً تخصصی تولید می‌شوند، چرا که از مواد اولیه مقاوم و استانداردهای لازم در تولید آن استفاده شده است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

پخش این شلنگ‌ها در سراسر کشور، توسط فروشندگان و متخصصان مجرب انجام می‌شود. فروشندگان همواره در راستای گسترش خدمات و افزایش رفاه مشتریان فعالیت می‌کنند. متقاضیان فراوان این نوع شلنگ و حجم بالای سفارش‌های، تعداد مجموعه‌ها را افزایش داده است.

یعنی شما از فروشگاه‌های متفاوتی می‌توانید خرید را انجام دهید. با مراجعه به سایت تهران شیلنگ، سفارش خود را در کمترین زمان ممکن با قیمت مناسب ثبت کنید و در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

در خرید شلنگ خرطومی شفاف باید عواملی چون جنس مواد اولیه شلنگ، قیمت شلنگ، قطر، سایز، وزن، اندازه و متراژ شلنگ، برند کارخانه، واحد تولیدکننده و نوع کاربرد شلنگ را مدنظر داشته باشید.

خرید شیلنگ خرطومی شفاف

قیمت شیلنگ خرطومی شفاف

قیمت شلنگ‌ خرطومی شفاف، از جمله مواردی است که در خرید باید مورد توجه قرار گیرد. عوامل زیادی بر قیمت نهایی یک شلنگ خرطومی شفاف تأثیر می‌گذارند. از جمله این عوامل می‌توان به انعطاف‌پذیری، نوع شلنگ، مکان مورد استفاده، نوع، میزان و قیمت مواد اولیه به‌کاررفته در شلنگ، اشاره کرد.

حتی بویی که از شلنگ‌ به مشام می‌رسد، می‌تواند در قیمت نهایی آن مؤثر باشد. شما به عنوان یک خریدار، ‌ برای اینکه بتوانید از به‌روزترین قیمت‌ها آگاه شوید، باید با شماره تماس تولیدی شیلنگ خرطومی شفاف تماس‌ بگیرید و استعلام قیمت کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

در صورتی که برای خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره تماس تولیدی  تماس حاصل فرمایید. (02133569952، 09121447399

قیمت شیلنگ خرطومی شفاف

تولیدی شیلنگ خرطومی شفاف

تهران شلنگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده شلنگ، محصولات خود را با کیفیت بالا و با قیمتی ارزان‌تر از بازار به فروش می‌رساند. این فروش هم‌ به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری انجام می‌شود.

شلنگ‌هایی که در این مجموعه تولید می‌شوند، بسیار بادوام بوده و کیفیت بالایی دارند. شلنگ‌های خرطومی شفاف همچنین در سایز‌های مختلف ارائه می‌شوند. این موضوع رضایتمندی بالای مشتریان را در پی دارد.

اگر قصد خرید عمده شیلنگ خرطومی شفاف را دارید، می‌توانید به آدرس تولیدی شیلنگ خرطومی شفاف مراجعه کنید. این مجموعه علاوه بر اینکه محصولات خود را به صورت عمده و یا متراژ ارائه می‌کند، تخفیفات ویژه‌ای را هم برای مشتریان گرامی ‌در نظر گرفته است.

تولیدی شیلنگ خرطومی شفاف

سخن پایانی

شلنگ خرطومی شفاف از جمله شلنگ‌های خرطومی است که انتقال مایعات، گازها و برخی پودرها و جامدات را به خوبی انجام می‌دهد. اگر به دنبال بهترین مدل شیلنگ خرطومی شفاف هستید، تهران شلنگ بهترین مجموعه است.

با مراجعه به آدرس تولیدی شلنگ خرطومی شفاف می‌توانید مجموعه را از نزدیک ببینید و خرید را با اطمینان کامل انجام دهید. در ضمن امکان استعلام قیمت، دریافت مشاوره و صحبت با کارشناسان نیز در تهران شلنگ وجود دارد.

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540350,000
1/1-43/240465,000
1/1-23/840510,000
2536670,000
2/1-26/3301,020,000
37/5301,120,000
410301,970,000
512/5252,900,000
615253,630,000
82065,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540400,000
1/1-43/240540,000
1/1-23/840660,000
2536760,000
2/1-26/3301,120,000
37/5301,340,000
410302,300,000
512/5303,120,000
615304,100,000
82030 
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540500,000
1/1-43/240580,000
1/1-23/840660,000
2536900,000
2/1-26/3301,150,000
37/5301,340,000
410302,260,000
512/5253,210,000
615254,640,000
82066,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530550,000
1/1-43/230850,000
1/1-23/830900,000
25301,200,000
2/1-26/3301,600,000
37/5301,710,000
410302,470,000
512/5253,450,000
61525 
8206 
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/540450,000
1/1-43/240560,000
1/1-23/840610,000
2536700,000
2/1-26/3301,100,000
37/5301,300,000
41030 
512/525 
61525 
8206 
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ)پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچسانتی مترمتراژبهای هر متر(ریال)
12/530350,000
1/1-43/230450,000
1/1-23/830500,000
2530600,000
2/1-26/330800,000
37/530900,000
410301,100,000
512/5251,210,000
615251,340,000
820251,800,000
    
لیست قیمت مدل یاسا اعلاءلیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲585000نمره۲395,000
نمره ۲.۵835,000نمره۲.۵595,000
نمره ۳1,190,000نمره۳885,000
نمره ۴1,190,000نمره۴885,000
نمره ۵1,390,000  
نمره ۶1,420,000  
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالیلیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲295,000نمره ۲745,000
نمره ۲.۵495,000نمره ۲.۵985,000
نمره ۳695,000نمره ۳1,250,000
نمره ۴725,000نمره ۴1,280,000
نمره ۵1,265,000  
نمره ۶129,000  
لیست قیمت سه لایه   
نمره ۲485,000  
نمره ۲.۵635,000  
نمره ۳845,000  
    
    
    
    
    
لیست قیمت ژله ای سنگینشیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲485,000تمامی سایز موجود640,000
نمره۲.۵63,500  
نمره۳995,000  
    
    
    
شیلنگ گازی شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری 195,000سایزقیمت(ریال)
شفاف۳۴۵۰۰۰4340,000
طرح فرانسه345,0005380,000
سه لایه 495,0001/4420,000
مشکی فشارقوی 525,0005/16520,000
پکیچی نخدار  745,0003/8570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار1/2730,000
سایزقیمت(ریال)  
1/4360,000  
5/16390,000  
3/8450,000  
1/2660,000  
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار: 
سایزمتراژ(متر)بهای متر(ریال) 
3/8100300,000 
1/250300,000 
5/850350,000 
3/450385,000 
150500,000 
1-1/450550,000 
1-1/250610,000 
250950,000 
2-1/2301,550,000 
3302,100,000 
4204,500,000 
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایزنام کالامتراژقیمت(متر)
1/4مشکی ممتاز1004,800
3/8مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,700
1/2مشکی قوی507,600
 مشکی ممتاز509,000
5/8مشکی ممتاز5014,500
3/4مشکی قوی5014,500
 مشکی ممتاز5017,600
 مشکی ممتاز(Anti UV)5018,700
1مشکی قوی5018,000
 مشکی ممتاز5021,800
 مشکی ممتاز قوی5025,300
1-1/4مشکی ممتاز قوی3035,200
1-1/2مشکی ممتاز قوی2538,700

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

ویژگی ها:

نوع لوله

قطر لوله

طول

نوع استفاده

پلاستیکی

10 سانتی متر

به میزان نیاز مشتری

کشاورزی

قیمت مناسب

حمل و نقل ویژه

بهترین کیفیت

تحویل فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *