وبلاگ

بهترین محصول برای صادرات از ایران در 2024 + معرفی 5 مورد جذاب

بهترین محصول برای صادرات از ایران

بهترین محصول برای صادرات از ایران

بهترین محصول برای صادرات از ایران چیست؟ آیا با صادرات کالا‌های ایرانی می‌توان ارز وارد کشور کرد؟ در صورتی که به دنبال ایجاد کسب و کار بزرگ و تجارت با دنیا بیرون از ایران هستید، باید با کالا‌های صادراتی ایرانی به خوبی آشنایی داشته باشید.

بدون تردید شناخت شما از این کالا‌های صادراتی و نحوه صادرات محصول از ایران، می‌تواند مسیر تعامل با کشور‌های دیگر را تقویت کند. طی این مطلب به بیان مطالبی درباره بهترین محصول برای صادرات از ایران پرداخته شده است. در صورتی که به کسب اطلاعات درباره صادرات کالا از ایران علاقه دارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بهترین محصول برای صادرات از ایران

بهترین محصول برای صادرات از ایران

 

 

حوزه‌های فعال در زمینه صادرات از ایران

این روز‌ها صادرات کالا بخش بزرگی از تجارت را به خود اختصاص داده است. بسیاری از متخصصان حوزه اقتصاد معتقد هستند که صادرات کالا باعث ادامه حیات کشور می‌شود.

فرایند صادرات از ایران در حوزه‌های مختلفی انجام می‌شود که اصلی‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • مواد غذایی
  • پوشاک
  • چوب
  • دارویی
  • مواد معدنی به صورت خام
  • خودرو و قطعات مرتبط با آن
  • لوازم الکتریکی و الکترونیکی
حوزه‌های فعال در زمینه صادرات از ایران

بهترین محصول برای صادرات از ایران

 

 

بهترین محصولات صادراتی ایرانی

صادرات محصولات از ایران مربوط به امروز یا دیروز نبوده و از نخستین روز‌ها و سال‌های تشکیل حکومت در این پهنای جغرافیایی، صادرات محصولات وجود داشت. در میان محصولات صادراتی از ایرانی، برخی کالا‌ها با اقبال بیشتری از سوی مردم در سراسر جهان مواجه شده‌اند.

به عبارتی دیگر مردم کشور‌های مختلف ایران را با نام آن محصول وارداتی در کشور خود می‌شناسند. در ادامه به بیان توضیحاتی مختصر درباره برخی از مهم‌ترین و بهترین محصول برای صادرات از ایران، پرداخته شده است.

بهترین محصولات صادراتی ایرانی

بهترین محصول برای صادرات از ایران

 

 

نفت

بدون شک بهترین محصول برای صادرات از ایران، نفت است. با وجود تمام تلاش‌ها برای کاهش میزان صادرات نفت، ادامه حیات و زندگی اقتصاد ایران کاملاً وابسته به این محصول است.

زعفران

از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان زعفران در سراسر جهان ایران بوده و بیش از ۴۵ کشور در دنیا، زعفران خود مورد نیاز خود را از ایران تهیه می‌کنند. زعفران بهترین محصول برای صادرات از ایران به دو کشور اسپانیا و امارت متحده عربی است.

زعفران صادراتی بیشتر به صورت فله‌ای و عمده به کشور‌های دنیا صادر می‌شود، زیرا امکانات لازم برای بسته‌بندی در ایران وجود ندارد. در نتیجه کشور‌ها دیگر با خرید زعفران و انجام فرایند بسته‌بندی، آن را به نام خود در دنیا می‌فروشند؛ بنابراین سود حاصل از صادرات زعفران برای تجار ایرانی، بسیار کم است.

چرم و محصولات چرمی

در صورتی که علاقه‌مند به انجام فعالیت تجاری در حوزه محصولات لوکس هستید، حتماً سراغ صادرات چرم و محصولات تولیدی آن بروید. تولید چرم در ایران و صادرات آن به کشور‌های مانند ترکیه، قدمت طولانی دارد. بازار‌های جهانی برای چرم ایرانی، احترام و اهمیت خاصی قائل هستند.

چرم و محصولات چرمی

بهترین محصول برای صادرات از ایران

 

 

پسته

در بخش‌های کویری ایران مانند کرمان، خراسان، سمنان و فارس پسته تولید می‌شود. پسته تولید شده در این مناطق به ویژه کرمان، از مهم‌ترین و بهترین محصول برای صادرات از ایران شناخته شده است. این محصول کشاورزی تقریباً به ۱۷۵ کشور صادر شده و بزرگ‌ترین کشور وارد‌کننده پسته نیز، ویتنام است.

فرش ایرانی

بدون شک فرش بهترین محصول برای صادرات از ایران بوده و البته در طول چند سال گذشته به دلایل مختلف مانند تحریم‌ها، روند صادرات این کالا با مشکلات بسیاری مواجه شده است. تقریباً ۲۵ درصد از سهم صادرات غیر نفتی کشور ایران، به فرش‌های ایرانی اختصاص داده شده است.

فرش ایرانی

بهترین محصول برای صادرات از ایران

 

 

خرما

مطمئناً بهترین محصول صادراتی از ایران، خرما است. البته شاخص‌ها و آمار‌های مختلف در حوزه اقتصاد نشان می‌دهند که صادرات خرما به عنوان یک محصول کشاورزی، سود فوق‌العاده‌ای را نصیب کشور ایران کرده است.البته خرما‌ها تولید شده در کشور ایران متنوع بوده و در بین آن‌ها خرما پیارم، پرسودترین نوع محصول صادراتی کشاورزی است.

صادرات شیلنگ

بدون تردید یکی از بهترین محصولات برای صادرات از ایران، شیلنگ به صورت عمده است. در صورت علاقه به حضور در این بخش از حوزه تجارت، می‌توانید فرایند صادرات شیلنگ را با کشور‌های همسایه شروع کنید. مطمئناً این کار شما، باعث تقویت رابطه بین دو کشور و همچنین رشد تولید در ایران می‌شود.

در بین کشور‌های همسایه ترکیه و امارات متحده عربی در کنار عراق، بیشترین سهم صادرات شیلنگ را به خود اختصاص داده‌اند. برای اینکه در بازار صادرات شیلنگ موفق عمل کنید، می‌توانید از مشاوران مجموعه خوشنام تهران شیلنگ کمک بگیرید.

این عزیزان راهکار‌های مناسب و همچنین مشاوره صادرات شیلنگ، مسیر کار را برای شما باز می‌کنند. از اصلی‌ترین روش‌های این مشاوران جهت ارسال شیلنگ و بهترین محصول برای صادرات از ایران، شامل لیست زیر می‌شود:

  • در روش اول مشاوران مجموعه به شما بیان می‌کنند که برای شناخت بهتر از بازار کشور مقصد، به آن جا سفر کرده و با انجام تحقیقات درست و دقیق، به شناخت کافی از بازار برسید. مطمئناً این روش تحقیق، بسیار کارآمد بوده و شما در فرایند صادرات شیلنگ، موفق عمل می‌کنید.
  • روش دومی که مشاوران تهران شیلنگ به شما ارائه می‌دهند، برقراری ارتباط با مدیر بازرگانی ایران در کشور مقصد است. بدون تردید با توجه به حمایت دولت برای صادرات شیلنگ، مدیران اتاق‌های بازرگانی همکاری لازم را با شما خواهند داشت.
  • روش سوم استفاده از اینترنتی و صفحات مجازی است. شما با کمک مشاوران در فضای اینترنت به جستجو نیاز‌های کشور مقصد در زمینه نوع شیلنگ بپردازید. حتماً از نیاز‌های جامعه کشور مقصد به نوع شیلنگ مصرفی، مطلع می‌شود. در نتیجه با صادر کردن آن نوع شیلنگ، تجارت پر سودی خواهید داشت.
  • آخرین روشی که مشاوران مجموعه تهران شیلنگ به شما ارائه می‌دهند، کمک گرفتن از دوستان یا آشنایانی است که در کشور هدف شما، حضور دارند. این افراد با رفتن در بازار، جستجو در سایت‌ها و همچنین مراجعه با اتاق بازرگانی آن کشور، به شما بیان می‌کنند که نیاز کشور هدف شما به چه نوع شیلنگی است؛ بنابراین به دانش و اطلاعات آن‌ها اعتماد کنید تا مسیر صادرات را با موفقیت بیشتر سپری کنید.
صادرات شیلنگ

بهترین محصول برای صادرات از ایران

 

 

انواع شیلنگ‌های صادراتی

بهترین محصول برای صادرات از ایران به کشور‌های همسایه علی‌الخصوص عراق، شیلنگ است. زیرا این کشور پس از سال‌ها جنگ، به تازگی فعالیت‌های خود را در عرصه کشاورزی و صنایع شروع کرده است؛ بنابراین این کشور پتانسیل بسیاری جهت صادرات شیلنگ در حوزه صنعت و کشاورزی دارد.

در بین انواع شیلنگ‌های تولیدی در کشور ایران، سه دسته خواهان یا خریداری بیشتری در کشور عراق دارد؛ بنابراین شما صادرات این محصولات، می‌توانید خیلی زود به سود برسید. اما پرفروش‌ترین شیلنگ‌ها در کشور عراق، شامل لیست زیر هستند:

  • شیلنگ‌های صنعتی
  • شیلنگ‌های کشاورزی
  • شیلنگ‌های آب
انواع شیلنگ‌های صادراتی

بهترین محصول برای صادرات از ایران

 

ایران به چه کشور‌هایی صادرات دارد؟

ایران به عنوان یک کشور چهار فصل، توانایی بالقوه در تولید محصولات مختلفی صادراتی دارد. بنابراین شما با انتخاب بهترین محصول برای صادرات می‌توانید خیلی زود مسیر موفقیت را طی کنید. البته کالا‌های صادراتی ایران به دو بخش محصولات نفتی و غیر نفتی تقسیم‌بندی می‌شود.

سهم بزرگی از صادرات ایران را محصولات نفتی بر عهده دارند که شامل مشتقات نفتی، میعانات گازی یا روغن‌های سبک به غیر از بنزین می‌شود. محصولات غیر نفتی شامل محصولات کشاورزی، صنایع دستی و کالاهی صنعتی می‌شود.

تجار و بازرگانان براساس نیاز کشور‌ها همسایه یا مشترک المنافع از بین محصولات نفتی و غیر نفتی، بهترین محصول برای صادرات از ایران را انتخاب می‌کنند. بدون تردید کشور چین در صدر فهرست مقاصد صادراتی ایران جا خوش کرده است.

اما از دیگر کشور‌های که خواهان برقراری روابط تجاری با ایرانی‌ها هستند، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • امارات متحده عربی
  • عراق
  • جمهوری کره
  • روسیه
  • ویتنام
  • ایتالیا
  • تایلند
  • ژاپن
  • آلمان
  • سوریه
  • هنگ کنگ
  • ترکمنستان

نکات مهم در انتخاب بهترین محصول برای صادرات از ایران

در صورتی که شما به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار پر سود اما باثبات هستید، باید در رابطه با انتخاب بهترین محصول برای صادرات اطلاعات کافی داشته باشید. افراد موفق در زمینه صادرات محصولات ایرانی یک سری نکات را هنگام انتخاب بهترین محصول برای صادرات از ایران را بیان نموده‌اند.

از اصلی‌ترین نکات اشاره شده در صجبت‌های این عزیزان می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • از انتخاب محصول برای صادرات که در انحصار یک یا چند تولید‌کننده است، خودداری کنید. زیرا عرضه به موقع بهترین محصول برای صادرات از ایران، یکی از اصلی‌ترین عامل‌های موفقیت در عرصه تجارت معرفی شده است.
  • حتماً اطلاعات کافی درباره مقررات واردات علی الخصوص موانعی غیر تعرفه‌ای و تعرفه‌ای داشته باشید. این اطلاعات می‌تواند فرایند انتخاب بهترین محصول برای صادرات را برای شما آسان‌تر کند.
  • هنگام انتخاب محصول برای صادرات، حتماً سیاست‌های دولت را در رابطه با آن محصول خوب ارزیابی کنید.
  • بدون تردید کشور وارد‌کننده در رابطه با واردات محصولات به ویژه نوشیدنی‌های فرآوری شده و غذا‌ها، یک فرم ثبت نام یا ارائه ویژه دارد. حتماً اطلاعات لازم را در این فرم پر کنید تا کالای شما به راحتی از گمرک کشور وارد‌کننده ترخیص شود.
  • بدون شک بهترین محصول برای صادرات باید دارای گواهینامه‌های ISO یا معادل باشد. به طور کلی کالای انتخابی شما با وجود این گواهینامه و کیفیت بالا می‌تواند در بازار فروش گوی سبقت را از دیگر رقبا بربیاید.
  • در صورتی که کالای انتخابی شما برای صادرات از نوع فاسد شونده یا شکننده است، حتماً برای انجام فرایند حمل و نقل تدابیر امنیتی خاص در نظر بگیرید.
  • هنگام انتخاب بهترین محصول برای صادرات از ایران، دگرگونی‌های فصلی را در نظر بگیرید.
  • برای محصولات لبنی و غذا‌های فرآوری شده یا به عبارت دیگر فاسد شونده، حتماً از برچسب و لیبل استفاده کنید.
  • کالا یا محصولی را که برای صادرات انتخاب می‌کنید، نباید از نوسان زیادی در امر قیمت برخوردار باشد. در غیر این صورت مطمئناً مسئله سودآوری تجارت شما با خطر مواجه می‌شود.

 

سؤالات متداول

  1. چند نمونه از محصولات کشاورزی که برای صادرات مناسب هستند را نام ببرید؟

پسته، خرما، زعفران

  1. بهترین محصول برای صادرات از ایران به کشور عراق چیست؟

در نظر بسیاری از کارشناسان و تجار بهترین محصول برای صادرات به کشور عراق، شیلنگ است.

  1. راهکاری مشاوران جهت انجام فرایند صادرات به صورت دقیق چیست؟

برقراری ارتباط با اتاق بازرگانی کشور مقصد، جستجو در اینترنت، سفر به کشور هدف و انجام تحقیقات می‌دانی

سخن پایانی

شاید شما نیز مانند بسیاری از تجار علاقه‌مند به صادرات هستید، بنابراین ابتدا باید بهترین محصول برای صادرات از ایران را بشناسید. سپس با توجه به حیطه کاری و تخصص خود در کنار شناخت بازار کشور مقصد، فرایند صادرات را انجام دهید. به طور مثال در کشور عراق، سال‌ها جنگ و ناامنی وجود داشت.

بنابراین سال‌ها فعالیت در عرصه صنعت و کشاورزی، تقریباً غیرممکن بود. اما پس از پایان جنگ مردم این کشور فعالیت‌های خود را شروع کرده و برای انجام بهتر کار خود، نیاز‌مند شیلنگ هستند. اکنون با توجه به شناخت بازار عراق، می‌توانید شیلنگ‌های کشاورزی یا صنعتی از ایران صادر کنید.

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

 

سایر مقالات:

صادرات شیلنگ به تاجیکستان

صادرات شیلنگ به گرجستان

صادرات شیلنگ به عمان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *