وبلاگ

مرکز فروش شیلنگ عمده- تولید انواع شیلنگ +قیمت 1402

مرکز فروش شیلنگ عمده

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

مرکز فروش شیلنگ عمده

مرکز فروش شیلنگ عمده تهران شیلنگ به شما کمک می‌کند که یک شیلنگ باکیفیت و ارزان را در اختیار داشته باشید. انتخاب شیلنگ مناسب برای زراعت خود بسیار مهم است؛ زیرا شما نمی‌توانید از یک نوع شیلنگ در زمین‌های مختلف استفاده کنید و ممکن است زود پاره شود و نیاز شمارا برآورده نکند.

ما در این مقاله در مورد انواع شیلنگ و مرکز فروش شیلنگ عمده صحبت خواهیم کرد؛ پس تا انتها همراه ما بمانید.

شیلنگ آب

شیلنگ‌های آب محدوده کاربرد بالایی دارند و به دلیل انعطاف‌پذیری می‌توانند در انواعی از مکان‌ها بکار بروند. بر حسب اطلاعات مرکز فروش شیلنگ عمده این شیلنگ‌ها می‌توانند مصرف خانگی، کشاورزی، آبیاری پارک‌ها، آبیاری محصولات زراعی و… را دارند.

اگر بخواهید این شیلنگ‌ها را خریداری کنید بهتر است که آنها را از مرکز خرید شیلنگ آب معتبر خریداری کنید تا جنسی بادوام و با استحکام را خریداری کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

انواع شیلنگ آب

 انواعی از شیلنگ‌های آب بر اساس جنس و نوع وجود دارد که در مرکز فروش شیلنگ عمده می‌توانید آن را انتخاب کنید. شیلنگ‌ های چندلایه که از جنس پی‌وی‌سی هستند دارای لایه‌هایی از نخ پلی‌استر است که باعث استحکام آن می‌شود.

به همین دلیل شیلنگ‌های چندلایه در بازار فروش شیلنگ آب بر حسب تعداد لایه گران‌قیمت‌تر هستند. شیلنگ‌های چندلایه به دلیل استحکام بالا در مکان‌های سخت و سنگلاخی کاربرد بالایی دارند.

انواع شیلنگ آب

مرکز فروش شیلنگ عمده

 

 

متریال شیلنگ آب

به طور کلی شیلنگ برای استفاده در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی از پلاستیک بادوام و لاستیک ساخته می‌شود. شیلنگ‌های باغبانی دارای گزینه‌های باکیفیت مختلفی هستند که در زمان خرید از مرکز فروش شیلنگ عمده باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

هنگام خرید شیلنگ به تعداد لایه‌های آن نگاه کنید؛ هرچه تعداد لایه‌های یک شلنگ بیشتر باشد، ضخیم‌تر و در نتیجه بادوام‌تر است. یک شلنگ باغبانی 4 لایه ارزان ممکن است قیمت مناسبی داشته باشد؛ اما به سرعت به تعمیر نیاز پیدا می‌کند.

هرچه شیلنگ دوام بیشتری داشته باشد، هنگام استفاده از آن با دردسر کمتری مواجه خواهید شد و همچنین شلنگ پیچ خوردگی و نشتی کمتری خواهد داشت. بهترین شیلنگ‌ها برای استفاده در فضای باز و باغ از لاستیک ساخته شده‌اند؛ زیرا معمولاً در برابر پیچ خوردگی مقاوم هستند. یک شلنگ لاستیکی باغبانی انعطاف‌پذیر و بادوام است و می‌تواند طیف وسیعی از دماها را تحمل کند.

اتصالات شیلنگ

انتهای یک شلنگ آبیاری با کیفیت از برنج و فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود. یک شلنگ باغبانی بسیار بیشتر از چیزی که تصور می‌کنید، کشیده می‌شود، پیچ می‌خورد، سرد و گرم می‌شود و به طور کلی مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد.

اتصالات برنجی و کوپلینگ‌های آلومینیومی بسیار بادوام‌تر از پلاستیک هستند. به هر حال، همیشه در زمان خرید از مرکز فروش شیلنگ عمده مطمئن شوید که بین شلنگ و کانکتور، یک شوینده شلنگی برای کاهش هرگونه نشتی وجود دارد.

با این حال، اتصالات پلاستیکی را می‌توان به روش‌های مختلفی قالب‌گیری کرد تا برای کسانی که قدرت دست کمتری دارند، راحت‌تر سفت شوند و به بیرون باز شوند. گزینه اتصال سریع نیز برای راحتی کار شما موجود است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

مگر اینکه نیاز خاصی داشته و به قابلیت‌های بسیار بیشتری برای شلنگ خود احتیاج داشته باشید؛ در این شرایط باید هزینه اضافی صرف کنید و به دنبال شلنگی با کانکتورهای برنجی نیکل اندود یا برنجی خالص باشید که این امر باعث می‌شود تا در آینده با بالا رفتن هزینه‌های خود مواجه شوید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

وزن شلنگ

بیشتر خریداران و تعداد کمی از تولید کنندگان در مورد وزن شیلنگ صحبت می‌کنند. هنگامی که شلنگ پر از آب است، می‌تواند سنگین و کثیف شود؛ زیرا آنها را در گل‌ولای می‌کشند و در صورت نیاز به نگهداری به رعایت نکات زیادی احتیاج دارند.

اگر به دنبال شلنگی سبک وزن هستید که نیاز به استفاده کم و نگهداری آسان دارد، شیلنگ‌های باغ تخت ارزش امتحان کردن را دارند. البته باید در زمان خرید محصول مورد نیاز خود با کارشناسان مرکز فروش شیلنگ عمده مشورت کنید.

یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید در نظر بگیرید، اضافه کردن یک آداپتور Y شکل است که می‌توانید دو شیلنگ را به هم وصل کنید؛ این کار برای نکشیدن شیلنگ‌ها به اطراف عالی است. همچنین اگر تصمیم به استفاده از نازل شیلنگ باغچه‌ای دارید، باید وزن نازل شلنگ باغچه را نیز در نظر بگیرید.

 

سایز شیلنگ آب

قطر داخلی تمام شیلنگ‌های آب یکسان نیست؛ زیرا شما نمی‌توانید یک نوع شیلنگ را در هرجایی استفاده کنید چون‌که هرچقدر قطر یک شیلنگ بیشتر شود جابه‌جایی آن سخت‌تر است؛ زیرا به وزن آن اضافه می‌شود.

انواع سایز شیلنگ آب در مرکز فروش شیلنگ عمده عبارت‌اند از: نمره ۲ با قطر ۲/۱ اینچ، نمره ۵/۲ با قطر ۴/۳ اینچ، نمره ۳ با قطر ۱ اینچ، نمره ۴ با قطر ۴/۱/۱ نمره ۵ با قطر ۲/۱/۱ اینچ و نمره ۶ با قطر ۲ اینچ است که همه این شیلنگ‌ها در مرکز فروش عمده شیلنگ آب ارزان‌قیمت تهران شیلنگ وجود دارد.

قیمت شیلنگ آب

تعیین قیمت ثابت در بازار امروز امری ناشدنی است؛ اما می‌توان گفت اگر بخواهید شیلنگ را ارزان‌تر بخرید آن را به‌صورت طول زیاد و عمده بخرید؛ زیرا قیمت عمده شیلنگ آب در بازار ارزان‌تر از خرید آن با طول کم است.

شما می‌توانید برای خرید این نوع شیلنگ‌ها به مرکز فروش شیلنگ عمده تهران شیلنگ که پخش عمده شیلنگ آب را بر عهده دارد رجوع کنید.

شیلنگ باد نخ دار

مرکز فروش شیلنگ عمده تهران شیلنگ باعرضه انواع شیلنگ نخ دار باکیفیت بازار را از این نوع شیلنگ بهره‌مند کرده است. جنس این نوع شیلنگ‌ها که از پی‌وی‌سی و پلاستیک است مقاومت خوبی در برابر گرما دارند و محدوده دمایی ۲۰- تا ۸۰ درجه را دارا است که یکی از کاربردهای آن استفاده در بخش کشاورزی است.

این نوع شیلنگ‌ها ممکن است چندلایه باشند که انواع آن را می‌توانید در مرکز فروش شیلنگ عمده خریداری کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

خرید شیلنگ باد نخ دار

خرید این نوع شیلنگ‌ها بر اساس نوع جنس، تعداد لایه و کاربرد آن متفاوت است به‌عنوان‌مثال شیلنگ نخ دار پی‌وی‌سی از شیلنگ نخ دار پلاستیکی گران‌تر است. همچنین شیلنگ نخ دار سه‌لایه از انواع آن با لایه کمتر گران‌تر است. این در حالی است که پخش عمده شیلنگ باد نخ دار با قیمت ارزان نیز در دسترس است.

شیلنگ صنایع پزشکی

این نوع شیلنگ‌ها که نام دیگر آن‌ها شیلنگ سیلیکونی است، شفاف و بی‌رنگ، مواد ساخت بی‌ضرر و سالم هستند و در برابر حرارت بالا و کشش مقاومت بالایی دارند. این شیلنگ‌ها در صنایع دارویی، پزشکی و آزمایشگاهی کاربرد دارند.

البته که این نوع شیلنگ‌ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند گران‌قیمت هستند؛ اما پخش عمده شیلنگ صنایع پزشکی با قیمت ارزان وجود دارد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان تهران شیلنگ مراجعه فرمایید.

شیلنگ گاز

شیلنگ‌های گاز توخالی و انعطاف‌پذیر هستند و برای انتقال گاز از منبع به محل مصرف کاربرد دارند که انواع زیادی از جمله شیلنگ گازی اکسیژن، لاستیکی، لاستیکی تقویت شده و سیلندری موجود است. سایر ویژگی‌ها مانند مقاومت، جنس، سایز، استاندارد بودن و… در تعیین عیار و قیمت این نوع شیلنگ‌ها نقش دارند.

البته که این نوع شیلنگ‌ها بیشتر در مصارف خانگی استفاده می‌شود؛ اما در صنایع نیز کاربرد دارند. تهران شیلنگ با پخش عمده شیلنگ گاز نیاز بازار را تأمین کرده است.

شیلنگ گاز

مرکز فروش شیلنگ عمده

 

 

شیلنگ خرطومی

شیلنگ‌های خرطومی سطح داخلی صاف، اما سطح خارجی برآمده دارند که این برآمدگی‌ها مقاومت شیلنگ را در برابر فشارهای وارده افزایش می‌دهند. جنس اغلب این نوع شیلنگ‌ها از پی‌وی‌سی است که در سایزهای یک تا هشت اینچ در مرکز فروش شیلنگ عمده وجود دارد.

این شیلنگ‌ها در صنعت و کشاورزی کاربرد دارند و گاز، آب و مایعات را از خود عبور می‌دهند. شما می‌توانید با خرید از پخش عمده شیلنگ خرطومی تهران شیلنگ از یک خرید ارزان و باکیفیت بهره ببرید.

شیلنگ تراز

شیلنگ تراز که در کارهای کشاورزی، مهندسی و ساختمانی کاربرد دارد شفاف و پلاستیکی هستند که پخش عمده شیلنگ تراز تهران شیلنگ با ارائه یک شیلنگ باکیفیت به شما کمک می‌کند که از یک شیلنگ مقاوم بهره ببرید.

این نوع شیلنگ‌ها با قطری برابر ۷ تا ۱۰ میلی ‌متری و طول ۵ تا ۲۰ میلی متر ارائه می‌شوند که می‌توانید با استفاده از آن به ترازکردن سطوح مختلف بپردازید. برای خریدی ارزان می‌توانید این نوع شیلنگ‌ها را از مرکز فروش شیلنگ عمده تهیه کنید.

شیلنگ‌های فنردار

پخش عمده شیلنگ فنردار تهران شیلنگ با تولید شیلنگ‌های فنری که از جنس پی‌وی‌سی ساخته شده است آنها را با قیمتی ارزان در مرکز فروش شیلنگ عمده خود به مشتریان عرضه می‌کنند.

این نوع شیلنگ‌ها که دیواره‌ای سیم‌دار از جنس فولاد گالوانیزه دارند بسیار انعطاف‌پذیر و سبک‌وزن هستند؛ بنابراین بسته به جنس و کاربرد آن در کارهای کشاورزی، صنایع غذایی و صنعتی کاربرد دارند. این نوع شیلنگ در بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز که به فروش انواع شیلنگ فنردار می‌پردازند وجود دارد.

شیلنگ‌های فنردار

مرکز فروش شیلنگ عمده

 

 

شیلنگ باد سیم‌دار

این نوع شیلنگ‌ها که استفاده ویژه آن در صنایع هیدرولیک است نوعی از شیلنگ فشارقوی است که ممکن است چندلایه باشند؛ اما در سایر صنایع مانند ساخت‌وساز، کشتی‌سازی، کشاورزی و… نیز کاربرد دارند. بعضی‌اوقات به علت شکل و ظاهر این نوع شیلنگ‌ها به لوله هم تشبیه می‌شوند.

این نوع شیلنگ‌ها بر اساس لایه و قطر داخلی آن وزن متفاوتی دارند و تهران شیلنگ با پخش عمده شیلنگ باد سیم‌دار نیاز کشور را در این زمینه تأمین کرده است.

شیلنگ حصیری

شیلنگ حصیری که با اسم شیلنگ‌های پکیجی نیز شناخته می‌شوند کاربردهای بی‌شماری دارند و یکی از وسایل پرکاربرد در صنعت است که در پکیج‌ها، شوفاژها، آب‌گرم‌کن‌های دیواری و… به کار می‌روند. شیلنگ‌های حصیری بسیار انعطاف‌پذیرند.

به همین دلیل باید بسیار مستحکم و مقاوم باشند. لایه داخلی این نوع شیلنگ‌ها از پلاستیک و پی‌وی‌سی و لایه خارجی آن از استیل و آلومینیوم است. شما می‌توانید با خرید از پخش عمده شیلنگ حصیری با قیمت ارزان برای فروشگاه و کسب‌وکار خود از مزایای آن نیز بهره ببرید و سود خوبی را عاید خود کنید.

شیلنگ حصیری

مرکز فروش شیلنگ عمده

 

 

شیلنگ کشاورزی

مرکز فروش شیلنگ عمده تهران شیلنگ با تولید شیلنگ‌های کشاورزی باکیفیت بسیاری از مشکلات سر راه کشاورزان را حل کرده است. شیلنگ‌های کشاورزی به علت حساسیت‌هایی که در آن وجود دارد باید از ویژگی‌هایی مانند مقاومت کششی و ضربه‌ای بالا، مقاومت فشاری، مقاومت در برابر سرمت و گرما، مرغوبیت مواد اولیه و… برخوردار باشند.

قیمت این نوع شیلنگ‌ها بسته به کیفیت، حجم خرید و نوع شیلنگ متفاوت است؛ اما می‌توانید برای خریدی مناسب و ارزان به پخش عمده شیلنگ کشاورزی تهران شیلنگ مراجعه کنید.

شیلنگ کشاورزی

مرکز فروش شیلنگ عمده

 

نحوه خرید شیلنگ عمده

مطمئناً خرید شیلنگ از مرکز فروش شیلنگ عمده برای خریدارانی مانند شما، به لحاظ قیمت به صرفه‌تر خواهد بود. زیرا قیمت هر متر شیلنگ در خرید عمده برای شما کمتر محاسبه می‌شود. بدون تردید فروشندگان این مراکز نیز، شیلنگ‌ها را به قیمت مناسبی از تولید‌کننده خریداری کرده‌اند.

اکنون شما با توجه به شرایط کاری خود می‌توانید به واسطه حضور در مرکز فروش شیلنگ عمده، محصول مورد نظر را خریداری کنید. همچنین اگر به هر دلیلی امکان حضور در محل فروش برای شما وجود ندارد، بهترین روش استفاده از اینترنت و سایت مرکز فروش شیلنگ است.

شما پس از ورود به سایت و انتخاب شیلنگ مورد نظر به لحاظ قطر، اندازه و رنگ، مبلغ تعیین شده را پرداخت می‌کنید. سپس مسئول فروش شیلنگ‌های انتخابی شما را با توجه به آدرس شما، ارسال می‌کند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

نکات مهم در انتخاب مرکز فروش شیلنگ عمده

مطمئناً فروشنده مرکز فروش شیلنگ عمده به شما بیان می‌کند که هنگام خرید، چند نکته را مد نظر قرار دهید تا کالای انتخابی برای شما کاربرد داشته باشد. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین این نکات پرداخته شده است.

سازگاری

توجه به سازگار بودن شیلنگ با مایعی یا گازی که قرار است از محیطی به فضای دیگر را انتقال دهد، بسیار مهم است. همچنین میزان مقاومت شیلنگ انتخابی را در برابر روغن یا سوخت خوب ارزیابی کنید. در صورتی که اطلاعاتی دقیقی در این زمینه ندارید، حتماً از فروشنده تقاضا کمک کنید.

کیفیت

مطمئناً انتخاب شیلنگ‌های باکیفیت، مقاوم در برابر ضرب خوردگی یا پارگی و منعطف، ماندگاری بیشتری دارند. بنابراین هنگام خرید چه حضوری یا اینترنتی مطمئن باشید که کالای انتخاب شده شما دارای استاندارد‌های لازم باشد.

طول و اندازه

از مهم‌ترین نکات انتخاب و خرید محصول از مرکز فروش، توجه به مقدار شیلنگی است که به آن نیاز دارید. بنابراین قبل از خرید، اندازه شیلنگ مورد نیاز خود را به دست آورده و سپس مسائلی مانند سرعت جریان یا درجه فشار آب یا مایعی که از آن قرار است عبور کند را مد نظر خود قرار دهید.

متریال

در زمان انتخاب محصول از مرکز خرید شیلنگ عمده، حتماً نیاز خود را در نظر گرفته و به متریال استفاده شده در زمان ساخت آن‌ها دقت کنید. بنابراین اگر دنبال شیلنگ برای کاربرد‌های خاص و همچنین باکیفیت هستید، انتخاب شیلنگ‌های تولید شده از لاستیک یا پلی اورتان بهترین انتخاب خواهند بود.

قیمت

انجام فرایند مقایسه قیمت در سایت‌ها یا دفاتر فروش می‌تواند بسیار کارآمد باشد. شما اینگونه از قیمت محصولات شرکت‌های مختلف مطلع بوده و در نتیجه می‌توانید براساس بودجه از قبل تعیین شده خود، انتخابی خوبی داشته باشید.

ضمانت نامه

در صورت خرید شیلنگ از مرکز فروش شیلنگ عمده معتبر، فروشنده به شما ضمانت نامه ارائه می‌دهد. در نتیجه اگر به هر دلیلی شیلنگ با مشکل مواجه شد، با در اختیار داشتن این ضمانت نامه می‌توانید مشکل خود را برطرف کنید.

خرید از مراکز فروش معتبر

بدون شک در صورتی که شیلنگ‌های خود را از یک مرکز معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید، خیال شما از هر لحاظ مانند کیفیت محصول یا قیمت آن راحت خواهد بود.

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

تهران شیلنگ

تهران شیلنگ از بزرگ‌ترین مرکز فروش شیلنگ در تهران است که با تولید انواع شیلنگ‌های کشاورزی، خرطومی، حصیری، فنردار و… یکی از بهترین مرکز فروش شیلنگ عمده در ایران است که در این حوضه بسیار فعال و باتجربه است که به تولیدی شیلنگ عمده می‌پردازد که بسیار مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت است. همچنین تولیدی‌های این تولیدی با ساخت انواع الحاقات شیلنگ تمام نیاز مشتریان خود را برطرف کرده است.

سخن پایانی  

بدون شیلنگی مناسب تقریباً کشاورزی، زراعت و آبیاری غیرممکن است باتوجه‌به این تعاریف اگر باغبان، پارکبان یا کشاورز هستید حتماً به یک نوع شیلنگ متناسب با کار خود نیاز دارید.

ما در این مقاله به طور مختصر در مورد انواعی از شیلنگ‌ها توضیح دادیم که شما می‌توانید بسته به نوع نیازتان شیلنگ موردنیازتان را از مرکز فروش شیلنگ عمده خریداری کنید.

 

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

 

سایر مقالات:

خرید شیلنگ ارزان
خرید شیلنگ به قیمت تولیدی
خرید شیلنگ به قیمت عمده
بازگشت به لیست

40 نظر در “مرکز فروش شیلنگ عمده- تولید انواع شیلنگ +قیمت 1402

  1. مرادی گفت:

    سلام قیمت شلنگ فنردار چنده

  2. مرادی گفت:

    سلام
    آدرس دفتر تون کجاست

    1. رضا گفت:

      جالبه قیمت ها نسبت به خیلی از فروشگاه ها و تولیدی ها مناسبتره

  3. صادق مروت گفت:

    قیمت هاتون خوبن
    خدا قوت

  4. سرابی گفت:

    سلام اینا قیمتا برای خرید عمده هستش
    چه مبلغی خرید کنیم عمده محسوب میشه؟

    1. آریان توکلی گفت:

      سلام لطفا تماس بگیرید ممنون

    2. شاهد گفت:

      سلام شیلنگ فنردار قیمتش چنده

  5. مسعود زنجان گفت:

    کارتون خیلی خوبه کیفیت فوق العاده

    1. رشیدی مراد گفت:

      بهترین تولیدی کشور

  6. سینا مختاری گفت:

    قیمت هاتون خوبه، کیفیت هم خیلی خوب بوده

  7. ریبوار گفت:

    مرسی از مطالب خوبتون، بهترین فروشنده هستید

    1. رضایی گفت:

      بسیار عالی

  8. طاهرنژادیانی گفت:

    کیفیت حرف اول رو میزنه و بنده از محصولات شما راضی بودم. موفق باشید

  9. محمد گفت:

    واقعا متنوع ترین انواع شیلنگ ها رو دارید

    1. صالح گفت:

      بهترین فروشنده دمتون گرم

    2. صالح گفت:

      سایتتون عالیه

    3. کورد گفت:

      قیمت هاتون باتوجه به کیفیت عالیش خیلی مناسبه

  10. Ali گفت:

    قیمت شلینگ کشاورزی چقدره ؟

  11. Ali گفت:

    شلینگ با کیفیت ممتاز میخواستم چطوری میتونم سفارش بدم ؟

  12. ایرج گفت:

    بسیار عالی تشکر

  13. شایان گفت:

    ارسال به شهرستان هم دارید؟

    1. علیرضایی گفت:

      واقعا قیمتاتون عالیه

  14. گودرزی گفت:

    تهران شیلنگ کیفیتش خیلی خوبه
    ما ۱۰ ساله باهاشون کار میکنیم

  15. آرش گفت:

    چه اطلاعات خوبی

  16. فتحی گفت:

    قیمت ها برای عمده ست؟؟

  17. محمدی گفت:

    ارسال به سراسر کشور دارین؟

  18. نیکوان گفت:

    ممنون از شما برای اطلاعات خوبتون

  19. فتحی گفت:

    فقط فروش عمده دارید؟

  20. رضا منصوری گفت:

    کیفیت کارهاتون عالیه

  21. رحیم فردی گفت:

    توضیحاتتون خیلی کامل هستند، سپاسگزارم

  22. جاوید پناهی گفت:

    انواع شیلنگهاشون جنس خوبن

  23. حسین ریوندی گفت:

    سلام ارسال به غرب کشور هم دارید؟

  24. توانایی گفت:

    شلنگ کشاورزی ازتون خریدم خیلی خوب هستش

  25. کاوند گفت:

    فوق العاده هستین

  26. علیمرادی گفت:

    ما ازتون شیلنگ فنردار خریدیم کیفیت ها عالی بود خیلی ممنون

  27. Ali گفت:

    شلینگ باکیفیت گازی رو چطوری میتونم سفارش بدم؟

  28. احمد قلی پور گفت:

    سلام چطوری به صورت عمده سفارش بدیم محصولاتتون رو؟

  29. فواد گفت:

    برای خرید حضوری کجا مراجعه کنم؟ شیلنگ گاز لازم دارم

  30. علی گفت:

    توضیحات جامع بود. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *