وبلاگ

راهنمای صادرات شیلنگ آب از ایران به 10 کشور – مشاوره رایگان

صادرات شیلنگ آب

صادرات شیلنگ آب

صادرات شیلنگ آب از ایران به برخی کشورهای دیگری از جمله: عراق، امارات متحده عربی و ترکیه انجام می‌شود. این صادرات به صورت عمده بوده و در تقویت تولیدات کشور نقش بسزایی داشته است. تولید و صادرات شلنگ آب نه تنها باعث افزایش سود و درآمد بسیار شده، بلکه موجب کسب افتخار برای کشور ایران در این زمینه شده است.

در ادامه با بررسی نحوه صادرات شیلنگ آب به کشورهای مختلف، قیمت شیلنگ آب صادراتی، حمایت دولت برای صادرات شیلنگ و مشاوره صادرات شیلنگ با ما همراه باشید.

شیلنگ صادراتی چه کاربردهایی دارد؟

شیلنگ آب نوعی لوله است که توخالی بوده و آب را از منبع هدایت می‌کند. شیلنگ استفاده‌های گوناگونی در زمینه‌های مختلف از جمله: باغداری، کشاورزی و حتی صنعت دارد. جنس بیشتر شیلنگ‌ها از لاستیک مصنوعی، نایلون و پلی اورتان است. البته شیلنگ‌های ساخته شده با مواد طبیعی نیز وجود دارند که گاهی درون آن‌ها نوعی فلز قرار دارد که به استحکام آن‌ها کمک می‌کند.

امروزه با تولید گسترده شیلنگ آب و سایر شیلنگ‌ها، این محصول به راحتی در اختیار همه قرار دارد و حتی صادرات شیلنگ آب به سایر کشورها به راحتی انجام می‌شود.

شیلنگ صادراتی چه کاربردهایی دارد؟

 

 

بهترین شیلنگ آب صادراتی

از بین جنس‌های مختلف شیلنگ، نوع پلی اورتان از همه باکیفیت‌تر بوده و دوام بیشتری را به خود اختصاص داده است. گاهی در این نوع شیلنگ، تقویت کننده آب به کار می‌رود که باعث می‌شود تا مقاومت شیلنگ در برابر فشار بیشتر شود. این تقویت کننده مخصوصاً برای شیلنگ‌های باغی که مدام در حال پیچ خوردن و انحراف هستند، مناسب است.

شیلنگ پلی‌اورتان دارای قطرهای متنوع است که مناسب با سلیقه افراد انتخاب می‌شود. انتخاب صحیح  قطر شیلنگ بر میزان فشار آب تأثیر می‌گذارد. البته واضح است که هرچه طول شیلنگ بیشتر باشد، فشار آب کمتر خواهد بود. امروزه صادرات شیلنگ آب و همچنین شیلنگ پلی اورتان به سایر کشورها از جمله عراق انجام می‌شود.

بهترین شیلنگ آب صادراتی

 

 

 

انواع شیلنگ صادراتی

با پیشرفت صنعت شیلنگ، تنوع در تولید این محصول نیز افزایش پیدا کرده است. امروزه شیلنگ برای مصارف مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. از جمله شیلنگ‌های تولید شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیلنگ گازی
  • شیلنگ هیدرولیک
  • شیلنگ آتش‌نشانی
  • شیلنگ آبیاری
  • شیلنگ خرطومی
  • شیلنگ فنردار
  • شیلنگ کشاورزی

صادرات کلیه شیلنگ‌ها به خصوص صادرت شیلنگ آب توسط برخی کارخانه‌ها و شرکت‌ها انجام می‌شود.

انواع شیلنگ صادراتی

 

شیلنگ‌های گازی

شیلنگ گاز (Gas Hose) به‌عنوان یک نوع شیلنگ محبوب در صادرات شیلنگ آب مطرح است. این شیلنگ با قطر ۵/۸ اینچ یا ۳/۸ اینچ و طول ۵۰ متر برای استفاده خانگی و نیمه‌صنعتی تولید می‌شود.

همچنین این شیلنگ می‌تواند از مواد بازیافتی، مواد لاستیکی، مواد شفاف و پی‌وی‌سی ساخته شود و فشار بار کاری آن معمولاً معادل فشار گاز شهری است.

شیلنگ‌های هیدرولیک

شیلنگ‌ها در سیستم‌های هیدرولیکی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و انعطاف‌پذیری بالای آنها نسبت به پایپ و تیوب از آنها یک ابزار مفید در سیستم‌های حرکتی می‌سازند.

همچنین در انتخاب شیلنگ‌های هیدرولیک لازم است نیازمندی‌های فشار، دما، جنس و خواص خاص سیال را در نظر گرفت تا شیلنگ‌ها بهترین عملکرد را ارائه دهند. شیلنگ‌های هیدرولیک نوع‌های زیادی دارند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • شیلنگ هیدرولیک فشارقوی
  • شیلنگ هیدرولیک تقویت شده
  • شیلنگ هیدرولیک تفلون PTFEروکش‌دار
  • شیلنگ هیدرولیک خرطومی
  • شیلنگ هیدرولیک فنردار

شیلنگ‌های آبیاری

شیلنگ آب یکی از انواع شیلنگ‌ها است که برای مصارف مختلف مانند استفاده در باغ، حیاط و شستشوی فضاهای مختلف استفاده می‌شود و هر زمانی که صادرات شیلنگ آب صورت بگیرد این نوع شیلنگ در اولویت خریداران و فروشندگان قرار دارد.

 این شیلنگ در اندازه‌های مختلفی مانند ۱/۲ اینچ، ۳/۴ اینچ، ۱ اینچ، ۱ و ۱/۴ اینچ، ۱ و ۱/۲ اینچ و ۲ اینچ وجود دارد و برای استفاده در فضاهای باز و در جاهایی که تحت تابش مستقیم آفتاب قرار دارد مناسب است

شیلنگ‌های خرطومی

شیلنگ‌های خرطومی در صنعت و کشاورزی نقش کلیدی و حیاتی دارند و همیشه در اولویت صادرات شیلنگ آب بوده است.

این شیلنگ‌ها برای انتقال مواد مایع، پودری و گازی در صنایع مختلف، منتقل‌کردن آب به نقاط مختلف زمین‌های کشاورزی، منتقل‌کردن آب و مواد موردنیاز در صنعت ساخت‌وساز ساختمان و انجام امور آزمایشگاهی استفاده می‌شوند.

 برخی از انواع پرفروش این شیلنگ‌ها شامل شیلنگ‌های فنردار، پمپ آب، زهکشی، هلی فلکس، کامپوزیتی، استخوانی و… هستند و رنگ‌های مهم آنها شامل سبز، طوسی، آبی و رنگ‌های سفارشی هستند.

 

“در مورد هود اخوان بیشتر بخوانید”

 

شیلنگ‌های آتش‌نشانی

 شیلنگ‌های آتش‌نشانی به‌منظور استفاده در خاموش‌کردن آتش‌سوزی‌ها استفاده می‌شوند و همواره در لیست صادرات شیلنگ آب وجود دارند. این شیلنگ‌ها منعطف و ضخیم بوده و تحمل فشار آب بالایی را دارا هستند؛ همچنین فشار کاری آنها بین ۱۲ تا ۲۰ بار و فشار ترکیدگی آن بین ۵۰ تا ۶۵ بار است.

شیلنگ‌های آتش‌نشانی در طول حدود ۵۰ فوت (۱۵٫۵ متر) تولید می‌شوند و در نهایت آنها به تجهیزات فلزی برای اتصال به منبع آب با فشارقوی مجهز شده‌اند؛ همچنین این شیلنگ‌ها با استفاده از مواد مختلفی مانند کتان، پنبه، نایلون، تریلن، پی‌وی‌سی و EPDM تولید می‌شوند.

شیلنگ‌های فنردار

در صادرات شیلنگ آب همیشه این نوع شیلنگ‌ها وجود دارند که از آنها برای مصارف متنوعی در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. این شیلنگ‌ها از جنس PVC ساخته شده‌اند و دیواره آنها با سیم فولادی گالوانیزه تقویت شده است که این عامل استحکام و فشار کاری این نوع شیلنگ‌ها را افزایش می‌دهد.

از جمله کاربردهای اصلی شیلنگ آب‌نما فنردار می‌توان به انتقال مواد شیمیایی، مواد غذایی، انواع اسیدها، مواد شوینده و انتقال انواع مایعات دیگر اشاره کرد؛ همچنین شفافیت این شیلنگ‌ها به شما امکان می‌دهد مواد را به‌راحتی مشاهده و از انتقال صحیح آنها اطمینان حاصل کنید.

شیلنگ‌های کشاورزی

باتوجه‌به نیازهای کشاورزی و آبیاری زمین‌ها شیلنگ‌های کشاورزی همواره در لیست صادرات شیلنگ آب بوده‌اند و نیز بسیار محبوب هستند.

این شیلنگ‌ها با ویژگی‌هایی مانند انعطاف‌پذیری بالا، مقاومت در برابر فشار، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر اشعه UV و… تبدیل به یک نوع شیلنگ کاربردی و اصیل تبدیل شده است که استفاده‌کنندگان با درنظرگرفتن این ویژگی‌ها می‌توانند نیازهای خود را رفع کنند.

 

نحوه صادرات شلنگ آب

از بین شیلنگ‌های تولید شده در داخل کشور، پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین آن‌ها عبارت‌اند از: انواع شیلنگ آب، شیلنگ کشاورزی و انواع شیلنگ صنعتی که به صورت عمده صادر می‌شوند. از جمله کشور‌هایی که صادرات شیلنگ آب به آنها انجام می‌شود، عراق است.

از آنجایی که بیشتر کشورها از لحاظ کشاورزی و صنعت فعال‌ هستند، در نتیجه پتانسیل بالایی برای دریافت شیلنگ‌های مربوط به این بخش‌ها را دارند؛ به خصوص برخی کشورهای جنگ زده مانند عراق که در حال بازسازی کارخانه‌های خود بعد از جنگ است و درخواست بالایی در این زمینه دارد.

به همین دلیل نباید از صادرات شیلنگ‌های مخصوص و صادرات شلنگ آب به این کشور چشم‌پوشی کرد.  برای این کار برخی شرکت‌ها به صورت فعال صادرات شیلنگ آب را انجام داده و در صادرات کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

نحوه صادرات شلنگ آب

 

 

حمایت دولت از صادرات شیلنگ آب

دولت در زمینه صادرات شلنگ آب حمایت لازم را از شرکت‌ها به عمل آورده است؛ زیرا علاوه بر سودی که برای کشورهای وارد کننده دارد، باعث رونق کشور صادر کننده می‌شود و موجب رقم خوردن سرمایه چشمگیری برای کشور می‌شود. به همین دلیل بخش قابل توجهی از بودجه را به تولید و صادرات شلنگ آب اختصاص داده است.

در صورت صادر کردن انواع شیلنگ آب به کشورهای دیگر علاوه بر تقویت تولید داخلی، اشتغال و به‌کارگیری نیروی انسانی نیز بیشتر می‌شود. به این منظور با حمایت دولت، تولید شیلنگ در کشور بالا بوده و به صورت عمده به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

مشاوره صادرات شیلنگ

برای صادر کردن انواع شیلنگ بخصوص صادرات شیلنگ آب می‎‌توانید به سایت مشاوره در این زمینه مراجعه کرده و کلیه ابهامات خود را برطرف کنید. همچنین می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان صادرات شلنگ آب ارتباط برقرار کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

تهران شیلنگ یکی از این شرکت‌های تولیدی در کشور است که در زمینه صادرات شلنگ آب به کشورهای مختلف بسیار فعال است. این شرکت علاوه بر تولید انواع شیلنگ آب در تولید نمونه‌های دیگر شیلنگ از جمله: شیلنگ گازی، شیلنگ خرطومی، شیلنگ کشاورزی و شیلنگ فنردار فعال است.

همچنین این شرکت کلیه محصولات خود را در تعداد بالا و باکیفیت بسیار عالی تولید و روانه بازار می‌کند. چنانچه به در زمینه صادرات شیلنگ آب به مشاوره نیاز داشتید، با مشاوران و کارشناسان خبره تهران شیلنگ ارتباط برقرار کرده و کلیه اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت کنید.

مشاوره صادرات شیلنگ

 

 

نتیجه گیری

شیلنگ‌های صادراتی در انواع مختلفی تولید شده و به کشورهای مختلف صادر می‌شوند. به دلیل حساسیت شیلنگ‌ها بهتر است موقع حمل یا صادر کردن این محصول، کلیه موارد را رعایت کنید تا از آسیب رسیدن به شیلنگ جلوگیری شود. در این مقاله سعی بر آن بود تا کلیه نکات لازم جهت صادرات شیلنگ آب را در اختیار شما قرار دهیم تا این امکان فراهم باشد که با اطلاعات دقیق خرید خود را انجام دهید.

با مراجعه به سایت تهران شیلنگ با اطمینان کامل خرید خود را ثبت کرده و کالا را با ضمانت دریافت کنید. ما در این مقاله سعی کردیم کلیه نکات مربوط به انواع شیلنگ‌ها را در اختیار شما قرار داده تا با توجه به موارد گفته شده بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و وسیله مناسب و باکیفیت را خریداری کنید.

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

 

سایر مقالات:

صادرات شیلنگ به عراق
صادرات شیلنگ به امارات
شیلنگ صادراتی
بازگشت به لیست

3 نظر در “راهنمای صادرات شیلنگ آب از ایران به 10 کشور – مشاوره رایگان

  1. صادق گفت:

    شسلنگ صنایع پزشکی از نظر اقتصادی به صرفه هست صادر کردنش؟
    همیشه صفحه تونو چک میکنم عالی هستین

  2. خادم گفت:

    صادر کردن شلنگ آب به حوزه خلیج فارس به صرفه هستش

  3. اسکندری گفت:

    صادرات همیشه خوبه ولی جنس خوب باید تحویل بدی، شکر خدا تهران شیلنگ کیفیتش بی ایراده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *