وبلاگ

راهنمای خرید شیلنگ فنردار از تولیدی تهران شیلنگ+ 5نکته طلایی

راهنمای خرید شیلنگ فنردار

راهنمای خرید شیلنگ فنردار از تولیدی تهران شیلنگ

آیا می‌دانستید که در راهنمای خرید شیلنگ فنردار آمده است که این نوع شیلنگ‌ها به‌عنوان یکی از انعطاف‌پذیرترین شیلنگ‌ها شناخته می‌شوند؟ در ادامه به بررسی کاربردها، جنس، ویژگی‌ها، اندازه بند، انواع و استفاده شیلنگ فنردار می‌پردازیم؛ بنابراین با ما همراه باشید.

کاربرد انواع شیلنگ فنردار

قبل از بحث در مورد راهنمای خرید شیلنگ فنردار و کاربردهای آن لازم است بدانید که هر نوع شیلنگ فنردار ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارد. به‌عنوان‌مثال یک شیلنگ فنردار باکیفیت که برای انتقال مواد غذایی طراحی شده است، نمی‌تواند برای انتقال مواد شیمیایی استفاده شود.

 این به دلیل ویژگی‌های خاصی است که برای انتقال مواد غذایی در نظر گرفته شده است. در ادامه با کاربردهای مختلف در راهنمای خرید شیلنگ فنردار آشنا می‌شویم.

کاربرد انواع شیلنگ فنردار

راهنمای خرید شیلنگ فنردار

 

کاربرد شیلنگ فنردار مواد غذایی

شیلنگ فنردار مواد غذایی همان‌طور که از نامش پیداست در صنایع مواد غذایی استفاده می‌شود؛ اما وظیفه این شیلنگ در صنایع مواد غذایی چیست؟ در این صنایع مایعات، جامدات و مواد اولیه مختلف به‌صورت مرتب از یک مرحله‌به‌مرحله دیگر منتقل می‌شوند.

 این انتقال با استفاده از شیلنگ فنردار بادوام مواد غذایی انجام می‌شود. همچنین مکش مایعات نیز با استفاده از دستگاه مکش و این شیلنگ انجام می‌شود.

کاربرد شیلنگ فنردار بنزینی

 در راهنمای خرید شیلنگ فنردار بنزینی آمده است که این شیلنگ یک نوع شلنگ فنردار است که برای انتقال بنزین استفاده می‌شود.

این شیلنگ در پالایشگاه‌ها برای تولید و انتقال بنزین کاربرد دارد؛ به دلیل استفاده از نفت خام در تولید بنزین و وجود خاصیت چسبندگی این نوع نفت، شیلنگ فنردار بهترین گزینه برای انتقال بنزین به جایگاه‌های مخصوص است.

 پس از تولید بنزین انتقال آن به محل موردنظر با این شیلنگ‌ها انجام می‌شود. در جایگاه‌های سوخت معمولاً از شیلنگ‌های فنردار بنزینی با ویژگی‌هایی نظیر سرعت بالا تحویل بنزین به خودروها استفاده می‌شود.

کاربرد شیلنگ فنردار بنزینی

راهنمای خرید شیلنگ فنردار

 

کاربرد شیلنگ فنردار گازوئیلی

شلنگ فنردار گازوئیلی معمولاً در محل جایگاه سوخت قرار دارد و برای انتقال گازوئیل از آن‌ها استفاده می‌شود. از این نوع شلنگ‌ها در انتقال سوخت موردنیاز برای ماشین‌های سنگین مانند تراکتور، بیل مکانیکی، نیسان، لودر و جرثقیل و… استفاده می‌شود.

کاربرد شیلنگ فنردار اسید

شیلنگ‌هایی که برای انتقال اسید استفاده می‌شوند بیشتر جنبه صنعتی دارند.

یعنی این شلنگ‌ها در صنایع مختلف کاربرد گسترده‌ای دارند؛ زیرا در برابر اسید، مواد شیمیایی، خوردگی و ذوب‌شدن مقاومت بالایی دارند؛ به همین دلیل خریداران و تولیدکنندگان در این حوزه در هنگام خرید شیلنگ فنردار به آنها توجه ویژه‌ای می‌کنند.

 این شلنگ‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری و مقاومت بالا در برابر حرارت در حرفه آتش‌نشانی نیز استفاده می‌شوند.

ویژگی و راهنمای خرید شیلنگ فنردار

شیلنگ‌های فنردار دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که باتوجه‌به ساختار و مواد اولیه آن‌ها شکل می‌گیرند. این ویژگی‌ها موجب کاربرد گسترده آن‌ها در صنایع مختلف شده است.

برای مثال شخصی که می‌خواهد از شیلنگ در فضای باز استفاده کند به دنبال خرید شیلنگی با ویژگی‌هایی مانند مقاومت با شرایط جوی و آب‌وهوایی است. در زیر با ویژگی‌ها و روش‌های استفاده از شیلنگ فنردار به طور کامل آشنا می‌شوید.

 شیلنگ‌های فنرداری که برای انتقال نفت و مشتقات از جمله بنزین، گازوئیل، اسید و… مورداستفاده قرار می‌گیرند مقاومت از ویژگی‌های آنها به‌حساب می‌آید. به‌عبارت‌دیگر این شیلنگ‌ها قادر به انتقال این مواد بدون هیچ‌گونه آسیبی هستند.

 همچنین نوعی دیگر از شیلنگ‌های فنردار برای انتقال مواد غذایی استفاده می‌شوند. یکی از مزایای شیلنگ فنردار مواد غذایی این است که این شلنگ‌ها از مواد غیرسمی تولید می‌شوند تا در هنگام انتقال مواد غذایی آنها را سمی نکنند. همچنین این شلنگ‌ها بدون بو و بدون مزه هستند و بو و مزه مواد غذایی را تغییر نمی‌دهند.

 یکی از ویژگی‌های دیگر شیلنگ‌ها انعطاف‌پذیری آنهاست. در راهنمای خرید شیلنگ فنردار آمده است که این شیلنگ‌ها با انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای که دارند تنها با استفاده از نیروی دست قابل‌تغییر شکل هستند و به شکل دلخواه در می‌آیند.

 این انعطاف‌پذیری به‌واسطه فنرها باعث می‌شوند شلنگ‌های فنردار به‌راحتی از مکان‌هایی که سایر لوله‌ها و کانال‌ها نمی‌توانند در آن قرار بگیرند، عبور کنند.

 به‌علاوه یکی از ویژگی‌های مثبت شیلنگ فنردار قابلیت جمع‌شدن آن است. این ویژگی باعث می‌شود شیلنگ به‌راحتی در انبار قرار گیرد بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود.

ویژگی و راهنمای خرید شیلنگ فنردار

راهنمای خرید شیلنگ فنردار

 

سایزبندی در راهنمای خرید شیلنگ فنردار

مرکز فروش شیلنگ فنردار انواع مختلفی از شلنگ‌ها را با سایز‌بندی‌های متفاوت تولید و به فروش می‌رساند. در راهنمای خرید شیلنگ فنردار آمده است که ابعاد این شلنگ‌ها شامل قطر دهانه، قطر داخلی، ضخامت، وزن، متراژ، فشار کاری و فشار ترکیدن است.

 اندازه و سایزبندی شیلنگ‌ فنردار بر اساس قطر دهانه آنان به واحد اینچ مشخص می‌شود. شلنگ‌های فنردار با قطر دهانه از ۸/۳ اینچ تا ۶ اینچ در بازار موجود هستند و هر سایز شیلنگ معمولاً کاربرد خاص خود را دارد.

 برای مثال درصورتی‌که قطر دهانه شلنگ ۸/۳ اینچ و ضخامت آن ۳ میلی‌متر باشد، قطر داخلی آن ۱۳ میلی‌متر است. علاوه بر این وزن شلنگ نیز به سایز آن مرتبط است.

وزن شیلنگ فنردار به‌اندازه ۸/۳ اینچ کمتر از وزن شیلنگ فنردار با طول ۶ اینچ است. همچنین متراژ شیلنگ نیز توسط خریدار و نحوه کار با شیلنگ فنردار تعیین می‌شود.

برخی از خریداران تمایل دارند که شیلنگ‌های با متراژ کمتری بخرند؛ درحالی‌که برخی دیگر قصد دارند خرید عمده انجام دهند. بهتر است بدانید که قیمت شیلنگ فنردار درجه یک با ویژگی‌های خاص آن حدود. ۱۰۰۰.۰۰۰ تومان و قیمت شیلنگ فنردار ارزان حدود ۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان است.

 بهتر است بدانید فشار کاری به مقدار فشاری اشاره دارد که شیلنگ قادر است از سمت سیال درون خود تحمل کند. به‌عنوان‌مثال یک شیلنگ فنردار اسیدی فشار کاری حدود ۱۰ بار (145 psi) را تحمل می‌کند؛ اما فشار ترکیدگی آن حدود ۴۰ بار (580 psi) است.

 فشار ترکیدگی به مقدار فشاری اشاره دارد که شیلنگ قادر به تحمل آن نیست.

سایزبندی در راهنمای خرید شیلنگ فنردار

راهنمای خرید شیلنگ فنردار

 

قیمت در راهنمای خرید شیلنگ فنردار

در فروشگاه‌های مختلف شیلنگ‌های فنردار قیمت‌های متفاوتی دارند و این تفاوت قیمت به دلایل مختلفی برمی‌گردد. یکی از علل اصلی میزان سودی است که تولیدکنندگان، کارگران و واسطه‌هایشان، فروشندگان برای خود در نظر می‌گیرند.

 در ادامه با برخی از عواملی که بر قیمت نهایی تولید عمده شیلنگ فنردار تأثیر می‌گذارند، آشنا خواهید شد.

قیمت در راهنمای خرید شیلنگ فنردار

راهنمای خرید شیلنگ فنردار

 

جنس شیلنگ فنردار

در هنگام خرید و توجه به قیمت شیلنگ نوع ماده اولیه و جنس آن باید مدنظر قرار گیرد. باید بدانید که شیلنگ‌ها از موادی مانند پی‌وی‌سی نرم، مفتول سیم فولادی، سیم فولادی گالوانیزه، فنری از جنس استیل یا گالوانیزه با کیفیت ساخته می‌شوند.

همچنین شما می‌توانید با مطالعه نکات مهم از مشاوره و خرید شیلنگ فنردار بهترین را انتخاب و خریداری کنید.

برند شیلنگ فنردار

شما می‌توانید با بررسی راهنمای خرید شیلنگ فنردار اطلاعات لازم را جهت خرید از بهترین برندها به دست آورید.

 ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم که با مطالعه اطلاعات مربوطه شلنگی از بهترین برند را برای خود انتخاب نمایید. همچنین بهتر است بدانید که آدرس کارگاه تولیدی شیلنگ فنردار در جاده مخصوص کرج، شهرک صنعتی سیمین دشت است.

متراژ شیلنگ فنردار

هرچقدر متراژ موردنیاز شما برای شلنگ بیشتر باشد قیمت نهایی نیز افزایش می‌یابد. به‌عنوان‌مثال: قیمت ۷ متر شیلنگ بیشتر از قیمت ۳ متر شیلنگ است؛ اما در خرید عمده ممکن است روش محاسبه قیمت کمی متفاوت باشد.

 بهترین انتخاب با تولیدی تهران شیلنگ

تهران شیلنگ یکی از برترین تولیدکنندگان شیلنگ در ایران است و در زمینه تولید شیلنگ همچنان فعالیت می‌کند. یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ارائه می‌دهد، شیلنگ فنردار است. با خرید محصولات متنوع از این تولیدی معتبر می‌توانید با قیمتی کمتر از بازار و با کیفیت بسیار بالا آن را تهیه کنید.

 بهترین انتخاب با تولیدی تهران شیلنگ

راهنمای خرید شیلنگ فنردار

 

سخن پایانی

 باید بدانید که در تولید و راهنمای خرید شیلنگ فنردار آمده است که اهمیت بسیاری به مواد اولیه اختصاص داده می‌شود. هر چه مواد اولیه باکیفیت‌تر و مرغوب‌تر باشند، انعطاف‌پذیری و شفافیت شیلنگ نیز بیشتر خواهد بود.

 یکی از ویژگی‌های مرکز خرید شیلنگ فنردار، وجود تنوع در تولید آن است که بسیاری از مشتریان را به خود جذب کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید با رعایت نکات ذکر شده در متن بالا بهترین و باکیفیت‌ترین شیلنگ را برای رفع نیاز خود خریداری کنید.

سؤالات متداول

۱.‌ چه عواملی بر قیمت شیلنگ‌های فنردار تأثیر می‌گذارند؟

جنس، برند، متراژ و…

۲ ‌. قیمت شیلنگ فنردار درجه یک چقدر است؟

قیمت آن ۱۶۰۰۰۰۰ هزار تومان است.

۳. از کدام شیلنگ فنردار در حوزه آتش‌نشانی استفاده می‌شود؟

شیلنگ فنردار اسیدی

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

 

سایر مقالات:

راهنمای خرید شیلنگ باد سیم دار
تولیدی شیلنگ خرطومی
تولیدی شیلنگ باد نخدار
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *