وبلاگ

راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی و بررسی 10 مدل شلنگ کشاورزی

راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی

راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی و تفاوت آن با سایر شیلنگ‌ها

شاید از خودتان پرسیده باشید که آیا راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی وجود دارد یا چه نوع شلنگ کشاورزی باید بخرم؟ ما در این مقاله اصول خرید شیلنگ کشاورزی را برای شما آماده کرده‌ایم که به شما کمک کنیم تا به‌سادگی شیلنگ موردنظر خود را انتخاب و اقدام به خرید آن کنید.

پس در صورت علاقه‌مندی، با مقاله راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی و نکات مهم آن همراه باشید.

راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی و تفاوت آن با سایر شیلنگ‌ها

 

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

چگونه بهترین شیلنگ را انتخاب کنیم؟

فقط یک نوع شیلنگ کشاورزی وجود ندارد؛ اما اینکه چه شیلنگی برای شما بهترین کارایی را دارد، مهم است. انتخاب نوع شیلنگ به بودجه و نیاز شما بستگی دارد؛ همچنین باید به کاربرد آن هم توجه داشته باشید. اما در ادامه نکات قابل ‌توجه شیلنگ کشاورزی بررسی شده‌اند تا بهترین محصول را برای هدف خود انتخاب کنید.

چگونه بهترین شیلنگ را انتخاب کنیم؟

 

 

نکات مهم هنگام خرید شیلنگ کشاورزی

نکات مهمی وجود دارند که هنگام خرید انواع شیلنگ کشاورزی باید به آنها توجه کنید؛ در ادامه با مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌شوید. این نکات نقش مهمی در راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی دارند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 طول شیلنگ- طولانی‌بودن همیشه خوب نیست

شیلنگ‌ها معمولاً طول‌های ۱۴، ۲۸، ۵۰ و ۱۰۰ متر را دارند. خرید یک شیلنگ بلند وسوسه‌انگیز است؛ اما انجام‌دادن آن ایده مناسبی نیست. شیلنگ‌های بلندتر نه‌تنها هزینه بیشتری دارند، بلکه برای جابه‌جایی سنگین‌تر هستند. به‌عنوان‌مثال، قیمت شیلنگ کشاورزی سه‌لایه بالا است و با افزایش طول، هزینه خرید بالا می‌رود.

توصیه می‌شود که دورترین نقطه از منبع را اندازه‌گیری کنید. سپس ۱۰ متر اضافه‌تر شیلنگ بخرید به‌این‌ترتیب اضافه طول و بار نخواهید داشت؛ زیرا فشار آب با طول کاهش می‌یابد.

شلنگ ۱۰ متری برای یک باغچه کوچک مناسب است؛ اما برای اکثر زمین‌های متوسط به یک شلنگ ۵۰ تا ۱۰۰ متری نیاز دارید. انواع شیلنگ دولایه به علت وزن سبک‌تر و حمل آسان‌تر برای زمین‌های متوسط مناسب هستند.

 طول شیلنگ- طولانی‌بودن همیشه خوب نیست

 

 

قطر شیلنگ = جریان آب بیشتر

رایج‌ترین قطرهای شیلنگ کشاورزی ۱۹، ۱۵ و ۱۲ میلی‌متر هستند. این اندازه‌گیری‌ها بر اساس قطر داخلی شلنگ تعیین می‌شوند، نه قطر خارجی. هرچه قطر بزرگ‌تر باشد، شلنگ آب بیشتری را حمل می‌کند. معمولاً عرض شلنگ ۱۵ میلی‌متر بسیار مفید است.

اگر وزن شلنگ برای شما مهم است، خرید شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی بهتر است؛ اما به دلیل قطر کوچک‌تر، آب زیادی حمل نمی‌کند.

طول بر سرعت جریان نیز تأثیر می‌گذارد؛ اما قطر به‌عنوان یک عامل مهم‌تر است. یک شلنگ پایه ۱۰ متری ۱۲ میلی‌متری حدود ۹ گالن در دقیقه آب را از خود عبور می‌دهد؛ درحالی‌که این مقدار برای همان شلنگ ۱۰ متری با قطر ۱۵ میلی‌متر ۱۰ گالن است.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

انواع شیلنگ کشاورزی ژله‌ای برای کارهای کم‌فشار مناسب هستند؛ زیرا این شیلنگ‌ها برای آبپاشی‌ها یا آبیاری‌هایی که به فشار آب بیشتری نیاز دارند، مناسب نیستند. همانند قطر، طول نیز در سرعت جریان تأثیر دارد به‌طوری‌که هرچه طول بیشتر باشد سرعت جریان افت می‌کند.

در جدول زیر به بررسی تأثیر قطر و طول به جریان آب پرداخته‌ایم این جدول بر اساس استاندارد PSI50 است.

قطر طول سرعت جریان بر حسب گالن
۱۲ میلی‌متر ۱۴ متر ۹

 

۱۲ میلی‌متر ۲۸ متر 5/8
۱۲ میلی‌متر ۵۰ متر 5/7

 

۱۵ میلی‌متر ۱۴ متر 8/9

 

۱۵ میلی‌متر ۲۸ متر 5/9

 

۱۵ میلی‌متر ۵۰ متر 5/8

 

۱۹ میلی‌متر ۱۴ متر ۱۰

 

۱۹ میلی‌متر ۲۸ متر 8/9

 

۱۹ میلی‌متر ۵۰ متر ۹

 

قطر شیلنگ = جریان آب بیشتر

 

 

مواد – شیلنگ لاستیکی بهترین است

معمولاً شیلنگ‌های کشاورزی ساخته شده از لاستیک، وینیل یا ترکیبی از این دو هستند. شیلنگ وینیل پایه (معمولاً با نخ‌های شعاعی تقویت می‌شود) کم‌هزینه‌تر و سبک‌ترین گزینه است، اما استحکام کمی دارد. نسبت به سایر مواد مستعد گره‌خوردن، شکافتن و ترک خوردن است و در آب و هوای سخت می‌تواند به‌سرعت تخریب شود.

اگر بودجه کمی دارید و از شلنگ برای کارهای سبک  استفاده می‌کنید، انواع شیلنگ کشاورزی نخ دار وینیلی می‌تواند گزینه خوبی باشد.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

انواع شیلنگ کشاورزی لاستیکی معمولاً بادوام‌ترین شیلنگ‌ها و بالاترین قیمت را دارند. شیلنگ‌های لاستیکی می‌توانند آب داغ را حمل کنند، پیچ‌خوردگی کمتری دارند و در برابر ترک‌خوردگی مقاومت می‌کنند.  اگر از شیلنگ خود استفاده سنگین و مداوم می‌کنید انواع شیلنگ کشاورزی طرح آج‌دار که لاستیکی هستند بهترین انتخاب هستند.

شیلنگ‌های تقویت‌شده که معمولاً پوشش نخی مشبکی دارند بین لایه‌های وینیل یا لاستیک قرار می‌گیرند؛ بنابراین در برابر پیچ‌خوردگی و شکافتگی مقاوم‌تر هستند و می‌توانند سطوح فشار آب بالاتری را تحمل کنند. اگر سطح فشار آب بالا باشد در این مورد خرید شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن که برندی بسیار مقاوم است توصیه می‌شود.

مواد - شیلنگ لاستیکی بهترین است

 

 

قدرت – به فشار انفجاری دقت کنید

استحکام شیلنگ کشاورزی را می‌توان بر حسب فشار ترکیدگی (فشار آبی که در آن احتمال پاره شدن آن وجود دارد) اندازه‌گیری کرد. اگر از نازل شلنگ یا آبپاش استفاده می‌کنید، به دنبال شلنگی با فشار ترکیدگی بالای PSI350 باشید که در این مواقع خرید شیلنگ کشاورزی فشارقوی توصیه می‌شود.

همچنین برای استفاده از واشر فشار، راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی در دفترچه راهنمای خود را مطالعه کنید. رتبه‌بندی PSI  در شیلنگ‌ها، میزان فشاری است که شیلنگ می‌تواند به‌راحتی تحمل کند. شیلنگ‌های باکیفیت پایین حدود PSI200 و شیلنگ‌های باکیفیت بالا تا PSI600 رتبه‌بندی می‌شوند.

اگر به دنبال شیلنگی با این دوام هستید، انواع شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار را بررسی کنید. آنها در برابر سوراخ‌شدگی مقاوم بوده درعین‌حال سبک‌وزن هستند. اگر از فشار آب بالایی استفاده می‌کنید، دفترچه راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی را حتماً مطالعه کنید.

قدرت - به فشار انفجاری دقت کنید

 

 

انعطاف‌پذیری – پیچ‌خوردگی را امتحان کنید

شما شیلنگ کشاورزی می‌خواهید که انعطاف‌پذیر باشد، اما نه آن‌قدر که به‌راحتی خم شود. پیچ‌خوردگی، عمر شلنگ شما را کوتاه می‌کند. به‌طورکلی، شیلنگ‌های تقویت‌شده، لاستیکی و انواع شیلنگ کشاورزی دولایه نسبت به انواع دیگر احتمال پیچ‌خوردگی کمتری دارند.

تست پیچ‌خوردگی به این صورت است که آن را به شکل U  خم کنید. اگر به‌راحتی دچار شکستگی شد، انعطاف‌پذیری مناسبی ندارد.

انواع شیلنگ‌های کشاورزی

در ادامه توضیحاتی در مورد رایج‌ترین انواع شیلنگ کشاورزی به همراه نکاتی آورده شده‌اند که به بررسی آنها می‌پردازیم. برای آگاهی از شرایط خرید و قیمت انواع شیلنگ کشاورزی می‌توانید به بخش مربوطه در سایت مراجعه کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

 شیلنگ‌های سبک‌وزن

این شیلنگ‌ها عموماً از وینیل ساخته می‌شوند که گاهی توری تقویت‌کننده دارند بنابراین می‌توانند راحت‌تر خم شوند و قطرهای نازک‌تر دارند؛ بنابراین قیمت آنها پایین‌ است.

راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی سبک‌وزن به این صورت است که اگر با بودجه کم باغبانی می‌کنید یا فشار آب کمی دارید، از یک شلنگ سبک‌وزن استفاده کنید. برای آگاهی از چگونگی خرید عمده شیلنگ آبیاری سبک‌وزن به بخش مربوطه رجوع کنید.

 شیلنگ‌های سبک‌وزن

 

 

شیلنگ‌های قابل‌گسترش

احتمالاً در تلویزیون تبلیغاتی در مورد این نوع شیلنگ‌ها را دیده‌اید که وقتی با آب پر می‌شوند تا سه برابر طولشان بزرگ می‌شوند. آنها بسیار سبک‌وزن هستند و رنگ‌های روشنی و قطر کمی دارند. راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی قابل‌گسترش این‌گونه است که فشار آب بالایی را تحمل می‌کنند و بسیار انعطاف‌پذیراند و مستعد پارگی هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و قیمت انواع شیلنگ آبیاری کلیک کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

شیلنگ‌های خیسانده

شیلنگ‌های خیسانده معمولاً برای آبیاری باغ استفاده می‌شوند. این شیلنگ‌ها اغلب از پلاستیک بازیافتی ساخته می‌شوند و دارای دیواره‌های متخلخل هستند. هنگامی که به منبع متصل می‌شوند، آب از هزاران سوراخ ریز در شلنگ خارج می‌شود و اجازه می‌دهند تا آب به داخل یا روی خاک اطراف نفوذ کند.

 

“در مورد سینک اخوان بیشتر بخوانید”

 

راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی خیسانده

در زیر چند نکته کوتاه در مورد انواع شیلنگ های خیسانده را بیان می کنیم که عبارتند از:

  • شما می‌توانید آنها را مستقیماً روی زمین یا زیرلایه‌ای از خاک قرار دهید.
  • شیلنگ‌های خیساندن در قطرها و طول‌های مختلفی از ۶ تا ۱۹ میلی‌متر وجود دارند.
  • شیلنگ‌های خیساندنی برای مکان‌های نسبتاً هموار و طول‌های کوتاه‌تر بهترین هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت، نحوه خرید و دیدن برندهای معتبر شیلنگ کشاورزی به بخش مربوطه در سایت تهران شیلنگ کنید.

راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی خیسانده

 

 

شیلنگ‌های کویل‌دار

شیلنگ‌های کویل‌دار، شیلنگ‌های پیچ‌دار محکم هستند و در حین استفاده طول بیشتری دارند؛ اما در صورت عدم استفاده به هم متصل می‌شوند و جای کمی می‌گیرند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی کویل‌دار

در زیر چند نکته کوتاه در مورد انواع شیلنگ های کویل دار را بیان می کنیم که عبارتند از:

  • استفاده از آنها بسیار آسان است و به‌راحتی جابه‌جا و حمل می‌شوند.
  • معمولاً طول‌های کوتاهی دارند (طول‌های ۵ و ۱۴ متری رایج‌ترین هستند).
  • دارای قطرهای کمی هستند. ۱۲ میلی‌متر یا کمتر (در نتیجه جریان آب و فشار کمتری دارند).
  • نگهداری آنها مقداری مشکل است زیرا نمی‌توان آنها را روی قرقره نگهداری کنید.
  • برای آبیاری دستی بهترین هستند و در مناطق کوچک‌تر مانند پاسیو یا بالکن استفاده می‌شوند.

جهت اطلاع بیشتر در مورد خرید و قیمت آنها، می‌توانید به مرکز فروش شیلنگ کشاورزی تهران شیلنگ مراجعه کنید.

راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی کویل‌دار

 

 

شیلنگ‌های تخت

شیلنگ‌های تخت باغ شبیه شلنگ آتش‌نشانی هستند. وقتی پرازآب هستند گرد هستند؛ اما وقتی خالی هستند، صاف می‌شوند.

 راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی تخت

در زیر چند نکته کوتاه در مورد انواع شیلنگ های تخت بیان می کنیم که عبارتند از:

  • به‌طورکلی سبک‌وزن هستند، و به‌راحتی جمع می‌شوند.
  • فضای نگهداری کمتری نسبت به شلنگ‌های معمولی دارند.
  • بسیار انعطاف‌پذیر هستند و از جنس وینیل هستند.
  • به‌آسانی سوراخ می‌شوند و پیچ می‌خورند و دارای درجه فشار ترکیدگی کمتری هستند.

جهت اطلاع از قیمت این شیلنگ‌ها می‌توانید به مرکز خرید شیلنگ کشاورزی تهران شیلنگ مراجعه کنید.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

تفاوت شیلنگ کشاورزی با سایر شیلنگ‌ها

جنس و بدنه شیلنگ‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که بسیار مقاوم‌تر از شیلنگ‌های کشاورزی هستند؛ اما مزیت شیلنگ قابل‌ استفاده در کشاورزی این است که از موادی ساخته می‌شوند که کمترین آسیب ممکن را به انسان، حیوانات و نباتات وارد سازند.

شیلنگ‌های صنعتی به علت عبور مواد سنگین و حتی مواد بسیار گرم از لایه های بیشتر ساخته شده اند.

تفاوت شیلنگ کشاورزی با سایر شیلنگ‌ها

 

 

تولیدی شیلنگ باکیفیت

تولید مدل‌های مختلف شیلنگ کشاورزی در تهران شیلنگ باعث شده است که این تولیدی نیاز بازار را از انواع شیلنگ‌ها تأمین کند. این کارخانه در زمینه تولید عمده شیلنگ کشاورزی و فروش آنها پیش‌گام است. اگر می‌خواهید خریدی مطمئن از نظر جنس و قیمت داشته باشید تهران شیلنگ یک انتخاب درست است.

تولیدی شیلنگ باکیفیت

 

سخن پایانی

امروزه تقریباً بدون استفاده از شیلنگ‌ها کشاورزی بسیار سخت و غیرممکن شده است. با این اوصاف، چه باغبان باشید، چه مالک یک نهالستان یا یک کشاورز، به یک راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی نیاز دارید تا شیلنگ‌هایی را برای آبیاری محصولات خود تهیه کنید.

در این مقاله به طور جامع در مورد راهنمای خرید شیلنگ کشاورزی صحبت کردیم که مطالعه آن در انتخاب بهترین شیلنگ کشاورزی به شما کمک می‌کند.

شماره تماس تولیدی شیلنگ

 

محصولات شیلنگ:
✅شیلنگ کشاورزی
شیلنگ کشاورزی شفاف کریستالی
شیلنگ کشاورزی نخ دار
شیلنگ کشاورزی دو لایه
شیلنگ کشاورزی سه لایه
شیلنگ کشاورزی لاستیکی
شیلنگ کشاورزی فشار قوی
شیلنگ کشاورزی طرح دارا کار
شیلنگ کشاورزی ژله ای
شیلنگ کشاورزی طرح ژاپن
شیلنگ کشاورزی آجدار
✅شیلنگ گازی
شیلنگ گازی ماری
شیلنگ گازی سه لایه
شیلنگ گازی شیری
شیلنگ گازی مشکی فشار قوی
شیلنگ گازی پکیجی
✅شیلنگ خرطومی
شیلنگ خرطومی طوسی
شیلنگ خرطومی آبی نفتی
شیلنگ خرطومی سفید استخوانی
شیلنگ خرطومی هواکشی
شیلنگ خرطومی جاروبرقی
شیلنگ خرطومی شفاف
شیلنگ خرطومی سوپرفلکس
✅شیلنگ فنردار 
شیلنگ فنردار مواد غذایی
شیلنگ فنردار بنزینی
شیلنگ فنردار گازوئیلی
شیلنگ فنردار اسید
✅ شیلنگ بادسیم دار
شیلنگ باد یک لاسیم
شیلنگ باد دو لاسیم
شیلنگ باد چهار لاسیم
✅شیلنگ باد نخ دار
شیلنگ باد سم پاشی
شیلنگ باد نخ دار هوا
شیلنگ باد روغن
✅ شیلنگ صنایع پزشکی
شیلنگ اکسیژن
شیلنگ نیتروژن
شیلنگ وکیوم
شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
شیلنگ ساکشن 
شیلنگ سرم
شیلنگ دو قلو
✅ شیلنگ مواد غذایی
شیلنگ نخدار مواد غذایی
شیلنگ فنردار مواد غذایی
✅ شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی نخدار بنزین
 شیلنگ لاستیکی نخدار باد
شیلنگ لاستیکی نخدار آبیاری
شیلنگ لاستیکی نخدار گازی
✅شیلنگ تراز
شیلنگ حصیری

 

 

قیمت محصولات:
لیست قیمت محصولات شیلنگ خرطومی (PVC )
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 350,000
1/1-4 3/2 40 465,000
1/1-2 3/8 40 510,000
2 5 36 670,000
2/1-2 6/3 30 1,020,000
3 7/5 30 1,120,000
4 10 30 1,970,000
5 12/5 25 2,900,000
6 15 25 3,630,000
8 20 6 5,860,000
طوسی و سبز
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 400,000
1/1-4 3/2 40 540,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 760,000
2/1-2 6/3 30 1,120,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,300,000
5 12/5 30 3,120,000
6 15 30 4,100,000
8 20 30
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 500,000
1/1-4 3/2 40 580,000
1/1-2 3/8 40 660,000
2 5 36 900,000
2/1-2 6/3 30 1,150,000
3 7/5 30 1,340,000
4 10 30 2,260,000
5 12/5 25 3,210,000
6 15 25 4,640,000
8 20 6 6,180,000
آبی نفتی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(سوپر)Level2
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 550,000
1/1-4 3/2 30 850,000
1/1-2 3/8 30 900,000
2 5 30 1,200,000
2/1-2 6/3 30 1,600,000
3 7/5 30 1,710,000
4 10 30 2,470,000
5 12/5 25 3,450,000
6 15 25
8 20 6
سفید استخوانی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 40 450,000
1/1-4 3/2 40 560,000
1/1-2 3/8 40 610,000
2 5 36 700,000
2/1-2 6/3 30 1,100,000
3 7/5 30 1,300,000
4 10 30
5 12/5 25
6 15 25
8 20 6
هواکشی
سایز(قطر داخلی شیلنگ) پارس فلکس(معمولی)Level1
اینچ سانتی متر متراژ بهای هر متر(ریال)
1 2/5 30 350,000
1/1-4 3/2 30 450,000
1/1-2 3/8 30 500,000
2 5 30 600,000
2/1-2 6/3 30 800,000
3 7/5 30 900,000
4 10 30 1,100,000
5 12/5 25 1,210,000
6 15 25 1,340,000
8 20 25 1,800,000
لیست قیمت مدل یاسا اعلاء لیست قیمت مدل یاسا معمولی
نمره ۲ 585000 نمره۲ 395,000
نمره ۲.۵ 835,000 نمره۲.۵ 595,000
نمره ۳ 1,190,000 نمره۳ 885,000
نمره ۴ 1,190,000 نمره۴ 885,000
نمره ۵ 1,390,000
نمره ۶ 1,420,000
لیست قیمت شفاف نخدار کریستالی لیست قیمت تکنو فشارقوی
نمره۲ 295,000 نمره ۲ 745,000
نمره ۲.۵ 495,000 نمره ۲.۵ 985,000
نمره ۳ 695,000 نمره ۳ 1,250,000
نمره ۴ 725,000 نمره ۴ 1,280,000
نمره ۵ 1,265,000
نمره ۶ 129,000
لیست قیمت سه لایه 
نمره ۲ 485,000
نمره ۲.۵ 635,000
نمره ۳ 845,000
لیست قیمت ژله ای سنگین شیلنگ تراز ۱۰کیلوگرمی
نمره۲ 485,000 تمامی سایز موجود 640,000
نمره۲.۵ 63,500
نمره۳ 995,000
شیلنگ گازی  شیلنگ لاستیکی منجیددار بنزینی 20تا 60 بار
ماری  195,000 سایز قیمت(ریال)
شفاف ۳۴۵۰۰۰ 4 340,000
طرح فرانسه 345,000 5 380,000
سه لایه  495,000 1/4 420,000
مشکی فشارقوی  525,000 5/16 520,000
پکیچی نخدار   745,000 3/8 570,000
شیلنگ لاستیکی منجیددار باد  20تا 60بار 1/2 730,000
سایز قیمت(ریال)
1/4 360,000
5/16 390,000
3/8 450,000
1/2 660,000
لیست قیمت محصولات آبنما فنردار:
سایز متراژ(متر) بهای متر(ریال)
3/8 100 300,000
1/2 50 300,000
5/8 50 350,000
3/4 50 385,000
1 50 500,000
1-1/4 50 550,000
1-1/2 50 610,000
2 50 950,000
2-1/2 30 1,550,000
3 30 2,100,000
4 20 4,500,000
قیمت محصولات مشکی ممتاز
سایز نام کالا متراژ قیمت(متر)
1/4 مشکی ممتاز 100 4,800
3/8 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,700
1/2 مشکی قوی 50 7,600
مشکی ممتاز 50 9,000
5/8 مشکی ممتاز 50 14,500
3/4 مشکی قوی 50 14,500
مشکی ممتاز 50 17,600
مشکی ممتاز(Anti UV) 50 18,700
1 مشکی قوی 50 18,000
مشکی ممتاز 50 21,800
مشکی ممتاز قوی 50 25,300
1-1/4 مشکی ممتاز قوی 30 35,200
1-1/2 مشکی ممتاز قوی 25 38,700

 

سایر مقالات:

کاربرد شیلنگ کشاورزی
نحوه استفاده از شیلنگ کشاورزی
شیلنگ آب برای کشاورزی
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *